معرفی 10 تا از بهترین ابزارهای آرایش مو در سال 2022

زیبایی و سلامتآرایش

آرایش مو با ابزارهای مختلفی انجام می‌شود اما در این مطلب با سشوارها، اتوهای تخت مو و بیگودی‌هایی که ارزش پول شما را دارند آشنا خواهید شد. ابزارهای عالی برای حالت دادن به موها،کلیدی برای دستیابی به یک مدل مو  زیبا هستند، چه بخواهید موهایی صاف، موهای مجعد، یا موهایی با فرهای سیم تلفنی یا چیزهایی شبیه به آن داشته باشید، مطمئنا به این وسایل نیاز خواهید داشت. اما با وجود گزینه‌های بسیار زیاد در بازار مانند: سشوار، اتوی صاف کننده مو ، اتو فرکننده مو، برس‌های سشوار دار تشخیص اینکه کدام یک را با توجه به نوع مو، نیازها و بودجه خاص خود انتخاب کنید، می‌تواند دشوار باشد. شاید بهتر باشد قبل از انتخاب محصول مورد نیاز به آزمایشگاه‌های زیبایی سری بزنیم. برای آشنایی با بهترین ابزارهای آرایش مو سال 2022 با این مطلب از مجله آچاره همراه شوید.

چگونه ابزارهای آرایش مو را آزمایش کنیم

دانشمندان آزمایشگاه زیبایی GH ابزارهای حالت دهنده مو را با استفاده از ابزار فنی در آزمایشگاه و هم با داوطلبانی در جایگاه مصرف کننده و متخصصین مربوطه  آزمایش می‌کنند. معمولا عملکرد دستگاه بر روی نمونه‌های موی انسانی برای اندازه‌گیری عواملی مانند زمان خشک شدن، آزمایشگاه برای اندازه‌گیری توانایی این ابزار برای صاف نگه داشتن مو در شرایط مرطوب یا میزان حرارت ایجادشده  ارزیابی می‌کند. ابزارها همچنین بر اساس عواملی مانند وزن، اندازه، سهولت استفاده، ایمنی، سرعت گرم کردن موها، سرعت حالت دادن به موها، گرما، قدرت و سر و صدایی که منتشر می‌کنند و ظاهر و احساس مو پس از استفاده تجزیه و تحلیل می‌شوند.

در اینجا بهترین ابزارها و محصولات آرایش مو در سال 2022 که توسط آزمایشگاه زیبایی GH آزمایش شده است، شامل مدل‌هایی برای موهای کوتاه، ظریف و شکننده، موهای مواج و ابزارهای حرفه‌ای که آرایشگران استفاده می‌کنند آورده شده با این محصولات هم می‌توانید موهایی صاف داشته باشید هم فر و موج دار فقط کافیست محصول مورد نظر خود را بشناسید.

بهترین سشوار

سشوار نانو تیتانیوم

این محصول برنده آزمایش سشوار آزمایشگاه زیبایی GH، مدل BaBylissPro در سریع‌ترین زمان ممکن موها را خشک کرد. و در محاسباتی که مربوط به زمان خشک شدن نمونه‌های موی از قبل شسته شده بود، امتیاز کاملی را به دست آورد که از سشوارهای آزمایش‌شده دیگر بهتر بود. همچنین به دلیل جریان هوای قوی و دکمه‌ها و ضمیمه‌های ساده برای کارکردن، امتیاز بالایی دریافت کرد.

مزایای این محصول

  • موها را سریع خشک می‌کند
  •  استفاده آسان

سشوار یونی

FORMAWELL BEAUTY

سشوار Formawell Beauty کمترین هزینه را در بین برندگان آزمایش آزمایشگاه زیبایی GH داشت. تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی نشان داد که همچنین سبک ترین سشوار از میان منتخبین با وزن 1.3 پوند، بود. این محصول بی صدا، دارای اتصالات آسان برای استفاده بود و آزمایش‌ها مو را به سرعت خشک می‌کرد همچنین حجم کم این محصول را می‌توان از نقاط قوت آن دانست.

مزایای این محصول

  • سبک و جمع و جور
  • کم صدا

3

بهترین اتو مو

آرایش مو

اتو فرکننده یونی تیتانیوم طلایی 

برای انتخاب ساده‌ترین ابزار فر کردن موها، اتوچرخشی  یونی 11/4 اینچی را به شما پیشنهاد می‌دهیم این دستگاه برنده آزمون فر کردن مو در آزمایشگاه زیبایی GH برای ایجاد فرهای ماندگار، حتی روی موهای ضخیم شد. در ارزیابی‌های آزمایشگاهی، مدل بالاترین امتیاز را برای گرفتن و مانور، کنترل‌های آسان، اندازه جمع‌وجور و تولید فرهایی ثابت،کسب کردند.

مزایای این محصول

  • حالت دهندگی بالا
  • استفاده آسان

4

ابزار حالت دهنده مو

اتوی فرکننده Lava Curl Shot

بهترین دستگاه فرکننده مو در آزمایش آزمایشگاه زیبایی  GH، ابزار 1 اینچی Lava Curl Shotاست. این مدل با بالاترین قدرت، در ارزیابی‌های آزمایشگاهی نشان داد که برای تولید مدل موی مورد نظر، کشیده نشدن مو و سبک وزن بودن، در بالا حد و بهترین حالت عمل می‌کند.

مزایای این محصول

  • فرهای بی نقص ایجاد می‌کند
  • موها را نمی‌کشد
  • سبک وزن

5

ابزار حالت دهنده مو

اتو حرفه‌ای فر کننده موی  24k Gold Tapered

با این مدلاتو فر کننده مو، موج‌ها و فرهایی در اندازه‌های مختلف بسازید، بهترین عملکرد در آزمایش را به خود اختصاص داد. این ابزار با وزن 0.73 پوند، سبک‌ترین وزن بین برنده‌ها و جمع‌وجورترین بود و کاربران استفاده از آن را آسان می‌دانستند.

مزایای این محصول

  • فرها و موج‌های طبیعی را ایجاد می‌کند
  • سبک، جمع و جور و استفاده از آن آسان است

6

اتو مو سرامیکی لاوا

ابزار حالت دهنده مو

Lava Ceramic Hairstyling Iron

برنده تست اتوهای تخت در آزمایشگاه زیبایی  GH، برای گرم کردن صاف کردن سریع و قدرتمند، امتیاز عالی کسب کرد. اندازه‌گیری‌های آزمایشگاهی نشان داد که در 60 ثانیه تا 96 درصد از حداکثر دمای 450 درجه فارنهایت خود را گرم کرد. همچنین در صاف کردن کامل موها و عاری از موخوره نگه داشتن آن‌ها بالاترین امتیاز را دارد.

مزایای این محصول

  • به سرعت گرم می‌شود
  • موها را در تمام طول روز صاف و بدون وز نگه می‌دارد

7

اتو سرامیکی مروارید پرو 1 اینچی

ابزار حالت دهنده مو

Pro 1″ Pearl Ceramic Flat Iron

Pro 1″ Pearl Ceramic Flat Iron، مدل مقرون به صرفه رمینگتون به طور موثر و زیبا موها را با نتایج طولانی مدت صاف کرد. اندازه‌گیری‌های آزمایشگاهی آن را با وزن 0.77 پوند، سبک‌ترین ابزار را نشان داد و بالاترین امتیاز را برای براق نگه داشتن مو به‌دست آورد.

مزایای این محصول

  • صافی طولانی مدت
  • سبک وزن

8

بهترین ابزار حالت دهنده مو برای موهای ضخیم

اتو صاف کننده

Salon Straightener Copper + Ceramic Flat Iron

رولون در تست اتو صاف کننده در آزمایشگاه زیبایی GH امتیاز بالایی کسب کرد و در صاف کردن موهای ضخیم و متراکم و حفظ نرمی در بالاترین رتبه قرار گرفت. ارزیابی‌های آزمایشگاهی نشان می‌دهد که دارای بیشترین محدوده دما، از 180 درجه فارنهایت تا 455 درجه فارنهایت، برای صاف کردن مؤثر بر انواع موها است. یک ارزیاب حرفه‌ای گفت: همچنین با طول زیاد صفحات برای کار بر روی بخش‌های بزرگتر یا ضخیم تر از مو ساخته شده است .

مزایای این محصول

  • حرارت زیاد و صفحات بلند برای صاف کردن موهای ضخیم
  • صافی مو را حفظ می‌کند

9

بهترین ابزار حرفه‌ای آرایش مو

ابزار حالت دهنده مو

سشوار Supersonic

طراحی تا به حال دیده نشده سشوار Dyson دنیای مو را تحت تاثیر قرار داده است – و کارشناسان ما را در آزمایش آزمایشگاه زیبایی GH غافلگیر کرده است. اندازه‌گیری‌های آزمایشگاهی نشان داد که یک نمونه موی هشت اینچی را تنها در 54 ثانیه خشک کرد.

مزایای این محصول

  • موها را سریع خشک می‌کند

10

بهترین برس حرارتی

برس سشوار The Double Shot Blow

ارزیابی‌های آزمایشگاهی نشان می‌دهد که موها را بدون گرم کردن بیش از حد یا پوست سر خشک می‌کند، و برای موهای نازک و شکننده عالی است و کمی کمتر از یک پوند وزن سبکی دارد.

مزایای این محصول

  • سشوار و برس 2 در 1 باعث صرفه جویی در زمان می‌شود
  • ملایم با مو و پوست سر
  • سبک وزن
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا