دفترچه راهنمای لباسشویی پاکشوما

لوازم خانگیماشین لباسشویی

در این مطلب از مجله آچاره قصد داریم به قابلیت‌های ماشین لباسشویی پاکشوما بپردازیم؛ از این رو دفترچه راهنمای لباسشویی پاکشوما را بررسی خواهیم کرد و به اطلاعات مهمی که در این دفترچه وجود دارند نگاهی خواهیم داشت.

برای استفاده بهینه از محصولاتی که دارای آپشن‌های مختلف و متنوعی هستند، باید اطلاعات کافی داشته باشیم. یکی از این محصولات، لباسشویی است؛ با اینکه چرخه شستشو در تمامی ماشین‌های لباسشویی یکسان است؛ اما گاهی مشاهده می‌کنیم که در بعضی از برندها و مدل‌ها، قابلیت‌های بیشتری تعبیه شده است و در این حالت لازم است برای راه‌اندازی این امکانات آگاهی لازم را کسب کنیم.

به طور معمول اطلاعاتی که در تمامی دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی پاکشوما 7 کیلویی، 8 کیلویی و همچنین دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی پاکشوما 9 کیلویی درج شده است، تقریبا یکسان است.

اما باز هم توصیه می‌کنیم با توجه به مدل و ظرفیت لباسشویی خود، دفترچه راهنما را برای عیب‌یابی ارور ماشین لباسشویی پاکشوما مطالعه کنید. همچنین می‌توانید برای رفع مشکلات و بررسی تخصصی لباسشویی خود از خدمات تعمیر لباسشویی آچاره بهره ببرید.

دستورالعمل‌های ایمنی دفترچه راهنمای لباسشویی پاکشوما

همانطور که اشاره کردیم دفترچه راهنماي لباسشویي پاکشوما اطلاعات مربوط به محصول مورد نظر را در خود دارد. یکی از اطلاعاتی که می‌توان از طریق این دفترچه به دست آورد دستورالعمل‌های ایمنی استفاده از لباسشویی است.

از جمله موارد بسیار مهمی که در خصوص دستورالعمل مهم ایمنی در دفترچه راهنمای لباسشویی پاکشوما آمده است عبارتند از؛

  • قطع اتصال آب و برق دستگاه پس از استفاده
  • ممنوعیت نصب دستگاه در فضای باز
  • ممنوعیت قراردادن مواد اشتعال‌زا در اطراف دستگاه ( مواد اشتعال‌زایی همچون پارچه، مواد شیمیایی و کاغذ)
  • ممنوعیت شستشوی لباس‌های آغشته به مواد قابل اشتعال و انفجار مانند رنگ، روغن، واکس، بنزین، محلول‌های پاک‌کننده و غیره

محاسبه رایگان هزینه تعمیر لباسشویی!

معرفی برنامه‌های شستشو نوع لباس در دفترچه راهنمای لباسشویی پاکشوما

یکی از موارد مفید و کاربردی که در دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی پاکشوما 5 کیلویی و همچنین سایر محصولات این شرکت از جمله دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی 6 کیلویی و سایر ظرفیت‌ها مورد توجه قرار گرفته است؛ معرفی برنامه‌های شستشوی لباس است که با توجه به جنس و نوع لباس تنظیم شده‌اند.

آگاهی داشتن از این برنامه‌ها به ما کمک می‌کند که بهترین و مناسب‌ترین برنامه را برای شستشوی لباس‌های خود انتخاب کنیم؛ به این ترتیب هیچگونه آسیبی به لباس‌های ما نخواهد رسید.

در صفحه 16 دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی و سایر مدل‌ها هم جدول معرفی برنامه‌ها درج شده است. با توجه به این جدول شما برای لباس‌های کتان، ملحفه‌های نخی، پلی استر، حریر، پشمی و … برنامه مشخصی را خواهید داشت که کاملا بررسی و تائید شده‌اند.

دفترچه راهنماي لباسشویي پاکشوما

مواردی که تحت پوشش گارانتی نیستند!

ضمانت پس از فروش و گارانتی تعمیرات و تعویض قطعات، از جمله امتیازات هر محصولی به شمار می‌آید. شرکت پاکشوما نیز مانند سایر تولیدکنندگان برای گارانتی محصول خود، مواردی را در نظر گرفته است.

تعمیرات تخصصی لباسشویی با آچاره

اما در دفترچه راهنمای لباسشویی پاکشوما بخشی با عنوان «مواردی که تحت پوشش گارانتی نیستند» وجود دارد که شامل گزینه‌هایی است که از طرف شرکت پاکشوما پشتیبانی نمی‌شوند. تعدادی از این موارد عبارتند از؛

  • خرابی ناشی از اتصال اشتباه ماشین به برقی غیر از آنچه که از طرف شرکت اعلام شده است
  • نقص ناشی از استفاده غیرمعمول
  • تعویض فیوزها یا تصحیح سیم‌کشی و لوله‌کشی
  • خرابی ناشی از نصب و تعمیرات توسط افراد غیرمجاز
  • خرابی ناشی از نوسانات برق
  • خرابی کلیه قطعات پلاستیکی و شکستنی

دفترچه راهنمای لباسشویی پاکشوما

موارد فوق، بخشی از گزینه‌های خارج از گارانتی شرکت پاکشوما هستند که در صفحه 24 دفترچه راهنمای لباسشویی پاکشوما عنوان شده است؛ بنابراین بهتر است به هنگام خرید یا استفاده از این محصول ابتدا موارد خارج از ضمانت را مطالعه کنید تا به دلیل نصب و استفاده خارج از عرف مورد تایید شرکت، از مزایای ضمانت پس از فروش محروم نشوید.

سخن پایانی

دفترچه راهنمای لباسشویی پاکشوما شامل اطلاعات مختلف و مفیدی در خصوص نحوه نصب، راه‌اندازی و برنامه‌های شستشو است که توصیه می‌کنیم حتما آن را مطالعه کنید.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا