هایلایت مو روی مو تیره – با پایه مو قهوه اي و مشکی

زیبایی و سلامترنگ مومو

یکی از زیباترین مدل موهایی که معمولا خانم ها به دنبال آن هستند هایلایت است. این مدل بر روی موهای تیره و روشن زیبایی بسیار ویژه‌ای دارد و همچنین با بلند شدن موها، در صورتی که موهایتان طبیعی باشد، نیازی به رنگ مجدد نخواهید داشت. در این مقاله قصد داریم تا در مورد هایلایت مو برای مو تیره ، قهوه ای و مشکی مواردی را ذکر کنیم.

به یاد داشته باشید در صورتی که بخواهید بر روی موهایتان هایلایت انجام دهید، از دکلره استفاده می شود و اگر فکر می کنید، موهای شما توان دکلره ندارد و بسیار ضعیف است، بهتر است گزینه هایلایت را از انتخاب‌هایتان حذف کنید. خانم‌ها معمولا به دنبال جدیدترین‌ها هستند و هایلایت یکی از زیبایی هایی است که معمولا در شروع سال جدید انجام می‌شود.

در انتخاب رنگ مو باید رنگ پوستتان را نیز در نظر بگیرید، گاهی رنگ‌های روشن به هیچ عنوان بر روی صورت شما زیبایی اضافه نمی‌کند و گاهی نیز زیبایی شما را 2برابر می کند. هایلایت‌های تیره و روشن ، رنگ موهای آمبره و سامبره جز پرطرفدارترین رنگ‌های سال جدید هستند.

برای استفاده از خدمات زیبایی و آرایشگاه در محل توسط متخصصان زیبایی مجرب به سایت آچاره مراجعه کنید.

 

هایلایت مو آبی یخی روی مو تیره و مشکی


هایلایت مو آبی یخی روی مو تیره و مشکی

اگر جز کسانی هستید که موهای مشکی دارید و علاقه دارید موهایتان را هایلایت کنید تا زیبایی تان دوچندان شود، لازم نیست موهایتان را رنگ کنید؛ هایلایت مو روی مو مشکی نیز مانند قهوه ای زیبا می شود و می توانید از آن استفاده کنید تا چهره متفاوتی داشته باشید.


برای رنگ، مش و هایلایت مو از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

هایلایت مو طوسی بر روی مو تیره

هایلایت طوسی فقط روی موهای مشکی زیبا می شود و کسانی که دارای موهای تیره هستند، می توانند از آن استفاده کنند. موهای مشکی پر کلاغی به تنهایی زیبایی خود را دارند و با ترکیب بعضی از چهره ها واقعا زیبا می شوند. بهتر است بدانید هایلایت به معنای سایه روشن است و در صورتی که بخواهید بر روی موی تیره هایلایت درآورید تنها می توانید آن را سه درجه روشن تر در نظر بگیرید؛ در صورتی که بخواهید بر روی موی تیره هایلایت بسیار روشن درآورید، نام آن مش است و در اصطلاح عامیانه هایلایت شناخته می شود.


مش و هایلایت مو بنفش روی مو تیره یا مشکی

اگر به رنگ های فانتزی علاقه دارید می توانید از هایلایت بنفش روی موهایتان نیز استفاده کنید. هایلایت بنفش بسیار خوش رنگ است اما اگر می خواهید هایلایت مو روی مو قهوه ای داشته باشید می توانید کمی به هایلایتتان رنگ صورتی اضافه کنید. به یاد داشته باشید استفاده از شامپوهای رنگ فانتزی می تواند موهای شما را خوشرنگ کرده و به رنگ های صورتی یا بنفش در آورد؛ اما این شامپوها دارای سرب بالایی هستند و به مرور زمان به مو ضرر زده و همچنین مصرف زیاد آن ها، باعث می شود تا مواد شیمیایی به پوست سر وارد شده و مصرف زیاد آن، احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می دهد.


هایلایت مو روی مو قهوه ای - هایلایت مو روی مو تیره


هایلایت مو روی مو قهوه ای

هایلایت مو روی مو قهوه ای ، حالت های مختلفی دارد و می توانید از آن به روش های مختلفی استفاده کنید.


هایلایت قهوه ای به رنگ شیر شکلاتی

با ایجاد چند هایلایت بر روی موهای قهوه ای می توانید آن را تبدیل کنید و از آن به روش های دیگری استفاده کنید. این رنگ زمانی زیبایی خود را نشان می دهد که آن ها را فر کنید. معمولا بر پایه دکلره از این رنگ ها ممکن است به صورت آماده استفاده شود. برای ترکیب این رنگ ها از سری 10 طبیعی و 8 شکلاتی و کمی رنگ صورتی استفاده می شود.


بالیاژ مو بر روی رنگ قهوه ای

موهای قهوه ای را با تکنیک بالیاژ که بسیار ظریف و زیبا است، متفاوت کنید و درخشش گرم به آن ها بدهید. با استفاده از یک رنگ قهوه ای روشن می توانید گرمایی خاص به آن ببخشید و باعث زیبایی دو برابر آن شوید.


هایلایت مو طوسی بر روی مو تیره ، مشکی و قهوه ای


هایلایت بلوند روشن

یکی از ترکیبات زیبای هایلایت مو بر روی موهای قهوه ای و تیره ، هایلایت بر پایه سفید است که با ترکیب یک نسکافه ای روشن بسیار زیبا خواهد شد. تضاد قهوه ای تیره با بلوند روشن، زیبایی فوق‌العاده ای را در شما ایجاد خواهد کرد.


هایلایت قهوه ای دودی بر روی مو تیره ، مشکی و قهوه ای

گاهی وقت ها به وجود آوردن تغییرات کوچک می تواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی شما داشته باشد. هایلایت قهوه ای دودی ترکیب بسیار زیبایی را در میان موهای شما ایجاد می کند و به صورت مشخص و برجسته ای بر روی آن ها به نظر می رسد. این هایلایت بر روی موهای لخت و صاف به شدت زیبا می شود و می توانید از آن برای دوچندان کردن زیبایی استفاده کنید.


تصویر بلوند طلایی بر زیبایی رنگ قهوه ای

رنگ طلایی نشانه ابهت و تجمل است. هر کسی که شما را با این رنگ ببیند در ناخودآگاه خود حس احترام به شما را پیدا می کند و جذب رنگ موهایتان می شود. هایلایت مو طلایی روی مو های قهوه ای و تیره شما جا خوش می کند و چشم بیننده را به آن جذب می کند.


ایجاد نوارهای باریک در میان رنگ

راه راه باریک در میان موها هم زیبایی خاص خودش را دارد. هایلایت بلوند با رنگساژ سرد در میان رنگ قهوه ای موهایتان، شباهت بسیار زیادی به نور خورشید بر روی آن ها دارد . این هایلایت بر روی موهای کوتاه جذابیت خاصی را برای شما ایجاد می کند و حتی فر آن نیز در زیر نور آفتاب بسیار زیبا می شود.


هایلات مو به رنگ قهوه بر روی مو تیره ، مشکی و قهوه ای


هایلایت مو به رنگ قهوه روی مو تیره و مشکی

اگر در دسته کسانی قرار دارید که خیلی علاقه ای به رنگ های بسیار روشن ندارند، می توانید از هایلایت قهوه ای برای مو تیره خود استفاده کنید و به این ترتیب سایه روشنی در موهایتان ایجاد کنید. این هایلایت در واقع رنگی طبیعی است که سایه در موهایتان ایجاد می کند و کمی از موهای اصلی شما روشن تر است. این مدل هایلایت زیبایی صورت شما را دو چندان می کند و چهره شما را در قابی زیبا به نمایش می گذارد.


هایلایت ماهاگونی مو روی مو تیره

اگر دارای موهای قهوه ای و خیره کننده هستید، بهتر است در میان موهای تیره خود ترکیبی جذاب ایجاد کنید. برای اینکار ابتدا لازم است هایلایت های ماهاگونی در موهای قهوه ای خودتان ایجاد کنید و زیبایی موهایتان را دو برابر کنید. ایجاد چند حلقه کوچک فر در میان موهایتان می تواند تصویر زیبایی در چهره شما ایجاد کند.


هایلایت گرم و آتشین

هایلایت های گرم و روشن، حالتی از شور زندگی را در شما به وجود می آورد. این سبک متفاوت، ترکیبی از بلوند و تن های قرمز در هایلایت است. به یاد داشته باشید تن قرمز به هر صورتی نمی آید و بهتر است از رنگی که به موهایتان می زنید، اطمینان داشته باشید.


هایلایتی به رنگ قرمز

هایلایت قرمز بسیار زیباست اما به شرطی که رنگ قرمز آن حالتی فانتزی داشته باشد. البته بهتر است بگوییم رنگ های فانتزی قرمز مناسب سنین پایین تر هستند و رنگ های طبیعی تر آن برای سنین بالاتر، مناسب تر هستند.


هایلایت بلوند با رگه های بیسکوییتی برای موهای تیره ، مشکی و قهوه ای


هایلایت بلوند با رگه های بیسکوییتی

بیسکوییتی، همان رنگ کرم است که بسیار دلنشین بوده و گرمای زیبایی به موهای شما می دهد.  این هایلایت مو روی مو قهوه ای و تیره بسیار زیبا شده و شما می توانید جلوه ای زیبا از ترکیب بیسکوییتی با تیرگی قهوه ای را برای موهای موج دار خود، به وجود آورید.


هایلایت مسی مو روی مو تیره

هایلایت مسی رنگ بسیار زیبایی است که کمی تن قرمزی دارد.  مسی رنگی است که معمولا به هر چهره ای نمی نشیند و بهتر است در قدم اول مطمئن شوید که آیا رنگ قرمز برای چهره شما مناسب است یا خیر؟ مسی معمولا ترکیبی است که می توانید رنگ آن را به صورت جداگانه تهیه کنید و به یاد داشته باشید که این رنگ در دسته رنگ های فانتزی است و پس از مدتی مقداری از آن شسته می شود.


هایلایت کاراملی و نسکافه ای

این مدل هایلایت ها، تقریبا به رنگ کرم هستند و از ترکیب آن با رنگ های دیگر، تنالیته مختلفی به شما می دهند. برای رسیدن به این رنگ در ابتدا با استفاده از دکلره هایلایت خود را انجام داده و سپس رنگساژ خواهد شد.


و سخن پایانی در هایلایت مو روی موی قهوه ای ، تیره و مشکی

در این مقاله می توانید انتخاب های مناسبی برای هایلایت مو روی مو قهوه ای ، تیره و مشکی را داشته باشد و با تمام زوایای آن برای زیبا شدن موهایتان آشنا شوید.

از متخصصین "آچاره" رایگان قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.
2/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا