ترمیم کاشت ناخن در 7 مرحله!

ترمیم و کاشت ناخنزیبایی و سلامتناخن

ناخن‌ها بعد از کاشت ممکن است دچار شکستگی یا ترک‌خوردگی شوند و حتی در صورتی که از آسیب هم در امان باشند، به دلیل رشد طبیعی ناخن و عدم زیبایی ظاهری نیاز به ترمیم پیدا می‌کنند. ترمیم ناخن به‌صورت حرفه‌ای نقش مهمی در جلوه بخشیدن به دست‌ها ایفا می‌کند. از این رو در این مقاله از مجله آچاره قصد داریم به آموزش ترمیم ناخن کاشت بپردازیم. با ما همراه باشید.

آموزش ترمیم کاشت ناخن در ۷ مرحله

با توجه به فرایند رشد طبیعی ناخن، بعد از انجام کاشت نیاز است که هر ۲۱ روز برای ترمیم ناخن اقدام کنید. مراحل ترمیم کاشت ژل ناخن به شرح ذیل هستند:

مرحله اول

اولین گام برای ترمیم ناخن کاشت این است که دو‌سوم مواد روی سطح ناخن را با سوهان برقی کم کنید. توجه داشته باشید این کار باید با سرعت بالا انجام شود تا ناخن‌ها دچار آسیب‌دیدگی نشوند.

خدمات ناخن را به کارشناسان خبره آچاره بسپارید.

  • کاشت، ترمیم و ریموو ناخن
  • ژلیش و لمینت ناخن
  • مانیکور و پدیکور ناخن‌ها
  • طراحی و لاک
خدمات ناخن با آچاره
خدمات ناخن را به کارشناسان خبره آچاره بسپارید.
  • کاشت، ترمیم و ریموو ناخن
  • ژلیش و لمینت ناخن
  • مانیکور و پدیکور ناخن‌ها
  • طراحی و لاک
خدمات ناخن با آچاره

ترمیم ناخن کاشت

مرحله دوم

در این مرحله قد ناخن‌ها را به‌وسیله سوهان دستی، مطابق میل و سلیقه خود کوتاه کنید. این کار را با ناخن‌گیر نیز می‌توانید انجام دهید.

مرحله سوم

در این مرحله با استفاده از ضد قارچ می‌توانید شکنندگی و خشکی ناخن‌های خود را به حداقل برسانید.

ترمیم ژلیش ناخن

مرحله چهارم

پس از ضد قارچ نوبت به استفاده از پرایمر می‌رسد. اگر پوست چربی دارید از پرایمر اسیدی و اگر پوست خشکی دارید از پرایمر غیراسیدی استفاده کنید.

مرحله پنجم

با استفاده از قلم مواد کاشت را برداشته و از چند میل مانده به کوتیکول مواد را روی سطح ناخن قرار دهید و مقداری از مواد را هم بر روی قسمت از قبل کاشته‌شده بکشید.

بهتر است برای این کار از قلم ترمیم‌کننده کوتیکول و پوسته‌های اطراف ناخن لکسیون استفاده کنید. این قلم کوتیکول آسیب‌دیده ناخن را بازسازی کرده و از آن محافظت می‌کند.

محاسبه رایگان هزینه خدمات ناخن در منزل!

مرحله ششم

در این مرحله نوبت به سوهان‌کشی نهایی می‌رسد. می‌توانید با استفاده از سوهان برقی به ناخن‌های خود فرم دهید. از آنجایی که سوهان یکی ابزار‌های مهم در ترمیم کاشت ناخن است در انتخاب کیفیت آن باید بسیار دقت کنید.

مرحله هفتم

در انتها می‌توانید با انتخاب رنگ مناسب لاک به ناخن‌های خود جلوه و زیبایی ببخشید.

ترمیم کاشت ناخن

هواگیری ناخن کاشت

گاهی ناخن به علت زیرسازی نامناسب یا عدم استفاده از مواد مرغوب دچار هواگرفتگی می‌شود. برای هواگیری ناخن کاشت مراحل زیر را دنبال کنید:

کوتاه کردن قد ناخن

ابتدا با استفاده از سر سوهان، قد ناخن را کوتاه کنید. یکی از نکات مهم در این مرحله از هواگیری ناخن کاشت این است که به جهت حرکت سوهان روی ناخن دقت کافی داشته باشید. زاویه سر سوهان با سر ناخن باید 90 درجه باشد و جهت چرخش از یک سمت به سمت دیگر.

نازک کردن مواد روی ناخن

با استفاده از سوهان سرگرد مواد روی ناخن را نازک کنید. برای این کار حتما از عینک استفاده کنید؛ زیرا ممکن است مواد جداشده به داخل چشم پرتاب شوند و به چشم آسیب برسانند.

این مرحله بسیار مهم است و انجام درست آن فرایند هواگیری را راحت می‌کند.

هواگیری

در این مرحله با استفاده از سرگرد سوهان به قسمت‌های هواگرفته ضربه بزنید. برای این کار به هیچ عنوان از سوهان‌هایی که سر تیز دارند استفاده نکنید؛ زیرا این سوهان‌ها به صدف ناخن آسیب می‌رسانند.

تقویت ناخن بعد از برداشتن کاشت

  • ناخن‌های خود را روزانه 10 تا 15 دقیقه در روغن زیتون قرار دهید.
  • بیوتین یکی از ویتامین‌های ضروری برای رشد و تقویت ناخن‌ها است. سعی کنید مصرف 30 میکروگرم از آن را در برنامه روزانه خود بگنجانید.
  • یکی از روش‌های تقویت ناخن بعد از برداشتن کاشت استفاده از کراتین است. این ماده به تقویت ناخن و جلوگیری از پوسته شدن آن کمک می‌کند.
  • هنگام شستن ظرف‌ها از دستکش استفاده کنید تا قرار گرفتن ناخن‌ها در معرض مواد شیمیایی به حداقل برسد.

ترمیم لمینت ناخن

آیا ترمیم ژلیش ناخن امکان‌پذیر است؟

برخلاف کاشت، ژلیش ناخن قابل ترمیم نیست و بعد از حداکثر یک ماه لاک‌ها باید ریمو شوند و فرایند ژلیش مجدد تکرار شود.

انواع ترمیم ناخن

ترمیم کاشت ناخن به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که مرسوم‌ترین آن‌ها ترمیم ناخن با قالب است. در این روش با استفاده از قالب می‌توان مواد را روی سطح ناخن پخش کرد. توصیه می‌شود برای انجام این روش به یک ناخن‌کار معتبر و ماهر مراجعه کنید.

خدمات زیبایی و ناخن در محل با آچاره

ترمیم لمینت ناخن

لمینت ناخن ظاهر طبیعی‌تری نسب به کاشت دارد؛ به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به‌جای کاشت از این روش استفاده کنند. ترمیم لمینت ناخن را تا 3بار می‌توانید انجام دهید ولی بعد از بار سوم باید آن را برداشته و دوباره مراحل لمینیت را انجام دهید.

تایم ترمیم کاشت ناخن

تایم ترمیم کاشت ناخن بسته به رشد ناخن متفاوت است اما به‌طور کلی هر ناخن‌کار باید حدود ۹۰ دقیقه برای ناخن وقت بگذارد تا ترمیم به‌درستی انجام شود.

تایم ترمیم ناخن کاشت

قیمت ترمیم کاشت ناخن

عوامل بسیار زیادی می‌توانتد قیمت ترمیم ناخن را تحت‌تاثیر قرار دهد و بر روی هزینه‌‌ها اثرگذار باشد؛ بنابراین برای اطلاع از قیمت‌های دقیق باید از آرایشگا‌های معتبر کسب اطلاعات نمایید. همچنین در سایت آچاره نیز می‌توانید تعرفه‌‌های خدمات ناخن را مشاهده کنید.

نکات مهم در ترمیم کاشت ناخن

  • سوهان‌کشی یکی از مهم‌ترین مراحل ترمیم کاشت ناخن است. اگر مواد روی ناخن نازک نشوند، ناخن ترمیم‌شده ضخیم و غیرطبیعی می‌شود.
  • اگر در مرحله ترمیم کاشت ناخن متوجه تغییر رنگ ناخن شدید، کاشت را ریموو کنید.
  •  ضخامت مواد روی ناخن باید به اندازه باشد. اگر مواد را خیلی نازک یا خیلی ضخیم بگذارید ممکن است ناخن در مرحله سوهان‌کشی دچار هواگرفتگی شود.

سخن پایانی

در این مقاله از مجله آچاره به شرح مراحل ترمیم ناخن و ترمیم کاشت ناخن پرداختیم و نکات برای مراقبت و تقویت ناخن بعد از کاشت پرداختیم. شما می‌توانید سوالات و نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما درمیان بگذارید تا پاسخ خود را از کارشناسان زیبایی آچاره دریافت کنید. همچنین می‌توانید با ثبت سفارش در سایت برای انجام ترمیم ناخن در خانه از تیم کارشناسان زیبایی آچاره کمک بگیرید.

3.5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا