آموزش استفاده لنز ناخن و نکات طلایی

زیبایی و سلامتناخن

در سال‌های اخیر، استفاده از لنز ناخن برای زیبایی و جذابیت بیشتر دستان، مورد توجه بانوان زیادی قرار گرفته است. امروزه زیباسازی ناخن‌ها، به لطف لنز‌های با کیفیت، به سهولت قابل انجام است و این طراحی با اطمینان از ایجاد نقش‌های بی‌نقص و مطابق با سلیقه‌ی افراد انجام می‌شود.

لنزهای ناخن معمولاً در سایزهای مختلف که از قبل برش خورده و آمادۀ استفاده هستند خریداری می‌شوند. اما برخی از آنها نیز، برش نخورده‌اند و شما باید با دقت زیاد آنها را جدا کنید. اگر طراحی و زیبایی ناخن‌هایتان برای شما اهمیت دارد، ما این مقاله را برای شما نوشته‌ایم. در ادامه با ما همراه باشید. شما می‌توانید براحتی و در خانه ناخن‌های زیبا و منحصر به فردی برای خودتان بسازید.

گام اول در استفاده از لنز ناخن؛ انتخاب لاک مناسب

اولین گام برای استفاده از لنز ناخن، انتخاب لاک مناسب است. برای این منظور، فرقی نمی‌کند که شما از لاک ژل استفاده کنید یا لاک‌های معمولی. در هر صورت، می‌توانید، لنز دلخواه را به ناخن خود اضافه کنید. انتخاب کردن لاک مناسب

بهتر است، در ابتدا یک لایه از لاک را روی ناخن خود قرار دهید و در ادامه بعد از اینکه لاک خشک شد، لایه بعدی را نیز به آن اضافه کنید. توجه داشته باشید، تعداد لایه‌های لاک، کاملاً سلیقه‌ای است و به جنس و کیفیت لاک بستگی دارد، بر این اساس بهتر است بر اساس کیفیت لاک مورد نظر تصمیم بگیرید.

گام دوم؛ انتخاب لنز مناسب

لنزهای با کیفیت و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند و شما می‌توانید بر اساس نیاز خود، بهترین گزینه از این محصول را انتخاب کنید. برای انتخاب این لنزها بهتر است به مراکز معتبر مراجعه کنید که در نهایت محصولی به صرفه و با کیفیت مطلوب تهیه کنید. برخی از لنزها کیفیت مناسبی ندارند و باعث آسیب رساندن به ناخن شما می‌شوند. بر این اساس، بهتر است با کمی تحقیق بهترین انتخاب را داشته باشید و ناخن‌های زیبا و بی‌نظیری را برای خودتان بسازید.

استفاده از لنز ناخن

گام سوم؛ با دقت طرح مورد نظر را برش دهید

در این مرحله، بعد از انتخاب طرح مناسب، باید آن را از سایرین جدا کنید. دقت کنید، این مرحله بسیار حساس است و باید انرژی و تمرکز زیادی برای جدا کردن طرح مورد نظرتان از سایر طرح‌ها صرف کنید که در نهایت به طرحی که انتخاب کردید، آسیب وارد نشود و بتوانید از آن برای طراحی و زیباسازی ناخن‌های خود استفاده کنید.


خدمات پیشنهادی آچاره : پدیکور و خدمات ناخن در منزل


برش دادن لنز ناخن

گام چهارم؛ لنز را داخل آب قرار دهید

زمانی که طرح مورد نظر خود را از سایرین جدا کردید در این مرحله باید آن را در آب ولرم قرار دهید. این مرحله نیز بسیار حساس است و باید دقیقاً 2 الی 3 دقیقه، آن را در آب قرار دهید و در ادامه با پنس یا موچین آن را از آب بیرون آورید.

بعد از اینکه طرح مورد نظرتان را از آب بیرون آوردید، براحتی از لایه زیرین خود جدا می‌شود. بهتر است با دقت و تمرکز زیادی نیز طرح را جدا کنید که به آن آسیبی وارد نشود و شما مجبور به انتخاب طرح دیگر و طی کردن مراحلی که به آنها اشاره شد، نشوید. فقط دقت کنید که در صورت استفاده کردن از ظرف آب حتماً ناخن و طرح را کاملاً خشک نمایید و بعد از آن استفاده کنید.

لازم به ذکر است، در برخی موارد، با استفاده از دستمال مرطوب هم می‌توانید طرح مورد نظر را نمدار کنید. البته این روش در سال‌های اخیر، مورد توجه افراد زیادی قرار نگرفته است و معمولاً انتخاب آنها قرار دادن لنز، در آب است.

بیشتر بخوانید : 11 اشتباه رایج در پدیکور ناخن

گام پنجم؛ لنز را روی ناخن قرار دهید

سعی کنید، به آرامی طرحی که آب بیرون آوردید و آن را از سطح زیرین خود جدا کردید را روی ناخن خود قرار دهید. این مرحله را نیز می‌توانید، به کمک پنس یا موچین انجام دهید که در نهایت به طرح انتخابی شما آسیبی وارد نشود.

توجه داشته باشید، این مرحله به جهت ظرافت و دقتی که برای قرار دادن لنز روی ناخن باید به خرج دهید، بسیار اهمیت دارد. سعی کنید لنز انتخابی را بدون لرزش دست روی ناخن قرار دهید که هر گونه لرزش یا تکان خوردن دست‌ها ممکن است باعث آسیب‌دیدگی طرح مورد نظر شما شود و در نهایت به زیبایی ناخن شما آسیب وارد کند.

قرار دادن لنز روی ناخن

گام ششم؛ طرح انتخابی را روی ناخن فیکس کنید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای استفاده از لنز ناخن، باید به آن توجه داشته باشید، فیکس کردن طرح مورد نظر روی ناخن‌ها است. بر این اساس، بعد از آنکه لنز را بر روی ناخن چسبانده و اضافات آن را با استفاده از یک سوهان ناخن برطرف کردید، باید با استفاده از تاپ شاین طرح را به‌طور کامل بر روی ناخن فیکس کرده و ناخن‌ها را مجدداً زیر دستگاه LED قرار دهید.

برای خدمات ناخن از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

این مرحله نیز، بسیار سخت و حساس است و باید مانند سایر مراحل به دقت آن را انجام دهید که در این مرحله به ناخن‌های شما آسیبی وارد نشود و زحماتی که تا اینجا برای زیبایی ناخن خود کشیدید، از بین نرود.

بیشتر بخوانید : معرفی انواع ابزار پدیکور

فیکس کردن طرح انتخابی

سخن پایانی

استفاده از لنز برای ناخن‌ها زیبایی زیادی را برای دست‌های شما به ارمغان می‌آورد و باعث می‌شود که از طراوت و بکر بودن ناخن‌هایتان لذت ببرید. برای ساختن ناخن‌های زیبا باید به مواردی مانند انتخاب لاک و طرح مناسب، دقت در جدا کردن طرح انتخابی، قرار دادن طرح مورد نظر درون آب، قرار دادن و فیکس کردن لنز روی ناخن توجه کنید. اهمیت دادن و توجه به مواردی که به آنها اشاره شد، باعث می‌شود که ناخن‌های زیبا و منحصر به فردی را برای خود بسازید و از آن لذت ببرید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا