خدمات نظافت راه پله غرب تهران با قیمت مصوب اتحادیه

نظافت و شستشو

نظافت راه پله غرب تهران از جمله خدمات آچاره برای راحتی و تامین نیازهای ساکنین غرب تهران است. این خدمات شامل غبارروبی و گردگیری طبقات، تی کشیدن زمین، پاک کردن شیشه‌های مشاعات، تمیز کردن آسانسور، پریزهای برق و درب ورودی ساختمان می‌شود.

نظافت راه پله آپارتمان اهمیت زیادی دارد چون معمولا اولین جایی است که بعد از ورود به ساختمان به چشم بیننده می‌آید. حتی اگر ساختمانی دارای آسانسور باشد باز هم نظافت راه پله و مشاعات آن باید به‌طور منظم انجام گیرد.

علاوه‌بر سرویس نظافت راه پله غرب تهران، آچاره خدمات نظافت منزل و ساختمان را در 3 کلاس سرویس عادی، ویژه و لوکس توسط نیروهای خدماتی مجرب ارائه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه نظافت منزل مراجعه کنید یا با شماره 1471 تماس بگیرید.

اهمیت نظافت راه پله و مشاعات ساختمان

نظافت منزل تنها به تمیز کردن و جارو زدن محیط داخلی خانه محدود نمی‌شود. تمیز بودن راه پله‌ها و پارکینگ یک ساختمان از ورود حشرات و آلودگی فضای بیرون، به داخل خانه جلوگیری می‌کند. بنابراین نظافت راه پله با تمیزی محیط داخلی هر واحد مسکونی رابطه‌ای مستقیم دارد.

امروزه به‌دلیل مشغله‌های کاری فراوان، افراد فرصت کمتری برای نظافت منزل و محل کار خود دارند. از آن گذشته نظافت راه پله و مشاعات مجتمع و ساختمان‌های مشاعی، هیچ‌گاه توسط خود ساکنان انجام نمی‌شود و معمولا این کار به نیروهای خدماتی واگذار می‌شود؛ بنابراین یافتن نیروهای مجرب و کاربلدی که در مدت زمان کوتاهی قادر باشند، مشاعات و راه پله را نظافت کنند، بسیار مغتنم است.

ما پیشنهاد می‌کنیم قبل از واگذاری نظافت راه پله و مشاعات ساختمان مسکونی یا اداری خود به شرکت‌های خدماتی، یکبار سرویس نظافت راه پله غرب تهران شرکت آچاره را امتحان کنید. این شرکت با داشتن پرسنل حرفه‌ای بهترین خدمات نظافت منزل در غرب تهران را در سریع‌تری زمان در اختیار ساکنین تهران قرار می‌دهد.

سرویس نظافت را از کارشناسان کاربلد آچاره بخواهید!

  • سفارش آنلاین نظافت منزل
  • نظافت ساختمان با نظافتچی خانم و آقا
  • استعلام رایگان قیمت نظافت منزل
  • گردگیری و خانه تکانی
  • نظافت راه پله و حیاط

سرویس نظافت منزل و ساختمان با آچاره

سرویس نظافت را از کارشناسان کاربلد آچاره بخواهید!

  • سفارش آنلاین نظافت منزل
  • نظافت ساختمان با نظافتچی خانم و آقا
  • استعلام رایگان قیمت نظافت منزل
  • گردگیری و خانه تکانی
  • نظافت راه پله و حیاط

سرویس نظافت منزل و ساختمان با آچاره

نظافت راه پله در غرب تهران با آچاره

آچاره سعی دارد با استخدام تیم حرفه‌ای و با تجربه بهترین نظافت راه پله غرب تهران را در سریع‌ترین زمان برای همشهریان ارائه کند. نظافت راه پله در غرب تهران با هدف راحتی ساکنین انجام می‌شود و شامل تمیز کردن راه پله، پارکینگ و سایر مشاعات خواهد شد.

خدمات نظافت راه پله غرب تهران شامل نظافت راه پله‌ها، کلید پریزها، نرده‌ها و قرنیزها، داخل و خارج آسانسور، پنجره‌های راه پله و پارکینگ، حیاط و پارکینگ و درب ورودی می‌شود. برای این کار می‌توانید با توجه به رزومه کاری و تعرفه پیشنهادی، بهترین تیم را با خیال راحت انتخاب کنید.

نظافت راه پله در غرب تهران

نظافت راه پله توسط پرسنل آقا انجام می‌شود یا خانم؟

نظافت راه پله پرتکرارترین سرویس‌ خدماتی آچاره است. در این مجموعه خدماتی برای نظافت راه پله غرب تهران از پرسنل آقا استفاده می‌شود. با توجه به سختی کار و نوع نظافت، پرسنل آقا برای انجام این کار مناسب‌تر هستند.

از آنجایی که نظافت راه پله در غرب تهران شامل مشاعات بیرون از واحد است وجود آقایان نظافتچی مشکلی برای خانم‌های ساکن در ساختمان ایجاد نخواهد کرد. از این رو به‌راحتی می‌توان از پرسنل آقا برای نظافت راه پله‌ها و مشاعات دیگر ساختمان کمک گرفت.

محاسبه رایگان هزینه سرویس نظافت منزل و ساختمان!

بهترین مواد شوینده برای نظافت راه پله کدامند؟

مطابق راهنمای نظافت پارکینگ برای نظافت راه‌ پله و پارکینگ نباید از مواد شوینده قوی و اسیدی مانند وایتکس استفاده شود. این مواد گرچه خاصیت جرم‌گیری خوبی دارند و سطح را بلافاصله تمیز می‌کنند؛ اما حالت چسبندگی به جا می‌گذارند.

استفاده از مواد شوینده مناسب از جمله مواردی است که در خدمات آچاره برای نظافت راه پله غرب تهران در نظر گرفته می‌شود. راه پله پر رفت‌وآمدترین منطقه ساختمان محسوب می‌شود و تمیزی آن نقش مهمی در سلامت ساکنین دارد.

بهترین نظافت راه پله غرب تهران

قیمت نظافت راه پله غرب تهران

با توجه به اهمیت نظافت و شستشوی پارکینگ خانه و ساختمان به‌دلیل تردد وسایل‌نقلیه، نظافت این قسمت از ساختمان هم جزء نظافت راه پله غرب تهران محسوب می‌شود. هزینه نظافت راه پله به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای برآورد هزینه نظافت راه پله و مشاعات ساختمان باید فاکتورهای زیر را در نظر بگیریم:

  • نظافت راه پله و سایر مشاعات چند ساعت زمان می‌برد؟
  • ساختمان چند طبقه است و چند راه پله باید نظافت شوند؟
  • ساختمان دارای چند طبقه پارکینگ است؟

(برای کسب اطلاعات دقیق در خصوص قیمت نظافت راه پله غرب تهران و مشاهده جدول راهنمای قیمت کلیک کنید.)

قیمت نظافت راه پله غرب تهران

محدوده ارائه خدمات نظافت راه پله غرب تهران

امروزه به صرفه‌ترین و سریع‌ترین راه برای نظافت ساختمان استخدام نیروهای خدماتی باتجربه است. با کمک گرفتن از نیروهای خدماتی برای نظافت راه پله در غرب تهران و از آنجا که هزینه نظافت مشاعات و راه پله برعهده کلیه ساکنین است،هزینه‌ها بین ساکنین تقسیم می‌شود و می‌توان در وقت و هزینه‌های کلی آپارتمان صرفه‌جویی کرد.

نظافت خانه و ساختمان با تیم کاربلد آچاره

از جمله مناطق نظافت راه پله غرب تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نظافت راه پله شهرک غرب
  • نظافت راه پله سعادت آباد
  • نظافت راه پله صادقیه
  • نظافت راه پله پونک
  • نظافت راه پله جنت آباد
  • نظافت راه پله گیشا
  • نظافت راه پله تهرانسر
  • نظافت راه پله شهران
  • نظافت راه پله ستارخان
  • نظافت راه پله اکباتان

نظافت راه پله در غرب تهران بسته به متراژ راه پله و درخواست ساکنین ممکن است به‌صورت هفتگی، هر دو هفته یک بار یا هر ماه انجام شود. اما بهترین زمان‌بندی توصیه شده برای نظافت مشاعات و راه پله‌ها هر دو هفته یکبار است.

مناطق نظافت راه پله غرب تهران

شما می‌توانید با سفارش نظافت عادی دوره‌ای، از خدمات ویژه این سرویس بهره‌مند شوید. اگر نظافت راه پله ومشاعات به‌صورت دوره‌ای و در فواصل زمانی کوتاه انجام شود، همیشه ساختمانی پاکیزه خواهید داشت و مراقبت و نگهداری از رنگ دیوار و سرامیک و کفپوش‌های پله نیز کاری ساده خواهد بود و کمتر در معرض کثیفی و لکه‌های سرسخت قرار خواهند گرفت. به این ترتیب هزینه نقاشی و رنگ‌آمیزی یا تعویض کفپوش به ساکنین تحمیل نخواهد شد.

جمع‌بندی

نظافت راه پله و مشاعات ساختمان نقش مهمی در سلامت جسمی و روانی ساکنین دارد. از این رو بهترین راه برای نظافت راه پله غرب تهران کمک گرفتن از نیروهای خدماتی متخصص در این کار است.

بهتر است نظافت راه پله و مشاعات ساختمان هر دو هفته یکبار انجام شود. نظافت راه پله شامل تمیز کردن آسانسور، نرده‌ها، درب ورودی، پنجره‌های پارکینگ و شستن حیاط می‌شود. برای اطمینان خاطر ساکنین این کار را به تیم باتجربه نظافت راه پله غرب تهران شرکت آچاره بسپارید و از تمیزی محیط زندگی خود لذت ببرید.

سوالات متداول

تهیه لوازم و مواد شوینده برای نظافت راه پله به عهده چه کسی است؟

مواد شوینده و لوازم توسط سفارش‌دهنده آماده می‌شود تا به‌محض حضور نیرو در محل، بدون اتلاف وقت، کار نظافت آغاز شود.

آیا پرسنل خدماتی برای نظافت راه پله تایید صلاحیت می‌شوند؟

تمامی نیروهای خدماتی از لحاظ مهارت فنی و صلاحیت اخلاقی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند و گواهی عدم سوء پیشینه آن‌ها از مراجع قضایی اخذ شده است.

آیا امکان انتخاب نیروهای خدماتی از سوی سفارش‌دهندگان وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید پس از ثبت سفارش، پروفایل نیروهای خدماتی را مطالعه کنید و شخصا فرد مورد نظر خود را انتخاب کنید.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا