تعمیر تلویزیون در محل تعمیر تلویزیون در محل

تنظیم کانال تلویزیون در برندهای مختلف

لوازم خانگیتلویزیون

تنظیم کانال تلویزیون اگر به‌درستی انجام نشود قطعا کاربر را با محدودیت مواجه خواهد کرد؛ زیرا عملا استفاده بهینه از دستگاه تلویزیون امکان‌پذیر نیست.

امروزه کانال‌های تلویزیونی و رادیویی فراوانی وجود دارند و کابران تمایل دارند که به تمامی آن‌ها دسترسی داشته باشند؛ از طرفی به‌هم‌ریختگی کانال‌ها و عدم دریافت درست آن‌ها ممکن است به طور کلی تنظیمات آنتن را مختل کند.

مانند اینکه کانال‌ها به‌صورت مرتب دریافت نشوند یا کانال‌های تکراری با سیگنال‌های ضعیف در لیست کانال‌های دریافتی خود داشته باشید؛ بنابراین برای تنظیم کانال‌های تلویزیون لازم است کمی حوصله به خرج دهید.

شما می‌توانید با مطالعه دفترچه راهنما دستگاه گیرنده خود، اطلاعات لازم تنظیم کانال دیجیتال تلویزیون را کسب نمایید. چنانچه امکان دسترسی به دفترچه را ندارید پیشنهاد می‌کنیم با مجله آچاره همراه باشید. در این مقاله نحوه تنظیم کانال‌ تعدادی از برند‌های پرطرفدار تلویزیون را با هم بررسی خواهیم کرد.

همچنین می‌توانید از طریق ثبت درخواست در بخش نصب و تعمیر آنتن تلویزیون آچاره، از کارشناسان مشاوره دریافت نمایید و در صورت نیاز، برای رفع اختلالات کانال‌ها و آنتن تلویزیون از این سرویس استفاده کنید.

سیر تحول تنظیم کانال تلویزیون از آنالوگ تا دیجیتال

در گذشته کانال‌های تلویزیون آنالوگ بود. این فناوری محدودیت‌هایی داشت که گاهی تنظیم کانال‌های تلویزیون را با مشکل مواجه می‌کرد. مانند مصرف بالای انرژی، واکنش شدید به نویز، افت کیفیت، محدودیت انتقال اطلاعات و مواردی از این دست. سپس با پیشرفت فناوری ضبط و پخش صدا و تصویر، کانال‌های دیجیتال پا به عرصه گذاشتند.

اما دستگاه‌های دارای سیستم آنالوگ امکان دریافت این تصاویر دیجیتال را نداشتند. به همین دلیل دستگاهی به نام گیرنده‌های دیجیتال Set-Up-Box وارد بازار شد. این دستگاه گیرنده در واقع مانند یک مبدل عمل کرد. با دریافت فرکانس‌های کانال‌های دیجیتال و همگام‌سازی آن با سیستم آنالوگ، امکان پخش کانال‌های دیجیتال توسط سیستم آنالوگ امکان‌پذیر شد.

اما در سال‌های اخیر فناوری دیجیتال عضو ثابتی از سیستم‌ گیرنده‌های تلویزیون شد. امروزه دیگر نیازی به تجهیزات جانبی برای دریافت کانال‌های دیجیتال وجود ندارد. امکانات و آپشن‌های فراوان، کیفیت عالی، عدم تاثیر‌پذیری در برابر نویز، تقویت سیگنال‌ها و راحتی در تنظیم کانال‌ها، همگی از مزایای فناوری دیجیتال هستند.

محاسبه رایگان هزینه نصب و تعمیر تلویزیون!

سیرتحول تنظیم کانال تلویزیون

کانال یابی دستی تلویزیون

تنظیم کانال دیجیتال تلویزیون به دو شکل خودکار و دستی امکان‌پذیر است. معمولا زمانی که یک دستگاه تلویزیون جدید خریداری می‌کنید یا در مواقع جابه‌جایی و اسباب‌کشی، تنظیم کانال تلویزیون ضروری است. به همین دلیل لازم است کانال‌یابی مجدد انجام شود.

برای اطلاعات بیشتر علت روشن نشدن تلویزیون را مطالعه کنید.

تعمیر تلویزیون در محل
تعمیر تلویزیون در محل

آیا در سیستم دیجیتال نیازی به کانال یابی دستی داریم؟

شاید با وجود سیستم دیجیتال کانال یابی دستی کاری بیهوده به نظر آید. مطمئنا زمانی که می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان تعداد زیادی کانال‌های باکیفیت دریافت کنید، تنظیم کانال تلویزیون به صورت دستی، کار خسته‌کننده‌ای خواهد بود؛ اما در نظر داشته باشید که کانال یابی دستی مزیت‌های خاص خود را دارد. حتی در مواقعی می‌تواند از کانال یابی خودکار کارایی بهتری داشته باشد.

فرض کنید کانال مورد نظر شما در لیست کانال‌های دریافتی نیست. شما نیز تمایلی به تنظیم مجدد کانال‌ها ندارید. بنابراین با کانال یابی دستی به‌راحتی فرکانس مورد نظر خود را وارد کرده و کانال را دریافت می‌کنید.

همچنین در مناطقی که سیگنال‌ها ضعیف هستند، کانال یابی دیجیتال با سختی انجام می‌شود. در چنین شرایطی نیز با کانال یابی دستی می‌توان کار تنظیم کانال‌های تلویزیون را با وارد کردن فرکانس‌ها به راحتی انجام داد.


خدمات پیشنهادی آچاره برای شما: مبل شویی با دستگاه


مراحل کانال یابی دستی تلویزیون

با توجه به اینکه تلویزیون‌های قدیمی مجهز به گیرنده دیجیتال نیستند، بنابراین برای تنظیم کانال تلویزیون باید این گیرنده به تمامی تجهیزات از جمله آنتن و تلویزیون وصل شود.

1. کانال یابی دستی به وسیله Set-Up-Box (گیرنده دیجیتال)

همانگونه که اشاره شد برای تنظیم کانال تلویزیون‌های قدیمی که دارای سیستم آنالوگ هستند، به گیرنده دیجیتال Set-Up-Box نیاز داریم. به وسیله این دستگاه می‌توان به صورت خودکار یا دستی کانال‌‌های تلویزیون را دریافت و تنظیم کرد. برای کانال یابی دستی لازم است فرکانس‌ کانال‌ها را وارد دستگاه کرده و گزینه جستجو را فعال کنید.

  1. پس از اتصال گیرنده دیجیتال به آنتن و تلویزیون، گزینه Input ریموت کنترل را فعال می‌کنیم.
  2. در این مرحله به تناسب اتصال دستگاه دیجیتال به آنتنT گزینه HDMI و یا A/V را انتخاب می‌کنیم.
  3. سپس با ورود به گزینه منو Menu کانال یابی دستی آغاز می‌شود. با وارد کردن فرکانس کانال‌ها، می‌توان کار دریافت و تنظیم کانال‌های تلویزیون را به صورت دستی انجام داد.

می‌توانید سوال آیا تبدیل مانیتور به تلویزیون امکان‌پذیر است؟ را از مجله آچاره کسب کنید.

2. کانال یابی دستی در تلویزیون‌های مجهز به گیرنده دیجیتال

تنظیم کانال تلویزیون با سیستم دیجیتال بسیار ساده است. به دلیل اینکه نیاز به اتصالات خاصی نیست. نرم‌افزار کانال یابی به صورت پیش‌فرض در سیستم وجود دارد. کافیست فقط مراحل زیر را انجام دهیم؛

  1. در قسمت setting تلویزیون گزینه کانال یابی را فعال می‌کنیم.
  2. با انتخاب گزینه کانال یابی دستی، فرکانس کانال‌ مورد نظر را وارد می‌کنیم.
  3. در مرحله بعد با انتخاب گزینه جستجو، کانال یابی دستی شروع می‌شود.
  4. در نهایت بعد از پیدا کردن کانال مورد نظر، گزینه OK را زده و از منو خارج می‌شویم.

چرا تلویزیون کانال یابی نمی‌کند؟

انتظار ما از یک تلویزیون دیجیتال کانال یابی خودکار یا دستی شبکه‌های دیجیتال است. در واقع سیستم هوشمند به کار رفته در تلویزیون‌های دیجیتال بر همین اساس طراحی شده‌اند. بنابراین باید با اجرای دستورالعمل کانال یابی به‌راحتی شبکه‌های دیجیتال را دریافت کرد. اما در بعضی موارد ممکن است تلویزیون دیجیتال قابلیت کانال یابی نداشته باشد. در چنین شرایطی لازم است چند عامل مهم را بررسی نمایید؛

1. تنظیم نبودن آنتن

آنتن مهمترین عامل ارتباطی میان تلویزیون و سیگنال‌های رادیویی موجود در محیط است. اگر آنتن به‌درستی تنظیم نشده باشد یا در دریافت سیگنال ضعیف عمل کند، تلویزیون قادر به کانال یابی نخواهد بود. معمولا در چنین حالتی ارور “سیگنال موجود نیست” یا ” No Signal” در صفحه نمایش تلویزیون‌های دیجیتال ظاهر می‌شود.

تنظیم نبودن آنتن

نصب و تعمیرات تخصصی تلویزیون با تیم آچاره

عوامل موثر در عدم آنتن‌دهی:

  • استفاده از آنتن نامناسب و غیراستاندارد
  • شکستگی یا شل بودن محل اتصال فیش آنتن
  • محل قرارگیری نامناسب آنتن و عدم تنظیم به سمت مرکز فرستنده شبکه‌های دیجیتالی

2. قفل شدن و هنگ کردن برنامه

زمانی که دستگاه در حال کانال یابی است و نوار قدرت و کیفیت سیگنال پر می‌شود، عملیات دیگری انجام ندهید. زیرا این کار موجب هنگ کردن برنامه شده و دستورات بعدی نیز اجرا نمی‌شود. چنانچه از تنظیم کانال تلویزیون منصرف شدید گزینه لغو را بزنید و صبر کنید تا کانال یابی کاملا متوقف شود.

3. عدم ذخیره کانال‌ها

در بعضی موارد ممکن است کانال یابی توسط تلویزیون به درستی انجام شود، اما کانال‌ها ذخیره نشوند. این مشکل ناشی از تنظیمات تلویزیون است. برای رفع آن لازم است به هنگام جستجوی کانال، تنظیمات Tuning را در حالت Air یا روی گزینه Antena قرار دهید. در این صورت تمامی کانال‌های دریافتی ذخیره خواهد شد.

4. مشکلات فنی تلویزیون

البته درصد این مشکلات بسیار کم است. یعنی زمانی که تلویزیون مشکل خاصی ندارد و صرفا کانال یابی آن دچار اختلال شده است، نمی‌توان ایراد فنی برای آن حدس زد؛ اما چنانچه نسبت به این موضوع اطمینان دارید، لازم است از یک تعمیرکار بخواهید که سالم بودن قطعات و سیستم را بررسی کند.

توجه داشته باشید که اگر MAIN BOARD دستگاه نقص داشته باشد تعمیر آن کمی هزینه‌بر است و شاید نیاز باشد که مین برد دستگاه تعویض شود.

مشکلات فنی تلویزیون

تنظیم کانال تلویزیون برند‌های مختلف

با توجه به تنوع در سیستم‌های دیجیتال تلویزیون‌های مختلف، بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تنظیم کانال تلویزیون دفترچه راهنمای مربوطه مطالعه شود. زیرا هر یک از برندهای مختلف، تنظیمات متفاوتی دارند. در ادامه به نحوه تنظیم کانال تلویزیون چند برند اشاره خواهیم کرد؛

1. تنظیم کانال‌های تلویزیون ال جی (LG)

برای تنظیم کانال‌های تلویزیون ال جی می‌توان از دو روش دستی و خودکار استفاده کرد.

مطلب پیشنهادی راهکار های حل مشکل ویروسی شدن تلویزیون

کانال یابی دستی تلویزیون ال جی

  • با استفاده از ریموت کنترل تلویزیون وارد گزینه منو شوید.
  • گزینه کانال یابی یا راه اندازی ( Setup) و سپس کانال یابی دستی را انتخاب کنید.
  • در قسمت CH VHF/UHF عدد پهنای باند شبکه مورد نظرتان را وارد کنید.
  • در مرحله بعد گزینه Add را فعال کنید. ممکن است به جای آن گزینه Update ظاهر شود. لازم است این گزینه نیز فعال شود.
  • به این ترتیب لیستی از کانال‌های موجود در پهنای باندی که شماره آن را به دستگاه داده‌اید نمایان خواهد شد.

 کانال یابی خودکار تلویزیون ال جی

در روش خودکار، کار بسیار ساده‌تر خواهد بود. زیرا نیاز به وارد کردن کد و عدد پهنای باند و غیره نیست.

  • با ورود به گزینه منو و انتخاب گزینه راه‌اندازی یا کانال یابی، با گزینه Program یا setup مواجه خواهید شد. این گزینه‌ها را فعال کنید.
  • سپس کانال یابی خودکار را انتخاب کنید.
  • به این ترتیب دستگاه شروع به کانال یابی اتوماتیک می‌کند. توجه داشته باشید تا زمانی که کار کانال یابی تمام نشده، برنامه دیگری را اجرا نکنید.
  • پس از اتمام کانال گزینه OK را بزنید و از منو خارج شوید.

 کانال یابی خودکار تلویزیون ال جی

2. تنظیم کانال‌های تلویزیون سامسونگ (SAMSUNG)

برای تنظیم کانال تلویزیون‌های سامسونگ بعد از اتصال آنتن و پورت‌های مربوطه، یکی از دو روش زیر را انجام دهید.

کانال یابی دستی تلویزیون سامسونگ

تقریبا روش کانال یابی دستی تلویزیون سامسونگ نیز مانند تلویزیون‌های ال جی است. تنها تفاوت آن در اصطلاحات و گزینه‌هایی است که ممکن است بعضا با یکدیگر متفاوت باشد.

  • گزینه منو را بزنید و وارد تنظیمات تلویزیون شوید.
  • در قسمت کانال یابی ممکن است با گزینه Broadcasting یا Channel setting مواجه شوید. با انتخاب این گزینه‌ها، آیکون کانال یابی دستی را مشاهده خواهید کرد. لازم است در این قسمت فرکانس‌ کانال مورد نظر خود را وارد کنید تا دستگاه شروع به جستجو نماید.

کانال یابی دیجیتال تلویزیون سامسونگ

  • گزینه Smart Hub را انتخاب کنید.
  • بعد از ورود، گزینه Source Menu را فعال کرده و سپس به بخش Channel setting رفته و کانال یابی دیجیتال را شروع کنید.
  • معمولا گزینه کانال یابی دیجیتال با عبارت Automatic Scan و یا Auto Store نمایش داده می‌شود. با فعال کردن این گزینه های کار جستجوی کانال دیجیتال شروع می‌شود.
    کانال یابی دیجیتال تلویزیون سامسونگ

3. تنظیم کانال تلویزیون سونی (SONY)

  • برای دریافت و تنظیم کانال در تلویزیون سونی ابتدا لازم است وارد بخش تنظیمات یا همان منوی دستگاه شوید. برای ورود به این بخش، گزینه HOME را از طریق ریموت کنترل تلویزیون فعال کنید.
  • سپس وارد قسمت تنظیمات کانال شوید و تنظیم دیجیتال یا موج‌یابی دیجیتال را انتخاب کنید.
  • چنانچه قصد کانال یابی خودکار را دارید، گزینه مربوطه را انتخاب کنید. در غیراینصورت، لازم است برای وارد کردن فرکانس‌های کانال گزینه PROG +/– را فعال کنید.

یکی از قابلیت‌های تلویزیون سونی دریافت سیگنال‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است. بنابراین اگر تمایل دارید که تمامی کانال‌هایی مربوط به سیگنال‌های فرامنطقه‌ای را داشته باشید، گزینه موج‌یابی کامل را فعال کنید. توجه داشته باشید که گزینه موج‌یابی نرمال صرفا سیگنال‌های منطقه‌ای را دریافت و ذخیره می‌کند.

4. تنظیم کانال در تلویزیون ایکس ویژن (x-vision)

  1. دکمه منو را بزنید و با استفاده از دکمه‌های جهت‌دار، گزینه کانال را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.
  2. نوع کانال یابی خودکار یا دستی را انتخاب کنید.
  3. در صورت انتخاب کانال یابی خودکار، دستگاه به طور اتوماتیک شروع به کانال یابی می‌کند.
  4. اگرکانال یابی دستی را انتخاب کنید دو گزینه پیش‌روی شما وجود خواهد داشت.
  5. کانال یابی دستی DTV: انتخاب این گزینه موجب می‌شود که کانال‌های ذخیره نشده در مرحله جستجوی خودکار، با فرمت دیجیتال و دستی ذخیره شوند.
  6. کانال یابی دستی ATV : این گزینه کانال‌های ذخیره نشده در مرحله جستجوی خودکار را با فرمت آنالوگ و دستی جستجو و ذخیره می‌کند.

نصب و تعمیرات تخصصی تلویزیون با تیم آچاره

5. تنظیم کانال تلویزیون‌ اسنوا (SNOWA)

  • برای تنظیم کانال‌های تلویزیون اسنوا با ورود به قسمت منو و بخش تنظیمات، دسترسی به بخش تنظیمات کانال فراهم می‌شود.
  • برای تنظیم کانال‌ها به صورت دستی انتخاب گزینه‌ مربوطه و وارد کردن شماره پهنای باند شبکه یا فرکانس کانال امکان‌پذیر است.
  • با انتخاب کانال یابی خودکار نیز دستگاه تمای کانال‌هایی که سیگنال در دسترس دارند را دریافت و لیست می‌کند.

  تنظیم کانال تلویزیون‌ اسنوا

به بیان دیگر برای تنظیمات کانال یابی تلویزیون اسنوا باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • دکمه HOME را فشار دهید.
  • از منوی تلویزیون، گزینه تنظیمات را انتخاب کنید.
  • بعد گزینه تماشا کردن تلویزیون انتخاب گردد.
  • در صفحه تماشا کردن تلویزیون، گزینه کانال‌ها را انتخاب کنید.
  • بعد از آن گزینه تنظیم کانال را انتخاب نمایید.
  • با انتخاب گزینه تنظیم دیجیتال مراحل را ادامه دهید.
  • در صفحه تنظیم دیجیتال، باید گزینه موج‌یابی دیجیتال انتخاب شود.
  • بعد از آن ویرایش فهرست برنامه را انتخاب کنید.

به این ترتیب کانال یابی تلویزیون اسنوا به پایان می‌رسد. برای ویرایش کانال‌های تلویزیون اسنوا باید دکمه منو را انتخاب و بعد از آن گزینه کانال و ویرایش را انتخاب کنید. در نتیجه لیست کانال‌ها به نمایش در می‌آید. هر کدام از کانال‌ها با چهار عمل حذف، پرش، مورد علاقه و جابه‌جایی قابل تغییر است.

هنگام کانال یابی تلویزیون اسنوا ممکن است مشکلاتی پیش بیاید. اگر با چنین مشکلاتی مواجه شدید، احتمالات زیر را بررسی کنید:

اولین مشکل کانال یابی تلویزیون اسنوا: اگر هنگام کانال یابی، پیغام “آنتن متصل نیست” نمایش داده شد، کابل‌های آنتن را از تلویزیون جدا کرده و دوباره وصل کنید.
دومین مشکل کانال یابی تلویزیون اسنوا: اگر حین کانال یابی، اتصال آنتن و تلویزیون قطع شد، ممکن است پیغام “اتصال آنتن با تلویزیون قطع شد” نمایش داده شود. در این صورت، هر چه سریع‌تر مشکل را پیدا کرده و دوباره کانال یابی را شروع کنید.

6. تنظیم کانال تلویزیون سونیا (SUNIYA)

بیشتر تلویزیون‌های سونیا مجهز به گیرنده دیجیتالی داخلی DVBT2 HEVC هستند. همچنین با دارا بودن سه پورت HDMI قابلیت اتصال به کلیه پخش‌کننده‌های دیجیتالی را نیز دارند. به این ترتیب به‌سادگی می‌توان از طریق گیرنده دیجیتالی داخلی به‌صورت دستی یا خودکار، کانال‌های دیجیتالی و باکیفیت دریافت کرد.

برای این کار کافیست با ورود به بخش تنظیمات کانال، یکی از گزینه‌های دستی یا خودکار را انتخاب کنید. سپس با فعال کردن گزینه جستجو کار تنظیم کانال تلویزیون سونیا آغاز خواهد شد. به خاطر داشته باشید که در روش دستی باید اطلاعات مربوط به کانال مورد نظر را به صورت دستی وارد کنید.

7. تنظیم کانال‌های تلویزیون جی پلاس (G- PLUS)

به منظور تنظیم کانال‌های تلویزیون جی پلاس لازم است از طریق منو و بخش تنظیمات به قسمت کانال بروید.

از قسمت Source گزینه آنتن DTV را فعال کنید.

در این قسمت با سه بخش روبه‌رو خواهید شد؛

  • تنظیم خودکار: با انتخاب این گزینه، لازم است دکمه LCN را نیز فعال کنید. در این صورت کانال یابی خودکار شروع می‌شود.
  • تنظیم دستی دیجیتال: برای تنظیم دستی دیجیتال، دکمه LCN باید غیرفعال باشد. سپس باید کد پهناب باند شبکه را در قسمت VHF/UHF CH اضافه کنید و گزینه جستجو را بزنید.
  • به روز‌رسانی خودکار کانال: به روز‌رسانی خودکار کانال بستگی به فرستنده و به روزرسانی آن دارد. یعنی با انتخاب این گزینه زمانی که فرستنده کانال را آپدیت کند، کانال در دستگاه شما هم آپدیت خواهد شد.

تنظیم کانال‌های تلویزیون جی پلاس

8. تنظیم کانال‌ تلویزیون دوو (DEWOO)

تلویزیون‌ دوو مجهز به گیرنده دیجیتال DVB-T2 می‌باشد و قابلیت دریافت تصاویرHD را نیز دارد. برای تنظیم کانال‌های تلویزیون دوو، با ورود به بخش منو و تنظیمات می‌توانید به‌راحتی نوع کانال یابی را مشخص کنید.

سپس با دادن فرکانس‌ کانال‌های دلخواه خود به دستگاه، به صورت دستی کانال یابی کنید . یا اینکه با فعال کردن گزینه کانال یابی خودکار لیستی ازکانال‌ها را پیش‌رو داشته باشید.

9. تنظیمات کانال یابی تلویزیون ایوولی

اگر تلویزیون ایوولی خود را تازه خریداری کرده اید، برای اینکه بتوانید کانال های تلویزیون را ببینید و تنظیمات کانال یابی تلویزیون ایوولی انجام دهید، باید آنتن را به تلویزیون متصل کنید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Channels را فعال نمایید.
  • با انتخاب گزینه Auto Search مراحل را پیش ببرید.
  • دکمه OK را روی ریموت کنترل فشار دهید.

تلویزیون شروع به جستجو کانال‌ها می‌کند. جستجو و تنظیم کانال تلویزیون ممکن است چند دقیقه طول بکشد. پس از اتمام جستجو، تلویزیون تمام کانال‌های موجود در منطقه شما را ذخیره می‌کند.

اگر پس از تنظیمات کانال یابی تلویزیون ایوولی، باز هم برخی از کانال‌ها را پیدا نکردید، می توانید از دفترچه راهنمای تنظیم کانال تلوزیون یا از اینترنت کمک بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد اطلاعات کاربردی در خصوص تنظیم کانال تلویزیون برندهای مختلف ارائه شود. چنانچه با مطالعه دفترچه راهنما و راهکارهای ارائه شده همچنان با مشکل مواجه هستید، با آچاره تماس بگیرید. آچاره با معرفی و اعزام تکنسین‌های مجرب و اهل فن در اسرع وقت، همواره یاریگر شما خواهد بود.

توصیه آقای امین یوسف پور نوران متخصص نصب و تعمیر آنتن تلویزیون آچاره برای شما:

توصیه آقای امین یوسف پور نوران متخصص نصب و تعمیر آنتن تلویزیون آچاره برای شما:

  • اگر تلویزیون شما در یک منطقه با سیگنال ضعیف قرار دارد، ممکن است برخی از کانال‌ها را پیدا نکند. در این صورت، سعی کنید آنتن دیجیتال را در مکان بهتری قرار دهید.
  • چنانچه تلویزیون مشکل خاصی ندارد و صرفا کانال یابی آن دچار اشکال است، بهتر است به‌جای هزینه اضافی تعمیرات و تعویض قطعات تلویزیون، از یک دستگاه گیرنده دیجیتال استفاده نمایید. این کار مقرون به صرفه‌تر است و مشکل شما را حل خواهد کرد.

3.3/5 - (15 امتیاز)

14 دیدگاه

  1. سلام.من تلویزیون اندروید ایوولی گرفتم میخوام گیرنده دیجیتالی رو فعال کنم نمیدونم چطوریه.میشه راهنمایی کنید؟

    1. سلام دوست عزیز
      توی منوی تلویزیون باید یک گزینه به اسم نصب وجود داشته باشه که داخل اون بتونید جستجوی شبکه های دیجیتال رو انجام بدید

      1. سلام میشه شماره تماستون بهم بدید ممنون میشم من یک تلویزون ایوولی دارم هیچ کس نمیتونه وصلش کنه حیرونم

  2. سلام خسته نباشید بنده تلویزیون ایوولی ۵۰اینچ اندروید گرفتم روی فرستنده هاتبرد یه ۷الی ۸تا شبکه میاره ولی روی یاهست هیچ شبکه ای نمیاد دلیلش چیه کلا ۷تا شبکه بیشتر نیست

  3. سلام من چند با ر کانال یابی کردم نوشته لطفا کانال ها را جست‌وجو کنید ما تلویزیون مان هوریون است وهیچی بالا نمیاره

  4. سلام تلویزیون ما magic tv هست بعضی از شبکه های اچ دی رو میاره ولی بعضی دیگرشون را نمیاره چرا؟

  5. توی تلویزیون اسنوا کانال یابی کردیم ولی ذخیره نمیشه… تنظیمات tuning رو پیدا نمیکنم که روی air بزنم… چکار باید کرد؟ممنونم

    1. سلام من سونیا دارم کانالها رو پیدا کردم ولی میخوام پشت سر هم بچینم و نمیتونم هر قسمتی رفتم جابجایی پیدا نکردم میتونید کمکی بهم بکنید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

خدمات تعمیر تلویزیون در محل
تعمیرات تخصصی تلویزیون با تیم حرفه‌ای آچاره

 

کلیک کنید