آرايش صورت عروس ٢٠٢٠ ( ميكاپ عروس )

زیبایی و سلامتآرایش

روز عروسی یکی از روزهایی است که برای تمامی زوج ها مهم بوده و تمام تلاش خود را برای ساختن زیبایی های یک زندگی به کار می گیرند و خاطرات آن، از ذهن هیچ کدام از آن ها بیرون نخواهد رفت. این روز برای عروس بسیار مهم بوده و معمولا بر روی نحوه میکاپ خود، وسواس بالایی به خرج می دهد. در این مقاله قصد داریم نکات مهمی در مورد آرایش صورت و میکاپ عروس در سال 2020 را با شما به اشتراک بگذاریم.

برای استفاده از خدمات زیبایی و آرایشگاه در محل توسط متخصصان زیبایی مجرب به سایت آچاره مراجعه کنید.


انواع آرایش صورت عروس


انواع آرایش صورت عروس

روز عروسی هر فرد، یکی از روزهای خاطره انگیزی است که می تواند در آن، میکاپ خود را انتخاب کند. آرایشگران معمولا تابع نظر شما هستند و برای زیبایی شما در این شب، تلاش می کنند.  برای آرایش عروس می توانید از موارد گوناگونی استفاده کنید، این موارد عبارتند از:

می توانید در خانه و با لوازم آرایش خود، برای یک مهمانی باشکوه آماده شوید.

می توانید به همراه یک آرایشگر مستقل، برای رفتن به عروسیتان آماده شوید.

می توانید با یک سالن زیبایی مجلل هماهنگ کرده و خودتان را به دستان یک آرایشگر بسپارید.

بهترین گزینه برای آراستن و آماده کردن شما، همکاری با یک سالن آرایشی است. در یک سالن آرایشی می توانید علاوه بر اینکه خودتان آماده می شوید، ساقدوش های خود را نیز به دستان آرایشگر بسپارید.


نکات مهم برای آرایش صورت عروس در سال 2020


نکات مهم برای آرایش صورت عروس در سال 2020

قبل از عروسی، یک بار به صورت آزمایشی خود را به دستان آرایشگر بسپارید و مدل آرایشی که در روز عروسی قرار است داشته باشید را امتحان کنید. در روز آرایش آزمایشی، یک تیشرت سفید بپوشید تا بهترین فرم آرایش در شما دیده شود.

بهتر است که آرایش مورد نظر خود را بدانید و آن را به آرایشگرتان ارائه دهید.

برای پنهان کردن لکه ها از کانسیلر، اصلاح کننده های با کیفیت و معجزه کانتور استفاده کنید.

کیفیت آرایش شما باید با لباس عروستان هماهنگ بوده و به راحتی هماهنگ شود.

مهم ترین قسمت برای یک آرایش، پوست شما است. شما نمی توانید حالت چشم یا اعضای صورتتان را تغییر دهید، اما می توانید برای تغییر پوستتان اقدامات مناسبی را انجام دهید.

مدل آرایش باید به گونه ای باشد که حالت طبیعی چهره حفظ شود و صورت ایشان با رنگ های تند و بی منطق پر نشود.

اگر میکاپ عروس در سال 2020 بسیار طبیعی باشد، می توان از این عکس ها برای سال های آینده نیز استفاده کرد؛ آرایشگر باید به نوع و رنگ پوست توجه کند و در نتیجه مدل میکاپ خوبی را برای ایشان به وجود آورد. آرایش صورت عروس به مهارت آرایشگر بستگی دارد و با تکیه بر آن می توانید صورت زیبایی را در روز عروسیتان داشته باشید.


رنگ ابرویتان را به درستی انتخاب کنید


رنگ ابرویتان را به درستی انتخاب کنید

در آرایش صورت عروس به یاد داشته باشید رنگ ابروهایتان را با رنگ موهایتان هماهنگ کنید و قسمت های خالی را به درستی پر کنید. به یاد داشته باشید هیچ‌گاه تغییرات بسیار زیاد را ایجاد نکنید، به طور مثال ابروهایتان را نتراشید یا آنها را زیادی پهن یا باریک نکنید. فرم ابروها هرچه طبیعی تر باشد، به راحتی با چشم و صورتتان هماهنگ می شوند.


از موهای مصنوعی و بد رنگ استفاده نکنید

هیچ‌گاه نگذارید آرایشگر برای راحتی کار خودش موی مصنوعی به موهایتان اضافه کند، رنگ این موها به طور کامل در عکس ها متضاد دیده می شود و غیر طبیعی جلوه خواهد کرد.


آرایشگر مجزا داشته باشید

اگر می خواهید در عروسی منحصر به فرد باشید و به زیبایی مورد نظر خود برسید، از یک آرایشگر اختصاصی استفاده کنید و خودتان را به دست ایشان بسپارید.


مدل مورد علاقه خود را به آرایشگر نشان دهید

در حالت کلی تمامی کسانی که می خواهند به یک عروسی بروند، آرایش خاصی را مد نظر قرار داده و از آرایشگر خود این مدل را می خواهند. پیشنهاد می شود این مدل را به آرایشگر خود نشان بدهید و از ایشان بخواهید تا آرایشگرتان آن را روی صورتتان امتحان کند و ببینید این مدل برای شما مناسب است یا خیر.


از آرایش های مات و بدون رنگ پرهیز کنید


از آرایش های مات و بدون رنگ پرهیز کنید

از آن جایی که لباس عروس سفید است، میکاپ ایشان باید به رنگی در نظر گرفته شود که میکاپ عروس بی رنگ به نظر نیاید و یا مات نباشد. این آرایش باید از بی رنگی چهره جلوگیری کرده و میکاپ ایشان با لباس تناسب داشته باشد و با آن سازگاری داشته باشد.


مژه مصنوعی مناسب انتخاب کنید

مژه مصنوعی یکی از موارد تاثیر گذار در هر آرایش است و باید با توجه به مدل چشم از آن استفاده شود. مژه های مصنوعی مدل های مختلفی دارند و باید بر حسب مدل چشم و آرایش انتخاب شوند. طول مژه یکی از مواردی است که باید از آن به درستی استفاده شود تا فرم چشم ها غیر طبیعی به نظر نرسد. از مژه های مصنوعی یک اندازه و پلاستیکی به هیچ وجه انتخاب نکنید و به طبیعی بودن چهره خود اهمیت دهید.


به مدل آرایش و لوازم کاربردی در آن اهمیت دهید

از مدل های آرایشی جدید استفاده کنید و تغییر را بپذیرید. گاهی استفاده از مدل های جدید باعث می شود تا شما بتوانید آرایش مورد علاقه خودتان را پیدا کنید و جذاب تر و متفاوت تر به نظر برسید. پس از انتخاب مدل آرایش، از آرایشگر خود بخواهید تا بهترین کیفیت از لوازم آرایش خود را استفاده کند چرا که قرار است یک روز کامل بر روی صورت شما بماند.


آرایش صورت عروس را در نورهای مختلف امتحان کنید

آرایش صورت عروس یکی از مواردی است که باید در نورهای مختلف بررسی شود، زیرا این میکاپ باید در فضای باز و هنگام عکاسی نیز استفاده می شود. برای حل این مشکل از آرایشگر خود بخواهید تا آن را در نورهای مختلف بررسی کند و اگر اشکالی در آن می بیند، رفع کند.


از آرایش زیاد صورت عروس در سال 2020 جلوگیری کنید

اگر می خواهید آرایشتان در عکس ها و هنگام فلش جلوه بدی پیدا نکند، لازم است از آرایش زیاد بپرهیزید. آرایش را که انجام می دهید در صورتی که می خواهید هرگز قدیمی نشود، ساده انتخاب کنید. درست است که مدل های جدید جذابیت خاص خود را دارند اما فراموش نکنید استفاده از آرایش های کلاسیک و ساده باعث همیشگی بودن آن می شود.


از رژ لب های پررنگ در آرایش صورت عروس استفاده کنید


از رژ لب های پررنگ در آرایش صورت عروس استفاده کنید

اگر همیشه از رژ لب های بی رنگ استفاده می کنید، برای روز عروسی، رژ لب های پر رنگ را امتحان کنید و از رنگ هایی مانند قرمز و قهوه ای استفاده کنید. رژ لب های پررنگ باعث جذابیت در چهره شما می شود و در عکس ها زیباتر به نظر می رسید.


تفاوت رنگ پوست و آرایش را از بین ببرید

برای اینکه آرایش یک دست داشته باشید و تفاوت رنگ چهره و گردنتان در عکس ها مشاهده نشود، لازم است از کرم پودرهای یکدست استفاده کنید و همچنین از آن کرم به گردن و شانه هایتان هم بزنید تا تفاوت رنگی با صورت نداشته باشد و ظاهر غیر طبیعی برای شما پیش نیاید.


لوازم آرایش حاوی مرطوب‌کننده

در میکاپ عروس در سال 2020 استفاده از رنگ های خیلی مات یا خیلی براق به هیچ عنوان منطقی نیست و بهتر است از رنگ های متعادل استفاده کنید. استفاده از رنگ های مات باعث خشکی پوست و استفاده از لوازم آرایش های براق باعث پاک شدن آرایش صورت عروس می شود. برای دوام و زیبایی میکاپ عروس از آب رسان و فیکس کننده استفاده کرده و همچنین لوازم آرایشی که دارای مرطوب‌کننده هستند را جدی بگیرید.


و کلام آخر در آرایش صورت عروس 2020…

در این مقاله تمام مواردی که برای میکاپ عروس در سال 2020 به آن نیاز است را آورده ایم و با رعایت آن ها می توانید زیبایی خود را دو چندان کنید.


5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا