معرفی کرم پودر برای پوست‌ سبزه [بررسی 6 برند معروف!]

زیبایی و سلامتآرایش

همه خانم‌ها می‌دانند که پیدا کردن کرم پودر مناسب دشوار است، کرم پودری که هم مناسب رنگ و نوع پوست باشد و هم پوشش خوبی داشته باشد و سنگین نباشد. اگر پوست تیره‌تری داشته باشید، پیدا کردن کرم پودر برای پوست‌ سبزه می‌تواند دشوارتر هم باشد. حتی در سال 2021 هم بسیاری از برندهای آرایشی هنوز کرم پودر تیره‌ باکیفیت تولید نمی‌کنند و محصولاتشان برای همه نوع پوست مناسب نیست. اما خوشبختانه برندهای معتبری وجود دارند که برای اکثر رنگ‌های پوست تیره مناسب هستند و دارای فرمولاسیون عالی و ماندگاری زیادند. برای کمک به انتخاب بهترین کرم پودر برای پوست‌ سبزه از بین تمام برندهای موجود در بازار، ما 6 کرم پودر تیره برای آرایش صورت به شما معرفی خواهیم کرد.

Fenty Beauty بهترین کرم پودر برای پوست‌ سبزه

این کرم پودر رنگ زیبا و ماتی دارد که به‌خوبی روی پوست می‌نشیند و با آن تلفیق می‌شود. این کرم پودر برای پوست‌های سبزه بسیار مناسب است و توسط یوکی بلاگر زیبایی معروف نیز پیشنهاد شده است.
ما این کرم Fenty Beauty را به دلیل ماندگاری طولانی، پوشش زیبا و توانایی آن برای ماندگاری در طول روز به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کرم پودر یکی از معدود محصولاتی است که با لوازم آرایش برندهای دیگر به خوبی مطابقت دارد و طیف گسترده رنگش آن را تبدیل به انتخابی عالی برای خانم‌هایی که پوست رنگی دارند می‌کند. این کرم به معنای واقعی کلمه بهترین کرم پودر برای پوست سبزه است. کرم پودر فنتی به خوبی روی صورت می‌نشیند و به پوست ظاهری بسیار طبیعی می‌دهد.

Flesh Beauty مناسب برای انواع پوست‌های تیره‌

کرم پودر Flesh Beauty را به عنوان پیشنهاد دوم به دلیل سبک بودن، پوشش خوب و طبیعی انتخاب کردیم. این کرم پودر برای پوست سبزه مناسب است و در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها برای انواع پوست‌های تیره‌ ارائه می‌شود. معمولاً بیشتر کرم پودرهای تیره شامل رنگ دانه‌های طلایی یا قرمز هستند، اما این کرم پودر دارای هر دوی این رنگ دانه‌ها و همچنین رنگ دانه‌های خنثی و زیتونی برای پوست‌های تیره‌تر است که فوق‌العاده جذابش می‌کند.
کرم پودر برای پوست‌ سبزه - flesh

Born This Way با ترکیبات طبیعی

در ترکیب کرم پودر Born This Way Foundation از چای استفاده شده است. این محصول یک کرم پودر با کیفیت است که برای استفاده طولانی مدت مناسب است. این محصول به همراه یک زیرسازی سبک بدون چربی، به طرز ماهرانه ای خطوط بین آرایش و پوست را پر می‌کند و ظاهری طبیعی دارد.

Bobbi Brown Skin با ضد آفتاب

کرم پودر تیره بعدی بابی براون است. طیف رنگی آن باورنکردنی است و پوستتان هر رنگی باشد حتما یک گزینه عالی برای پیشنهاد به شما خواهد داشت. این محصول با وجود اینکه از براق شدن پوست جلوگیری می‌کند اما اصلاً پوست را خشک نمی‌کند و پخش کردن لوازم آرایش روی آن آسان است. کرم پودر بابی براون Skin Long War Weightless این شرکت رنگ گردویی زیبایی دارد. از آنجایی که این کرم پودر دارای SPF 15 است، همیشه مانند یک لایه محافظ ضد آفتاب عمل می‌کند. همچنین به دلیل داشتن فرمول مات به کنترل درخشش ناحیه T صورت کمک می‌کند.

کرم پودر برای پوست‌ سبزه

از متخصصین "آچاره" رایگان قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

FX Power Play کرم پودر برای پوست سبزه خشک و چرب

پیشنهاد بعدی ما کرم پودر FX Power Play  است که برای انواع پوست‌های سبزه مختلط/چرب مناسب است. شرکت Cover FX یکی از شرکت‌هایی است که تولید کرم پودر برای پوست‌های سبزه اولویت آن است. این کرم پودر مایع، پوشش خوب 24 ساعته و ماتی دارد و در عین حال که پوشش‌دهی آن خوب است اما سنگین نیست. این کرم برای انواع پوست‌های معمولی، مختلط و چرب ایده‌آل است. این کرم پودر پرفروش پوششی ضد آب و ضد عرق دارد. در ترکیبات این محصول پودر بسیار ریزی وجود دارد که برای محو کردن منافذ و خطوط پوست عالی است و با بیش از 40 رنگ حتما رنگی مناسب پوست شما خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید مواد غذایی مفید برای پوست: 22 غذای مفید برای سلامت پوست

کرم پودر MAC Studio

کرم پودر  MAC Studio ظاهری مات، طبیعی و سبک دارد و 24 ساعت ماندگار است. این کرم با پوشش کامل و کنترل میزان براقی پوست ظاهر پوست را بی‌نقص می‌کند و با 63 رنگ طیف گسترده‌ای از رنگ‌‌ها دارد. MAC’s Studio  اس پی اف 15 دارد و همزمان کار ضد آفتاب را هم برای پوست شما انجام می‌دهد. این کرم فوق العاده روان است و راحت روی پوست حرکت می‌کند و حتی اگر چندین ساعت روی پوست باشد آن را خسته نمی‌کند.
کرم پودر برای پوست‌ سبزه - mac
برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید همیشه کرم را با استفاده از برس روی پوستی که به خوبی مرطوب و آماده شده است بزنید. کرم را ابتدا به مرکز صورت (یا هر جایی که می‌خواهید پوشش بیشتری داشته باشید) بمالید، سپس از یک برس برای پخش به قسمت‌های بیرونی صورت خود استفاده کنید. کرم پودر را با مرطوب کننده یا روغن‌های مورد علاقه خود مخلوط کنید تا ظاهری شفاف‌تر و درخشان تر روی پوست صورتتان داشته باشید.
4.5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا