لیفت ابرو و لمینت ابرو بدون جراحی

زیبایی و سلامتلیفت و لمینت مژه و ابرومژه و ابرو

ابروها در چهره ما تاثیر بسزایی دارند. از گذشته تا امروز مدل ابروها تفاوت های زیادی داشته و هر چند سال یکبار مدل خاصی از ابروها مد می شود. گاهی
ابروهای خیلی نازک و بارک، ابروهای هشتی، ابروهای کوتاه مدل آسیای شرقی و در چند سال اخیر هم ابروهای پرپشت و پهن که خواب مو به سمت بالا باشد مد شده است. برای اینکه بتوان ابروهایی پرپشت داشت لازم است تا هم نخوه برداشتن ابروها تغییر کنند هم موی ابروها تقویت شوند. برای تغییر جهت خواب ابروها نیز روش جدیدی به نام لیفت ابرو و همچنین لمینت ابرو استفاده می شود.

لیفت ابروها که سبب کشیده شدن ابروها به سمت بالا شده و پشت چشم ها را باز می کند، هم به صورت جراحی توسط پزشک انجام می شود و هم با استفاده از مواد لیفت در سالن های زیبایی.

امروز در این مطلب قصد داریم تا روش آرایشگاهی آن را برای شما شرح دهیم تا با جزئیات مربوط به لیفت ابروها بیشتر آشنا شوید.

لیفت و لمینت ابرو چیست؟

همانطور که توضیح دادیم، لیفت و لمینت ابرو روشی است تقریبا جدید که به کمک آن می توان ابروهای پرپشت تر، پهن تر و ضخیم تر داشت، همچنین ابروها به طرف بالا حالت داده شده و اصطلاحا هاشوری و یا هالیوودی دیده می شود.

اخیرا شیوه جدیدی نیز برای پرپشت کردن ابروها ایجاد شده است که صرفا فقط برای رشد و پرحجمی ابروها می باشد و اصلا جنبه زیبایی ندارد.
این کار بوتاکس تراپی نام دارد که می تواند همراه با لیفت و لمینت و یا بدون آن انجام شود.
این کار قبلا مانند تتو با دستگاه تتو به ریشه ابرو تزریق می شد که جدیدا کمپانی مایلمینیشن بوتاکس را مانند مواد لیفت تولید کرده است که با تایم مکث و طی دوره درمان آن که حداقل ۵ بار با فاصله ۳ هفته باید انجام شود نتیجه قابل چشم گیری شبیه معجزه حاصل خواهد شد.

لیفت و لمینت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

در ابتدا برای افرادی مناسب است که مدل ابروهای خود را دوست ندارند. افرادی که ابروهای نامرتبی داشه و به دنبال ابروهای دخترانه و مرتب هستند. با توجه به اینکه لیفت ابرو با جراحی نیز انجام می شود، ولی لیفت با استفاده از مواد کراتین و بدون جراحی و تزریق روشی است با کمترین هزینه و طبیعی تر که با استفاده از می توان مدل ابروها را تغییر داد. در نتیجه ابروها هاشورخورده به نظر می رسند و تار ابروها به سمت بالا نگهداشته می شوند. بسیاری از جاهای خالی ابرو پر شده و پرپشت دیده می شود.

مراحل لیفت ابرو

در ابتدا توجه داشته باشید که انجام این کار باید توسط فرد متخصصی انجام شود و میزان مواد لیفت و لمینتی که استفاده می شود نباید از حدی بیشتر یا کمتر باشد در نتیجه حتما انجام این کار را به شخص متخصصی بسپارید.

لیفت و لمینت ابرو در چند مرحله انجام می شود و در هر مرحله لازم است تا متناسب با مواد استفاده شده مکث لازم صورت گیرد، در نهایت تمام مراحل لیفت بین 40 تا 50 دقیقه طول می کشد.

1- در ابتدا باید ابروها به جهت دلخواه که ترجیحا با توجه به مد روز به سمت بالا می باشد شانه کرده و این جهت به وسیله شانه لیفت یا براش ریملی فیکس شود.

2- مواد لیفت را از ریشه موها تا نصف موهای ابرو پوشش داده و کاملا کاور می شوند.

3- پس از مدت زمان مشخصی، ماده لیفت به طور کامل از روی ابروها پاک می شود، سپس با یک ماده فیکس شونده تمام ابروها پوشانده می شود. حالا روی ابروها کاور از جنس نایلون گذاشته شده و 15 دقیقه در انتظار می مانیم.

4- پس از گذشت 15 دقیقه مجددا تمام مواد فیکس از روی ابروها پاک شده و رنگ ابرو توسط فرد انتخاب می شود. ( استفاده از رنگ ابرو سلیقه ای است و لزومی جهت استفاده  از آن وجود ندارد. )

5- در این مرحله رنگ ابروها پاک شده و نباید هیچگونه موادی روی ابروها بماند.

6- در آخر مواد کراتین روی ابروها قرا می گیرند و باید بدانید که تا چند ساعت نباید به ابروها آب بخورد در نتیجه از شستن ابروها و حمام رفتن خودداری کنید تا مواد کراتین به خوبی جذب شوند.

 

لیفت و لیمنت ابرو چه مدت دوام دارد؟

همه چیز به میزان رشد موهای شما و همچنین تخصص آرایشگر شما دارد. در نتیجه بین 1 ماه تا 45 روز مدت زمان ماندگاری این روش برآورد شده است. لیفت و لمینت ابرو برای همه افراد مناسب است ولیکن لازم است بدانید که میزان نتیجه کار به ابرو شما بستگی دارد چرا که در لیفت ابرو هیچگونه مو اضافه ای به ابروها اضافه نمی شود و صرفا فرم دهی روی ابروهای شما انجام می شود.

تفاوت لیفت ابرو و لمینت ابرو

لمینت ابرو تنها باعث تقویت ابروها شده و به کراتینه شدن ابروها کمک می کند این در حالیست که لیفت ابروها تنها سبب تغییر حالت ابروها و کشیده شدن آن ها می شود.

اگر بخواهیم به صورت جزئی تر توضیح دهیم، لمینت یک فرآیند گیاهی کراتینه است و مواد لمینت دارای پیگمنت های رنگی هستند که روی ابروها قرار میگیرند و سبب تقویت موها و حجیم تر شدن آن ها می شوند. در صورتیکه ابروها حالت افتاده دارند، بهتر است لیفت ابرو را امتحان کنید چرا که لمینت کردن ابروها در این حالت به شما کمکی نمی کند.

توصیه می شود که لیفت و لمینت ابروها را همزمان در یک جلسه انجام هید، حتی با وجود اینکه کارایی متفاوتی دارند ولی با این حال یک بار این پروسه را طی می کنید.

آیا لیفت و لمینت ابرو عوارض دارد؟

لازم است بدانید که اگر مواد لیفت ابرو بدون داشتن تخصصی تهیه شود ممکن است خساراتی را به ابروها وارد کند. این مواد بسیار قوی هستند و باید در زمان استفاده از آن ها احتیاط لازم را رعایت کرد. استفاده بیش از حد از این مواد باعث سوختگی ابروها می شود و یا موجب ریزش ابروها در گذر زمان شود.

در نهایت این مورد را نمی توان جزو عوارض دانست ولی از نکات منفی آن ماندگاری کم لیفت و لمینت روی ابروهاست و ماندگاری جراحی را ندارد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا