چگونه والپیپر اپل واچ سری ۵ را تغییر دهیم؟

لوازم دیجیتالگجتموبایل

با پیشرفت تکنولوژی ساعت‌های هوشمند زیادی روانه بازار شده‌اند که هر کدام قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوعی دارند. به کمک ساعت‌های هوشمند می‌توانید برخی از کارهای خود را بدون در دست گرفتن گوشی همراه انجام دهید. اپل واچ سری ۵ یکی از محبو‌ب‌ترین و پرفروش‌ترین ساعت‌‌ها است. در این مطلب از وبلاگ آچاره قصد داریم درباره تغییر والپیپر اپل واچ سری ۵ صحبت کنیم. اما قبل از آن به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که این ساعت هوشمند را متمایز از سایر ساعت‌های هوشمند کرده، اشاره می‌کنیم.

قابلیت‌ها و ویژگی های منحصر به فرد اپل واچ سری ۵

اپل واچ سری ۵ برای اولین بار در تاریخ دهم سپتامبر ۲۰۱۹ رونمایی شد. این ساعت هوشمند قابلیت‌ها و امکانات متعددی دارد که می‌توانید برای انجام کارهای روزانه از آن استفاده کنید. در ادامه به ۵ ویژگی برجسته آن اشاره خواهیم کرد.ویژگی های منحصر به فرد اپل واچ سری ۵

1. صفحه نمایشگر همیشه روشن

همیشه برای روشن نگه‌داشتن طولانی ساعت‌های هوشمند نیاز بود مچ دست را بالا ببرید تا صفحه نمایش روشن شود. این ویژگی زمان رانندگی یا ورزش خیلی کاربردی نبود اما در اپل واچ سری ۵ این مشکل برطرف شده است. حالا شما می‌توانید بدون حرکت و جابه‌جایی مچ دست خود، صفحه نمایش را برای همیشه روشن نگه‌دارید. البته با وجود فناوری نمایشگر کم حرارت، دمای ساعت هوشمند افزایش پیدا نمی‌کند و در نتیجه ساعت مدت زمان طولانی روشن خواهد ماند.

2. استفاده از قطب‌نما برای مسیریابی بهتر

یکی دیگر از ویژگی‌های سری ۵ اپل واچ پشتیبانی از جی‌پی‌اس و قطب‌نما است. شما می‌توانید برای مسیریابی بهتر از قابلیت قطب‌نما این سری اپل واچ استفاده کنید. مهم‌ترین مزیت وجود قطب‌نما این است که شما می‌توانید از مسیریابی را بدون نیاز به گوشی آیفون استفاده کنید.قطب‌نما

سایر ویژگی‌های مثبت این ساعت هوشمند عبارت‌اند از:

  • رابط کاربری ساده
  • عملکرد با سرعت بالا
  • اندازه‌گیری ضربان قلب
  • تشخیص سر و صدای محیط
  • وجود شتاب‌ سنج و فشارسنج
  • قابلیت ضد آب

بیشتر بخوانید : روش‌های اتصال تبلت به تلویزیون

اما اپل واچ سری ۵ مثل هر ساعت هوشمند دیگری معایب زیادی دارد که در ادامه به چند مورد اشاره می‌کنیم.

3. عمر باتری اپل واچ سری ۵

صفحه نمایش همیشه روشن به خاطر وجود نمایشگر LTPO باعث کاهش عمر باتری اپل واچ می‌شود. این سری از اپل واچ می‌تواند حدود ۱۸ ساعت شارژ کامل دارد و شما می‌توانید به کمک شارژ مگنتی آن را شارژ کنید.

4. عدم پشتیبانی از گوشی‌های غیر آیفون

اپل واچ سری ۵ از گوشی‌های غیر آیفونی پشتیبانی نمی‌کند. اگر گوشی شیائومی، سامسونگ یا هر چیزی غیر از ایفون دارید، باید زمان خرید به این نکته توجه کنید چراکه ساعت هوشمند شما از سایر سیستم‌عامل‌ها پشتیبانی نمی‌کند.

چگونه والپیپر اپل واچ سری ۵ را به سادگی تغییر دهیم؟

همیشه پیدا کردن یک والپیپر متفاوت و خاص کار راحتی نیست اما همه می‌دانیم که شما هم ممکن است بعد از مدتی از صفحه والپیپر فعلی ساعت هوشمند خود خسته شوید و به دنبال یک بک‌گراند قشنگ باشید. به همین منظور می‌خواهیم در این قسمت درباره روش‌های متداول و کاربری تغییر والپیپر صحبت کنیم.

همیشه برای استفاده از قابلیت‌های متنوع نیاز است اپیلیکشن واچ را روی آیفون نصب کنید و سپس بعد از اتصال اپل واچ به آیفون می‌توانید از دو گزینه برنامه واچ و خود ساعت هوشمند اپل واچ استفاده کنید.

1. تغییر تصویر زمینه اپل واچ از طریق آیفون خود

برای تغییر والپیپر اپل واچ سری ۵ نیاز است دو تا کار ساده انجام دهید. مورد اول این است که با حساب includ خود وارد دستگاه شوید. هم‌چنین باید اپل را به ساعت هوشمند خود متصل کنید تا بتوانید از قابلیت‌های برنامه موبایلی واچ استفاده کنید. برای انتخاب یک تم مناسب باید مراحل زیر را در اپلیکیشن watch دنبال کنید.

  • بعد از نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن واچ نیاز است گزینه my watch در گوشه سمت چپ را انتخاب کنید.
  • در این قسمت می‌توانید تمام والپیپرهای متنوع ساعت را مشاهده کنید.
  • در صفحه جدید می‌توانید رنگ یا تنظیمات را تغییر دهید.
  • در غیر این صورت روی گزینه add کلیک کنید تا تصویر زمینه اپل واچ تغییر کند.
  • برای حذف تغییر والپیپر پیش‌فرض بدون انتخاب گزینه نیز باید روی نماد – در سمت چپ کلیک و سپس روی گزینه remove کلیک کنید.

بیشتر بخوانید : آموزش تعمیر پاور بانک در منزل

تغيير والپیپر از طریق آیفون خود

2. تغییر والپیپر اپل واچ سری ۵

برای تغییر والپیپر اپل واچ سری۵ ابتدا نیاز است دکمه کناری ساعت را فشار دهید تا زمان و ساعت را به شما نمایش دهد. حالا روی صفحه پیش‌فرض ضربه بزنید و سپس آن را نگه‌دارید تا گزینه‌های ویرایش صفحه را به شما نمایش دهد. برای تغییر پس‌زمینه باید صفحه را به سمت چپ و راست بکشید کنید تا گزینه New را مشاهده کنید. روی دکمه + کلیک کنید و از بین لیست پوسته‌های متنوع یک مورد را به سلیقه خود انتخاب کنید.تغییر والپیپر اپل واچ

3. انتخاب والپیپر جدید از تصاویر گوشی آیفون

اگر تمایل دارید تصویر پس‌زمینه جدید خود را از بین تصاویر گوشی آیفون انتخاب کنید باید بعد از اینکه مطمئن شدید آیفون به ساعت هوشمند شما متصل است مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  • وارد گوشی آیفون خود شوید و گزینه photos را انتخاب کنید.
  • از بین تصاویر نمایش داده‌شده موجود، تصویر دلخواه خود را انتخاب کنید.
  • ابتدا روی گزینه send کلیک و سپس صفحه را پایین بکشید و گزینه create watch face را انتخاب کنید.
  • از بین دو گزینه نمایش داده شده باید گزینه photos watch face را انتخاب کنید.
  • بعد از آن اطلاعاتی به شما نمایش می‌دهد و می‌توانید با سلیقه خود آن را تغییر دهید. به‌عنوان مثال ساعت را بالای تصویر نمایش دهید یا پایین آن!
  • حالا با انتخاب گزینه Add می‌توانید تصویر جدید را روی اپل واچ سری ۵ خود مشاهده کنید.انتخاب والپیپر جدید از تصاویر گوشی آیفون

4. روش دوم تغییر والپیپر اپل واچ سری ۵

برای تغییر والپیپر از بین تصاویر موجود در تلفن همراه خود نیاز است مراحل زیر را دنبال کنید.

  • روی گزینه photos در آیفون کلیک و سپس تصویر دلخواه خود را انتخاب کنید.
  • آیکون ❤ یا در واقع گزینه add photo to favrite را انتخاب کنید.
  • حالا باید اپل واچ سری ۵ خود را باز کنید و روی گزینه photos کلیک کنید.
  • حالا چند ثانیه انگشت خود را روی عکس نگه‌دارید تا گزینه create watch face به شما نمایش داده شود. این گزینه را انتخاب کنید تا تغییر والپیپر اپل واچ سری ۵ را به چشم ببینید.تغيير والپیپر

نکته: درصورتی‌که برای حذف واچ فیس به گوشی آیفون یا آی ‌پد دسترسی ندارید، می‌توانید دکمه چرخ‌دنده دیجیتالی (digital crown) را فشار دهید و سپس برای تغییر باید انگشت خود را به چپ و راست حرکت دهید و بعد از انتخاب فیس مورد علاقه خود باید برای حذف روی گزینه remove کلیک کنید.

بیشتر بخوانید : آموزش استفاده از موبایل به عنوان وبکم

نتیجه‌گیری

در این مطلب در رابطه با روش‌های تغییر والپپیر اپل واچ سری ۵ صحبت کردیم. امیدواریم با شناخت این روش‌ها بتوانید در سریع‌ترین زمان تصویر پس‌زمینه ساعت هوشمند خود را تغییر دهید. اگر در زمان تعویض والپیپر به مشکل برخوردید حتما آن را برای ما در نظرات بنویسید تا راهنمایی‌تان کنیم.

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا