آموزش خط انداختن ابرو با تیغ | آموزش خط ابرو با مواد آرایشی 

زیبایی و سلامتآرایشاصلاح صورت و ابروسلامت و زیبایی آقایانمژه و ابرو

خط انداختن ابرو یک شکل مد روز است که شامل ایجاد برش‌های عمودی نازک در موهای ابرو شما می‌شود برای آموزش ایجاد خط ابرو با مجله آچاره همراه شوید. این سبک در دهه 90 رایج شد و هنوز هم توسط برخی مردم استفاده می‌شود. با استفاده از تیغ و نوار چسب می‌توانید بر روی ابروهای خود شکاف ایجاد کنید. اگر نمی‌خواهید شکاف دائمی ابرو داشته باشید، راه‌هایی نیز وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آرایش آن‌ها را ایجاد کنید. اگر مراحل درست را دنبال کنید، می‌توانید در کوتاه ترین زمان، خط ابرو شیک خود را ایجاد کنید.

آموزش خط انداختن ابرو با تیغ

خط چشم سفید و نوار چسب و تیغ

با یک مداد خط چشم سفید خطوط عمودی ایجاد کنید تا مشخص کنید خط ابروی شما کجا قرار می‌گیرند. تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید خط ابرو در هر دو ابرو باشد یا فقط در یک ابرو وجود داشته باشد. در آینه نگاه کنید و تعیین کنید که چه تعداد شکاف می‌خواهید ایجاد کنید. معمولاً افراد 1 تا 3 شکاف در هر ابرو می‌گذارند. ابروهای ضخیم تر معمولاً با خط‌های  بهتر به نظر می‌رسند، بنابراین هنگام انتخاب به ضخامت ابروهای خود توجه کنید.

خط انداختن‌ ابرو به صورت سنتی معمولا به سمت بیرون ابروهای شما ایجاد می‌شود. مقداری نوار چسب بردارید و آن را در کنار خطی که به تازگی کشیده اید قرار دهید. از لبه صاف روی نوار استفاده کنید و آن را با لبه خط چشم سفید بزنید. یک تکه نوار دیگر را در طرف دیگر خط سفید قرار دهید. مطمئن شوید که یک شکاف در وسط بگذارید. این جایی است که شکاف ابروی شما ایجاد می‌شود. نوار به عنوان یک راهنما عمل می‌کند و به شما کمک می کند خطوط مستقیم را بتراشید.

خط انداختن ابرو

بین دو تکه نوار بتراشید. تیغ را با احتیاط به سمت پایین حرکت دهید و فاصله بین هر دو قطعه نوار را بتراشید. این کار را به آرامی انجام دهید و فشار زیادی وارد نکنید وگرنه ممکن است نوار را از ابروی خود جدا کنید. فقط به صورت عمودی حرکت کنید. سعی کنید از هر گونه حرکت پهلو به پهلو خودداری کنید. اگر بیش از یک شکاف انجام می دهید، از گوشه بیرونی شروع کنید و به سمت داخل کار کنید.

مطلب پیشنهادی بهترین مارک لوازم آرایش بدون سرب

به آرامی نوار را بردارید تا موهای ابرو بیرون نیاید. خط چشم سفید را با انگشت خود و مقداری آب پاک کنید. اکنون باید یک خط در ابروی خود داشته باشید.موهای باقی مانده را که تیغ نتراشیده است، موچین کنید. نزدیک آینه بایستید و موهایی که تراشیده نشده‌اند را پیدا کنید. انتهای موها را با موچین بگیرید و به صورت دستی بچینید تا خطی تمیز و صاف در ابروی خود داشته باشید.

مراحل را در قسمت‌های دیگر ابروی خود (در صورت تمایل) تکرار کنید. اگر فقط یک خط ابرو می‌خواهید، می‌توانید ادامه ندهید. اگر خطوط بیشتری کشیدید، روند چسباندن نوار در هر طرف خط و بریدن آن از وسط را تکرار کنید شکاف‌های ابروی خود را با اصلاح مجدد آن‌ها حفظ کنید. به طور دوره‌ای در آینه نگاه کنید تا ببینید آیا موهای روی شکاف ابروی شما شروع به رشد می‌کنند یا خیر. اگر اینطور است، فرآیند چسب زدن و تراشیدن ابروهای خود را برای ایجاد شکاف تکرار کنید.

آموزش خط ابرو با مواد آرایشی

خط انداختن ابرو

کانسیلر و براش

برای خط انداختن ابرو با  مواد آرایشی ابروهای خود را با پودر ابرو پر کنید. ابتدا از اسپول یا شانه ابرو و برس برای فرم دادن به ابروهای خود استفاده کنید و خطوط مشخص تری ایجاد کنید و موهای نامنظم را مرتب کنید. سپس، از یک برس آرایشی زاویه دار و پودر ابرو برای پر کردن ابروها و ضخیم تر به نظر رسیدن آنها استفاده کنید. پودر ابروی شما باید با سایه موهای ابروی شما مطابقت داشته باشد. هرچه ابروهای شما پررنگ‌تر و پرپشت‌تر باشد، شکاف‌های ابرو بیشتر به چشم می‌آیند.

سرویس پیشنهادی اصلاح ابرو در منزل

دور ابروهایتان کانسیلر بزنید. کانسیلری را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد و آن را در اطراف لبه‌های ابروهای خود بمالید. کانسیلر را به پوست خود بمالید تا نتوانید هیچ لبه‌ای از پوست بدون آرایش را در اطراف ابروهای خود مشاهده کنید، کانسیلر باعث می‌شود که سایه خط ابروی شما با سایه رنگ پوست اطراف ابروهای شما مطابقت داشته باشد. برای مالیدن کانسیلر می‌توانید از برس اپلیکاتور یا انگشتان خود استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی  آموزش خط انداختن ابرو با تیغ 

یک برس کوچک و صاف را از کیت آرایش خود انتخاب کنید و آن را به همان کانسیلر رنگی که در اطراف ابروهای خود استفاده کرده اید فرو کنید. نوک برس را روی ابروهای خود فشار دهید. محل ایجاد شکاف را انتخاب کنید و برس را به ابروهای خود بکشید تا کانسیلر را روی ابروهای خود پخش کنید. قلم مو را به سمت بالا و پایین حرکت دهید تا خط کتملا به مواد آغشته شود و سعی کنید لبه‌ها را تا حد امکان تمیز نگه دارید

خط انداختن ابرو

اجازه دهید کانسیلر به مدت 5 دقیقه خشک شود. با برس آرایش، پودر شفاف را روی ابروهای خود بمالید. از یک برس فونداسیون چرب تر استفاده کنید و آن را به پودر آرایشی شفاف فشار دهید. برس فونداسیون را به آرامی روی شکاف‌های ابرو و اطراف ابروهایتان بکشید. این باعث می‌شود شکاف‌ها طبیعی‌تر به نظر برسند

مطلب پیشنهادی آموزش لیفت مژه و ابرو در خانه

آرایش را روی صورت خود ترکیب کنید. آرایش را روی بقیه قسمت‌های صورت خود انجام دهید و آرایش خود را با هم ترکیب کنید تا کانسیلر اطراف ابروها خطوط واضح نداشته باشد یا تغییر رنگ شدیدی در چهره شما ایجاد نکند. هنگامی که آرایش خود را انجام دادید، شکاف های مصنوعی ابرو ایجاد کرده اید که می توانید به سادگی با پاک کردن آرایش خود آن را پاک کنید.

خدمات پیشنهادی آچاره:

برای اطلاع از قیمت لیفت مژه و ابرو و قیمت اکستنشن مژه می‌توانید به این صفحه از آچاره مراجعه کنید و از هزینه ارائه این خدمات در منزل مطلع شوید.

2.9/5 - (21 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا