نظافت منزل غرب تهران با آچاره

نظافت و شستشو

همه ما تمیزی و نظافت منزل رو دوست داریم. مرتب بودن محیط زندگی یکی از مسائل مهمیه که باید به اون توجه کنیم. مثلا اگر ساکن غرب تهران هستیم یا هرجایی که گرد و خاک حرف اول رو می‌زنه ، علاوه بر کمک به سلامتی جسمی باید به شادابی روحمان هم کمک کنیم. این کار باعث میشه تا محیط خونه رو هم گرم تر نشون بده.

از اونجایی که مشغله ها زیاد شده و خیلی هامون وقت سرخاروندن نداریم، فرصت نمیشه درست به نظافت منزلمون برسیم .حتی اگه فرصتشم باشه، یه کاردرست حرفه ای ، بهتر میتونه از پسش بر بیاد و خستگیشم برامون نمونه.
حالا اونی که میخواد کار رو برامون راحت کنه چه ویژگی داشته باشه مهمه؟ به کی می‌تونیم اعتماد کنیم؟ با اون دقتی که میخوام خونم رو تمیز میکنه؟ میشه کارش رو تضمین کرد؟ لازمه انتخاب المان های تیم مناسب شامل موارد زیر میشه :

  • سرعت وکیفیت داشتن کادر حرفه ای
  • نیروی خدماتی قابل اعتماد
  • هزینه وقیمت مناسب

نظافت منزل در محله های غرب تهران

همونطور که میدونید ، تهران یه کلان شهره، که شاید یکی دو ساعتی طول بکشه تا از این سر شهر تا سمت دیگه اون بریم. ترافیک و الودگی هوا و غبار هایی که هر روز رو وسایلمون شاهدش هستیم برای خیلی هامون آشناست. ۴ محله‌ی تهران دیروز، امروزه به تعداد زیادی محله و کوی بزرگ و کوچیک تبدیل ‌شده که هرکدام از ما شاید تا به ‌حال اسم برخی از اون‌ها رو هم نشنیده باشیم.
غرب تهران بافت جوان تری نسبت به قسمت های دیگش داره و شامل محله‌های مختلفی میشه:
سعادت اباد ، شهرک غرب ، پونک ، جنت آباد ، گیشا ، تهرانسر ، آریاشهر ، طرشت ، شهران ، چیتگر ، فردوس ، شهر زیبا ، آزادی ، ستارخان ، شهرک آپادانا ، حصارک ، کن ، شهرک اکباتان نام برد.
شهری با این وسعت، خدمات گسترده ای رو هم می‌طلبه و اینجاست که سرعت ارایه خدمات نظافت منزل در محدوده غرب تهران مهم میشه و تاثیرش رو نشون میده.

اگر شما هم از ساکنین این منطقه هستید ، احتمالا براتون پیش اومده به دنبال نظافتچی قابل اعتماد و حرفه ای باشید که بیمه حوادث هم داشته باشه. تیم آچاره با داشتن شعبه هایی در این محدوده میتونه این خواسته رو براتون برآورده کنه.

مشاهده رایگان هزینه سرویس نظافت منزل و ساختمان!

 

نظافت منزل شهرک غرب (تهران)

اگر در تهران سکونت دارید، به احتمال زیاد حداقل یکبار گذرتون به محله شهرک غرب افتاده. شهرک غرب یکی از محله‌های معروف تهرانه که به دلیل مدل معماری ساختمان ها و فضای شهریش معروف شده و همچنین از جمله محله‌های مدرن شهر تهران محسوب میشه که امکانات و مشخصات قابل توجهی داره.

نظافت منزل در شهرک غرب - آچاره

اگر ساکن این محله زیبا هستین ،حتما دغدغه نظافت منزل در غرب تهران و مرتب بودن وزیبایی اطرافتونون هم دارین.
بطور خلاصه و تیتروار بعضی از خدمات نظافت منزل قابل ارائه در شهرک غرب در زیر آورده شده:

  • شست وشوی دیوارها
  • غبارگیری پرده ها
  • تمیز کردن اتاق ها و پنجره ها
  • شستشوی لباس ها
  • نظافت حمام و سرویس بهداشتی و…

نظافت منزل سعادت آباد

نظافت منزل در سعادت آباد - آچاره

سعادت‌ آباد از محله‌های شناخته شده و نسبتا مرفه تهرانه که در سال‌های اخیر ، از نظر توسعه شهری رشد زیادی داشته. یکی محدوده از مناطق شمال غرب شهر تهران است که در کوهپایه‌های جنوبی رشته کوه البرز و در منطقه ۲ شهرداری تهران واقع شده‌است. خدمات نظافت منزل در سعادت اباد آچاره با قیمت مناسب و کیفیتی که داره ، تونسته نظر مشتری هارو به خودش جلب کنه.

قیمت نظافت منزل در محله ی سعادت اباد مثل سایر نقاط تهران ، بر اساس تعداد ساعات کاری و جنسیت نظافتچی تعیین می‌شه. نمیشه هر غریبه ای رو بدون تحقیق وشناخت به فضای امن خونه راه داد.

ما این تحقیق و شناخت رو براتون انجام دادیم و با سخت گیری ،افراد مناسب و موجهی رو برای راحتی شما انتخاب کردیم. پرسنل نظافتی آچاره به تخصصی ترین شکل ممکن، خونه ای تمیز و مرتب رو تحویلتون میدن.

مشاهده قیمت سرویس نظافت منزل و ساختمان!


نظافت منزل پونک واقع در غرب تهران

نظافت منزل در پونک و محله های غرب تهران

پونک یکی از محله های غرب تهرانه که در زمان‌های قدیم، پر از باغستان هایی پوشیده از گلی به اسم پونک بوده و برای همین هم به این اسم شناخته میشه. پونک در قسمت شمال غربی شهر تهران واقع ‌شده و بزرگترین قسمت اون در منطقه‌ی ۵ و بخش کوچیکی از اون در منطقه‌ی ۲ قرارگرفته. از بین تمام محله های غرب تهران، پونک یکی از قدیمی‌ترین محله‌ها به شمارمیره.

اگرساکن این محله با اصالت هستید به اصالت شرکتی که از خدماتش استفاده میکنید، دقت کنید. راه های شناخت یک نظافتچی حرفه ای شامل موارد زیر میشه:

  1. اصالت یکی از مواردیه که باعث میشه یک نظافتچی خوب رو تشخیص بدیم.
  2. مسئولیت پذیر بودن باعث میشه کار شما در بهترین زمان ممکن انجام بشه.
  3. دقیق وجدی بودن، یکی از عواملیه که باعث میشه کار شما زیاد طول نکشه.
  4. آراستگی وداشتن اداب معاشرت بالا، باعث اعتماد به اون نظافتچی میشه.
  5. منظم و سریع بودن یکی از عامل‌های مهم برای صرفه‌جویی در وقت شماست.

نظافت منزل غرب تهران - آچاره

از اونجایی که رضایت شما دغدغه ماست باید بگیم خواسته ما اینه که با ارائه بهترین خدمات نظافت منزل در غرب تهران از جمله پونک رضایت شما رو جلب کنیم و بهترین کیفیت رو ارائه بدیم. نیروهای خدماتی ما در تمامی مناطق تهران ، متمرکز هستن و فقط کافیه تا از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن آچاره ثبت سفارش رو انجام بدید.


نظافت منزل ستارخان

نظافت منزل در ستارخان - آچاره

محله ستارخان یکی از محبوب‌ترین محله‌های غرب تهرانه. این منطقه به دلیل مجتمع های تجاری و مراکز خرید و همچنین وجود راه های زیاد که به اون منتهی میشن ، به‌عنوان یکی از پرترددترین محله‌های شهر تهران شناخته می‌شه.

وجود فودکورتها و کافه‌های محبوب و معروف ، این محله رو به پاتوقی برای گذروندن اوقات فراغت و تفریح تبدیل کرده تا خیلی ها رو از جاهای مختلف شهر به ستارخان بکشونه.

این شلوغی همونقدر که میتونه جذاب باشه باعث بیشتر شدن غبار و دردسر های نظافتی میشه. بی توجهی به این غبار ها، به مرور باعث کدر و کهنه نشون دادن لوازم خونه میشه. ما در تمامی نقاط تهران خدمات نظافت منزل رو از جمله در ستارخان به بهترین شکل ممکن انجام میدیم تا دیگه نگران شلوغی محله و غبار ها نباشین و از فضای صمیمی اون لذت ببرید.


نتیجه‌گیری

خونه برای خیلی هامون معنای وسیعی داره. یه محیط امن و صمیمی که میخوایم از اون آرامش بگیریم، بهمون حس خوب بده.
اهمیت زیبایی و مرتب بودن اون کاملا واضحه و چه خوبه که با تحقیق و استفاده از کادر و شرکتی مجرب این لازمه هارو محقق کنیم.
آچاره برای راحتی و رضایت مشتری سرویس‌های خدماتی زیادی رو برای محله‌های مختلف تهران در نظر گرفته.
شما میتونید در هر محله ای که هستید، به‌خصوص خدمات نظافتی غرب تهران در اپلیکیشن و یا وبسایت آچاره، ثبت سفارش کنید. متخصصین آچاره بعد از ثبت سفارش شما، اعلام آمادگی کرده و شما میتونید با بررسی امتیازهای اون‌ها، متخصص مورد نظرتون رو انتخاب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا