نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان

بهترین مدل‌های نقاشی پذیرایی 2021 + عکس

تعمیرات ساختمانساختماننقاشی ساختمان

رنگ دیوار منزل تا حدودی نمایانگر شخصیت افراد ساکن در آن است. توصیه می‌شود در انتخاب رنگ دیوارها مواردی مانند مدل مبلمان، میزان نور، تم خانه، کفپوش، سبک دکوراسیون و … را در نظر بگیرید. اگر نمی‌دانید کدام نوع و سبک رنگ را برای دیوارهای خود انتخاب کنید، ادامه این مطلب را بخوانید تا با بهترین مدل‌های نقاشی پذیرایی 2021 آشنا شوید.

آلبوم تصاویر مدل‌های نقاشی پذیرایی 2021

در ادامه جذاب‌ترین مدل‌های نقاشی 2021 معرفی شده‌اند که می‌توانند انقلابی در ظاهر خانه شما به وجود بیاورند.

استفاده از رنگ آبی در مدل‌های نقاشی پذیرایی 2021

رنگ آبی یکی از بهترین رنگ‌ها برای دیوار است که در صورت تناسب با رنگ مبل و سایر اجزای دکوراسیون، زیبایی و آرامش خاصی را برای اهالی خانه به ارمغان می‌آورد. رنگ آبی طیف‌های گوناگونی دارد که باید متناسب‌ترین را برای پذیرایی انتخاب کرد. آبی کمرنگ، آبی تیره، آبی آسمانی، آبی اقیانوسی و … طیف‌های مختلف رنگ آبی هستند که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.

نقاشی پذیرایی خانه

یک راه دیگر برای داشتن دیواری زیبا ترکیب طیف‌های مختلف رنگ آبی است. این ترکیب باید با دقت و ظرافت انتخاب شود تا نتیجه‌ای زیبا حال شود. فراموش نکنید رنگ یا رنگ‌های آبی انتخاب شده باید با تم خانه و دیگر اجزای تشکیل‌دهنده دکور هماهنگی داشته باشد تا طراحی زیبایی حاصل شود.

نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان

رنگ اکریلیک ساختمان چیست؟

مدل‌های نقاشی پذیرایی 2021 - رنگ آبی

آرامش با رنگ صورتی در منزل

یکی دیگر از مدل‌های نقاشی پذیرایی 2021 که ظاهری هنری و رمانتیک دارد، رنگ صورتی است. ترکیب رنگ صورتی با سایه‌هایی از رنگ‌های دیگر ظاهری مدرن و در عین حال کلاسیک را برای منزل شما ایجاد می‌کند. تم صورتی دیوار اگر چه ممکن است کمی دخترانه یا کودکانه به‌نظر برسد، رنگی ملایم است که ظاهر لطیفی به دیوار پذیرایی شما می‌بخشد. این رنگ برای اتاق کودک نیز بسیار مناسب است.

نقاشی پذیرایی خانه

استفاده از رنگ بنفش برای دیوار هال و پذیرایی

رنگ بنفش در ترکیب با رنگ‌های دیگر یکی از طرح‌های محبوب رنگ‌آمیزی پذیرایی است. رنگ بنفش به عنوان پس زمینه زیبا چشمان مهمانان را هنگام ورود به پذیرایی‌تان می‌نوازد و به آنان خوشامد می‌گوید. این رنگ با رنگ‌های زیادی می‌تواند ترکیب شود، اما هنگامی که با مبلمان سفید مینیمال همراه شود، ظاهر بسیار خیره‌کننده‌ای ایجاد می‌کند. این ترکیب جان دوباره‌ای به فضا می‌بخشد و تعریفی جدید از آن ارائه می‌دهد. استفاده از سایه‌های بنفش می‌تواند هم فضای داخل و هم خارج از منزل شما را زیبا و چشم‌نواز کند.

نقاشی پذیرایی خانه

نقاشی خانه به رنگ سبز با الهام از طبیعت

یکی دیگر از رنگ‌های جذاب و یکی از بهترین مدل‌های نقاشی پذیرایی سال، رنگ سبز است. سبز از زمان‌های قدیم مورد علاقه افراد بوده و تعداد زیادی از ساکنین خانه‌ها ترجیح می‌دادند فضای داخلی منزلشان را با این رنگ تزیین کنند چون رنگی آرامش بخش است که زیبایی طبیعت را تداعی می‌کند.

این رنگ دیوار پذیرایی طیف‌های گوناگونی دارد که هر یک به‌تنهایی یا در ترکیب با یکدیگر جلوه‌های متفاوت دارند. سبز پسته‌ای، سبز لجنی، سبز زیتونی، سبز یشمی، سبز چمنی برخی انواع متفاوت مدل رنگ‌آمیزی پذیرایی سبز هستند.

مدل‌های نقاشی پذیرایی 2021 - رنگ سبز

رنگ خنثی در مدل‌های نقاشی پذیرایی 2021

رنگ‌های خنثی مانند کرم، بژ، خاکستری از جمله رنگ‌هایی هستند که در مدل‌های نقاشی پذیرایی 2021 جایگاه ویژه‌ای دارند. رنگ‌های خنثی قابلیت ترکیب شدن با انواع رنگ‌ها را دارند که همین امر موجب تنوع بسیار زیاد طرح‌های آنها می‌شود. یک مدل رنگ‌آمیزی پذیرایی جذاب ترکیب رنگ‌های خنثی با زرد یا سفید است. این کار فضایی انرژیک به شما هدیه می‌دهد.

استعلام رایگان قیمت نقاشی ساختمان!

یک ایده دیگر که برای رنگ دیوار پذیرایی بسیار زیبا به‌نظر می‌رسد، ترکیب رنگ‌های خنثی با رنگ‌های متضاد آنها است. می‌توانید رنگ پرده یا مبلمان خانه‌تان را در تضاد با رنگ دیوار انتخاب کنید یا حتی روی دیوار رگه‌هایی از رنگ‌های تیره در ترکیب با رنگ خنثی روشن استفاده کنید. این کار به منزل شما ظاهری هنری می‌بخشد و آن را از یکنواختی خارج می‌کند.

نقاشی پذیرایی خانه

تخمین رنگ مصرفی مورد نیاز ساختمان

دیوارهای مرجانی ترکیبی جدید

اگر دوست دارید ظاهر دیوار پذیرایی‌تان منحصر به فرد و رؤیایی باشد، رنگ مرجانی یکی از بهترین رنگ‌ها است. این رنگ نیز طرفداران بالقوه زیادی دارد. رنگ مرجانی از بهترین رنگ‌هایی است که با دیگر رنگ‌ها ادغام می‌شود و دکوراسیون خانه شما را جان تازه می‌بخشد و تا مدت‌ها در ذهن هر بیننده‌ای باقی خواهد ماند.

مدل‌های نقاشی پذیرایی 2021 با رنگ مرجانی

دیوارهای زیبای ارغوانی

رنگ ارغوانی همیشه با حس تجمل همراه بوده و هست. دیوارهای ارغوانی یکی از مدل‌های نقاشی پذیرایی 2021 هستند که طرفداران خاص خود را دارند. ترکیب این رنگ و هماهنگی دیوارها با مبلمان، پرده، لوسترها و کف اتاق دکوراسیون شما را به طور شگفت‌انگیزی زیبا جلوه می‌دهد.

برای شما که از رنگ‌های رایج دکوراسیون خسته شده‌اید، این رنگ تنوع خوبی خواهد بود. ارغوانی سرزندگی و شادابی به خانه می‌دهد و این رنگ در طرح‌های راه راه جذابیت خاصی دارد. آن را با رنگ‌های مورد علاقه‌تان ترکیب کنید تا ظاهر لاکچری به منزل خود بدهید.

نقاشی پذیرایی

نارنجی روشن رنگی پر انرژی برای رنگ دیوار پذیرایی

نارنجی به همراه مبلمان روشن حال و هوای شاداب و پر انرژی‌ای در خانه شما ایجاد می‌کند. این رنگ به‌قدری قوی است که حتی اگر یکی از دیوارها به این رنگ باشد، باز هم چنین تاثیری در فضا دارد. با به‌کارگیری این رنگ در محیط داخلی منزلتان علاوه بر اینکه از یکی از مدل‌های نقاشی پذیرایی 2021 جذاب استفاده کرده‌اید ظاهری شاد و گرم نیز به منزل خود داده‌اید.

نقاشی پذیرایی با رنگ نارنجی

رنگ کرم در مدل‌های نقاشی پذیرایی 2021

یک مدل رنگ‌آمیزی پذیرایی جذاب، رنگ دیوار کرمی است. اگر بقیه اتاق‌هایتان نیز به رنگ کرم باشند، رنگ دیوار پذیرایی کرم در ترکیب با مبلمان چوبی ساده و مینیمال موجب به‌وجود آوردن تعادل و ریتم در خانه می‌شود. اگر به مینیمالیسم همراه با حس آرامش علاقه‌مند هستید، رنگ کرم یا رنگ‌های خنثی الهام بخش شما خواهند بود.

رنگ کرم در مدل‌های نقاشی پذیرایی

خاکستری برای رنگ هال و پذیرایی

یکی دیگر از مدل‌های نقاشی ساختمان محبوب، مدل رنگ‌آمیزی پذیرایی به رنگ خاکستری است. این رنگ نیز می‌تواند به صورت سایه‌های خاکستری در ترکیب با رنگ‌های دیگر به‌کار رود. رنگ‌هایی مانند خاکستری یا قهوه‌ای رنگ‌هایی ضد استرس هستند و در آرام و خنثی کردن فضا نقش عمده‌ای دارند. سایه‌های خاکستری و قهوه‌ای در ترکیب با رنگ‌هایی مانند زرد و طلایی ظاهری جذاب به منزل شما می‌دهد. مدل‌های سه بعدی و چهار بعدی نیز از جمله طرح‌های محبوبی هستند که جذابیت بصری بالایی دارند.

خاکستری برای رنگ هال و پذیرایی

رنگ زرد در مدل‌های نقاشی پذیرایی 2021

اگر قصد الهام گرفتن از مد‌ل‌های نقاشی پذیرایی سال داشته باشید، مطمئناً نمی‌توانید از زرد چشم‌پوشی کنید. رنگ‌های متضاد مانند آبی آسمانی و رنگ‌های الهام گرفته از طبیعت با رنگ زرد همخوانی دارند و ترکیب رنگ زیبایی را به‌وجود می‌آورند. لامپ‌های آویز به این رنگ نیز به هماهنگی بیشتر فضا کمک می‌کنند.

درخواست نقاشی ساختمان

ست‌های صندلی سفید مایل به قرمز و مبلمان چوبی رنگ خنثی در کنار دیواری به رنگ زرد بی‌نظیر است. فرش‌هایی با زمینه سفید، گلدان‌های جذاب، قاب عکس‌های دیواری مدرن در نتیجه نهایی مؤثر هستند.

رنگ زرد در مدل‌های نقاشی پذیرایی 2021

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی مدل‌های نقاشی پذیرایی 2021 پرداختیم. در سال‌های اخیر در پی تمایل فزاینده برای نزدیک شدن به طبیعت، رنگ‌های الهام گرفته از طبیعت توجه بیشتری را به خود جلب کرده و بر دیگر مدل‌های رنگ‌آمیزی برتری نسبی پیدا کرده‌اند. با این وجود در انتخاب رنگ مناسب دیوار کاملاً مختار هستید و می‌توانید بسته به سلیقه و ذوق هنری خود سبک مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید.

3.1/5 - (17 امتیاز)

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

نقاشی ساختمان
نقاشی ساختمان با تیم حرفه‌ای آچاره

 

کلیک کنید