هافلایت چیست؟

زیبایی و سلامترنگ مومو

هافلایت نوعی ترند جدید رنگ مو است که در آن به شیوه ای خاص موهای شما را به دورنگ مختلف در می‌آورند در این مطلب از مجله آچاره با  هافلایت و ترند‌های محبوب آن آشنا خواهیم شد.

رنگ موی هافلایت (یا رنگ تقسیم شده) زمانی است که موها را دقیقاً از وسط تقسیم می‌کنید و هر نصف را به رنگ متفاوتی رنگ می‌کنید. هافلایت می‌تواند از رنگ‌های طبیعی تا رنگ‌های متضاد متغیر باشد. هافلایت کردن موها بهترین راه برای دستیابی به ظاهری منحصربه‌فرد است. این موها توجه همگان را به خود جلب می‌کنند.

چگونه موهایمان را هافلایت کنیم؟

ابتدا باید مدل هافلایت خود را انتخاب کنید آیا تمایل دارید موهایتان از فرق به دو رنگ در بیاید یا از زیر موهایتان رنگی متفاوت داشته باشد.

بعد از تصمیم‌گیری درباره روشی که می‌خواهید موهایتان را هافلایت کنید موها را از ریشه و از روی فرق به دو نیم تقسیم کنید. ما در اینجا هافلایت از فرق سر را به شما توضیح خواهیم داد بقیه هافلایت‌ها نیز به همین روش انجام ‌می‌شوند. موها را از فرق وسط به دو نیم مساوی تقسیم کنید. با توجه به رنگی که میخواهید ایجاد کنید اگر نیاز بود نیمی از موها را دکلره کنید. سعی کنید از فویل استفاده کنید تا رنگ به دیگر قسمت‌های مو سرایت نکند. موهای تقسیم شده را به دقت رنگ کنید. با توجه به توضیحات روی بسته‌بندی رنگ به میزان مورد نیاز صبر کنید تا موهایتان رنگ بگیرد سپس با احتیاط ابتدا یک قسمت و سپس قسمت دیگر را بشویید.

در ادامه چند تا از محبوب‌ترین هافلایت‌های سال 2022 را به شما معرفی میکنیم

هایفلایت 2022

رنگ موی قرمز دو رنگ

رنگ قرمز همیشه از محبویت خاصی برخوردار بوده در این مدل با استفاده از دو رنگ از طیف قرمز جلوه‌ای از شعله‌های آتش را بر موهای خود ایجاد کنید. بهتر است برای به‌دست آوردن نتیجه بهتر ابتدا موهای خود را دکلره کنید. موی دکلره شده همیشهه رنگ بهتری به خود می‌گیرد.

رنگ موی بلوند و زرد

این رنگ مو ترکیبی از طیف بلوند و زرد است که زیبایی بی‌نظیری دارد. شاید در وهله اول داشتن موهای زرد شما را بترساند اما کافیست چند لحظه به عکس نگاه کنید. شیفته‌ی این رنگ خواهید شد.

بیشتر بخوانید ترندهای آرایش بهار 2022

رنگ موی یخی دو رنگ

 

این رنگ بیشتر مناسب افرادیست که عادت دارند موهای خود را فرق کج نگه‌دارند. حدود 30 درصد از موهای خود را یک سمت و 70 درصد باقی مانده را از سمت دیگری نگه‌دارید سپس موهای خود را رنگ رنگ کنید. برای داشتن جلوه زیباتر می‌تواند قسمت بلوند موهای خود را به طیفی از رنگ بلوند در بیاورید که جلوه‌ی کاملا متفاوتی با طرف دیگر دارد.

رنگ موی سبز و خاکستری

این رنگ مو ممکن است یادآور بیلی‌ایلیش باشد. برای رنگ کردن موهایتان به این روش کافیست قسمت جلویی موهای خود را تا دو

طرف صورتتان جدا کنید و رنگ سبز دلخواهتان را بر آن بمالید و صبر کنید تا رنگ بگیرد.

محاسبه قیمت خدمات رنگ مو در منزل

رنگ موی صورتی و بلوند

 توت فرنگی‌های تازه سبز شده معمولا رنگ صورتی ملایمی دارند. ترکیب این رنگ مو الهام گرفته از میوه‌ها توت‌فرنگی است. این رنگ مو بر روی موهایی که به مدل باب کوتاه شده باشند جلوه بسیاری زیبایی خواهد داشت. استفاده از واریاسیون نقره‌ای در ترکیب رنگتان برای براق شدن رنگ مو فراموش نکنید. موهای براق همیشه جلوه بهتری دارند.

رنگ موی مشکی و سفید

موهای سفید مشکی همیشه و همه‌جا ما را یاد انیمیشن 101 سگ خالدار می‌اندازد. این ترکیب موی زیبا زمانی بهترین جلوه ممکن را به خود می‌گیرد که یک طرف از موهایمان را مشکی پر کلاغی و طرف دیگر را بلوند یخی کرده باشیم. تضاد موجود در این رنگ زیبایی موهای شما را دوچندان می‌کند.

نحوه حفظ رنگ هافلایت

اگر میخواهید موهای شما رنگ خود را حفظ کنند و شفافیت و درخشندگی رنگ موهای شما تا مدت‌های طولانی محفوظ بماند استفاده از شامپوهای تثبیت کننده رنگ را فراموش نکنید. هافلایت نیز مانند رنگ‌های دیگر به مراقبت نیاز دارد. بعد از شستن موهایتان با شامپو مخصوص، ماسک مو بزنید و سعی کنید موهای خود را تحت حرارت شدید قرار ندهید.

بیشتر بخوانید معرفی کرم پودر برای پوست‌ سبزه [بررسی 6 برند معروف!]

آچاره:

ما در این مطلب از مجله آچاره درباره یکی از جدیدترین ترند رنگ مو به نام هافلایت آشنا شدیم و همچنین محبوب‌ترین مدل‌ها و رنگ‌ها این ترند را شناختیم. اگر خواهان داشتن موهای هافلایت شده هستید و انجام آن در خانه برای شما امکان پذیر نیست با ثبت سفارش در پنل آچاره می‌توانید از خدمات آرایشی و سلامت برخوردار شوید. ما در آچاره مجرب‌ترین متخصصان را دورهم جمع کرده‌ایم تا شما بتوانید خدمات رنگ مو را در خانه انجام دهید. ما در پنل ثبت سفارش خود جهت شفاف سازی در خصوص خدمات ارائه شده قیمت را نیز مشخص کرده‌ایم.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا