سرویس و تعمیر کولر آبی سرویس و تعمیر کولر آبی

انداختن صابون در کولر به چه درد می‌خورد و بهترین زمان برای آن کی است؟

سرمایش و گرمایشسرمایشکولر آبی

انداختن صابون در کولر یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اقداماتی می باشد که امروزه بسیاری از افراد به دنبال انجام آن هستند تا از این طریق بتوانند تمام شوره‌های موجود در کولر خود را تمیز کنند. شما نیز می‌توانید با توجه به نزدیک شدن فصل گرما و انداختن صابون در کولر ساختمان خود، تمام شوره‌های موجود در آن را از بین برده و از این طریق با خیال راحت استفاده بهینه‌ای را از کولر خود داشته باشید.

کولر یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین لوازم مورد استفاده در فصل تابستان است که برای ایجاد سرمای مورد نظر، مورد استفاده قرار می‌گیرد و شما می‌توانید امروزه انواع بسیار مختلفی از کولرهای آبی و گازی را مورد مشاهده قرار دهید. آیا شما نیز به دنبال انداختن صابون در کولر ساختمان خود هستید؟

آیا می‌دانید که بهترین و مناسب‌ترین زمان برای استفاده از صابون در کولر کی است؟ از دوستان و همراهان همیشگی خود دعوت خواهیم کرد که مقاله پیش روی خود را تا پایان آن همراهی نمایند و اطلاعات بسیار جالبی را در خصوص انداختن صابون در کولر به دست آورند.

شما می‌توانید برای سرویس و تعمیر کولر آبی خود ار تعمیرکاران کولر آچاره کمک بگیرید. برای قیمت گرفتن از ماهرترین تعمیرکاران شهر خود روی لینک کلیک کنید.

نکات کلیدی

  • انداختن صابون در سینی آب کولر، یکی از روش‌های ساده و کارآمد برای از بین بردن شوره و بوی بد کولر است.
  • از مزایای انداختن صابون در کولر می‌توان به از بین بردن شوره و رسوبات، رفع بوی نامطبوع و افزایش کارایی کولر نام برد.
  • از صابون بدون عطر و رنگ استفاده کنید.
  • ریختن مایع ظرفشویی در کولر و وایتکس به عنوان روش جایگزین شناخته می‌شود.
  • برای سرویس و تعمیر کولر آبی خود می‌توانید از تعمیرکاران مجاز کمک بگیرید.

شوره کولر چگونه به وجود می آید؟

توجه داشته باشید که کولرهای آبی یکی از قدیمی ترین انواع کولرهای مورد استفاده بسیاری از افراد بوده است و همچنان نیز بسیاری از مردم استفاده از این مدل از کولر را در اولویت های خود قرار می دهند. کولرهای آبی با گذشت زمان و به دلیل موجود بودن املاح در آب، با مشکل شوره مواجه می شوند.

توجه داشته باشید که شوره موجود در کولر می تواند مشکلات و اختلالات بسیار زیادی را در عملکرد سیستم به وجود آورده و سبب ازبین رفتن برخی از قطعات داخلی نیز شود. به همین جهت توصیه می شود که به این امر حساسیت لازم را نشان دهید و در بهترین زمان ممکن اقدام به رفع شوره کولر آبی خود داشته باشید.

سرویس و تعمیر کولر آبی
سرویس و تعمیر کولر آبی

دلیل اصلی ایجاد شوره در کولرهای آبی به این خاطر است که آب به میزان بسیار طولانی در ته ظرف کولر باقی می ماند و تعویض نمی شود و همین امر نیز سبب ایجاد رسوبات و شوره در کولر می شود. اگر شما نیز قصد دارید تا با فرا رسیدن فصل گرما، اقدام به سرویس و راه اندازی کولر آبی خود را کرده و از سیستم سرمایشی آن بهره‌مند شوید می توانید در وهله اول اقدام به رفع شوره موجود در آن داشته باشید تا با خیال راحت و به بهترین شکل ممکن اقدام به استفاده از کولر نمایید.

در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد بهترین و مناسب ترین زمان انداختن صابون در کولر توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

جلوگیری از شوره زدن کولر با انداختن صابون در آن

ثبت درخواست تعمیر کولر آبی

راه های مناسب و ایده آل برای از بین بردن شوره کولر

امروزه راه ها و روش های بسیار زیادی برای از بین بردن شوره کولر وجود دارد که استفاده کنندگان از کولرهای آبی می توانند با هر یک از این راه ها و روش ها از نزدیک آشنا شده و از این طریق شوره های موجود در کولر خود را از بین ببرند. از مهمترین و اصلی ترین راه های مناسب و ایده آل برای از بین بردن شوره های کولر آبی می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • انداختن صابون در کولر
  • استفاده از ترکیب مایع شیشه شوی و وایتکس
  • شستن آب سینی کولر

توجه داشته باشید که هر کدام از این راه ها می توانند به بهترین و مناسب ترین شکل ممکن شوره های موجود در کولر را از بین برده و از این طریق کولر شما نیز بهترین کارایی و عملکرد را از خود نشان دهد. همچنین در صورتی که خودتان نمیخواهید یا فرصت ندارید این کار را انجام دهید می توانید از سرویس تعمیر کولر آچاره یا سایر برندهای معتبر به راحتی استفاده کنید.

استعلام قیمت تعمیر کولر آبی

دلایل شوره کولر

انداختن صابون در کولر چگونه صورت می گیرد؟

همانطور که در بخش قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، یکی از بهترین و مناسب‌ترین راه ها و روش‌های مناسب برای از بین بردن شوره‌های موجود در کولر آبی انداختن صابون در کولر است. این یکی از ساده‌ترین و راحت‌ترین راه ‌های ممکن برای از بین بردن شوره بوده و شما نیز می‌توانید به‌راحتی از این روش برای بهبود کارایی کولر آبی خود نیز استفاده کنید.

شما می‌توانید مقداری از صابون را در داخل سینی آب کولر آبی خود اضافه کنید تا این صابون بتواند املاح رسوب شده و تمام شوره‌های موجود در کولر را از بین ببرد.

لازم است بدانید که انداختن صابون در کولر می ‌تواند نه تنها تمام شوره‌های موجود در کولر آبی را از بین ببرد، بلکه می‌تواند بوی نامطبوع موجود در هنگام کار کردن کولر را نیز از بین ببرد و بوی بسیار خوشایندی را در فضای اطراف خود پراکنده نمایند. شما نیز می توانید با توجه به میزان شوره‌های موجود در کولر آبی خود، این روش را مورد استفاده قرار دهید و از این طریق کارایی و عملکرد کولر خود را بهبود ببخشید و از این طریق استفاده بسیار بهینه ای را داشته باشید.

انداختن صابون در کولر

ثبت رایگان درخواست تعمیر کولر آبی

بهترین زمان برای انداختن صابون در کولر

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین سوال‌ها و دغدغه‌های بسیاری از افراد در هنگام به کار بردن روش انداختن صابون در کولر این است که مناسب‌ترین و بهترین روش برای این امر کی می‌باشد که در این خصوص می‌‌توان گفت، بهترین زمان برای انداختن صابون در کولر قبل از روشن کردن کولر در فصل تابستان است.

شما می‌توانید هم اکنون اقدامات مربوط به شوره زدایی و انداختن صابون در کولر را انجام دهید و آن را آماده استفاده در فصل تابستان کنید. توجه داشته باشید که اگر می ‌خواهید برای اولین بار می‌خواهید از این روش برای کولر آبی ساختمان خود استفاده کنید حتما توصیه می ‌شود که به نکات ایمنی توجه کرده و در صورت داشتن هرگونه سوالی نیز با افراد باتجربه در تماس باشید.

4.2/5 - (118 امتیاز)

15 دیدگاه

    1. درود وقت بخیر،واقعاخداخیرتون بده که بااین مطالب بسیلر کاربردیتون خیلی از عزیزان رو آگاه میکنید و از هزینه هاشون کاسته میشه توی این اوضاع گرونی،من آخر و اول تابستان باکارواش کولرومیشورم،و همیشه هم یه روغندان و یه مخزن مایع دستشویی توی کولر دارم که ماهی یکی دوبار میریزم توی کف کولر که باعث تقریبا لیز شدن موشالهاو دریچه میشه و رسوب کمتری میگیره و بوی خوبی هم داره،ولی اینبارمیخوام از صابون استفاده کنم،
      ولی کاش درمورد استارت و خاموش کردن کولرهم مطلب بزارید،معمولا وقتی با دور تندکولرو روشن کنی و بعد بزاری روی کند اینجوری بقولا لگد نمیزنه که باعث خرابی یاتاقان و تسمه و غیره بشه و موقع خانوش کردن هم میزارم روی تند خاموش میکنم که مجدد روشن کردنش روی تند باشه،البته من ریموتیش کردم که باتندخاموش میکنم ولی باکلید خودش باشه معنولی خاموش کنن ولی موقع روشن کردن بادورتندروشن کنن بعدبزارن روی کند
      بازم سپاس ازتون

  1. سلام
    بسیار اموزنده و خیلی خوب مطالب را به زبان قلم بیان فرمودید، من الان که مطلب شما را خواندم ، الان هم اقدام به انداختن صابون در کولر نمودم ، اگر وسط تابستانم می دیدم بازم همون وقت صابون داخل کولر می انداختم ،،به نظرم درسته که قبل از راه اندازی کولر باید صابون داخل کولر انداخت و یا بعد از سرویس ولی به نظر من و با توجه به مطالب شما هر موقع که صابون داخل سینی یا تشتک کولر انداخت ، همون موقع وقتشه

  2. سلام دور کند کولر من کار نمیکنه ولی وقتی میزنم روز دور تند شروع به کار میکنه.
    توی این حالت اگه دور تند و خاموش کنم به کارش ادامه میده
    آیا نیازه کولرمو تعمیر کنم؟ به‌مرور خراب میشه؟

    1. سلام، کولر شما نیاز به بررسی تخصصی دارد. احتمالا دلیل خرابی کولر شما ایراد گریز از مرکز و یا کلید تبدیل است. بله حتما باید کولرتان را تعمیر کنید.

    1. با سلام، بله شما می‌توانید برای کسب اطلاعات کامل درباره خدمات ما به صفحه سرویس و تعمیر کولر آبی آچاره مراجعه کنید و علاوه بر مشاهده جزییات سرویس و هزینه آن، با ثبت درخواست رایگان با تعمیرکارانی که برای ارائه خدمات به شما اعلام آمادگی می‌کنند صحبت کنید.

  3. با سلام و درود و تشکر از مطالب بسیار مفید تون، بنده وقتی کولر رو روشن میکنم به محض روشن شدن، کولر شدیداً تکون میخوره که بعضی وقتا در اثر همین تکون یوهویی، تسمه در میاد اگر لطف نموده رهنمایی نمائید که علت آن چیست و چه جوری اون رو باید حل کرد خیلی ممنون خواهم شد. درود

    1. یا یاتاقان ها مشکل داره و یا فولی. باید بازدید بشه و تعویض بشه

  4. واقعا راه خوبی رو پیشنهاد نکردید. من صابون انداختم و در عرض یک ماه چنان شوره ای زده کولر که نگو و نپره. حداقل راهنمایی درست بکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

تعمیر کولر آبی
سرویس و تعمیر کولر آبی با تعمیرکاران آچاره

 

کلیک کنید