سیم کشی تلفن

تعمیر سیم کشی تلفن توسط افراد متخصص

ساختمانبرقکاریسیم‌ کشی تلفن

تلفن های خانگی از دیرباز تاکنون جزء ضروری ترین ابزارهای انتقال پیام ها صوتی بوده اند و امروزه نیز از آن ها  تقریبا در تمامی منازل مسکونی استفاده می شود. این وسیله کارآمد با ورود تلفن های همراه شاید به قدری استفاده از آن ها کمتر شده باشد ولی با این وجود باز هم کمتر خانه ای را می توان یافت که از تلفن های خانگی در آن ها استفاده به عمل آورده نشود.

در صورتی که این تلفن های خانگی با مشکلاتی رو به رو گردند که انتقال پیام های صوتی را به خوبی به مخاطب مورد نظر صورت ندهند؛ می بایست مراتب را به جهت تعمیر سیم کشی تلفن صورت داد تا با رفع خرابی سیم کشی تلفن و نیز تست خرابی های مختلف آن بتوان مجددا از آن ها در خانه های خود استفاده به عمل آورد.

عوامل مختلفی هستند که سبب خرابی تلفن می گردند که می بایست حتما برای تعمیر سیم کشی تلفن ها در صورت تخصص به صورت شخصی خودتان اقدامات خاصی را در این باره صورت دهید و در غیر این صورت مراتب را با یک تعمیرکار مجرب و کارآزموده هماهنگ کنید تا وی با استفاده از علم و تجربه خویش در ابتدای امر مشکل خرابی تلفن را تشخیص و سپس برای تعمیر دست به اقدامات مورد نیاز بزند.


 راه های رفع خرابی و تعمیر سیم کشی تلفن

سیم کشی تلفن از جمله مشکلاتی است که ممکن است پس از یک مدتی در هر خانه ای صورت پذیرد و باعث خش خش کردن صدای تلفن یا هر گونه مشکل دیگری شود که نتوان به شکل صحیح از تلفن خانگی خود استفاده به عمل آورد. در این راستا با توجه به حساسیتی که وجود دارد، بهتر است معمولا با یک تماس ساده با برق کار متخصص می توان به راحتی در راستای تعمیر گام برداشت.

 راه های رفع خرابی و تعمیر

ولی در صورتی که نمی خواهید هزینه تعمیر سیم کشی تلفن را پرداخت کنید و می خواهید خودتان شخصا با شمه ای تخصص مراحل تعمیر سیم کشی تلفن را صورت دهید؛ بایستی در ابتدا علت یابی آن را به خوبی بیابید و سپس مراحل مختلف را در این جهت صورت بخشید. تعمیر سیم کشی به صورت شخصی

بیشتر بخوانید سیم کشی برق ساختمان

تعمیر سیم کشی تلفن به صورت شخصی

در ابتدای امر که می بایست تمام سیم ها را به درستی از همدیگر جدا کرد و با استفاده از ابزار مولتی متر می توان به راحتی و در کسری از ثانیه عیب سیم کشی تلفن مورد نظر را دریافت. برای این منظور می بایست در جعبه تلفن در نزدیکی کنتور برق خانه و ساختمان خویش، سیگنال را مورد بررسی قرار دهید تا متوجه دریافت سیگنال از طرف مخابرات تلفن شوید.

سیم کشی تلفن


مسئولین اداره برق و مخابرات که متولی این کار هستند، آن ها به خوبی می توانند خیلی سریع به این مسئله پی ببرند و با همکاران خویش در اداره مخابرات هماهنگی های لازم را به عمل آورند. برای به تحقق نشستن این مهم لازم است که در ابتدای امر قسمتی از جعبه را باز کرد که به آن دسترسی دارید و یک تلفن را به صورت مستقیم به یکی از پریزها متصل گردانید.

با این کار اگر باز هم سیگنال را دریافت نکردید، ممکن است عیب نهفته در عدم برقراری تلفن شما ناشی از سیم کشی تلفن شما باشد که برای تعمیر بایستی دست به اقدامات لازم زد. در صورتی هم که بوق آزاد می زند، بدین منظور است که شرکت مخابرات در حال ارسال سیگنال مورد نیاز برای برقراری تلفن منزل شماست و مشکل به وجود آمده برطرف خواهد شد.


عیب یابی و تعمیر سیم کشی تلفن

 

عیب یابی و تعمیر سیم کشی تلفن

در صورتی که با مشکل خرابی تلفن مواجه شده اید، ممکن است عیب سیم کشی تلفن شما به این سادگی نباشد که خودتان شخصا برای تست خرابی سیم کشی تلفن اقدام ورزید. بنابراین در این گونه مواقع بایستی کار را به کاردان سپرد و با یک تعمیرکار مجرب و متخصص که در این حیطه کاری مشغول به فعالیت است، مراتب را با وی در میان بگذارید تا بتواند بر حسب تخصص و تجربه خود مشکل به وجود آمده را برای شما برطرف نماید.

در خصوص تعمیر و رفع مشکل آن همیشه باید در نظر داشته باشید که اجرای این فرآیند کار تخصصی و حساسی است و بی هیچ پیشینه قبلی سهل انگارانه و خودسرانه نبایستی به تعمیر مبادرت ورزید.

این نکته را در این خصوص در نظر داشته باشید که به هنگامی که تلفن شما بوق آزاد می خورد ولی در عین حال کار نمی کند، مشکل ایجاد شده هیچ گونه ارتباطی با شرکت مخابرات نداشته و بی هیچ شک و شبهه ای مشکل ایجاد شده ناشی از سیم کشی تلفن داخل منزل و ساختمان شماست که یک برقکار حرفه ای بایستی حتما مشکل ایجاد شده را برای شما رفع نماید.

استعلام قیمت سیم کشی تلفن

عیب یابی خط تلفن ثابت، تعمیر سیم کشی تلفن خانه، رفع خرابی سیم کشی همه و همه از جمله تخصص هایی به شمار می آیند که شرکت های خدماتی مختلف و افراد برقکار و متخصص می توانند بر حسب تخصص و تجربه خویش به این خدمات روی آورده و مشکل شما را برطرف نمایند. اگر می خواهید درباره ی اینکه چطور سیم کشی ساختمان را شروع کنید و با انوام سیم کشی آسنا شوید مقاله ای کامل در این زمینه داریم، حتما بخوانید.

عمده ترین مشکلات تلفن های خانگی

عمده ترین مشکلات تلفن های خانگی

به طور کلی در صورتی که برای تعمیر سیم کشی تلفن های خانگی خود اقدام ورزیده اید، ممکن است تلفن خانه شما دچار خرابی های مختلفی شده باشد و نتوانید به خوبی با استفاده از آن ها با دوستان و آشنایان خویش تماس بگیرید یا هیچ گونه تماسی را نمی توان از آن ها دریافت نمود. عمده ترین مشکلاتی که در تلفن های خانگی رخ می دهد که در نهایت سبب تعمیر تلفن شما می گردند، عبارتند از:

  • بوق اشغال زدن

یکی از مشکلاتی که ممکن است صاحبان منازل مختلف را عاصی و سردرگم کند، مشکل بوق اشغال زدن تلفن خانه آن هاست که نیاز به تعمیر سیم کشی تلفن دارد تا بتوان مشکل برآمده را رفع نمود. معمولا در این گونه موارد سیم کشی نادرست یا برخورد سیم با اشیاء فلزی سبب ایجاد این مشکل گردیده است که افراد متخصص و توانمند در این زمینه می توانند به راحتی در کوتاهترین بازه زمانی ممکن مشکل ایجاد شده را برطرف نمایند که در این بین می توان به بررسی رنگ سیم ها و اتصالات اشاره کرد که در راستای رفع خرابی  می توان دست به این اقدام زد.

ثبت درخواست سیم کشی تلفن ساختمان

  • بوق ممتد زدن و تعمیر سیم کشی تلفن

در مواقعی که تلفن شما بوق ممتد می زند، می تواند مشکل ایجاد شده ناشی از خیس شدن سیم های تلفن و یا قطعی ارتباط آن ها باشد که بایستی در این گونه موارد نیز با سپردن تعمیر تلفن به دست افراد متخصص می توان مشکل را برطرف نمود. در این راستا برقکار و فرد متخصص با کوله باری تخصص و تجربه فورا به سمت سیم و داخل جعبه می رود و آن ها را مورد بررسی قرار می دهد تا سرنخ رطوبت ایجاد شده را پیدا کرده و برای تعمیر سیم کشی و برطرف کردن رطوبت ایجاد شده اقدامات لازم را صورت دهد.

  • عدم زدن بوق تلفن

از دیگر عللی که نیاز به تعمیر سیم کشی تلفن شما می گردد، مشکل عدم بوق زدن تلفن است که علت این امر ممکن است بروز مشکلاتی همچون: قطع شدن سیم کشی، آسیب دیدن به آن و یا اتصالی سیم کشی باشد که از آنجایی که تعمیر در این مواقع کاملا تخصصی است، می بایست حتما مراتب را با یک برقکار مجرب و حرفه ای در میان گذاشت تا وی بر اساس تخصص و تجربه خویش اقدامات لازم را در خصوص تعمیر صورت دهد.

بهترین راه حل در این خصوص بررسی جک هاست تا برقکار مورد نظر متوجه اتصالی سیم ها یا لخت شدن آن ها شود که در این صورت پس از علت یابی آن می تواند به راحتی مشکل ایجاد شده را برطرف نموده تا با تعمیر ، تلفن شما را صحیح و سالم تحویل شما داده تا بتوانید باز هم به مانند گذشته با ان اتصال برقرار کنید تا هیچ گونه مشکلی نیز بر سر راه شما قرار نگیرد.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

سیم کشی تلفن
خدمات تخصصی سیم کشی تلفن با آچاره

 

کلیک کنید