معرفی بهترین ماشین ظرفشویی های 1400

لوازم خانگیماشین ظرفشویی

هر ماشین ظرفشویی، حتی یک ماشین ظرفشویی ارزان، می‌تواند ظروف صبحانه و بشقاب‌های شام را تمیز کند، به شرطی که از یک شوینده مناسب در آن استفاده کنید. اما امکانات بهترین ماشین‌های ظرفشویی فراتر از اینهاست. این دستگاه‌ها می‌توانند کارهای سخت‌تری را انجام دهند و همچنین بی صدا کار کند. طبق بررسی‌ها و نظرسنجی‌هایی که روی 100 دستگاه ماشین ظرفشویی از 50 برند مختلف بعمل آمده؛ ماشین ظرفشویی بوش سری 300 Bosch SHSM63W55N به‌عنوان بهترین ماشین ظرفشویی 1400 برگزیده شده است. این ماشین ظرفشویی به نسبت قیمتی که دارد از عملکرد فوق‌العاده و طراحی بی‌نظیری برخوردار است. البته سری 300 بوش تنها ماشین ظرفشویی خوب بازار در سال 1400 نیست. در این مقاله چند مورد از بهترین ماشین‌های ظرفشویی را از نظر ارزان بودن، کیفیت شستشو و خشک کردن، قدرت تمیزکنندگی و … به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین ماشین‌های ظرفشویی خارجی 1400

سری 300 بوش

خارج از مشخصات جذاب و طراحی بدنه از جنس فولاد ضد زنگ، سری 300 Bosch SHSM63w55N بی سر و صداتر از سایر رقبا است و دارای قفسه‌های قابل تنظیمی است که حتی عجیب‌ترین قابلمه‌ها و تابه‌ها را نیز می‌توان به‌راحتی در آن قرار داد. این سری از ماشین ظرفشویی دارای سه قفسه با 16 تنظیم مکانی و جت‌های قدرتمند است که به‌راحتی باقی‌مانده مواد غذایی را از بین می‌برد. یک فیلتر در قسمت پایینی دستگاه وجود دارد که می‌توانید هر بار بعد از اتمام چرخه شستشو آن را تمیز کنید. این فیلتر از تجمع آشغال و باقیمانده مواد غذایی جلوگیری کرده و از ایجاد بوی بد جلوگیری می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های این برند این است که نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی در آن کمتر از برندهای دیگر است.

سری 300 بوش

این مدل که ماشین ظرفشویی برتر بازار ایران محسوب می‌شود پنج گزینه مختلف شستشو دارد، از جمله AutoWash و یک چرخه شستشو یک ساعته. سری Bosch 300 با نویزی به قدرت 44 دسی‌بل می‌تواند ظروف شما را بدون سر و صدا و ایجاد مزاحمت تمیز کند.

Whirlpool WDT710PAHZ

این مدل با دکمه‌های الکترونیکی لمسی و امکان تنظیم ظرفیت در 13 حالت مختلف در هر آشپزخانه‌ای مناسب و زیبا به نظر می‌رسد. در این مدل از فناوری هوشمند استفاده شده است، از جمله دو سنسور که دما، اندازه بار و میزان کثیفی ظروف را تعیین می‌کند تا بهترین تنظیمات شستشو انتخاب شود.

ویرپول مدل WDT710PAHZ

البته، اگر ترجیح می‌دهید که تنظیمات را خودتان به‌صورت دستی انجام دهید، می‌توانید یکی از گزینه‌ها را برای شستشو انتخاب کنید، مثلا حالت شستشوی کوتاه مدت یک ساعته، چرخه شستشوی سنگین برای ظروف خیلی کثیف، خشک‌کن طولانی مدت با گرمای بیشتر و دمای بالا برای اطمینان از اینکه ظروف شیشه‌ای به‌خوبی شستشو شوند. صدای خشک‌کن در سری 51dBA، آن‌قدر آرام است که استفاده از آن در خانه هیچ مزاحمت و سروصدایی برای شما ایجاد نمی‌کند. اما مهم‌ترین نکته در مورد Whirlpool WDT710PAHZ مقرون به صرفه بودن آن است.

بهترین ماشین ظرفشویی 1400 از نظر قدرت خشک‌کنندگی

اگر از خشک کردن ظروف بعد از بیرون آوردن آن‌ها از ماشین ظرفشویی متنفرید، ماشین‌های ظرفشویی هوشمندی که دارای خشک‌کن قوی هستند ایده‌ال شما هستند. این مدل از ماشین ظرفشویی بوش یک نمونه عالی است. البته اگر به‌تازگی آن را خریداری کرده باشید، ممکن است با این تنظیمات آشنایی کافی نداشته باشید و از این قابلیت دستگاه استفاده نکرده باشید. این مدل دارای فضای داخلی بسیار بزرگی است و قفسه سوم به‌طور خاص برای ظروف غلات و ظروف با ابعاد نامتعارف طراحی شده است.

بهترین ماشین ظرفشویی 1400 از نظر قدرت خشک‌کنندگی

در طول چرخه شستشو، Bosch SHPM88Z75N از سنسورهایی استفاده می‌شود که پیشرفت کار را بررسی می‌کند تا روند تمیز شدن ظروف را ببیند. شما می‌توانید از گزینه‌هایی برای ضدعفونی کردن، شستن نیم لود یا نیم بار و … استفاده کنید. اما بهترین قسمت این است که وقتی چرخه شستشو به پایان می‌رسد، فناوری “CrystalDry” از گرمای متناسبی تا 80 درجه سانتی‌گراد استفاده می‌کند تا تمام قطرات آب ناپدید شده و ظروف کاملا خشک ‌شوند.

بهترین ماشین ظرفشویی خارجی از نظر  قدرت تمیزکنندگی

در خط تولید ماشین‌های ظرفشویی Quadwash از شرکت ال جی، از دو بازوی جت تمیزکننده اضافی برای حرکت به عقب و جلو برای شستشوی دقیق‌تر استفاده می‌شود. این مدل همراه با موتور قدرتمند و سیستم فیلتراسیون خودتمیزکننده، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تمیز کردن اساسی و مطمئن ظروف است.

بهترین ماشین ظرفشویی 1400 از نظر  قدرت تمیزکنندگی

همانطور که از LG انتظار می‌رود، این مدل یک ماشین ظرفشویی بسیار هوشمند است. حالت چرخه خودکار می‌تواند میزان کثیفی ظروف را تشخیص دهد و یک برنامه مناسب برای شستشو انتخاب کند. این مدل از فشار متفاوتی برای قفسه‌های بالا و پایین استفاده می‌کند، بنابراین ظروف ظریف‌تر در قفسه بالایی خطر آسیب کمتری دارند و از قدرت بیشتر برای ظروف کثیف در قفسه پایین استفاده می‌شود. سیستم خشک‌کن نیز طوری طراحی شده است که وسایل پلاستیکی و چوبی بدون اینکه آسیب حرارتی ببینند، کار کنند.

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در محل

بهترین ماشین ظرفشویی 1400 برای کار با آب سخت

اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که سختی آب زیاد است احتمالاً می‌دانید که مواد معدنی موجود در آب سخت می‌تواند رسوب کند و با فلز موجود در لوله‌ها و مخازن شما ترکیب شده و مشکلاتی برای ماشین ظرفشویی ایجاد کند. اگرچه برای جلوگیری از ایجاد این نوع رسوبات در داخل ماشین ظرفشویی یا روی ظروف استفاده از نمک‌ها و محصولات مبارزه با سختی آب می‌تواند کمک‌کننده باشد اما انتخاب دستگاه‌هایی مانند این مدل نیز ایده خوبی است.

بهترین ماشین ظرفشویی 1400 برای کار با آب سخت

این ماشین ظرفشویی شامل چهار برنامه اختصاصی، یک فیلتر برای ذرات باقی مانده مواد غذایی، گزینه‌هایی برای پیش تمیز کردن ظروف خیلی کثیف و حالت‌های شستشوی اضافی است. یک چرخه شستشوی 60 دقیقه‌ای هم دارد که دارای تنظیماتی برای از بین بردن سختی آب است. سیستم خشک‌کن در این مدل به‌قدری سریع است که قطرات آب روی ظروف را قبل از اینکه لکه تولید کنند خشک می‌کند.

 

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا