معرفی مدل‌های گوشی سامسونگ با باتری قابل تعویض

لوازم دیجیتالموبایل

یکی از مهم‌ترین چالش‌های افراد در خرید گوشی موبایل، وضعیت باتری از لحاظ قابل تعویض‌ بودن است. این گروه از کاربران، به این ویژگی گوشی‌های موبایل به‌عنوان یک مزیت رقابتی نگاه می‌کنند. امتیازی که به‌طور مثال، گوشی‌های اندروید را نسبت به مدل‌های آیفون اپل متمایز کرده است. آیا اطلاع دارید مدل‌های گوشی سامسونگ با باتری قابل تعویض کدام مدل‌ها هستند؟ برای آشنایی با این مدل‌ها‌، ادامه این مطلب را از دست ندهید!

ویژگی‌های گوشی با باتری قابل تعویض

باتری قابل تعویض با غیرقابل تعویض چه تفاوتی با هم دارند؟ به‌طور معمول، در گوشی‌هایی که باتری غیرقابل تعویض دارند به‌راحتی نمی‌توان درب پشتی را باز کرد و روند تعویض باتری موبایل را پشت سر گذاشت. اما در مدل‌های باتری قابل تعویض، شما به‌راحتی با باز کردن قاب پشتی می‌توانید به این ویژگی دست پیدا کنید. باتری‌های قابل تعویض، هم به‌صورت لیتیوم یونی و هم در مدل پلیمری تولید می‌شوند.

چند ویژگی گوشی با باتری قابل تعویض عبارت‌ است از:

  • ارزش فروش مجدد
  • طول عمر
  • هزینه تعمیر و تعویض
  • قابلیت استفاده مجدد
  • امکان ادامه فعالیت بعد از آسیب با مایعات

مدل‌های گوشی سامسونگ با باتری قابل تعویض

بسیاری از عناوین جدید تولیدی تلفن همراه در بازار، با گوشی غیرقابل تعویض ارائه می‌شوند. ولی هنوز مدل‌هایی وجود دارند که برای افرادی که قابلیت تعویض باتری را به‌عنوان یک مزیت رقابتی نگاه می‌کنند، عرضه می‌شوند. مهم‌ترین مدل‌ها عبارتند از:

1. گوشی سامسونگ Galaxy Xcover 6 pro

گوشی سامسونگ گلکسی Xcover 6 pro دارای لبه‌هایی با نوارهای عمودی است که پشت قاب‌ آن قرار گرفته‌اند. روی لبۀ پایین این گوشی، دو طرف پورت یواس‌بی تایپ سی به چشم می‌خورد و در پشت تلفن، یک دوربین دوگانه اصلی وجود دارد. قاب پشتی گوشی از شیار کوچکی که در قسمت بالا سمت راست قرار دارد، قابلیت باز شدن داشته که نشانگر این است که این مدل با باتری قابل تعویض طراحی شده است.

گوشی سامسونگ با باتری قابل تعویض

مطلب پیشنهادی: 12 علت داغ کردن پشت موبایل + راه‌حل

2. گوشی سامسونگ Galaxy Xcover 4s

سامسونگ گلکسی Xcover 4s نسخه‌ای جدید از مدل Xcover است که برای اولین‌بار در سال 2017 به بازار موبایل جهان عرضه شد. سخت‌جان بودن از مهم‌ترین مشخصه‌های این مدل گوشی شرکت سامسونگ محسوب می‌شود. این مدل، دارای یک دوربین اصلی تکی بوده و سیستم‌عامل پیش‌فرض این مدل، اندروید9 است. این گوشی همچنین از کارت حافظۀ خارجی و استاندارد ضد آب IP68 پشتیبانی می‌کند. به‌صورت کلی گلکسی Xcover 4s از پرمخاطب‌ترین مدل‌های گوشی سامسونگ با باتری قابل تعویض به‌شمار می‌رود.گوشی باتری جدا

3. گوشی سامسونگ Galaxy S5

مدل s5 احتمالاً آخرین ورژن از سری Galaxy S باشد که دارای قابلیت باتری قابل تعویض است. این گوشی سامسونگ علاوه‌بر قابلیت باتری قابل نو شدن، صفحه نمایشی از مدل Super Amoled و رم 2گیگابایتی دارد. سنسور عقب این مدل 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن قابلیت عکاسی با رزولوشن 2 مگاپیکسل را داراست. این گوشی سامسونگ به علت هزینۀ مناسب از مناسب‌ترین گوشی‌های ارزان‌قیمت بازار در نظر گرفته می‌شود.

گوشی با باتری جداشدنی

برای تعمیر و تعویض باتری گوشی از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

4. گوشی سامسونگ Galaxy Note 4؛ یک گوشی سامسونگ با باتری قابل تعویض

این مدل، یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های سامسونگ با قابلیت تعویض باتری است که حتی ورود نسل Note 5 هم نتوانست از محبوبیت آن در بازار کم کند. این مدل از کارت حافظۀ جانبی هم پشتیبانی می‌کند.گوشی سامسونگ با باتری قابل تعویض

مطالعه بیشتر: با معایب و مزایا تعویض باتری گوشی آشنا شوید!

5. گوشی سامسونگ Galaxy A10

باتری گوشی سامسونگ گلکسی A10 3400 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و جنس آن، لیتیوم یونی است. صفحۀ نمایش این مدل گوشی، 5.5 اینچی بوده و شما می‌توانید با صرفه‌جویی در مصرف باتری گوشی سامسونگ Galaxy A10، از این دستگاه به مدت 24 ساعت با حالت 10 درصد ظرفیت باقیمانده استفاده کنید.

اگر باتری گوشی سامسونگ Galaxy A10، به‌سرعت تخلیه می‌شود یا تغییر شکلی در قسمت پشت گوشی رخ داده، اصلاٌ نباید نگران بود! این مدل گوشی سامسونگ، این امکان را به شما می‌دهد که با تعویض باتری، به‌سرعت راندمان دستگاه را به حالت اولیه بازگردانید.

اگر شما هم یک موبایل سامسونگ با باتری قابل تعویض را می‌شناسید که در این مطلب به آن اشاره نشده، نام مدل آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا