تعمیر کولر گازی تعمیر کولر گازی

کنترل کولر گازی با موبایل از راه دور

سرمایش و گرمایشسرمایشکولر گازی و داکت اسپلیت

کنترل کولر گازی با موبایل این امکان را به شما می‌دهد تا با اتصال سیستم تهویه مطبوع به وای فای، دستگاه خود را با استفاده از تلفن خود کنترل کنید. کنترل کولر گازی از طریق گوشی هوشمند راحتی بیشتری را در زندگی روزمره برای ما فراهم می‌کند. در واقع این برنامه‌ها کنترل بسیار پیشرفته‌تر و ویژگی‌های هوشمندانه‌ای را ارائه می‌کنند که کنترل‌های از راه دور به سادگی قادر به ارائه آن نیستند.

کنترل کولر گازی با موبایل هوشمند دارای مزایای زیادی است. مزیت اصلی این است که می‌توانید قبل از رسیدن به خانه دمای مناسب را تنظیم کنید. با انجام این کار، لحظه‌ای که وارد خانه خود شدید متوجه می‌شوید که دما دقیقاً همان دمایی است که می‌خواهید. کنترل کولر گازی با موبایل این امکان را فراهم می‌کند تا سیستم اسپیلت را از راه دور تنظیم کنید تا روشن شود. این قابلیت از طریق نرم‌افزار خاصی در گوشی هوشمند امکان‌پذیر است که سیستم کولر گازی را کنترل می‌کند. این عملکرد هم برای مصارف خانگی و هم برای اماکن اداری کاربرد دارد. کنترل کولر گازی از طریق تلفن جدیدترین فناوری تولید کنندگان پیشرو است.

علاوه بر این اگر هنگام خروج از خانه، فراموش کردید کولر گازی خود را خاموش کنید از طریق کنترل گازی با موبایل می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید. همچنین، می‌توانید زمانی که در اتاق‌های دیگر خانه هستید و به ریموت کنترل دسترسی ندارید مستقیماً کولر گازی را با نرم‌افزار گوشی خود کنترل کنید. به این ترتیب اگر در رختخواب دراز کشیده‌اید و می‌خواهید سالن را گرم کنید می‌توانید از طریق گوشی هوشمند خود به این هدف برسید. مزیت بزرگ دیگر کنترل گازی با موبایل این است که می‌توانید سیستم تهویه مطبوع خود را در شرایطی که ریموت کنترل آن به درستی کار نمی‌کند تنظیم کنید. همچنین لازم نیست تنظیماتی که در مورد کنترل دما برایتان مطلوب‌تر است را به خاطر بسپارید. کافی است این پارامترها را در برنامه گوشی خود ذخیره کرده و تنها با یک کلیک به دمایی که دوست دارید دسترسی داشته باشید.

کنترل کولر گازی از طریق گوشی هوشمند و اینترنت

یکی از نتایج پیشرفت تکنولوژی، اضافه شدن کنترل اینترنتی به روش‌های سنتی تنظیمات از راه دور است که به‌واسطه آن می‌توان تجهیزات را به طور مستقل روشن کرد. در صورتی که برنامه‌ها تغییر کنند و نیازی به روشن کردن کولر گازی در زمان تعیین شده نباشد، به راحتی می‌توانید تنظیمات را تغییر داد.

تکنولوژی کنترل گازی با موبایل حجم بالای صرفه جویی در هزینه‌ها را به همراه دارد زیرا تجهیزات قدرتمند هنگام کار در یک اتاق خالی برق مصرف می‌کنند. اگر خانه شما سیم کشی قدیمی داشته باشد روشن گذاشتن دستگاه کاری خطرناک خواهد بود. توصیه می‌شود تا زمانی که سیستم اسپلیت در حال کار کردن است در خانه بمانید. کنترل از راه دور کولر گازی و سایر لوازم خانگی به شما این امکان را می‌دهد تا در موقعیت‌های غیرمعمول زندگی آرامش خود را حفظ کنید.

تعمیر کولر گازی
تعمیر کولر گازی

این عملکرد در زمان خنک کردن اتاق‌های سرور که چندین سیستم خنک‌کننده به نوبت کار می‌کنند مفید است. برای اینکه دما بالا نرود و سرور در اثر گرم شدن بیش از حد از کار نیفتد ترتیب عملکرد تجهیزات خنک‌کننده از راه دور کنترل می‌شود. حتی ممکن است هیچ فردی در محل کار نباشد بنابراین تنها گزینه موجود استفاده از برنامه‌های مدیریت دما از طریق کنترل گازی با موبایل است.

علاوه بر روشن و خاموش کردن کولر گازی، برنامه‌های ویژه مبتنی بر اندروید یا آیفون این قابلیت را دارند که در صورت فراموش کردن افراد، آن‌ها را خاموش کنند. برنامه‌هایی وجود دارند که در زمان نصب آن‌ها برنامه‌ها به شما یادآوری می‌کنند که چه کارهایی را باید برای ایمنی خانه خود انجام دهید. چنین تنظیماتی به شما امکان می‌دهد در مصرف انرژی صرفه جویی کنید بنابراین با روش کنترل گازی با موبایل صورتحساب‌هایی با مبالغ کمتر را از خدمات عمومی دریافت می‌کنید.

مطلب پیشنهادی نبایدها و بایدهای شارژ موبایل در ماشین

اصول کنترل کولر گازی با استفاده از برنامه‌ها

عملکردهای مربوط به کولر گازی که از راه دور از طریق برنامه کنترل می‌شوند شامل موارد زیر است:

  1. می‌توانید دستگاه را روشن و خاموش کنید.
  2. دما را کنترل کنید.
  3. سرعت فن را تغییر دهید.
  4. حالت عملیاتی یعنی سرمایش یا گرمایش را انتخاب کنی.
  5. یک درجه حرارت مشخص را ثابت نگه دارید.
  6. اطلاعات موجود که در صفحه برنامه نمایش داده می‌شود:
  7. شبکه وای فای و قدرت آن
  8. زمان کار کنترلر
  9. شرایط آب و هوایی برای آینده
  10. دما و رطوبت هوا
  11. سطح دما و رطوبت داخلی
  12. نشانگرهای عملکرد کولر گازی، تنظیم دما، زاویه، سرعت فن.

سرویس پیشنهادی آچاره : تعمیر کولرگازی در محل

برنامه‌های کنترل گازی با موبایل به طور خودکار دستگاه را شناسایی می‌کنند، به آخرین نسخه به روز می‌شوند و به شما امکان می‌دهند چندین دستگاه را هم‌زمان مدیریت کنید. در ابتدای کار یک کنترلر بر روی دیوار خانه نصب می‌شود که با شبکه 220 ولت کار می‌کند. برنامه مشابهی بر روی گوشی هوشمند نصب شده و با پیروی از دستورالعمل‌های نصب، شروع به کار می‌کند.

روش دیگر برای کنترل سیستم‌های از راه دور، کنترلرهای GSM است. اگر شبکه اینترنت وجود نداشته باشد یک پیام کوتاه از ساده‌ترین تلفن همراه با سیم کارت به کنترل کننده‌ای که سنسورهای دما و سیستم‌های آب و هوا به آن متصل هستند ارسال می‌شود. سیستم‌های هشدار دیگری وجود دارند که مجهز به دستگاه‌های مشابه هستند. وقتی پیامی ارسال می‌کنید تنظیمات فناوری آب و هوا تغییر می‌کند.

محاسبه رایگان هزینه نصب و تعمیر کولر گازی!

مدل‌های کولر گازی قابل کنترل از طریق موبایل

برای هر برنامه، مدل‌های خاصی از سیستم‌های اسپلیت در دسترس هستند. برخی باید به صورت دستی تنظیم شوند، برخی دیگر از قبل دارای کنترل WI-FI داخلی هستند.

برای مثال:

  • مدل‌های Panasonic، Daikin، Toshiba، Mitsubishi، LG، Fujitsu برای واحدهای IntesisHome در دسترس هستند. با استفاده از سیم ارائه شده، دستگاه کنترل شبکه متصل شده و به نقطه دسترسی WI-FI مرتبط می‌شود. با کمک این ماژول، سیستم خانگی گزارشی در مورد مصرف برق و انرژی صرفه جویی شده به مالک ارسال می‌کند.

در واقع شرکت قصد دارد نرم‌افزاری را عرضه کند که سیستم‌های گرمایش و روشنایی را از راه دور کنترل کند و پرده‌های اتاق را به‌طور خودکار باز و بسته نماید.

مطلب پیشنهادی اتصال گوشی اندروید به تلویزیون

  • کنترلر نسل جدید COMxs برای اسپلیت گروه RC طراحی شده است. کل خط کولر گازی به منظور کنترل حتی بدون اینترنت به سیستم‌های دزدگیر ساختمان متصل می‌شود. در زمان فعالیت از منابع برق پشتیبان، کنترل از راه دور غیرفعال نمی‌شود. زمانی که منبع تغذیه عادی بازیابی شد دستگاه به خودی خود راه‌اندازی می‌شود.

کنترلر مجهز به حافظه‌ای است که آخرین تنظیمات پارامترهای عملکرد دستگاه را به خاطر می‌آورد. پس از وصل شدن برق، کولر گازی روشن می‌شود و طبق آخرین تنظیمات از پیش تعیین شده کار می‌کند.

  • کنترلرهای یونیورسال از Grion به اکثر برندهای معروف تجهیزات HVAC و تجهیزات اداری متصل می‌شوند.
  • سیستم‌های اسپلیت Gree Smart از طریق برنامه‌ای برای گوشی‌های هوشمندی که روی پلتفرم اندروید یا iOS اجرا می‌شوند، از طریق WI-FI یا از طریق ابر اینترنتی Gree Cloud Platform کنترل می‌شوند.

نرم‌افزار کنترل کولر گازی از گوشی هوشمند Midea قابلیت اتصال جهانی به هر کولر گازی را دارد. رابط برنامه از نظر ظاهری شبیه به ریموت کنترل کولر گازی است. اگر سیستم اسپلیت از نسل جدید باشد، از روتر برای انتقال سیگنال‌ها و پورت مادون قرمز برای مدل‌های دیگر استفاده می‌شود.

ثبت رایگان درخواست تعمیر کولر گازی

علاوه بر مدل‌های جهانی کنترلرها، هر شرکت تولید کننده تجهیزات سرمایشی و گرمایشی برنامه‌ای را توسعه می‌دهد که تنها یک برند از تهویه مطبوع را کنترل می‌کند. شرکت‌های زیر برنامه‌های مخصوص به خود را برای تبلت، گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی دارند:

دایکین – برنامه هوشمند دایکین

سامسونگ – کولر گازی هوشمند.

مطلب پیشنهادی آیا اتصال گوشی به تلویزیون قدیمی

اگر کولر گازی خود را از شرکتی خریداری کرده‌اید که برنامه‌هایی برای کنترل گازی با موبایل از طریق اینترنت را ارائه نمی‌کند، باید برنامه‌ها را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که متناسب با اکثر برندها و مدل‌ها باشد. از میان برنامه‌های پولی و غیر رایگان می‌توانیم اپلیکیشن Smart IR Remote – AnyMote را پیشنهاد کنیم که در بازار گوگل پلی به فروش می‌رسد. این برنامه برای تعداد زیادی از مدل‌های کولر گازی کار می‌کند. می‌توانید IR Universal Remote – IR 2.0 را به صورت رایگان دانلود کنید. این نرم‌افزار تبلیغات زیادی دارد که در کار اختلال ایجاد می‌کند، اما تا کنون 5 میلیون کاربر به دلیل رایگان بودن برنامه را دانلود کرده‌اند.

 اپلیکیشنRemote CT – Smart Remote

این برنامه یک کنترل از راه دور هوشمند برای دستگاه‌های الکترونیکی با تلفن هوشمند از راه دور IR (مادون قرمز) است و به کمک آن می‌توانید از تلفن هوشمند خود به عنوان کنترل از راه دور هوشمند IR و کنترل کولر گازی با موبایل استفاده کنید.

جمع‌بندی

کنترل‌کننده‌های کولر گازی دستگاه‌های هوشمندی هستند که نه تنها امکان کنترل کولر گازی با موبایل را به شما می‌دهند، بلکه ویژگی‌های شگفت‌انگیزی را نیز به کولر گازی شما اضافه می‌کنند. از آنجایی که صرفه جویی در مصرف انرژی یکی از دغدغه‌های اصلی هر صاحب خانه است یک کنترلر کولر گازی هوشمند به شما کمک می‌کند تا در مصرف انرژی تا 25 درصد صرفه جویی کنید.

کنترلر به شما اجازه می‌دهد تا برنامه‌های یک هفته را تنظیم کنید. با استفاده از قابلیت هوشمند کنترل کولر گازی با موبایل می‌توانیم کولر گازی خود را در محدوده دمایی تعیین شده تنظیم کنیم. کنترلر هوشمند شما را از وضعیت فیلتر هوا و آمار استفاده مطلع می‌کند. به عبارت دیگر، با استفاده از یک کنترلر هوشمند شما می‌توانید کولر گازی خود را به ویژگی‌های هوشمند مجهز کنید!

3.9/5 - (15 امتیاز)

5 دیدگاه

  1. سلام…یه سوالی داشتم…
    یه دستگاه کولر گازی سامسونگ smart inverter دارم و خواستم بدونم با برنامه SmartThings میتونم بهش وصل بشم؟

    1. با سلام، بله با موبایل می‌توانید وصل شوید. اگر می‌خواهید ریموت کار کنید باید با لن اینترنت را به کولر وصل کنید. در غیر این صورت فقط وقتی که نزدیک هستید می‌توانید به عنوان ریموت استفاده کنید.

  2. سلام کولر مارک kico دارم فک کنم ایرانیه نمی‌دونم اصلا چه شرکتیه یا با چه برنامه ای میشه کنترلش کرد توی شیایومی ریموت که مارکش نبود،چه برنامه برای کنترل این برند هست؟

  3. سلام
    وقتتون بخیر
    کولر (اسپلیت) گازی ما مارک evvoli هست باید از چه برنامه ای برای کنترل از راه دور با استفاده از گوشی استفاده کنم ؟

  4. سلام روزتون بخیر
    ریموت کنترل کولر ایران رادیاتور گم کردیم با چه برنامه ای روی گوشی میتونیم راه اندازیش کنیم؟؟ تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

تعمیر کولر گازی
خدمات تخصصی تعمیر کولر گازی با آچاره

 

کلیک کنید