با 10 مورد از بهترین افزونه‌های گوگل کروم آشنا شوید

کامپیوتر و لپ تاپ

مرورگر کروم (Google Chrome) یکی از بهترین مرورگرهای حال حاضر دنیاست. این مرورگر سریع، کم حجم و کاربردی است و به تنهایی یک ابزار عالی برای جستجو در اینترنت به شمار می‌آید. اما چیزی که مرورگر کروم را کاربردی‌ و محبوب‌تر کرده است، تعدد اکستنشن‌ها یا افزونه‌های آن است. افزونه‌هایی که در وب استور کروم موجودند آنقدر زیاد و متنوع هستند که تقریبا غیرممکن است بشود همه آن‌ها را بررسی کرد. اگر به دنبال بهتر کردن تجربه کاربری و جستجو در وب هستید با این مقاله از آچاره همراه باشید تا شما را با 10 مورد از بهترین افزونه‌های کروم آشنا کنیم.

خدمات تعمیر کامپیوتر در محل با آچاره: سریع، تخصصی و امن

بهترین اکستنشن‌های کروم

یک- افزونه Evernote : ذخیره مقالات و نوت برداری

بهترین اکستنشن های کروم افزونه Evernote : ذخیره مقالات و نوت برداری

تقریبا برای همه ما پیش آمده که هنگام جستجو در اینترنت به محتوای جالبی بربخوریم که فرصت خواندن آن را نداریم. افزونه Evernote Web Clipper از بهترین افزونه‌های کروم و ابزاری عالی برای ذخیره کردن مقالات و خواندنشان در فرصت دیگر است. اگر اپلیکیشن Evernote را روی گوشی هوشمندتان دارید، جالب است بدانید مقالاتی که توسط این افزونه ذخیره می‌شوند در اکانت Evernote شما سیو می‌شوند و می‌توانید حتی آن‌ها را ویرایش کنید. تمام کاری که بعد از نصب باید انجام بدهید، کلیک کردن روی آیکون فیل این افزونه است تا مقالات به انتخاب خودتان به صورت بخشی از نوشته، کل صفحه، اسکرین شات و یا بوکمارک ذخیره شوند.

لینک دانلود

دو- افزونه LastPass: ذخیره و سامان‌دهی رمزهای عبور

بهترین اکستنشن های کروم

یکی از بهترین اکستنشن‌های کروم افزونه LastPass است. امکان ندارد در استفاده از صفحات وب مجبور به ذخیره کردن انواع و اقسام پسوردها نباشید. این افزونه کار شما را با ذخیره کردن تمام پسوردها بسیار راحت‌تر می‌کند. با این افزونه دیگر مجبور نیستید برای به خاطر آوردن و راحتی استفاده از پسوردها از رمزعبورهای ساده 1 تا 8 استفاده کنید! می‌توانید پیچیده‌ترین پسوردها را برای افزایش امنیت به کار برده و هربار فقط با یک کلیک به راحتی وارد حساب کاربری‌تان شوید. تنها کاری که برای ذخیره پسوردها لازم است انجام بدهید نصب افزونه در Google Chrome است. از این پس هر رمزی که در مروگر کروم وارد کنید با اجازه دادن به افزونه برای شما ذخیره می‌شود.

لینک دانلود

بیشتر بخوانید: آیا امکان ارتقا کارت گرافیک لپ تاپ وجود دارد؟

سه- افزونه Mercury Reader :تسهیل ذخیره و خوانش صفحات وب

بهترین اکستنشن های کروم

این افزونه دو کارایی بوکمارک صفحات وب و فرمت صفحات جهت خوانش راحت‌تر را ترکیب کرده است. زمانی که صفحه‌ای را برای خواندن ذخیره می‌کنید، این افزونه متن و عکس‌های اصلی را جدا کرده و متن را با فونت درشت‌تری که فشار کمتری به چشم‌تان وارد کند نمایش می‌دهد. افزونه Mercury Reader از بهترین اکستنشن‌های گوگل کروم برای خواندن وبلاگ‌ها و مطالب خبری است و اگر ساعات طولانی مجبور به خواندن مقالات هستید کمک می‌کند تا چشم شما آسیب کمتری ببیند. این افزونه همچنین صفحات مورد نظرتان را در حساب کاربری شما یا حساب کیندل، برای خوانش راحت‌تر ذخیره می‌کند. افزونه Mercury Reader هم در مرورگر ویندوز و هم مرورگر گوشی‌های هوشمند قابل استفاده است.

لینک دانلود

چهار- افزونه Tab Wrangler : بستن تب‌های غیرفعال

بهترین افزونه‌های کروم

خیلی وقت‌ها برای انجام کارهای تحقیقاتی، پیدا کردن عکس برای کارهای گرافیکی و یا موارد مشابه، مجبور هستیم تب‌های زیادی را داخل مرورگر باز کنیم که لزوما همه مورد استفاده نیستند. تعداد زیاد تب‌ها هم موجب کند شدن کار و هم سردرگمی ما می‌شوند. افزونه Tab Wrangler از این جهت یکی از بهترین افزونه‌های گوگل کروم است. این افزونه تب‌هایی که بعد از گذشت مدت مشخصی استفاده نکردید را به طور خودکار می‌بندد. نگران تب‌های بسته شده نباشید، تمام این صفحات در بخش Corral این افزونه ذخیره می‌شوند و همچنین تب‌هایی که لازم است باز نگه داشته بشوند را می‌توانید پین کنید.

لینک دانلود

پنج- افزونه Strict Workflow :کمک به افزایش تمرکز در هنگام کار

 

اگر مدام در حین کار حواست‌تان پرت می‌شود و نمی‌توانید تمرکز کنید، این افزونه یکی از بهترین اکستنشن‌های کروم برای شماست. از این پس می‌توانید با استفاده از افزونه Strict Workflow در زمان‌هایی که مشغول کار با Google Chrome ویندوز هستید تمرکز بیشتری روی انجام کارتان داشته باشید. این افزونه به مدت 25 دقیقه با بلاک کردن اتوماتیک صفحه‌هایی که با کارتان مرتبط نیستند به افزایش تمرکز شما کمک می‌کند. ویژگی جالب این افزونه این است که بعد از هر 25 دقیقه به شما 5 دقیقه زمان می‌دهد تا استراحت کرده، از شبکه‌های اجتماعی استفاده کرده و یا به جستجوی صفحات وب غیرمرتبط با کارتان بپردازید.

لینک دانلود

شش- افزونه Boomerang for Gmail: ارسال خودکار ایمیل در زمان مشخص

یکی دیگر از بهترین افزونه‌های کروم خصوصا برای افرادی که با مخاطب و مشتریان جهانی در ارتباط هستند، Boomerang for Gmail است. این افزونه به کاربران جیمیل این امکان را می‌دهد تا ارسال ایمیل‌ها را به تعویق بیاندازند و اشتباها ایمیلی را ساعت 3 صبح برای مشتری خارجی ارسال نکنند! این اکستنشن کروم هم برای ویندوز و هم برای کاربران اندروید و آی او اس موجود است.

لینک دانلود

هفت- افزونه GoFullPage: اسکرین شات از صفحه وب با یک کلیک

بهترین افزونه‌های کروم

اسکرین شات گرفتن از کل صفحه وب خصوصا در مرورگر کروم ویندوز کمی سخت است. این افزونه کاربردی کار شما را برای ذخیره تصاویر بسیار راحت می‌کند. تنها کاری که بعد از نصب افزونه باید انجام بدهید این است که در صفحه مورد نظر روی آیکون این افزونه کلیک کنید؛ بعد از انجام کار توسط افزونه، عکس در یک تب جدید برای شما باز می‌شود و می‌توانید به راحتی آن را با فرمت Jpeg ذخیره کنید.

لینک دانلود

هشت- افزونه Grammarly: اصلاح گرامری متون انگلیسی

بهترین افزونه‌های کروم

محاسبه رایگان هزینه تعمیر کامپیوتر!

یکی از بهترین اکستنشن‌های کروم با بیش از 10 میلیون کاربر! حتما برای شما هم پیش آمده هنگام نوشتن متن ایمیل یا ارسال کامنت و چت با دیگران در وبسایت‌های انگلیسی زبان در مورد درست بودن نوشته‌تان شک داشته باشید. افزونه  Grammarly این مشکل را حل کرده است. با نصب و فعالسازی این افزونه در کروم، هرجا که قصد تایپ به زبان انگلیسی را داشته باشید، افزونه متن را چک کرده و اشتباهات تایپی و گرامری آن را مشخص و اصلاح می‌کند. بخش عمده‌‌ای از این افزونه کاملا رایگان است و درست مثل یک معلم به بهبود مهارت رایتینگ انگلیسی شما کمک می‌کند.

لینک دانلود

نه- افزونه Adblock Plus: بلاک کردن آگهی‌ها

بهترین اکستنشن های گوگل کروم

یکی از محبوب‌ترین و بهترین افزونه‌های کروم برای خلاص شدن از شر تبلیغات مزاحم، اکستنشن Adblock Plus است. این افزونه با بلاک کردن بخش زیادی از تبلیغات، یا آن‌ها را به شکل کادر سفید نمایش می‌دهد و یا ردی از آن‌ها در صفحات وب باقی نمی‌گذارد! به کمک این افزونه می‌توانید یک شبکه تبلیغاتی را به طور کامل بلاک کرده و یا تبلیغات خاصی را به صورت دستی حذف کنید. این اکستنشن برای بلاک کردن تبلیغات مزاحم، خصوصا برای صفحاتی از وب که دائما با آن‌ها سرو کار دارید بهترین گزینه است.

لینک دانلود

ده- افزونه SimilarWeb : تحلیل اطلاعات کاربران

بهترین اکستنشن های گوگل کروم

اگر در حوزه تولید محتوا، دیجیتال مارکتینگ و یا طراحی سایت فعال هستید، افزونه SimilarWeb می‌تواند برای شما بسیار کاربردی باشد. این افزونه با نمایش ترافیک وب سایت، رتبه بندی کلمات کلیدی، نرخ و منبع ترافیک، و رتبه وب سایت‌ها در سراسر جهان، به بهینه سازی محتوا و سئو سایت شما کمک می‌کند. توسط این افزونه می‌توانید با معیارهای مختلفی صفحات سایت مورد نظرتان را آنالیز کرده و با معیارهای کلیدی جذب ترافیک برای وب سایت مورد نظرتان آشنا شوید. لازم به ذکر است این افزونه جایگزین ابزارهای جامع‌تری مثل گوگل آنالتیکس نیست، اما ابزاری سریع و ایده‌آل برای یک تحلیل موثر به شمار می‌آید.

لینک دانلود

به این پست امتیاز دهید

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا