نظافت منزل شمال تهران با آچاره

نظافت و شستشو

اکثر ما به دنبال رسیدن به حس رضایت و خوشبختی هستیم. در این مقاله به نظم ونظافت مخصوصا اگر بدنبال نظافت منزل در شمال تهران شامل اقدسیه ، قیطریه ، نیاوران ، الهیه و…هستید میپردازیم.  یکی از المان هایی که مارو به این عامل نزدیک میکنه موفقیته. افراد موفق چه ویژگی هایی داشتن و با رعایت چه مواردی به این جایگاه رسیدن؟ اکثر انها هدفمند بودند و نظم قسمت جدانشدنی از زندگی انها بوده. اگر شما هم میخواهید با اهمیت نظم در زندگی و محیط اطرافتان اشنا شید مقاله رو دنبال کنید.

ما از محیطمان تاثیر میگیریم ، و اطراف شلوغ فکر و ذهن را بهم میریزد و اجازه ی تمرکز برروی امور مهم زندگی را از ما میگیرد.

نظم به معنی هماهنگی بین اشیائ ، اراستگی و قانونمند بودن انهاست. مرتب بودن خانه لزوما بودن هر وسیله ای در جای خودش نیست ، بلکه راحتی دسترسی به ان وسیله و شکیل و زیبا بودن انها کنار هم و داشتن هارمونی هم اهمیت دارد.

در مورد اهمیت نظم افراد موفق و بعضی مشاهیر جملاتی گفتند که در زیر به چند مورد از انها میپردازیم:

الکساندر پوپ می گوید:

“نظم، اولین قانون آسمانی است.”

و همچین ارتور شوپنهاور فیلسوف و روانشناس المانی در این مورد جملۀ:

“کتابخانه می تواند بسیار بزرگ و در همان حال در هم ریخته و نامرتب باشد و در این صورت نسبت به کتابخانه ای کوچک و منظم کاربرد و بازدهی کمتری خواهد داشت.” گفته است، که در ان اثرگذاری منظم بودن کاملا مشهود است.

مفصل تر در مورد نظافت منزل بخوانید.

نظافت منزل محله های شمال تهران

قیل از حکومت ناصرالدین شاه تهران از چهار محله به اسم های :

  • سنگلج که ممکن است اسم ان را با تاتر معروف سنگ لج بشناسید. در گذشته به ان سنگ رج هم میگفتند که به دلیل جداکردن اب با سنگ به این اسم معروف شده بود. سنگلج در جنوب پارک شهر کنونی قرار داشت.
  • اودلاجان که بناهای تاریخی بسیاری را در بافت شهری قدیمی خود جا داده. در گذشته بیشتر ساکنین ان کلیمی یا زرتشتی بودند. عودلاجان که در حال حاضر اسم کوچه ای را از ان خود دارد در قدیم محله های ناصرخسرو و پامنار… را در خود جای میداده.
  • بازار که مرکز اصلی بازرگانی و تجارت در شهر بود.
  • چاله میدان که محل تخلیه و رها کردن زباله های  شهر در قدیم محسوب میشد. از مناطق محدود به این محله میتوان خانی اباد و دروازه غار را نام برد.

با گذشت زمان محلات تهران گسترش پیدا کرد و بزرگ‌تر شد. از این محله ها میتوان به منطقه شمیرانات یا همان شمرون به زبان عامیانه تر اشاره کرد.

نظافت منزل محله های شمال تهران - توسط متخصصین آچاره

شهرستان شمیرانات در شمال تهران واقع شده و شامل محله های  اقدسیه، کامرانیه، نیاوران، منظریه، فرمانیه، اختیاریه، دروس، اوین ، درکه ،قلهک، قیطریه، تجریش، زعفرانیه، ولنجک، دربند،محمودیه، الهیه، پل رومی، امانیه و صاحبقرانیه می‌شود.

برای همه ما پیش امده که دغدغه ی نظم و نظافت منزل مون رو داشته باشیم اگر ساکن محله های شمال تهرانید و خواهان نظافت منزل خود در شمال تهران از جمله  اقدسیه ، الهیه ، قیطریه و نیاوران هستید با ما همراه باشید.

برای اطلاع از خدمات نظافتی در غرب تهران بخوانید.

مشاهده رایگان هزینه سرویس نظافت منزل و ساختمان!


نظافت منزل اقدسیه

اقدسیه از محله های ناحیه شمال شرقی تهران است. یکی از محله های با قدمت منطقه شمیرانات محسوب می‌شود. در زمان ناصرالدین شاه به محله حصارملا معروف بود تا زمانی که شاه تصمیم به ساختن کاخی برای یکی از همسرانش به اسم امینه اقدس میگیرد. این محله  از ان به بعد به اسم اقدسیه معروف شد.

اقدسیه از شرق به اتوبان امام علی و از شمال به اتوبان ارتش و از جنوب به اتوبان بابایی منتهی می‌شود.

از خیابان های مهم این محله میتوان به خيابان موحد دانش، خيابان اميربهادر و خيابان سپند اشاره کرد.

تعداد پارک ها و دسترسی های محلی در این منطقه مطلوب است و حضور ورزشگاه نوبنیاد امکانات ورزشی و محیط شادی رو برای اهالی این محله فراهم کرده. همچنین از مراکز تجاری پر طرفدار ان نمیتوان چشم پوشی کرد.

نظافت منزل اقدسیه - آچاره

البته مجاورت این محله با محدوده نظامی اطراف ان اندکی در نارضایتی ساکنین این محله تاثیرگذار بوده، اما اب وهوای خوب تا حدودی این نارضایتی رو مرتفع کرده. این محله بافت مسکونی و شهروندی تقریبا یکدستی دارد.

برای اطلاعات کامل تر از این محله میتوانید به سایت ویکی‌پدیا (اقدسیه) مراجعه کنید.

اگر از ساکنین این محله خوش اب وهوایید و به دنبال نظافت منزل خود در شمال تهران از جمله اقدسیه هستید و داشتن وقت بیشتر برای گذراندن در کنار خانواده و دوستانتان  دغدغه ی شماست، بهتر است با استفاده از اپلیکیشن یا سایت آچاره ثبت سفارش کدره و نظافتچی مورد نظر خود را درخواست دهید تا به بهترین شکل خواسته ی شما براورده شود.

نظافت خانه و ساختمان با تیم کاربلد آچاره


نظافت منزل قیطریه واقع در شمال تهران

قیطریه هم از محل های قدیمی شهرستان شمیرانات است. در گذشته بیشتر زمین های این منطقه رو زمین های کشاورزی تشکیل میداد. در زمان ناصرالدین شاه وزیر دربار در یکی از باغ های قیطریه خانه ای ساخته بود که امروزه به فرهنگسرا تبدیل شده.

همچنین یکی از معروف ترین پارک های تهران معروف به پارک قیطریه در این محل واقع شده. گفته شده در قدیم قیطریه محل شکار افراد بوده و حتی اثار قدیمی و تاریخی هم از حدود هزار سال پیش در این منطقه کشف شده. اثاری از قبیل اهن هایی تاریخی یا گور هایی که به اریایی ها منصوب می شود.

نظافت منزل قیطریه با آچاره

برعکس بعضی محلات تهران این منطقه بافت دوگانه ی سنتی و جدیدتری دارد. بافت قدیمی ان در قسمت غربی بلوار کاوه ست که ساختار کوچه های ان با قسمت های دیگر متفاوت بنظر میرسد. کوچه هایی که باریک و طویل تر از باقی کوچه های این محله اند.

از انجایی که طرح های ترافیکی مثل زوح وفرد در این محله دیده نمیشوند رفت و امد در ان راحت است.

از امکانات رفاهی علاوه بر پارک قیطریه که تاثیر بسزایی در خوش اب و هوا نگه داشتن محله کرده میتوان به مجتمع ورزشی و فرهنگی چمران نیز اشاره کرد. پارک قیطریه علاوه بر زیباییی که به این محل اضافه کرده قدمت تاریخی نیز دارد.

تیم آچاره خدمات نظافت منزل در قیطریه را نیز ارائه میدهد.

نظافت منزل در نیاوران

احتمالا میدونین که محله نیاوران تهران جز منطقه 1 شهرداری تهران محسوب می شود و بخشی از شهرستان شمیراناته. نیاوران رو میشه بعنوان شمالی ترین محله تهران شناخت که بافت فرهنگی تاریخی جذابی دارد،و بناهایی مثل فرهنگسرای نیاوران، تکیه نیاوران، کاخ سعداباد و فضاهای سبز توجه خیلی هارو به خودش جلب کرده و باعث شده این محله به یکی از محله‌های بکر و خوش‌آب و هوای تهران مشهور بشه و طرفدار های خودش رو پیدا کنه.

نظافت منزل نیاوران

آچاره نظافت منزل رو در محله نیاوران ، با ظرافت و دقت بالا برای شما انجام میده. از اونجایی که نیاوران از محله های با رفاه نسبی خوب  به‌حساب میاد، قابل اعتماد بودن شرکت مسئول نظافت شما بیشتر حس میشه و در راستای اون لازمه از مراکز معتبری که این اطمینان رو به شما میدن استفاده کنید ،همچنین بیمه حوادث پرسنل میتونه خیال شمارو راحت کنه.

به راحتی با ورود به سایت آچاره میتوانید از نظافتچی های اقا وخانم برای نظافت منزل خود در شمال تهران و در نیاوران استفاده کنید.


نظافت منزل الهیه واقع در شمال تهران

الهیه هم یکی دیگر از محله های منظقه1 و جز شهرستان شمیرانات است.

در گذشته به خورآذین معروف بود اما با خریداری زمین های ان توسط میرزا  جعفر حکیم الهی به الهیه معروف شد. بعد ها صدراعظم قاجار کارخانه ی کبریت سازی ای را در انجا دایر کرد که به توسعه شهری ان کمک شایانی کرد.

از باغ های معروفی که از زمان قاجار تا به امروز در الهیه شاهدش هستیم باغ سفارت المان و باغ نفت میباشد .

از دیگر ویژگی های این محله میتوان به سفارت خانه های متعدد و ساختمان های دیپلماتیک ان اشاره کرد.

نظافت منزل الهیه واقع در شمال تهران

سفارت هایی مثل بلژیک ، باغ سفارت ترکیه و باغ سفارت روسیه در این منطقه قرار دارد همچنین خیابان فرشته با فودکرت ها و مراکز خرید محبوبش را میتوان در این محله در دسترس داشت.  موزه دکتر حسابی و موزه موسیقی را میتوان از جاذبه های گردشگری این محله محسوب کرد.

از خیابان های مهم این محله میتوان خیابان الهیه ، تختی و فرشته را نام برد.

برای اطلاع از خدمات تعمیراتی و نظافت منزل در الهیه ، قیطریه ، اقدسیه ، نیاوران و خدمات بسیار دیگر به سایت یا اپلیکیشن آچاره مراجعه کنید.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا