بهترین مارک رژ لب خارجی سال 2022

زیبایی و سلامتپوست

در این مقاله ما تعدادی از بهترین‌ رژهای لب را برای آرایش لب‌هایتان در سال جدید گردآوری کرده‌ایم. اگر در سال 2022 به دنبال رژلبی دراماتیک‌تر از آرایش مینیمالیستی و «بدون آرایش» هستید، پس در جای درستی هستید. با مجله آچاره همراه باشید!

آیا بهترین رژ لب‌ها را می‌شناسید؟

خواه رژ لب شما زیبا و چشم‌گیر باشد یا صرفاً برای تکمیل آرایش شما رژ لب نقش مهمی در ایجاد هر یک از آرایش های مورد علاقه شما در سال جاری خواهد داشت و به لطف علاقه مداوم به سبک دهه 90، که رژ لب‌ها نقش بزرگی در آرایش بازی می‌کردند در سال 2022 نیز رژ لب نقش بزرگی دارد، رژ لب در واقع نیروی محرکه بسیاری از ظاهرها خواهد بود. میکاپ هنرمند مشهور جنی پتینکین می‌گوید: «خط لب قهوه‌ای دهه نود دوباره شاخصه مد خواهد بود و همچنین امسال رنگ‌های بنفش در طیف براق و مات و رنگی ملیح تر مناسب افراد شاغل با رنگ سال پنتون، نقش بزرگی در میکاپ بازی خواهند کرد. از قهوه‌ای نوستالژیک و سایه‌های الهام‌گرفته از پنتون گرفته تا صورتی‌ها و نود‌های کلاسیک‌تر و قرمزهای اغلب دوست‌داشتنی، برخی از انتخاب‌های مورد علاقه‌مان را برای سال جدید گردآوری کرده‌ایم. برای بررسی 11 رژ لب که مطمئناً برای سال 2022 بسیار جذاب هستند، به ادامه مطلب از مجله آچاره مراجعه کنید.

بهتربن رژ لب برای استفاده روزمره رژ لب  Mull It Over

 

رژ لب ۲۰۲۲

MAC مدت‌هاست که منبع اصلی برای همه چیز لب بوده و مسئول برخی از محبوب‌ترین رژلب‌های 30 سال گذشته است، بنابراین منطقی است که برند لوازم آرایشی در سال 2022 به قدرت خود ادامه دهد. رژ لب مک یک رژ لب مات بدون وزن است که لب‌ها را مرطوب می‌کند و رنگ ملایمی را ایجاد می‌کند، جلوه‌ای زیبا را در نهایت ارائه می‌دهد و رنگ هلویی کثیف Mull It Over تجسم زیبایی و لطافت است.

بهترین رژ لب دارای مواد طبیعی رژ لب Ravenous

بهترین رژ لب

Rituel de Fille که توسط سه خواهر که خواهان دستیابی به فرمولاسیون محصولات آرایشی با مواد کاملاً طبیعی بودند تأسیس شده است، از زمانی که راه اندازی شد، موجی در دنیای زیبایی ایجاد کرده است، و وقتی رژ لب آن را امتحان می کنید، به راحتی متوجه می‌شوید که چرا رژ لب با رنگدانه جسورانه به طور طبیعی مرطوب کننده است و رنگ ماندگاری دارد ورنگ این محصول متشکل از سایه قهوه ای مایل به قرمز تیره است.

بهترین رژ لب مرطوب کننده رژ لب مرطوب کننده bareMinerals MINERALIST

بهترین رژ لب

این آدری هپبورن بود که گفت: “من به آرایش کردن صورت در اوقات فراغت و استفاده از رژ لب اعتقاد دارم” و “من به رنگ صورتی اعتقاد دارم.” و اگر از ما بپرسید، به نظر تصادفی نیست که او این دو جمله را با هم بیان کرده است، زیرا تنها چیزی که بهتر از رژ لب و رنگ صورتی است، رژ لب صورتی است.این رژ لب Confidence نام دارد. فرمول تمیز و گیاهی آن عمیقا مرطوب‌کننده است و رنگدانه‌های قوی را فراهم می‌کند، بنابراین هر بار که آن را بر لب‌هایتان می‌مالید چیزی جز اعتماد به نفس احساس نخواهید کرد

بهترین رژ لب آتلیه لب Emilie Heathe در Mude

بهترین رژ لب

زمانی که می‌خواهید تمرکز روی قسمت دیگری از آرایشتان باشد، یک رنگ نود صورتی می‌تواند تنها راه حلی باشد که به دنبال آن هستید. و سایه Emilie Heathe دقیقاً برای ارائه آن طراحی شده است. تعادل رنگ ارغوانی و نود که رنگ طبیعی لب شما را تکمیل و تقویت می‌کند. این رژ لب درخشندگی سبک وزن و براقی ایجاد می‌کند و آبرسانی زیادی به لب‌های شما ارائه می‌دهد.

رژلب Ultimatte Color Sensational Maybelline در More Berry

بهترین رژ لب

امتحان کردن یک رنگ روشن، جسورانه و جدید گاهی ممکن است خطری به نظر برسد، اما با این رژ لب فوق‌العاده مقرون به صرفه می‌بلین، نیازی نیست برای کسب امتیاز بزرگ هزینه‌های زیادی کنید. فرمول مات با رنگدانه بالا و رنگ تند این محصول احساسی سبک و لطیف را به رخ می‌کشد و سایه More Berry رنگ ارغوانی غنی را به لب‌های شما ارائه می‌کند.

رژ لب کرم ساتن لوکس LAWLESS

بهترین رژ لب

LAWLESS Beauty به دلیل تولید محصولاتی با مواد مغذی و رنگدانه قوی شناخته شده است و رژ لب کرم ساتن لوکس آن نیز از این قاعده مستثنی نیست. رژ لب فاقد هرگونه پارابن، سرب، سولفات، عطر مصنوعی و سایر مواد بالقوه مضری است که نمی‌خواهید آن‌ها را ببلعید، رژ لب دارای روکش ساتن و رنگی غنی است، و سایه آن نهایتاً قهوه‌ای غلیظ است.

رژ لب شارلوت تیلبری Pillow Talk در Pillow Talk Original

بهترین رژ لب

هنگامی که متخصص آرایش، شارلوت تیلبری گفت: «به یک زن رژ لب مناسب بدهید و او می‌تواند جهان را کشف کند» او حتماً پرفروش‌ترین Pillow Talk خود را در ذهن داشته است. رژ لب نمادین از زمانی که عرضه شد مورد علاقه مردم بوده است و رنگ صورتی نود آن یکی از آن سایه‌های کمیاب و معجزه آسا است که تقریباً برای همه عالی به نظر می رسد، بنابراین یکی از معدود مواردی است که در سال‌های 2020 و 2021 کاملاً برنامه ریزی می‌کنیم. تا با خود به سال جدید ببریم

مطلب پیشنهادی طرز تهیه بالم لب در خانه

Christian Louboutin Beauty Lips Fluid Lip Color در Et Voici Et Voila

بهترین رژ لب

کریستین لوبوتین رژ لب قرمز یک ظاهر کلاسیک است و حتی با آمدن و رفتن سایر ترندها باقی می‌ماند، اما پیدا کردن یک رژ لب قرمز خوب همیشه چندان آسان نیست. برخی بیش از حد نارنجی، برخی دیگر بیش از حد آبی هستند. برخی از آنها بیش از حد بی روح هستند و برخی بیش از حد روشن هستند. به همین دلیل است که وقتی نوبت به یافتن رنگ قرمز عالی می‌رسد، به خود آقای رد، کریستین لوبوتن ایمان داریم. این برند که به خاطر کفش‌های نمادین و با ته قرمز شناخته می‌شود، فرمول سبک و کرمی Lips Fluid  و رنگی با پوشش کامل را با یک ضربه سریع ارائه می‌کند، و سایه Et Voici Et Voila رنگ قرمز پررنگ و روشن رادر قالب  Louboutin  را که در فرم رژ لب به آن معروف شده است نیز ارائه کرده است.

مطلب پیشنهادی بهترین مارک لوازم آرایش بدون سرب

بهترین رژ لب با رنگ خاص رژ لب  آجری ILIA در رز وحشی

بهترین رژ لب

ILIA به منبعی برای زیبایی تبدیل شده است که به همان اندازه که زیباست تمیز است فرمول آن فوق‌العاده آبرسان است و پوشش کامل و رنگی ماندگار را با چهار برابر رنگدانه بیشتر از هر رژ لب دیگری که این برند تولید می‌کند ارائه می‌دهد و برای ساعت‌ها احساس لطافت و نرمی به لب‌ها می‌دهد. گل رز وحشی، سایه صورتی با ته رنگ‌های خنثی، فوراً مقداری ظرافت را به هر چهره‌ای، خواه بدون آرایش و یا ظاهری با آرایش مفصل به ارمغان می‌آورد.

مطلب پیشنهادی جدیدترین میکاپ صورت ساده و شیک 2022

e.l.f. رژ لب ساتن SRSLY در Sugarplum

بهترین رژ لب

رنگ سال 2022 پنتون ممکن است سایه‌ای از طیف رنگی گیلاس باشد، اما شما می‌توانید با این رژ لب e.l.f  رنگ بنفش را در جهتی کاملاً جسورانه انتخاب کنید رژ لب شاداب و کرمی، لب‌ها را به رنگ‌های منحط می‌پوشاند و در عین حال قدرت مرطوب‌کنندگی شدیدی را ارائه می‌دهد.

برای آرایش صورت بانوان از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

مطلب پیشنهادی معرفی کرم پودر برای پوست‌ سبزه

رژلب مات Bullet Power Bullet Huda Beauty در Staycation

رژ لب ۲۰۲۲

در طول دو سال گذشته، بسیاری از ما مجبور بوده‌ایم حداقل یک سفر را کنسل کنیم، چه سفر یورویی که در تمام زندگی‌تان آرزویش را داشتید یا صرفاً برای تعطیلات به خانه بروید. نیازی به گفتن نیست، همه ما به شدت به یک تعطیلات نیاز داریم – یا حتی یک اقامت. بنابراین، چه به یک ساحل شنی در جایی دور بروید یا یک شب در هتلی بمانید تا شانسی برای دیدن مناظر داشته باشید، این رژ لب مات از Huda Beauty تنها چیزی است که باید به آن دسترسی داشت. قهوه‌ای حنایی با رنگ سرد شما را برای استراحت و آرامش به محض برخورد با لب‌هایتان آماده می‌کند و راهی عالی برای افزودن کمی هیجان به رنگ خنثی است.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا