تعویض روکش مبل حس نو در دیزاین منزل شما

ساختمانبازسازی و دکوراسیوندکوراسیون داخلی

مبل خانه از دسته وسایلی است که کمک شایانی به تزیین دکوراسیون و دیزاین داخلی منازل مسکونی می کند. در صورت استفاده مبل در درازمدت ممکن است رویه یا روکش روی مبل ها کثیف، کهنه یا بر اساس عواملی ممکن است پاره شده و غیر قابل استفاده شوند . رویه کهنه مبل ها باعث برهم زدن دکوراسیون داخلی خانه ها می شود؛ برای برطرف نمودن این مشکل می توان با تعویض رویه مبل یا تعمیر و تعویض روکش مبل در منزل به راحتی مشکل به وجود آمده را برطرف کرد.

با کمترین هزینه دوباره مبل های خود را نو کنید و برای چیدمان داخلی ساختمان و واحد مسکونی خود به بهترین نحو از آن ها استفاده کنید. در نظر داشته باشید که همیشه تعویض مبل راه حل مناسبی نیست و می توان تنها با تعمیر مبل و تعویض روکش مبل در آن تغییر ایجاد کرد.


تعمیر رویه مبل


تعمیر یا تعویض روکش مبل

رویه مبل ها معمولا به مرور زمان شکل اولیه خود را از دست می دهند و دیگر آن رنگ و لعاب گذشته را ندارند. به همین جهت برخی از افراد، برای تعمیر روکش مبل اقدام کرده و برخی نیز با تعویض روکش مبل تغییرات اساسی در دکوراسیون داخلی خود می دهند. با این حال ممکن است این سوال پیش آید که تعویض رویه مبل یا روکش آن مناسب و مقرون به صرفه است یا تعمیر رویه مبل؟ برای پاسخ به این سوال بایستی به روکش های مبل خود توجه کنید.

در صورتی که خرابی و کهنگی یا سایش وسایل مختلف روی این وسیله باعث شده است تا غیر قابل استفاده شود، می توان با تعمیر روکش مبل با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه، دوباره آن ها را به وسیله ای قابل استفاده تبدیل کرد و روکش های کهنه و خراب را به راحتی در منزل با تعمیر روکش مبل تغییر داد.

در صورتی که می خواهید سبک زندگی خود را تغییراتی اساسی بدهید؛ می توانید با تعویض روکش مبل در منزل، رویه های مبل خود را متناسب با رنگ دکوراسیون جدید خانه خود تغییر دهید و با هزینه ای کمتر نسبت به خرید مبل جدید اقدام کنید.

از تعمیرکاران مبل قیمت بگیرید و مقایسه کنید!


تغییرات کلی

باید در نظر داشته باشید که با تعویض رویه مبل در منزل ، شکل ظاهری آن به طور کلی تغییر می کند. بهتر است بدانید تعویض و تعمیر رویه مبل چرمی، پارچه ای یا هر نوع رویه در جنس های مختلف، امروزه کاری بسیار مقرون به صرفه و در عین حال منحصر به فرد است.

می توان با انجام کار ساده تعویض روکش مبل در منزل دکور خانه خود را متفاوت تر از قبل کرده و با ایجاد تنوع در منزل مسکونی خود حسی متفاوت را به وجود آورید.

تعویض روکش مبل در منزل


تعویض روکش مبل در منزل

در صورتی که بخواهید روکش مبل کهنه و فرسوده خود را پس از مدتی تغییر دهید یا در صورتی که مایل به تعویض روکش مبل در منزل خود هستید؛ امروزه می توانید اجرای کلیه این خدمات را از کادر تخصصی و کارآزموده ای بخواهید که در این حیطه کاری مشغول به فعالیت هستند و با تعویض رویه مبل در منزل خدمات شایان توجهی را به مشتریان خود ارائه می دهند.

این کار در منزل را به دست افراد کاربلد و مجرب بسپارید تا حس خارق العاده ای را در منزل شخصی خویش پدید آورید.

در خصوص هزینه تعویض روکش مبل در منزل نیز در نظر داشته باشید که کلیه خدمات تعویض و تعمیر رویه مبل چرمی و پارچه ای انواع مبل های راحتی، کلاسیک، استیل، سلطنتی و… همگی زیر نظر افراد حاذق و توانمندی صورت می گیرد که قیمت تمامی این خدمات را طبق نرخ اتحادیه حساب کرده و هیچ گونه هزینه جانبی و اضافی در این باره از شما نمی گیرند.

از تعمیرکاران مبل قیمت بگیرید و مقایسه کنید!

تعویض روکش مبل در منزل به دست خویش


تعویض روکش مبل در منزل به دست خویش

در صورتی که خودتان اندکی در کارهای فنی مهارت دارید و می خواهید به صورت شخصی دست به کار شوید، می توانید تعویض روکش را در منزل را بدون صرف هزینه ای به راحتی انجام دهید؛ بنابراین در صورتی که بخواهید این فرآیند را عملی کرده و بدنه و کلاف مبلتان هم سالم باشد، فقط شما باید پارچه مبل خود را تعویض کنید.

در صورت تمایل به تعویض رویه مبل در منزل به وسیله خود، بایستی به آرامی و در کمال آرامش و احتیاط پارچه مبل خود را به گونه ای که بتوان محل چسبیدن پارچه به کلاف را دیده و همچنین بتوانید منگنه یا چسب آن قسمت را بکنید، از کلافش جدا کنید.

لازم است این کار را با احتیاط انجام دهید تا پارچه سالم بماند چرا که شما این پارچه را برای اندازه گیری نیاز دارید. سپس پارچه مبل مربوطه را روی زمین پهن کنید تا اندازه دقیق آن را در دست داشته باشید. به هیچ عنوان در این راستا اندازه قسمت های توکار پارچه و نیز قسمت هایی که دوخته شده اند، را نباید فراموش کرد.

اندازه گیری باید کاملا دقیق باشد تا در نهایت پارچه شما کوتاه نشود. در مرحله بعدی اندازه ها را بایستی روی کاغذ با ترسیم الگو یادداشت بردای کنید. سایر مراحل تعویض روکش مبل در منزل از جمله: انتخاب رنگ پارچه، طرح و نقش آن و… کاملا بسته به سلیقه شما متفاوت است و شما می توانید با توجه به سلیقه خود، موارد مورد نظرتان را پیاده سازی کنید.


تعمیر رویه مبل به دست افراد مستعد و متخصص

تعویض روکش مبل در منزل به دست افراد حاذق

در صورتی که خودتان نمی توانید تعویض روکش را در منزل را انجام دهید، می توانید اجرای این کار را به دست افراد کاربلد و گروه های متخصص و مجرب بسپارید تا کلیه کارهای تخصصی را با توجه به تجربه خود برای شما به بهترین شیوه ممکن انجام دهند.

گاهی اوقات افراد کلیه کارهای مربوط به تعویض روکش در منزل را به دست یک فرد متخصص می سپارند و با سفارش رنگ و طرح مدنظر خود و نیز دریافت مشاوره های لازم، تغییر دکوراسیون و دیزاین جالب توجهی را در منزل مسکونی خود به وجود آورند.

تعویض روکش مبل به صورت تخصصی

در صورتی که به همراه تعویض روکش مبل منزل خود نیاز به رنگ کاری نیز داشته باشید، می توانید رنگ کاری را به همراه لکه برداری به دست افراد متخصص و مجرب بسپارید تا بتوانند با دریافت هزینه ای بیشتر این فرآیند را نیز برای شما انجام دهند. انجام کارهای رویه کوبی و تعویض اسفنج انواع مبل ها، تعویض فوم کف انواع مبل ها، رفع ایرادهای نجاری و لقی کلاف معمولا به دست افراد حاذق و کاربلد که در این حیطه کاری مشغول به فعالیت هستند، انجام می شود.

تعمیر مبل و تعویض روکش با آچاره!

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا