تعمیر لباسشویی تعمیر ماشین لباسشویی

پد ضد لرزش ماشین لباسشویی و کاربرد آن

لوازم خانگیماشین لباسشویی

  روشن کردن ماشین لباسشویی همواره با سر و صدا و لرزش‌های زیادی همراه است به همین دلیل  معمولا  نمی‌توانیم لباسشویی را در هر ساعتی از روز روشن کنیم زیرا لرزش‌ها و صدای ماشين لباسشویی می‌تواند باعث بروز مشکل در زندگی و فرهنگ آپارتمان‌نشینی شود. استفاده از پد ضد لرزش ماشین لباسشویی می‌تواند در حل این مشکل به ما کمک کند. در این مقاله از مجله آچاره قصد داریم علت لرزش لباسشویی و همه چیز در مورد پد ضد لرزش ماشین لباسشویی را برای شما شرح دهیم. تا پایان متن با ما همراه باشید.

پد ضد لرزش ماشین لباسشویی چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

پد ضد لرزش ماشین لباسشویی از پلاستيک فشرده تشکيل شده است. این پد از حرکت و لرزش بیش‌از حد لباسشویی جلوگیری می‌کند. همان‌طور که می‌دانید، ارتعاشات و صدا معمولا از طریق تماس منتقل‌ می‌شوند. یکی از موثرترین روش‌ها برای کاهش این صدا، قرار دادن یک مانع بین منع ارتعاشات و سطح سخت است. البته نمی‌توان هر چیزی را به عنوان مانع استفاده کرد.

مانع علاوه بر مسدود کردن ارتعاشات و حرکات، باید بتواند آنها را جذب و خنثی کند. این محصول از رسیدن امواج صوتی به کف سخت زيرين جلوگیری می‌کند و بیشتر ارتعاشات را جذب می‌کند. تنوع بسیاری در پد ضد لرزش ماشین لباسشویی وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به نیاز و شرایط منزل خود آن را انتخاب کنيد.

دلیل لرزش ماشین لباسشویی

بدون توجه‌ به‌ مارک و مدل ماشین لباسشویی، تمام مدل‌ها هنگام شست و شو صدا تولید می‌کنند. لباسشویی با سرعت بالا لباس‌ها را حرکت می‌دهد. این کار هیچوقت بدون تولید صدا امکان‌پذیر نیست. البته با پیشرفت تکنولوژی، میزان این صدا بسيار کمتر شده. باید در نظر داشته باشیم عوامل زیادی در تولید صدای بيشتر نقش دارند. در این بخش قصد داریم این موارد را به شما معرفی‌ کنیم.

پد ضد لرزش ماشین لباسشویی

سطح ماشین لباسشویی

هر یک از پایه‌های ماشین لباسشویی می‌توانند جداگانه تنظیم شوند. باید دقت کنید تا همه‌ی پایه‌ها هم‌سطح باشند. اگر پایه‌ها با یکدیگر هماهنگ نباشند، لرزش عادی باعث حرکت دادن کل ماشین لباسشویی می‌شود. در این صورت با هر بار چرخیدن سبد داخل ماشین لباسشویی، به لباسشویی ضربه وارد شده و لباسشویی کوبیده می‌شود. حتی اگر سطح زمین مناسب و صاف نباشد نیز، این مشکل وجود دارد.
تعمیر لباسشویی
تعمیر ماشین لباسشویی

حجم لباس‌ها

گاهی افراد بدون توجه به وزن، لباس‌ها را در ماشين لباسشویی قرار میدهند. این کار باعث فشار وارد شدن به لباسشویی و افزایش صدای آن می‌شود. همین‌طور توجه کنید لباس‌ها را به شکل گوله وارد لباسشویی نکنید. سعی کنید تعادل وزن در سبد لباسشویی رعایت شود. گوله بودن لباس‌ها، باعث از بین رفتن تعادل بار می‌شود و صدای بیشتری توسط لباسشویی تولید می‌شود.

پد ضد لرزش ماشین لباسشویی

تحمل‌ وزن کف سخت زيرين

اگر کف سخت زيرين، بافت ساختماني ضعیفی داشته باشد، ممکن است مشکلات زیادی برای شما به وجود آورد. برای حل این مشکل می‌توانید از یک تخته‌ی سه‌لای زخیم برای لوازم سنگين استفاده کنید. این کار پخش شدن ارتعاشات را کمتر می‌کند.

انواع پد ضد لرزش ماشین لباسشویی

پد ضد لرزش ماشین لباسشویی انواع مختلفی دارد. این نوع پد‌ها با توجه به کاربرد و جنس، به چند مدل تقسیم می‌شوند. برای این که محصول مناسب خود را پیدا کنید اول باید به جزئيات و اختلاف این محصولات با یکدیگر توجه کنید.

محاسبه رایگان هزینه تعمیر لباسشویی!

مدل شماره یک

با توجه به پایه‌های ماشین لباسشویی، این مدل بهترین نوع پد ضد لرزش ماشین لباسشویی است. این مدل از پلاستيک فشرده ساخته شده و می‌تواند بخش زیادی از حرکت و صدای ماشین لباسشویی را محدود کند.زیرا بخش پایین ان‌ پهن و محکم است. اگر ماشين لباسشویی شما نیز مدام در خانه حرکت میکند، بهتر است به این مدل فکر کنید. این پد ضد لرزش و حرکت ماشين لباسشویی نسبت به بقیه مدل‌ها کمی گران‌تر است، اما با توجه به کابرد آن می‌تواند گفت، بهتر است به این گزینه فکر کنید. این مدل مناسب تمام انواع پایه است و می‌تواند برای مدل‌های مختلف به کار برود.

 

پد ضد لرزش ماشین لباسشویی و کابرد آن

مدل شماره دو

در این مدل پایه کاملا درون پد ضد لرزش ماشین لباسشویی جا نمی‌افتد و کاربرد ساده‌تری دارد. این پد مخصوص صدا و لرزش‌های لباسشویی است. قیمت این پد ضد لرزش ماشین لباسشویی نسبت به باقی مدل‌ها کمتر است و نسبتا پرفروش است. تنها نکته‌ای باید در مورد این مدل بدانید این است که برای ماشين لباسشویی‌های بسیار سنگین قابل استفاده نیست. اگر ماشين لباسشویی شما بزرگ و سنگين است بهتر است از مدل‌ دیگر استفاده کنيد.این  مدل تا ۸۰٪ صدا و لرزش را خنثی می‌کند. همین‌طور از خراشیده شدن کف نیز جلوگیری می‌کند.

مطلب پیشنهادی: ارور تاپ کلوزد ماشین لباسشویی بوش

پد ضد لرزش ماشین لباسشویی و کابرد آن

جنس پد ضد لرزش ماشین لباسشویی

۳ نوع پلاستیک می‌تواند برای این محصول به کار برده شود که ما برای شما فواید و خصوصيات هر یک را شرح می‌دهیم‌.


خدمات پیشنهادی آچاره : تعمیر ماشین لباسشویی در منزل


1. پلاستیک فشرده

این نوع نسبتا ارزان‌ است و کاربرد خوبی دارد. پلاستيک سخت ماده موثری برای جذب لرزش است. این باعث می‌شود تا برای اکثر مصرف کنندگان بسیار جذاب باشد زیرا یک گزینه عالی برای کاهش لرزش ایجاد شده توسط ماشین لباسشویی یا خشک کن شما است. مولکول های ان بسیار منعطف هستند. این به مولکول‌های پلاستیک اجازه می‌دهد انرژی را برای مدت طولانی‌تری نسبت به سایر مواد ذخیره کنند، و در مدت زمان طولانی‌تری آن را به آرامی آزاد کرده و لرزش‌ها را به سادگی خنثی کنند.

تعمیرات تخصصی لباسشویی با آچاره

2. پلاستیک سوربوتان

پلاستیک سوربوتان نوع خاصی از پلاستیک است که برای داشتن ضریب لرزش بسیار بالا طراحی شده است.  این بدان معنی است که می تواند انرژی بسیار بیشتری را نسبت به سایر پلاستیک ها جذب کند و به آن اجازه میدهد تا لرزش را بهبود بخشد. سوربوتان یکی از پلاستیک‌های گران قیمت موجود در بازار است، اما در جذب ارتعاش فوق‌العاده است. در واقع بهترین لنت‌های ضد لرزش ماشین لباسشویی را می‌سازد.  بخشی از این امر به دلیل طول عمر آن است زیرا مدت طولانی‌تری خاصیت نرم بودن و ارتجاعی خود را حفظ می‌کند.

مطلب پیشنهادی: علت حرکت کردن ماشین لباسشویی

پد ضد لرزش ماشین لباسشویی

3. فوم فشرده

فوم فشرده نوعی پلاستیک بسیار نرم و اسفنجی است که، با عبور دادن گاز از طریق لاستیک در طول تولید ساخته می شود. این موضوع باعث می شود هوای مهر و موم شده در سراسر پلاستيک باقی بماند و برای جذب ضربه عالی باشد. همین‌طور به کاهش شدید ارتعاشات کمک می‌کند. گفته می شود، طول عمر کمتری نسبت به بقیه مدل‌ها نیز دارد.

کلام آخر

سعی کنید ابتدا پایه‌های ماشين لباسشویی را تنظیم کنید و سپس با توجه به وزن و اندازه‌ی آن پد ضد لرزش ماشین لباسشویی را تهیه کنید. سعی کنید لباسشویی را بر روی زمین صاف و بدون شیب قرار دهید تا لرزش‌ها کمتر شوند. همینطور فراموش نکنید بهتر است از پد ضد لرزش ماشین لباسشویی با جنس سوربوتان استفاده کنید. ممکن است کمی گران‌تر باشد اما طول عمر بیشتری دارد و تا ۹۸٪ از لرزش‌ها را خنثی می‌کند.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

تعمیر لباسشویی
تعمیر لباسشویی خود را به متخصصین ما بسپارید!

 

کلیک کنید