برق خودرو برق خودرو

قیمت باتری رونیز + مشخصات کامل آن

خودروبرق خودرو

همراه با استفاده روزافزون توده مردم از وسایل نقلیه شخصی، نیاز و تقاضای قطعات آن روند صعودی را پشت سر گذاشته و تولیدکنندگان درصدد تامین این نیاز برآمده‌اند. یکی از این قطعات که در طی این مدت تا مقدار زیادی بومی‌سازی شده و با تولید داخلی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفته است، باتری خودرو می‌باشد.

برندهای مختلف ایرانی در این راستا محصولات متنوع خود را روانه بازار کرده و هر کدام طرفداران خاص خود را جذب کرده‌اند. باتری رونیز شرکت صبا باتری یکی از برندهای نام آشنا در این زمینه محسوب می‌شود که در سال‌های گذشته موفق شده نظر مصرف‌کنندگان را به خود معطوف کند. شرکت صبا باتری که از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان باتری خودرو در ایران است، امروزه بیش از 20 برند باتری را روانه بازار کرده که برند رونیز یکی از آن‌هاست.

این شرکت با تجربه‌ای 40 ساله توانسته در زمینه طراحی و تولید باتری بخش قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده و به یکی از قطب‌های بزرگ تامین این محصول در بازار داخلی تبدیل شود. در ادامه علاوه بر بررسی قیمت باتری رونیز، مشخصات این محصول را مرور خوهیم کرد. اما یک باتری خوب برای جلب رضایت مصرف‌کننده باید دارای چه ویژگی‌های باشد؟ با ما همراه باشید.

ویژگی‌ها و عمر مفید باتری رونیز

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر خودرو سیستم و مدار الکتریکی آن است که وظایف مهمی را در وسیله نقلیه ما بر عهده دارد. باتری با در اختیار گذاشتن انرژی موردنیاز این سیستم از طریق تبدیل انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی، آن را راه اندازی کرده و در ادامه ثبات جریان این مدار را حفظ می‌کند. وظایف این قسمت حیاتی خودرو به شرح ذیل می‌باشند:

  • تامین انرژی مورد نیاز خودرو برای استارت و روشن شدن
  • ذخیره انرژی از طریق موتور خودرو
  • تامین انرژی سیستم روشنایی خودرو
  • تامین انرژی سیستم صوتی و تصویری خودرو
  • تامین انرژی سیستم تهویه خودرو
قیمت باتری رونیز چقدر است؟
خدمات تعویض باتری خودرو در محل

همان‌طور که اشاره کردیم باتری رونیز از محصولات شرکت صبا باتری‌ست که در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود. این برند که در تولید آن، استانداردهای اروپا در نظر گرفته شده است، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشد که آن را در بین برندهای موجود به یک انتخاب مناسب تبدیل کرده است.

محصولات برند رونیز که با ویژگی ( maintenance free ) تولید می‌شوند، به نگهداری نیاز نداشته و شما می‌توانید با اطمینان خاطر بیشتری از آن‌ها استفاده کنید. البته این ویژگی در باتری‌های با ولتاژ بالا ( low maintenance free ) یا آبدار بوده و شما با نگهداری پایین قادر به استفاده از آن خواهید بود. تولیدات مربوط به خودروهای سواری این شرکت به صورت خشک عرضه می‌شود.
برق خودرو
برق خودرو

در نتیجه بررسی مندرجات روی باتری را هنگام خرید فراموش نکنید. شرکت صبا باتری با استفاده از تکنولوژی صفحات کلسیمی در باتری رونیز، طول عمر متوسط آن را نسبت به باتری‌های معمولی افزایش داده و این باتری را با عمر تخمینی 2 تا 3 سال در اختیار شما قرار خواهد داد. میانگین عمر این باتری از لحاظ کارکرد نیز 40000 کیلومتر تخمین زده شده و تا این سقف قابل استفاده می‌باشد. فراموش نکنید که عدم استفاده از باتری به افزایش طول عمر آن منجر نشده و فارغ از نوع استفاده مصرف‌کننده، این باتری پس از گذشت طول عمر مفید خود، غیر قابل استفاده خواهد بود.

انواع باتری رونیز

این برند تا به امروز توانسته انواع مختلفی از باتری ماشین را به بازار عرضه کرده و تنوع مناسبی را در اختیار مصرف‌کننده قرار دهد. فارغ از تولیدات دیگر شرکت صبا باتری که با نام‌های تجاری مختلفی در بازار وجود دارند، باتری رونیز در ظرفیت‌های گوناگونی تولید می‌گردد. ظرفیت باتری‌های رونیز از 50 آمپر آغاز شده و این عدد حداقل ظرفیت این باتری محسوب می‌شود. در ادامه انواع دیگر باتری رونیز از نظر ظرفیت را ذکر خواهیم کرد :

  • 55 آمپر
  • 60 آمپر بلند
  • 66 آمپر
  • 70 آمپر ساده و معکوس
  • 74 آمپر
  • 88 آمپر
  • 120 آمپر
  • 200 آمپر

قیمت باتری رونیز

قیمت هر باتری به عوامل مختلفی وابسته است که ظرفیت یکی از مهم‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود. قیمت باتری رونیز هم از این قاعده مستثنی نبوده و قیمت دقیق هر مدل از آن، کاملا به مشخصات و ویژگی‌های آن وابسته می‌باشد. البته می‌توانید اطمینان خاطر داشته باشید که قیمت باتری رونیز نسبت به ویژگی‌های هر مدل آن، منصفانه بوده و نسبت به میانگین قیمت مدل‌های مشابه، کاملا به صرفه می‌باشد. شما می‌توانید قبل از خرید با بررسی گزینه‌های دیگری که پیش روی شما قرار دارد، از این موضوع اطمینان حاصل کرده و  با بررسی تمام جوانب بهترین انتخاب را برای خودروی خود داشته باشید.

مدل باتری قیمت باتری رونیز
باتری رونیز ۱۰۰ آمپر ۹۹۰,۰۰۰ تومان
باتری رونیز ۱۲۰ آمپر ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
باتری رونیز ۱۵۰ آمپر ۱,۴۵۰,۰۰۰ تومان
باتری رونیز ۱۷۰ آمپر ۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان
باتری رونیز ۲۰۰ آمپر ۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان
باتری رونیز ۵۰ آمپر ۵۳۰,۰۰۰ تومان
باتری رونیز ۵۵ آمپر ۵۹۰,۰۰۰ تومان
باتری رونیز ۶۰ آمپر ۶۳۰,۰۰۰ تومان
باتری رونیز ۶۰ آمپر بلند ۶۳۰,۰۰۰ تومان
باتری رونیز ۶۶ آمپر ۶۹۰,۰۰۰ تومان
باتری رونیز ۷۰ آمپر ۷۵۰,۰۰۰ تومان
باتری رونیز ۷۰ آمپر معکوس ۶۹۰,۰۰۰ تومان
باتری رونیز ۷۴ آمپر ۷۴۰,۰۰۰ تومان
باتری رونیز ۸۸ آمپر ۹۰۰,۰۰۰ تومان
باتری رونیز ۹۰ آمپر ۹۰۰,۰۰۰ تومان

رونیز

تاریخ تولید

از نکات مهمی که باید حین خرید باتری رونیز مدنظر داشت، بررسی تاریخ تولید آن می‌باشد. تاریخ تولید باتری‌های رونیز بر روی بدنه آن حک شده است و شما با بررسی بدنه به آن دسترسی پیدا خواهید کرد. از آن جایی که روند سولفاته شدن هر باتری، پس از گذشت 1 سال از تاریخ تولید آن آغاز می‌شود، دقت کنید که تاریخ تولید باتری موردنظر شما نسبت به تاریخ خرید تفاوت زیادی نداشته باشد. توجه به این نکته باعث استفاده حداکثری شما از عمر مفید باتری خواهد شد.

محاسبه رایگان هزینه خدمات برق خودرو

قیمت باتری رونیز

گارانتی

مدت گارانتی باتری‌های رونیز به ظرفیت آن‌ها بستگی دارد و نسبت به میزان ظرفیت متغیر خواهد بود. به صورت میانگین باتری‌هایی با ظرفیت کمتر از 90 آمپر دارای 12 ماه و باتری‌هایی با ظرفیت 90 آمپر  یا بیشتر نیز دارای 6 ماه گارانتی می‌باشند. معمولا این مدت زمان از روز خرید باتری آغاز می‌شود اما تاریخ انقضای گارانتی را از روی کارت گارانتی بررسی کرده و از تناسب آن با زمان خرید خود مطمئن شوید.

خدمات تخصصی برق خودرو با تیم آچاره

فراموش نکنید که با بررسی شماره سریالی که بر روی بدنه باتری حک شده است، از معتبر بودن و اصالت باتری مطلع شده و  در صورت وجود هر گونه تناقض از خرید آن خودداری نمایید.

 

مقاله پیشنهادی دلایل خرابی باتری خودرو

در نهایت باید گفت که اگر به دنبال خرید یک باتری معتبر با قیمت مناسب هستید، باتری رونیز ساخت شرکت صبا باتری گزینه‌ مناسبی است و شما با توجه به نکات ذکر شده می‌توانید خریدی مطمئن را تجربه کنید. علاوه بر قیمت باتری رونیز، طول عمر قابل قبول، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب، این گزینه را به یکی از اولویت‌ها در خرید باتری ماشین تبدیل می‌کند.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

برق خودرو
درخواست خدمات سیم کشی و برق خودرو در محل!

 

کلیک کنید