چگونه بهترین قرص ماشین ظرفشویی را انتخاب کنیم؟

لوازم خانگیماشین ظرفشویی

با انتخاب بهترین قرص ماشین ظرفشویی به ماشین ظرفشویی خود کمک کرده و ظروف و کارد و چنگال خود را تمیز و درخشان کنید. ویژگی‌‌های بهترین قرص ماشین ظرفشویی در تمامی برندها یکسان است و همگی آن‌ها کثیف‌ترین ظروف را پاک می‌کنند، سخت‌ترین لکه‌ها را از بین می‌برند و درخشندگی کامل ظروف شما را تضمین می‌کنند.

اگر شما هم تا به حال مجبور شده‌ باشید که کارد و چنگال‌های آغشته به تخم مرغ یا لیوان‌های رنگی‌شده با رژ لب خود را برای بار دوم در ماشین ظرفشویی بیندازید، پس به‌خوبی اهمیت انتخاب بهترین قرص ماشین ظرفشویی را می‌دانید.

بهترین قرص ماشین ظرفشویی در یک نگاه

  • بهترین قرص‌ ارزان قیمت ماشین ظرفشویی: Astonish All in 1
  • بهترین قرص‌ ماشین ظرفشویی سازگار با محیط‌ زیست: Ecover All in One
  • بهترین قرص همه‌جانبه: Finish Quantum Ultimate
  • بهترین قرص ماشین ظرفشویی برای داشتن لیوان‌های براق: Fairy Platinum All in Oneبهترین قرص ماشین ظرفشویی

نحوه انتخاب بهترین قرص ماشین ظرفشویی

اولین نکته‌ای که باید برای انتخاب بهترین قرص ماشین ظرفشویی بدانیم، این است که آن‌ها از چه چیزی ساخته می‌شوند. قرص‌های ماشین ظرفشویی از 2 آنزیم تشکیل شده‌اند: پروتئازها که به پروتئین‌هایی مانند شیر، پنیر، زرده تخم مرغ و گوشت حمله می‌کنند و آمیلازها که کربوهیدرات‌ها را تجزیه می‌کنند.

این آنزیم‌ها با سایر مواد شیمیایی مانند سفیدکننده، نرم‌کننده آب و مواد شیمیایی ضدخوردگی، برای جلوگیری از زنگ زدن دستگاه همکاری می‌کنند. اگر تعادل بین این مواد مناسب باشد، یک قرص ماشین ظرفشویی خوب باید به‌طور مؤثر چربی و کثیفی روی ظروف، کارد و چنگال و لیوان‌های شما را از بین ببرد و در عین حال ماشین ظرفشویی شما را هم در شرایط درجه یک نگه دارد.

آیا همه قرص‌های ماشین ظرفشویی از ویژگی‌های یکسانی برخوردار نیستند؟

در بین برندهای مختلف قرص‌های ماشین ظرفشویی، تفاوت‌های زیادی وجود دارد. برخی از قرص‌ها بهتر از چربی‌ها، لکه‌ها را از بین می‌برند؛ در حالی که برخی دیگر روی لیوان‌ها بسیار خوب تأثیر می‌گذارند اما نمی‌توانند آخرین بقایا را از ظروف پخت شما پاک کنند.

همچنین شایان ذکر است که برخی از قرص‌های ماشین ظرفشویی، برای استفاده در دمای 50 تا 60 درجه سانتی‌گراد یا بالاتر طراحی شده‌اند و در چرخه دمای پایین عملکرد چندان خوبی ندارند. به همین دلیل برای انتخاب بهترین قرص ماشین ظرفشویی، باید همه جوانب را در نظر بگیرید.

از متخصصین "آچاره" رایگان قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

کسب اطمینان از تمیز شدن ماشین ظرفشویی

حتی اگر از قرص‌های همه‌کاره هم استفاده می‌کنید، ممکن است لازم باشد گاهی اوقات ماشین ظرفشویی خود را با نمک پر کنید تا رسوب آهک کاهش یابد و فیلترهای آب تعبیه‌شده در ماشین به‌درستی کار کنند؛ به‌خصوص در مناطقی که آب از سختی بالایی برخوردار است!

مطلب پیشنهادی: تعویض محفظه مواد شوینده ماشین ظرفشویی

بهترین قرص ماشین ظرفشویی برای خرید

در این قسمت بهترین قرص ماشین ظرفشویی را برای سلیقه‌های مختلف معرفی خواهیم کرد:بهترین قرص ماشین ظرفشویی

1. استونیش آل این وان، ارزان‌قیمت‌ترین

زمانی که از این قرص در شستشوی گرم استفاده می‌شود، به‌خوبی مانند برخی از مارک‌های پیشرو عمل می‌کند. اگر می‌خواهید در این شرایط مصرف آب را به حداقل برسانید، ظروف را با یک چرخه خنک‌تر بشویید یا ماشین ظرفشویی خود را تا جایی که مانع از تمیز شدن ظروف نمی‌شود پر کنید.

استونیش ممکن است بهترین قرص نباشد و مارک‌های گران‌تر کار بهتری انجام ‌دهند ولی با این حال، اگر به‌طور منظم از ماشین ظرفشویی استفاده می‌کنید، این قرص‌ها می‌توانند انتخاب خوبی برای شما باشند.

مطلب پیشنهادی:تعویض قفل درب ماشین ظرفشویی

2. Ecover All in One بهترین قرص ماشین ظرفشویی سازگار با محیط زیست

اگر نگران تأثیرات محیط زیستی ماشین ظرفشویی خود هستید اما نمی‌خواهید استفاده از آن را هم کنار بگذارید، کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید برای اطمینان از سازگاری بیشتر با محیط زیست انجام دهید. شستن ظروف با یک چرخه شستشوی خنک‌تر و کوتاه‌تر یکی از این کارها است، اما یکی دیگر از این موارد، انتخاب یک قرص ماشین ظرفشویی سازگار با محیط‌زیست است. این برند به دلیل محلول‌های پاک‌کننده طبیعی و ملایم خود شناخته شده است.

این قرص‌ها به‌جای مواد شیمیایی قوی از مواد معدنی و گیاهی ساخته شده‌اند؛ هرچند که ممکن است به‌خوبیِ برخی از مارک‌های گران‌قیمت و قدرتمند، ظروف را تمیز نکنند، اما با مواد شیمیایی کمتری که دارند، عملکرد بسیار خوبی دارند.بهترین قرص ماشین ظرفشویی

زمانی که ماشین ظرفشویی شما بیش از حد پر نشده باشد، بهترین عملکرد را دارد؛ زیرا پر کردن بیش از حد ماشین ظرفشویی می‌تواند باعث رقیق شدن بیش از حد محلول شود. همچنین بهتر است علاوه‌بر قرص‌های ماشین ظرفشویی، به‌طور منظم از کمک مایع براق‌کننده و نمک‌های ماشین ظرفشویی هم استفاده شود.

3. Finish Quantum Ultimate شوینده‌ای همه‌جانبه

این قرص‌های گران‌قیمت از جمله گران‌ترین قرص‌های موجود در بازار هستند. قرص‌های کوانتوم آلتیمیت حتی آزمایش تخم‌مرغ را هم با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند و پس از اتمام چرخه، هیچ مدرکی از سفت شدن و خشک شدن زرده روی قاشق‌ها و بشقاب‌ها باقی نگذاشتند.

اگر از محصولات این برند به‌عنوان تولیدکننده بهترین قرص ماشین ظرفشویی استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که نوع مناسب را انتخاب کرده‌اید؛ چون Finish طیف وسیعی از قرص‌ها را تولید می‌کند که برخی از آن‌ها کیفیت پایین‌تری دارند.

4. Finish Powerball All in One انتخابی برای خرید عمده

اگر مجبور هستید تا قرص‌های ماشین ظرفشویی را بیشتر از میزان عادی تهیه کنید، این مورد یک انتخاب خوب برای شماست! خود قرص‌ها به‌صورت جداگانه برای تازه ماندن بسته‌بندی می‌شوند و پس از اتمام چرخه ماشین ظرفشویی، از خود رایحه لیمو به‌جا می‌گذارند.بهترین قرص ماشین ظرفشویی

این قرص‌ها به‌عنوان یک همه‌کاره، برای رفع نیاز به نمک اضافی یا کمک شستشو طراحی شده‌اند. اگر در منطقه‌ای با آبی با سختی بالا زندگی می‌کنید، افزودن نمک اضافی به جلوگیری از تجمع رسوب آهک کمک خواهد کرد.

همچنین در صورت اضافه کردن مواد شوینده، ممکن است متوجه شوید که ظروف شیشه‌ای شما سریع‌تر خشک می‌شوند. در این شرایط ارزش این را دارد که یک بار از این قرص استفاده کنید تا ببینید دقیقاً بهترین قرص ماشین ظرفشویی برای ماشین شما چیست.

5. Fairy Platinum All in One برای داشتن لیوان‌های براق

این قرص‌ها به شما اطمینان می‌دهند که می‌توانید هر چیزی را که دوست دارید، بپزید؛ چون می‌توانند چرب‌ترین ظروف را هم برای شما درخشان و براق و تمیز کنند. با اطمینان می‌توان گفت که این قرص هم در دسته بهترین قرص ماشین ظرفشویی قرار می‌گیرد و هیچ اثری از چربی یا کثیفی باقی نمی‌گذارد.

از متخصصین "آچاره" رایگان قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

کثیف‌ترین لیوان‌های آغشته به چای و قهوه هم کاملاً سفید می‌شوند، در حالی که لیوان‌ها پس از شستشوهای زیاد، بدون کدر شدن در طول زمان، شفاف خواهند شد.

جمع‌بندی

در این مقاله از مجله آچاره با بررسی انواع قرص ماشین ظرفشویی، تلاش کردیم تا تمام اطلاعات مهم به‌منظور انتخاب بهترین قرص ماشین ظرفشویی را در اختیار شما قرار دهیم و چند گزینه را در این راستا به شما معرفی کنیم. اگر شما هم گزینه‌ای را مدنظر دارید، آن را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا دیگر کاربران هم آن را به لیست خود اضافه کنند.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا