کارگر نظافت منزل خانم و آقا – به صورت ساعتی

نظافت و شستشو

امروزه به جهت مشغله های زیاد زندگی، معمولا افراد خانواده های مختلف مجالی برای نظافت منزل خویش ندارند. به همین علت نیاز به یک نیروی متخصص و حرفه ای دارند تا به عنوان کارگر نظافت منزل از آن ها استفاده به عمل آورند.

به همین منظور می توان کارگر خانم یا آقا را به صورت ساعتی در اختیار گرفت تا کلیه امور مربوط به نظافت را اعم از: شستشو و تمیزکاری و نیز زدودن انواع آلایندگی ها روی پله ها و راهروها و سایر مکان های دیگر را به دست این نیروی انسانی سپرد تا منزل شما را تمیز و مرتب کرده و با پرداخت هزینه و دستمزدی ناچیز لذت زندگی در یک مکانی تمیز و مرتب را برای خود  و خانواده خویش به ارمغان آورد.

پیدا کردن نظافتچی منزل شاید در وهله نخست کار خیلی سخت و دشواری به نظر آید؛ ولی به واقع امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات برتر می توان به راحتی و در کسری از ثانیه کارگر نظافت مورد نظر خویش را در شبکه های اجتماعی مختلف پیدا کرده تا کلیه امور خانه را به دست وی سپرد و از زندگی سرشار از پاکی و پاکیزگی لذت برد.

برای استفاده از خدمات نظافت منزل به سایت آچاره مراجعه کنید.

نیروی انسانی متخصص و کارآزموده

کارگر نظافت منزل بایستی حتما نیروی انسانی فعال و متخصصی باشد که ترفندهای نظافت را به خوبی دیده باشد. این نیروی متخصص که به صورت نظافتچی آقا و خانم در منازل مسکونی مشغول به کار و فعالیت هستند، بایستی به خوبی نحوه تمیز کردن و نظافت منزل را اصولی فرا گرفته باشند و با استفاده از ابزارآلاتی که در دست دارند، بدون کوچکترین آسیب و تخریبی به آپارتمان و واحد مسکونی مربوطه می بایست خانه را به اصطلاح تبدیل به دسته گل کرد و تمیز و مرتب و شیک آن را تحویل صاحبخانه خود داد.

کارگر نظافت منزل خانم و آقا

در همین راستا امروزه شرکت ها و شبکه های اینترنتی خاصی به استخدام کارگر خانم نظافت در منزل و کارگر نظافت منزل آقا روی می آورند تا به این منظور با استعداد ها و ترفندهایی که به آن ها می آموزند، کارگر حرفه ای و مجرب را به صورت ساعتی وارد منازل مسکونی کرده تا کلیه کارهای نظافتی آن ها را صورت بخشند.

شما نیز در صورتی که نیاز به نظافت منزل خود دارید و فرصت مرتب کردن خانه خود را ندارید، می توانید کارگر نظافت را طبق ساعات مختلف رزرو کنید تا با استفاده از آن ها بتوانید خانه خویش را برای مهمانی های خود کاملا آماده و تمیز و مرتب کنید.

شما می‌توانید  علاوه بر تمیز کردن خانه برای پذیرایی از مهمانان خود هم از متخصصین آچاره کمک بگیرید. بای اطلاعات بیشتر به صفحه خدمات پذیرایی مراجعه کنید.

استعلام قیمت خدمات پذیرایی توسط مهماندار خانم و آقا

نیروی انسانی متخصص و کارآزموده


عمده ترین خدمات ارائه شده توسط کارگر خانم و آقا

خدماتی که کارگر خانم و آقا به صورت ساعتی در منازل مسکونی مختلف صورت می دهند، معمولا با یکدیگر متفاوت هستند. به همین دلیل است که در برخی از منازل مسکونی نیاز به نیروی کارگر نظافت در منزل آقا می باشد و در برخی از منازل مسکونی نیاز به کارگر نظافت منزل خانم می باشد. هر کدام از آن ها می توانند خدماتی به شرح زیر را برای منازل مسکونی ارائه دهند:

الف) کارگر خانم نظافت

کارگر خانم نظافت می تواند کارهایی به مانند: گردگیری خانه، تمیز و مرتب کردن کمد ها، مرتب کردن منزل به طور کلی، تی کشیدن خانه و جارو کشیدن کف ساختمان مربوطه، شستشو و تمیز کردن کابینت و زدودن انواع جرم ها و لکه های روی آن، تمیز کردن سینک ظرفشویی، مرتب کردن وسایل و دکوراسیون منازل، شستشویی انواع لباس ها، شستن ظرف ها، پخت و پز انواع غذاها و …. که همه این گونه خدمات با توجه به طبع ظریف آن ها عملی است و می توان از نظافتجی خانم بهره لازم را برای مرتب کردن خانه خود ببرید.

محاسبه رایگان هزینه سرویس نظافت منزل و ساختمان!

ب) کارگر آقا نظافت

کارگر آقا نظافت برخلاف کارگر نظافت در منزل خانم به انجام کارهای سنگین تری در خانه می پردازد که مناسب با روحیه آن ها باشد. از جمله مهمترین کارها و خدماتی که از آن ها به عنوان کارگر نظافت منزل برمی آید؛ می توان به:

شستشوی دیوارها و تمیز کردن آن ها، شستشوی مشاعات ساختمان، تمیز کردن شیشه ها و لوستر ساختمان، تمامی کارهایی که نیاز به چهارپایه در آن ها حس می شود، تی کشیدن حیاط خانه، شستشوی بالکن و تراس آپارتمان ها، جا به جایی انواع وسایل سنگین، قرار دادن وسایل سنگین در بالای کمد دیواری، تغییر دکوراسیون منازل، تمیز و مرتب کردن انباری ساختمان و چیدمان دقیق و تمیز آن ها و… که همگی با توجه به زور و بازوی آن ها امکان‌پذیر هستند.

بنابراین به طور کلی اگر هر یک از این کارها را در منزل خویش نیاز داشتید، با توجه به نظافتچی آقا و خانم می توانید بسته به نیاز خود به صورت ساعتی کارگر مدنظر خود را رزرو کنید.


ویژگی های کارگر نظافت منزل


ویژگی های کارگر نظافت منزل

یک کارگر نظافت منزل بایستی حتما دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی باشد تا بتوان از آن ها در داخل منازل مسکونی به منظور نظافت داخلی استفاده به عمل آورد. از جمله مهمترین ویژگی های او می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مورد اعتماد بودن

یک نظافتچی خانم یا آقا در وهله نخست بایستی مورد اعتماد باشد. چرا که در برخی موارد دیده شده است که به بهانه نظافت داخلی منازل مسکونی وارد خانه و آپارتمان های مختلف شده و به دستبرد اشیاء قیمتی صاحبخانه روی آورده و یا در برخی مواقع با اسلحه زن و فرزند صاحبخانه را تهدید به مرگ کرده است و حتی موارد خطرآفرین زیاد دیگری نیز در این راستا روی داده است.

به همین دلیل است که نمی توان به هر کارگر نظافت منزلی اعتماد کرد و حتما بایستی برای استخدام کارگر نظافت منزل آقا یا خانم از شرکت های معتبر و شبکه های اجتماعی مطمئن نظافتچی مورد نیاز خود را درخواست کنید تا هیچ گونه مشکلی در روند کار برای شما به وجود نیاورند و فقط سرگرم کارهای خویش شوند و سر آخر پس از محاسبه ساعت کار دستمزد خویش را گرفته تا با دریافت رزق و روزی حلال راهی منزل خویش شوند.

  • حرفه ای و متخصص بودن

پیشتر توضیح داده شد که یک کارگر نظافت می بایست حتما متخصص بوده تا به خوبی خانه شما را نظافت کند.

  • ظاهری موجه و مناسب

در صورتی که مسئول نظافت منزل شما خانم باشد، بایستی حتما ظاهری موجه همراه با پوشش کامل داشته باشد. کارگر آقا نیز باید حتما با ظاهری مناسب به محل کار خویش وارد آید. حتی علاوه بر این ظاهر و پوشش مناسب کارگر خانم و آقا نظافت بایستی از لحاظ اخلاقی و آداب و معاشرت نیز دارای خلق و خوی پسندیده و نیکو باشند و هیچ گونه سوء پیشینه ای نداشته باشند.

یکی دیگر از مسائل مهم در این راستا عدم اعتیاد آن ها به مواد مخدر حتی کشیدن سیگار است که کاملا بایستی از این موارد جلوگیری به عمل آورد تا بتوان نتیجه مطلوب را گرفت.

  • وقت شناس و مسئولیت پذیر

کارگر نظافت بایستی حتما سر موعد مقرر شده خویش در منزل مسکونی مورد نظر وارد آید و نسبت به کُشتن زمان وجدان کاری از خود داشته باشد. ضمن اینکه بایستی به طور کامل به حرف های کارفرمای خویش گوش جان بسپارد و نسبت به تمامی کارها و خدمات به کار گرفته شده در منزل مسکونی مسئولیت پذیر باشد و کارهای خود را به درستی و به نحو احسن صورت بخشد.

آشنایی با مواد شوینده و نحوه بکار گیری از آنها

  • آشنایی با مواد شوینده

با توجه به اینکه یک کارگر نظافت منزل با مواد شوینده خانگی و صنعتی مختلف سر و کار دارد تا به شستشوی منزل مسکونی مورد نظر با استفاده از آن ها روی آورد؛ بایستی حتما آشنایی کاملی با انواع مواد شوینده داشته باشد و بداند از چه مواد شوینده ای در کجا استفاده به عمل آورد.


عمده ترین خدمات ارائه شده توسط کارگر خانم و آقا


دستمزد

مسئله دیگری که ممکن است چالش برانگیز باشد، دستمزد است که قیمت نهایی آن با توجه به آقا و خانم بودن، ساعات کاری مختلف، کارها و خدمات ارائه شده توسط آنان، محاسبه هزینه ایاب و ذهاب و… متفاوت می باشد که تمامی این علل و عوامل در قیمت نهایی که به کارگر نظافت منزل داده می شود، کاملا متفاوت می باشند.

ولی در کل هزینه ای که بابت تمیزی و مرتب کردن با توجه به خستگی مفرط و کارهایی که صورت می دهند، چندان بالا نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت کارگر نظافت منزل به این صفحه مراجعه کنید.

4.1/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا