تعمیر لباسشویی تعمیر ماشین لباسشویی

قفل کودک ماشین لباسشویی اسنوا

لوازم خانگیماشین لباسشویی

در گذشته حوادث بسیاری به علت بازی کودکان با لوازم خانه به وجود می‌آمد که بسیاری از آن‌ها ناراحت‌کننده و آسیب‌زننده بود. اما امروزه به با پیشرفت تکنولوژی، اگر وسیله‌ای خطرناک باشد و بازی با آن برای کودکان نامناسب باشد، قفل کودک بر روی آن گذاشته می‌شود. یکی از این موارد قفل کودک ماشین لباسشویی اسنوا است.

با وجود قفل کودک ماشین لباسشویی، مادر و پدر می‌توانند با خیال راحت به کارهای خود برسند و بدون لحظه‌ای نگرانی، به کودک خود اجازه دهند که به لباسشویی نزدیک شود. اما قفل کودک ماشین لباسشویی اسنوا چگونه عمل می‌کند؟ این قفل چگونه فعال و غیرفعال می‌شود؟ برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این وسیله و تعمیر لباسشویی در ادامه این مقاله از مجله آچاره با ما همراه باشید.

قفل کودک ماشین لباسشویی اسنوا چیست؟

قفل کودک قابلیتی است که در همه‌ی ماشین لباسشویی‌های جدید و بعضی از لباسشویی‌های قدیمی وجود دارد که هنگام فعال شدن از عملکرد باقی دکمه‌‌ها و کلیدها جلوگیری می‌کند. هر چند که علیرغم تمامی کلیدها، دکمه‌ی پاور فعال است و می‌توان از آن استفاده کرد.

زمانی که ماشین لباسشویی در حال فعالیت است، توجه کودک به آن جلب می‌شود. اما اگر به آن نزدیک شود و دکمه‌ها را فشار دهد و بخواهد بازی و کنجکاوی کند، هیچ کدام از دکمه‌ها عمل نمی‌کنند؛ زیرا از قبل قفل کودک فعال شده‌است.

این امکان بسیار هوشمندانه و مفید است و می‌تواند در مصرف برق هم تاثیر بسزایی داشته ‌باشد (وقتی دائما در حال تغییر دستور نباشد). از طرفی برای لباسشویی و کودک شما هم مشکلی پیش نمی‌آید. لباسشویی اسنوا هم چنین امکانی را برای مشتریان خود قرار داده است. توجه داشته باشید که قفل کودک لباسشویی اسنوا هم در زمان کار کردن و هم زمانی که چرخش و شستشو تمام شده ‌است،‌ فعال باقی می‌ماند تا آن را غیرفعال کنید.

قفل کودک ماشین لباسشویی اسنوا

فعال کردن و غیر فعال کردن قفل کودک لباسشویی اسنوا

برای این که قفل کودک لباسشویی اسنوا را فعال و یا غیرفعال کنید، باید دفترچه راهنمای لباسشویی را با دقت بخوانید. در صورتی که به این دفترچه دسترسی ندارید و یا مفقود شده ‌است، با ما همراه باشید. در ادامه دستورالعمل کارکردن با قفل کودک این ماشین لباسشویی را مرور خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی پاکشوما

تعمیر لباسشویی
تعمیر ماشین لباسشویی

طریقه صحیح فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی اسنوا

دکمه‌ی temp و rinse/spin را همزمان و به مدت ۳ ثانیه نگه دارید. سپس دکمه‌های ‌+ و – را به مدت ۳ ثانیه فشار دهید. به این شکل قفل کودک لباسشویی فعال می‌شود. قفل کودک ماشین لباسشویی اسنوا

طریقه صحیح غیرفعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی اسنوا

برای غیرفعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی اسنوا، می‌توانید همزمان دکمه‌های temp و spin را به مدت ۳ ثانیه فشار دهید. به این طریق مجددا لباسشویی فعال و قفل کودک غیرفعال می‌شود.

محاسبه رایگان هزینه تعمیر لباسشویی!

سوالات متداول

در ادامه به برخی از سوالات پرتکرار درباره قفل کودک لباسشویی برند اسنوا پاسخ خواهیم داد:

تعمیرات تخصصی لباسشویی با آچاره

  1. در صورتی که پس از نگه داشتن دکمه‌های ‌مورد نظر قفل کودک غیر فعال نشد، باید چه کرد؟

اگر لباسشویی با وجود نگه‌داشتن دکمه‌های مذکور فعال نشود، باید با کارشناسان مجرب تعمیرات لباسشویی مشورت کنید. ممکن است که لباسشویی شما مشکل فنی پیدا کرده باشد یا صفحه کلید آن با اختلال مواجه شده‌ باشد.

  1. آیا قفل کودک بعد از اتمام چرخش هم فعال است؟

زمانی که چرخش لباسشویی تمام می‌شود، همچنان قفل کودک فعال بوده و تا زمانی که دکمه‌‌های مورد نظر را فشار ندهید، لباسشویی غیرفعال باقی می‌ماند و قفل کودک در حال عملکرد است.

سخن پایانی

در این مقاله از مجله آچاره تلاش کردیم که شما را با قفل کودک ماشین لباسشویی اسنوا بیشتر آشنا کنیم. شما می‌توانید سوالات خود را از طریق بخش نظرات با کارشناسان کاربلد آچاره در میان گذاشته و پاسخ خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. امیدواریم که از مطالعه این مقاله بهره برده باشید.

2.4/5 - (18 امتیاز)

2 دیدگاه

  1. با سلام وخسته نباشید..ممنونم که راهنمایی میکنید ..ماشین لباسشویی اسنوا خیلی عالیه ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

تعمیر لباسشویی
تعمیر لباسشویی خود را به متخصصین ما بسپارید!

 

کلیک کنید