معرفی بهترین اندروید باکس 2022 در ایران و جهان

لوازم دیجیتالتلویزیون

مشاهده فیلم، بازی، وب‌گردی و بسیاری از کار‌های دیگر در صفحه نمایش کوچک تلفن همراه یا تبلت برای اغلب افراد دشوار است. ورورد اندروید باکس‌ها به صنعت تکنولوژی به کاربران این امکان را داده است تا با اتصال تلفن همراه خود به صفحه نمایش تلویزیون، برای انجام فعالیت‌های روزمره خود، با نمایشگر‌های کوچک خداحافظی کنند. اما اندورید باکس چیست؟ در ادامه این مقاله از مجله آچاره ضمن آشنایی با این وسیله هوشمند به معرفی بهترین اندروید باکس 2022 خواهیم پرداخت. پس اگر قصد خرید اندورید باکس را دارید، با ما همراه باشید.

اندروید باکس چیست؟

اندروید باکس یک دستگاه قابل‌حمل هوشمند است که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند و از طریق اتصال آن به تلویزیون می‌توانید تمام برنامه‌های گوشی هوشمند خود را بر روی تلویزیون اجرا کنید. درواقع این وسیله، تلویزیون معمولی شما را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل خواهد کرد. اندورید باکس‌ها به دلیل اندازه کوچک و قیمت اقتصادی، می‌توانند جایگزین‌های مناسبی برای رایانه‌های بزرگ باشند.

بهترین اندروید باکس 2022

مطالب پیشنهادی: اتصال گوشی اندروید به تلویزیون

بهترین اندروید باکس 2022 در ایران

در سال‌های اخیر کمپانی‌های زیادی اقدام به تولید اندورید باکس کرده‌اند. اما بهترین اندروید باکس 2022 متعلق به کدام برند است؟ برای پاسخ به این سؤال در ادامه با معرفی بهترین اندورید باکس‌های موجود در بازار آشنا خواهیم شد:

1. اندروید باکس Xiaomi Mi Box S

یکی از بهترین اندروید باکس‌های سال 2022، اندورید باکس شیائومی مدل Mi Box S است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و امکان دسترسی به طیف وسیعی از برنامه‌ها از جمله نتفلیکس، یوتیوب و گوگل‌پلی را برای کاربران فراهم می‌کند. مزیت مهم این دستگاه رزولشن 4K آن است. البته این  نسخه، مدل بروزشده می باکس سال 2018 است.

بهترین اندروید باکس شیائومی

2. اندورید باکس تسکو Tab 100 Plus؛ بهترین اندروید باکس 2022

کمپانی تسکو یکی از تولیدکنندگان مطرح در عرصه اندورید باکس است. اندورید باکس تسکو Tab 100 Plus درای 2 گیگابایت رم و 16گیگابایت حافظه داخلی است و از وای‌فای با باند‌های فرکانسی 4/2 و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین این دستگاه مجهز به بلوتوث نسخه 4.2 است.

بهترین اندروید باکس تسکو

3. اندروید باکس Nvidia Shield Pro

می‌توان گفت اندورید باکس Nvidia Shield Pro با پردازنده هشت هسته‌ای خود بهترین اندورید باکس 2022 ایران است. این مدل با پردازشگر گرافیکی و کیفیت صدای بالای خود، دوستداران تماشای فیلم و بازی‌های ویدیئی را به خود جذب می‌کند.

بهترین اندروید باکس 2022

4. اندورید باکس A95X Max

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید اندروید باکس باید به آن توجه کنید، پوشش‌دهی سیگنال‌های وایرلس دستگاه است. اندورید باکس A95X Max مجهز به وای‌فای دوبانده و شبکه اترنت  10، 100 و 1000 مگابایتی است. همچنین این دستگاه دارای قابلیت ضبط ویدئو و انتقال سریع داده‌ها از طریق بلوتوث 5 به دستگاهایی که با آن‌ها همخوانی دارد، است. مزیت جالب این اندورید باکس این است که می‌توانید از تلفن همراه خود به‌عنوان کنترل برای جابه‌جایی کلیپ‌های ضبط‌شده استفاده کنید.

بهترین گیم باکس اندروید

مطلب پیشنهادی: علت تغییر رنگ صفحه گوشی سامسونگ

5. اندورید باکس A95X F3 Air

اگر به‌دنبال خرید یک اندورید باکس قدرتمند هستید، A95X F3 Air گزینه مناسبی برای شماست. این اندروید باکس با پردازنده چهار هسته‌ای و پشتیبانی از کد‌های صوتی DTS:X و Dolby True HD، یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای کاربران گیمینگ است.

بهترین اندروید باکس در ایران

6. اندورید باکس Ematic Jetstream

یکی دیگر از بهترین اندورید باکس‌های سال 2022، اندورید باکس Ematic Jetstream است. این دستگاه مجهز به قابلیت 4k Ultra HD بوده و کنترل از راه دور آن از طریق بلوتوث عمل می‌کند. با خرید این اندورید باکس می‌توان به بیش از 450 هزار فیلم از طریق کانال‌های رایگان و غیررایگان دسترسی پیدا کرد. با اندورید باکس Ematic Jetstream امکان مشاهده برنامه‌های شبکه Netflix نیز وجود دارد.

اندروید باکس Ematic Jetstream

7. اندروید باکس Amazon Fire TV Cube

بدون شک Amazon Fire TV Cube بهترین اندروید باکس 2022 است که از بالاترین استاندارد‌های صدا و تصویر Dolby vision و Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند و دارای اپلیکیشن اختصاصی یوتیوب است. یکی از مزیت‌های مهم این دستگاه برای دوستداران فیلم و موسیقی، قابلیت نمایش متن آهنگ‌ها و معرفی بازیگران در سکانس‌های مختلف سریال‌هاست.

بهترین اندروید باکس 2022 Amazon

8. اندروید باکس Turewell T9؛ بهترین اندروید باکس 2022

این اندروید باکس دارای نسخه اندورید 9 است و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به ساختار کوچک و طراحی زیبای بدنه آن اشاره کرد. اندروید باکس Turewell T9 با پردازشگر 4 هسته‌ای، حافظه سیستمی 4 گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی 32 گیگ، بهترین اندورید باکس برای بازی است که می‌تواند بسیاری از نیاز‌های کاربران گیمینگ را پاسخگو باشد.

اندروید باکس Turewell T9

9. اندروید باکس شیائومی Mi TV Stick

اندروید باکس Mi TV Stick به‌عنوان جدید‌ترین اندورید باکس شیائومی از سیستم عامل اندروید 9 پشتیبانی می‌کند و مجهز به سیستم صوتی Dolby Atmos و DTS:X است؛ به همین دلیل کیفیت صدای بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بهترین اندروید باکس شیائومی Mi TV Stick

10. اندروید باکس نت باکس

از قابلیت‌های این محصول می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • سادگی در نصب و هوشمند سازی تلویزیون
  • فیلم و سریال خارجی نامحدود و رایگان با اپلیکیشن فیلم لند (اختصاصی نت باکس)
  • دسترسی به هزاران قطعه موسیقی رایگان با اپلیکیشن موزیک لند (اختصاصی نت باکس)
  • دسترسی خیلی راحت به محتوای ورزشی، آموزشی، سرگرمی و… با اپلیکیشن کانال (اختصاصی نت باکس)
  • رابط کاربری ساده و زیبا (با لانچر اختصاصی نت باکس)
  • فروشگاه نرم افزاری برای نصب اپلیکیشن با نت‌استور (اختصاصی نت باکس)

در کنار این مزیت‌های نرم‌افزاری، اندروید باکس نت باکس با حافظه داخلی 16 و حافظه ی رم 2 گیگابایت و همچنین بهره‌گیری از اندروید نسخه‌ی 10 ، بهترین تجربه را برای کاربران تلویزیونی فراهم خواهد کرد.

10. فیلیمو باکس

برای انتخاب بهترین اندورید باکس در ایران، اگر به‌دنبال استریم ویدئو از سرویس‌های داخلی مانند نماوا، آپارت و فیلیمو هستید، فیلیمو باکس بهترین گزینه موجود است. این اندورید باکس از نسخه اندروید 9 پشتیبانی می‌کند و با وضوح کیفیت 8K و پردازنده 4 هسته‌ای گزینه مناسبی برای کاربرانی است که به‌دنبال خرید اندورید باکس اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه هستند.

اندروید باکس فیلیمو

11. اندروید باکس نماوا تی وی مدل SH-101

اندورید باکس نماوا یکی دیگر از اندورید باکس‌های مناسب برای کاربران داخلی است. این اندروید باکس محصولی از شرکت نماوا است که از سیستم عامل اندروید 9 پشتیبانی می‌کند و مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای Cortex-A53 و رم 2 گیگابایتی است. این محصول دارای ریموت کنترل و کابل HDMI بوده که استفاده از آن را راحت‌تر می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت اتصال از طریق بلوتوث و WIFI نیز اشاره کرد.

اندروید باکس نماوا تی وی مدل SH-101

بیشتر بخوانید: مقرون به صرفه ترین گوشی های اندرویدی

بهترین اندروید باکس 2022 در جهان

در حال حاضر بهترین اندروید باکس 2022 در بازار جهان، اندروید باکس روکوا 4K است که به دلیل عدم پشتیبانی کامل گوگل‌پلی از برنامه‌های آن، در ایران کاربرد چندانی ندارد.

قیمت بهترین اندورید باکس 2022 چقدر است؟

قیمت اندورید باکس با توجه به نوع برند و امکانات آن متفاوت است. در حال حاضر بهترین اندروید باکس‌ موجود در بازار ایران از برند‌های تسکو و شیائومی بوده که بازه قیمت آن‌ها بین 1 میلیون و پانصد هزارتومان تا 2 میلیون تومان است.

جدول قیمت اندورید باکس در بازار ایران

 نام مدل

    قیمت (تومان)

 Xiaomi Mi Box S

۱،۵۲۰،۰۰۰

 تسکو Tab 100 Plus

۲،۰۷۰،۰۰۰

Mi TV Stick

۱،۱۱۰،۰۰۰

  X96Q 2/16

۹۸۹،۰۰۰
  R69

۷۶۹،۰۰۰

P-DJ4112A

۸۴۹،۰۰۰

سخن پایانی

اندروید باکس‌ها جعبه‌های هوشمندی هستند که با اتصال به تلویزیون، امکان مشاهده فیلم، بازی و وب‌گردی را برای کاربران فراهم می‌کنند. در این مقاله ضمن بررسی این وسیله به معرفی لیستی از بهترین اندروید باکس‌های 2022 پرداختیم و در نهایت نگاهی به قیمت بهترین اندروید باکس 2022 بازار ایران داشتیم. شما می‌توانید سوالات و نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما درمیان بگذارید تا پاسخ خود را در کوتاه‌ترین زمان از کارشناسان تکنولوژی آچاره دریافت کنید. از این‌که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید، سپاس‌گزاریم.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

خدمات تعمیر تلویزیون در محل
تعمیرات تخصصی تلویزیون با تیم حرفه‌ای آچاره

 

کلیک کنید