رنگ موی سال 1401 – با رنگ مو ترند سال جدید آشنا شوید

زیبایی و سلامترنگ مومو

رنگ کردن مو از مواردی است که در تغییر و زیبایی چهره نقش به‌سزایی دارد. بنابراین هنگامی که از چهره خود خسته شده‌اید یا رنگ موهایتان تکراری شده است، رنگ کردن موهایتان می‌تواند یک گزینه عالی برای ایجاد تغییر در چهره‌تان باشد. با نزدیک شدن به سال جدید میلادی و شمسی کمپانی‌ها کم کم به معرفی رنگ‌های سال پرداختند در این مطلب از مجله آچاره به معرفی رنگ موی سال 1401 می‌پردازیم.

نیک لی، یکی از آرایشگران معروف و بنیان‌گذاران سالن 901 می‌گوید:« برای رنگ مویی ماندگار و گیرا آماده شوید.» رنگ‌های ترند سال‌های اخیر همگی بی‌روح و کمرنگ بودند اما رنگ‌های امسال تغییر بزرگی در این روند به وجود خواهند آورد. بنظر می‌آید رنگ‌های امسال از رنگ مو گرفته تا رنگ لباس همگی بعد از گذراندن دو سال آمیخته با کرونا و بی‌روحی سعی دارند به دنیا و زندگی روح و نشاط ببخشند. بعد از انتخاب رنگ سال جدیدتوسط کمپانی پنتون ما نیز تصمیم گرفتیم رنگ‌های موی سال 2022 را به شما معرفی کنیم.

در این میان برای هر فردی با هر سلیقه‌ای رنگی در نظر گرفته شده است. رنگ موی سال 1401 طیفی از رنگ موهای طبیعی تا فانتزی را شامل می‌شود. در این میان رنگ‌هایی از خانواده مسی تا صورتی وجود دارند.

رنگ موهای ترند سال 1401

بلوند

رنگ-موی سال 1401

این طیف از رنگ مو همه چشم‌ها را همیشه به خود خیره می‌کند، این رنگ مو همچنان جز رنگ‌های ترند 1401 است. بلوند یخی چه به صورت هایلایت چه رنگ سنتی، رنگ موی سال 2022 است.

لایت موی فر

رنگ موی 2022

رنگ موی سال 1401 برای موهای فر، لایت‌های روشن روی موهای فر است. در سال جدید دختران و پسرانی که موی فر دارند می‌توانند برای همراهی با مد، موهای مجعد خود را آزادانه لایت و رنگ کنند و از چهره چشم‌نوازی که ایجاد می‌کند لذت ببرند. رنگ موی سال 2022 برای موهای فر، لایت‌های دسته دسته و نامنظم است.

مشکی

یکی دیگر از رنگ‌ موهای سال 1401 رنگ موی مشکی است. این رنگ مو را معمولا بر موهای سلبریتی محبوب آمریکایی مگان فاکس می‌بینیم. اگر پوستی روشن دارید حتما طیف رنگی مشکی تا قهوه‌ای تیره را امتحان کنید تا چهره‌ای متفاوت را تجربه کرده و علاوه بر آن با رنگ مویی که در سال 2022 مد شده است همراه شوید.

رنگ

مسی روشن

این رنگ مو خصوصا اگر با بلوند هایلایت یا آمبره شود به چهره شما نشاط و جوانی می‌بخشد. این تن با رنگ میانه و ته رنگ گرم برای هر رنگ پوستی خصوصا گندمی و روشن مناسب است. در سال بعد شاهد موهای مسی با آمبره بلوند خواهیم بود به‌طوریکه می‌توان گفت مسی رنگ موی سال بعد است.

هایلایت و بالیاژ طبیعی

هیلی بیبر با شروع سال 2021 توصیه کرد که برای داشتن چهره‌ای متفاوت موهایمان را رنگ‌های طبیعی با تناژ مختلف کنیم. این روند ادامه پیدا کرد تا امسال به مدلی جدیدی از بالیاژ رسیدیم. در این رنگ مو موهایمان همان تناژ طبیعی را دارد اما بالیاژها از حالت عادی تیره‌ترند. برای اینکه قاب صورت شما مشخص شود پیشنهاد می‌شود موهای جلوی سر را روشن‌تر کنید.

رنگ موی سال

قهوه‌ای متوسط

این رنگ مو برای همه افراد حتی افرادی با پوستی تیره زیباست. قهوه‌ای متوسط روی هر مویی جلوه‌ای زیبا به خود خواهد گرفت. استفاده از این رنگ مو در سال 1401 برای دستیابی به چهره‌ای جوان به شما پیشنهاد می‌شود.

پیشنهادی : ترند های آرایشی 2022

رنگ موی فانتزی

سال آینده سال عاشقان رنگ‌های فانتزیست. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید تکه‌هایی از موهایتان را به رنگ فانتزی در بیاورید، سال آینده سال شماست. رنگ موی سال 1401 شامل رنگ‌هایی با پایه موی طبیعی و لایت‌های فانتزیست. برای ایجاد رنگ‌های فانتزی به شما شامپو رنگ را پیشنهاد می‌کنیم.

صورتی انیمه‌ای

همیشه افرادی وجود دارند که به‌دنبال رنگ‌های تند و متفاوت‌اند. محبوبیت پیدا کردن انیمه‌ها در میان مردم صورتی انیمه‌ای یا کارتونی راه خود را میان رنگ موهای سال 1401 باز کرده است. این رنگ گرم و متفاوت است و چشم‌ها را به خود خواهد دوخت.

میکاپ و آرایش صورت با آرایشگران ممتاز آچاره

کاراملی تیره

رنگ موی سال 2022 پر است از حس نشاط و گرما. در میان رنگ موهای سال 1401 طیف رنگ‌های گرم یا لایت‌های تیره را زیاد مشاهده خواهیم کرد. اگر دنبال رنگی رایج و گرم هستید موهای خود را به رنگ کاراملی تیره در بیاورید.

قهوه‌ای با تناژ قرمز

این طیف از رنگ مو که در سال 2022 کاندید رنگ موهای ترند به شمار می‌رود در واقع طیفی از رنگ موی طبیعی است که برخی افراد از آن بهره‌مندند. این رنگ مو در واقع قهوه‌ای با تناژ قرمز است که افرادی که به طور طبیعی موهای در اصطلاح نارنجی دارند در این طیف قرار می‌گیرند. این رنگ مو در بین استرالیایی‌ها رنگی رایج است.

مسی و هایلایت مسی

مسی همراه با هایلایت به افرادی که می‌خواهند موهای مسی داشته باشند اما با مد رنگ موی 2022 نیز همراه باشند، پیشنهاد می‌شود. استفاده از هایلایت مسی بر روی موهای مسی راه حل هوشمندانه‌ای برای حفظ نشاط چهره است. همچنین این طیف رنگ مو، به موهای شما وقار می‌بخشد. موی مسی از آن دسته رنگ هاییست که به راحتی بر هر چهره‌ای می‌نشیند.

آمبره موهای بلند

اگر شما جز افرادی هستید که در سال گذشته موهای خود را آمبره کردید و از رنگ موهای خود همچنان راضی هستید، نیازی نیست موهای خود را رنگ کنید آمبره موهای بلند جز رنگ‌های محبوب در سال جدید است.

آچاره

اگر برای رنگ کردن موی خود دغدغه یافتن آرایشگاهی معتبر و شناخته شده را دارید یا تا به حال به تنهایی موهای خود را رنگ نکرده اید، آچاره چاره راه شما خواهد بود؛ چرا که آرایشگرانی ماهر در آچاره آماده خدمت رسانی به شما هستند. برای بهره مندی از این خدمات در پنل آچاره به ثبت سفارش بپردازید.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا