انواع تی و زمین شوی (7 مدل)

نظافت و شستشوخانه‌داری

بدون شک انتخاب تی و زمین شوی مناسب یکی از دغدغه‌های افراد، به‌خصوص خانم‌های خانه داراست چون کار شما را به طرز چشمگیری ساده می‌کند. بر این اساس اگر شما هم با این موضوع مواجه شده‌اید و دوست دارید بدانید چه انتخاب‌هایی پیش رو دارید نگران نباشید چون ما این مقاله را برای شما نوشته‌ایم.

اگر تا انتها همراه ما باشید، به شما قول می‌دهیم که در نهایت به اطلاعات خوبی از انتخاب بهترین تی و زمین شوی برسید. لازم به ذکر است، برای انتخاب تی و زمین شوی مناسب برای نظافت منزل در ابتدا باید دقت کنید که کدام نوع این محصول برای شما مناسب است و باعث ایجاد آسیب‌های جبران‌ناپذیر به بدن شما نمی‌شود. بر این اساس بهتر است که قبل از خرید انواع تی و زمین شوی، تحقیق جامع و کاملی داشته باشید و در نهایت، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

1. تی چرخشی؛ پرقدرت‌ترین محصول برای پاکیزگی سطوح

شاید برای شما سؤال باشد که مناسب‌ترین انواع تی برای از بین بردن آلودگی در سطوح مختلف چیست؟ ما به جرأت به شما تی‌های چرخشی را معرفی می‌کنیم.

این محصول، اغلب با یک سطل مخصوص عرضه می‌شود و از لحاظ قدرت تمیز کنندگی، بالاتر از تی‌های مسطح قرار می‌گیرد و نگهداری آن نیز از تی‌های نخی که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم، راحت‌تر است. دوام بالای این نوع تی‌ها، یکی دیگر از دلایل افزایش تقاضا این محصول در خانه‌هاست.

مشاهده رایگان هزینه خدمات نظافت منزل و ساختمان!

2. تی نخی یا رشته‌ای؛ آشناترین ابزار برای نبرد با آلودگی‌ها

تی نخی یا رشته‌ای، رایج‌ترین انواع تی زمین شور است که در سال‌های اخیر، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. این تی‌ها قدرت زیادی برای از بین بردن آلودگی‌ها در سطح زمین دارند و شما با صرف زمان کمی، می‌توانید انواع آلودگی‌ها را پاک کنید و فضای بسیار تمیز و آرامش بخشی را برای خود و دیگران بسازید.

از انواع تی نخی می‌توان برای نظافت و تی کشیدن مکان‌هایی مانند کف مغازه، فروشگاه، سرویس بهداشتی عمومی و سایر مکان‌های عمومی استفاده نمود. نگهداری از این مدل تی و رشته‌های آن کمی مشکل است و ممکن است وقت شما را بگیرد. هرچند قیمت مناسب تی رشته‌ای نیز یکی دیگر از نقاط مثبت آن است و همین موضوع باعث جلب توجه افراد مختلف نسبت به این محصول شده است.

انواع تی و زمین شوی

3. انواع تی مسطح؛ محصولی ایده‌آل برای از بین بردن لکه‌های سرسخت

یکی از مهمترین دلایل محبوبیت تی‌های مسطح، سرهای پهن و پد قابل تعویض آنها است. این محصول، برای نظافت منزل و تی کشیدن مکان‌های پر رفت و آمد، مانند آشپزخانه و نظافت روزانه به‌منظور گردگیری بسیار کاربردی است و لکه‌های قدیمی و سرسخت را به‌دلیل سر پهن و قابل تعویض خود از بین می‌برد

. لازم به ذکر است، این تی‌ها با قیمت بسیار مناسب، در دسترس بوده و نیازی نیست که نگران تعویض پدهای آن باشید و براحتی می‌توانید، هر زمانی که مایل بودید، پد آن را تعویض کنید.

پیشنهاد می‌کنیم که با 5 اشتباه رایج در نظافت منزل آشنا شوید! تا به تمیزی بیشتر محیط مورد نظرتان کمک کند.

4. انواع تی حوله‌ای؛ بهترین گزینه برای نظافت منزل

این تی‌ها سری از جنس حوله دارند که با کیفیت‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. توجه داشته باشید، تی‌های حوله‌ای با عرض کمتر معمولاً برای تمیز کردن قسمت‌های باریک استفاده می‌شود. این محصول با توجه به پرزهایی که دارد، سطوح را بخوبی تمیز و از آلودگی‌ها پاک می‌کند.

لازم به ذکر است، برخی افراد برای خشک کردن قسمت‌های مختلف خانه، مغازه یا… از این محصول نیز استفاده می‌کند با توجه به پرزهای این محصول، بسیار مفید و کاربردی برای خشک کردن آب روی سطوح مختلف نیز است.

کاربردهای مهم تی حوله‌ای

  1. تمیز کردن کف آشپزخانه
  2. تمیز کردن کف و دیوار حمام
  3. تمیز کردن انواع کفپوش
  4. تمیز کردن دیوارهای کاشی و سرامیک
  5. تمیز کردن بدنه ماشین

5. انواع تی اسفنجی؛ حساس به تجمع آلودگی

یکی از دیگر محصولاتی که برای از بین آلودگی در سطوح مختلف می‌توانید از آن استفاده کنید، تی‌های اسفنجی هستند. این محصول، برای نظافت سطوح سرامیکی بسیار مناسب است. نکته مهم در استفاده از انواع تی نظافت اسفنجی برای منزل، توجه به تمیز کردن اسفنج آن است.

چرا که اسفنج مرطوب محل رشد باکتری است. بنابراین، پس از هر بار استفاده، تی را بشویید و آن را آویزان بگذارید تا خشک شود. به خشک کردن اسفنج تی توجه خاصی داشته باشید، زیرا همانطور که اشاره شد، اسفنج محل تجمع باکتری‌ها است و ممکن است در طولانی مدت باعث ایجاد آسیب‌های جبران‌ناپذیر به‌سلامتی شما شود. توصیه می‌شود هر روشی که انتخاب می‌کنید از نظافت منزل با روش‌های سبز غافل نشوید.

6. انواع تی بخار؛ آسان‌ترین انتخاب برای تمیزی بیشتر

تی بخار یا بخار شو، یکی از کاربردی‌ترین محصولات برای هر خانه است. اما با توجه به قیمت بالای این محصول، شاید افراد کمی آن را برای نظافت منزل یا محل کار خود استفاده کنند. نکته بارزی که باید به آن توجه کنید این است که بخار شوها، علاوه بر پاک کردن سطوح و انواع لکه‌ها، سطوح را ضدعفونی نیز می‌کند.

در ادامه لازم به ذکر است، با توجه به قیمت بالای این محصول، ارزش خرید و استفاده در نقاط مختلف خانه یا محل کار را دارد و اگر به تمیزی و پاک شدن لکه‌ها علاقه زیادی دارید، بخار شوها مناسب‌ترین انتخاب برای شما هستند.

روش‌های زیادی برای نظافت کف اتاق وجود دارد اما باید بدانید که آیا تميز كردن پاركت با بخارشوی کار درستی است؟ یا نه.

انواع تی و زمین شوی

7. انواع تی پدالی؛ تجربه تمیزی و لکه گیری همزمان

یکی از مناسب‌ترین انواع تی نظافت که برای تمیزی و لکه گیری می‌توانید از آن استفاده کنید، تی‌های پدالی هستند. لازم به ذکر است، این محصولات می‌توانید با استفاده از پدال، به آسانی آب اضافی تی را گرفته و آن را برای استفاده دوباره آماده کند.

وجود پدال در تی زمین شوی استفاده از آن را راحت نموده و در نهایت باعث می‌شود لکه‌های کهنه و قدیمی که در سطوح مختلف ایجاد شده‌اند، به آسانی از بین بروند و همین موضوع باعث شد که توجه افراد زیادی به این محصول جلب شود و آن را خریداری کنند.

تی پدالی

از متخصصین "آچاره" رایگان قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

انتخاب مناسب‌ترین انواع تی و زمین شوی در یک نگاه

در این مقاله به بررسی انواع تی و زمین شوها پرداخته شد. از طرفی سعی کردیم، انواع تی‌ها را به شما معرفی کنیم که در نهایت بر اساس شرایط و ویژگی‌های خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. لازم به ذکر است، برای انتخاب بهترین تی و زمین شو، باید شرایط و موقعیت خود را در نظر بگیرید و هیچ بهترینی در انتخاب این محصول وجود ندارد!

2/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا