بهترین رنگ موهای ایرانی

زیبایی و سلامترنگ مومو

انتخاب رنگ مویی که بتواند موهای شما را به خوبی پوشش دهد، یکی از مشکلات افرادیست که موهای خود را رنگ می‌کنند. رنگ موهای ایرانی گزینه بهتری برای رنگ کردن موهای شما هستند، این محصولات با در نظر گرفتن نوع موی ایرانی‌ها ساخته‌شده‌اند و بهتر می‌توانند موهای شما را پوشش دهند. به همین منظور در این مطلب از مجله آچاره به معرفی بهترین رنگ موهای ایرانی می‌پردازیم.

معرفی بهترین برندهای رنگ مو ایرانی

رنگ موی مارال

احتمالا همه‌ی شما رنگ موی مارال را می‌شناسید! یکی از برندهای معروف رنگ موی ایرانی، رنگ موی مارال است. رنگ موهای مارال همگی دارای ویتامین و انواع روغن‌های تقویت‌کننده‌اند. در نتیجه سلامت موهای شمارا تامین می‌کنند. رنگ موی مارال حاوی روغن‌هایی مانند آرگان، بادام وهسته انگور است. مواد موجود در این رنگ مو مانع از خشک شدن موهای شما تحت تاثیر مواد شیمیایی موجود در رنگ می‌شوند؛ علاوه بر آن به موهای شما چهره‌ای براق و درخشان می‌بخشند.

بهترین مارک رنگ موی ایرانی

رنگ موی والانسی

رنگ موی والانسی سرشار از مواد تقویت‌کننده است، این مواد عبارتند از ویتامین c، پرتئین گندم، نرم‌کننده، روغن زیتون، روغن بادام و روغن آرگان. این مواد از موهای شما هنگام واکنش‌های شیمیایی محافظت می‌کنند و از خشکی و آسیب‌دیدگی موهای شما نیز جلوگیری خواهند کرد.

ویتالمین سی و پرتئین گندم وظیفه قوام بخشی و بافت موهای شما را دارند و از نازک شدن موهای شما جلوگیری خواهند کرد. رنگدانه‌های غنی این رنگ مو باعث شده حتی ضخیم ترین موهای سفید موجود در سر شما نیز به راحتی پوشیده از رنگ شود.

رنگ موی بیول

آمونیاک عامل اصلی حساسیت و خارش هنگام رنگ کردن موهاست. رنگ موی ایرانی بیول با درصد پایین آمونیاک ایجاد خارش و حساسیت نخواهد کرد. روغن‌های گندم و فندق و کنجد موجود در این محصول نرمی و لطافت را به موهایتان هدیه می‌دهند. عصاره سبوس برنج در این رنگ باعث رویش مجدد موهای از دست رفته شما خواهد شد.

بهترین رنگ موی ایرانی

رنگ موی پادینا

کمتر کسی است که برند پادینا را نشناسد. این برند با در نظر گرفتن ویژگی‌های موی افراد ایرانی با همکاری شرکتی فرانسوی ساخته شده است. قسمت عمده این رنگ مو را ویتامین  c و آلوئه‌ورا تشکیل می‌دهند. این مواد باعث ایجاد خاصیت نرم‌کنندگی، حالت دهندگی و مرطوب کنندگی بر موهایتان خواهند شد.

خاصیت ضد التهابی و التیام بخشی آلوئه‌ورا باعث می‌شود، پوست سر شما هنگام استفاده از این محصول آسیب نبیند. این محصول فاقد آمونیاک است و ایجاد حساسیت نخواهد کرد.

رنگ موی کراتینه

بیشتر بخوانید بهترین رنگ موی 1401

رنگ موی پرستیژ

برند پرستیژ همه چیزهایی که از یک رنگ مو انتظار دارید برای شما فراهم خواهد کرد. این رنگ مو شامل مقادیر بالایی از ویتامین و مواد نرم‌کننده است. که علاوه بر ویتامینه کردن موی سرتان لطافت و درخشندگی بی‌نظیری به آن‌ها خواهد بخشید. کراتینه موجود در این محصول از گره خوردن موهای شما جلوگیری می‌کند.

رنگ دانه‌های قوی موجود در این رنگ مو ضمخت‌ترین موها را رنگ کرده و چهره‌ای یکنواخت از رنگ دل‌خواه بر موهایتان ایجاد می‌کند. پرستیز در اعماق رنگ دانه‌های موهای شما نفوذ کرده و پس از مدتی کدر یا کمرنگ نخواهد شد.

رنگ موی بدون آمونیاک

رنگ موی آنیکا

رنگ مو ایرانی آنیکا مناسب برای موهای بانوان است. این رنگ مو دارای مواد خنک‌کننده است که از حس سوختگی و علائم حساسیتی هنگام استفاده از این رنگ مو جلوگیری می‌کند. این محصول دارای مقادیری از نرم کننده و مولتی ویتامین است که علاوه بر تامین سلامت موهای شما باعث لطافت و درخشندگی خواهد شد.

محاسبه قیمت خدمات رنگ مو در منزل

رنگ موی ویتامینه

رنگ موی دوماسی

رنگ موی دوماسی یکی از برندهای رنگ موی تازه وارد ایرانیست که بنابر کیفیت بالایی که دارد خیلی سریع در میان مصرف کنندگان جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. از ویژگی‌های این رنگ مو باید به فاقد آمونیاک بودن آن اشاره کرد همین امر باعث شده پوست سر شما بعد از رنگ کردن موهایتان دچار خارش یا واکنش‌های حساسیتی نشود.

روغن بادام و نرم‌کننده موجود در این رنگ باعث شده موهای شما نرمی و لطافت بی‌نظیری بعد از رنگ شدن داشته‌باشند. این رنگ مو دارای ویتامین C است؛ ویتامین موجود در این رنگ مو با ایجاد غشا محافظ و و ترمیم کننده بر روی موهای شما باعث شده موهای شما هنگام رنگ شدن، آسیب ندیده و سلامت آن‌ها حفظ شود.

رنگ موی گیاهی

بیشتر بخوانید انواع اکسیدان

رنگ موی زی فام

رنگ موی زی‌فام فقط یک رنگ مو نیست بلکه کیتی کامل از همه لوازم مورد نیاز برای رنگ کردن موهاست. رنگ مو ایرانی زی‌فام سفیر محافظ سلامتی موهای شماست. زی فام دارای روغن آرگان است و از موهای شما محافظت خواهدکرد همچنین درخشش و لطافت را برای موهای شما بعد از رنگ کردن به ارمغان می‌آورد. این محصول از موهای شما در برابر اشعه خورشید محافظت کرده و موهای سفید شما را به راحتی پوشش می‌دهد. اغلام موجود در این پک عبارتند از:

  • کرم رنگ موی ژله‌ای دارای فیلتر فرابنفش
  • سرم موی محافظت کننده هنگام رنگ
  • ماسک موی درخشان کننده
  • دستکش
  • کرم اکسیدان
  • ماسک تثبیت کننده رنگ

بهترین برند رنگ مو ایرانی

آچاره

اگر می‌خواهید موهای خود را رنگ کنید اما فرد متخصصی را نمی‌شناسید که به کمک شما بیاید یا از رفتن به آرایشگاه‌ها خسته شده‌اید؛ نگران نباشید آچاره به کمک شما خواهد آمد. آچاره طی تلاش‌های فراوان موفق شده است که با جمع کردن آرایشگران حرفه‌ای کنار یکدیگر خدمتی باورنکردنی به شما ارائه دهد. با ثبت سفارش در پنل آچاره می‌توانید از خدمات رنگ مو و زیبایی در خانه بهرمند شوید.

3.5/5 - (10 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا