مزایا و معایب یخچال استیلون که به شما نمی‌گویند!

لوازم خانگییخچال و فریزر

اگر قصد خرید یخچال استیلون را دارید، بهتر است کمی درباره این برند ایرانی تحقیق کنید. آشنایی با مزایا و معایب یخچال استیلون به شما کمک می‌کند انتخاب بهتری داشته باشید. 

اطلاعات راجع به معایب و مزایا یخچال استیلون که در این مطلب گردآوری شده است بر اساس دیدگاه کارشناسان فنی و نظرات مصرف‌کنندگان این محصول است؛ بنابراین شما می‌توانید با بررسی این نظرات، اطلاعات جامعی در خصوص این برند یخچال فریزر کسب کنید.

اگر در خصوص خرید، نصب و تعمیر یخچال فریزر نیاز به مشاوره و خدمات دارید، می‌توانید درخواست خود را در وبسایت آچاره به رایگان ثبت کنید.

نکات کلیدی

  • یخچال استیلون تولید جدیدی از گروه صنعتی سوزان تبریز است. 
  • یخچال استیلون دارای ظاهری زیبا و به روز است. 
  • بدنه یخچال استیلون از جنس پلاستیک باکیفیت ساخته شده است. 
  • یخچال استیلون به گفته خریداران آن، صدای بلند و آزاردهنده‌ای دارد. 
  • خدمات پس از فروش این یخچال در بعضی شهرها، جوابگوی خریداران نیستند. 

یخچال استیلون ساخت کجاست؟

قبل از بررسی معايب یخچال استيلون بهتر است درباره شرکت سازنده آن بیشتر بدانیم. یخچال استيلون ساخت ایران است و به شرکت سوزان تعلق دارد. گروه صنعتی سوزان در سال 1357 با تولید پلوپز، کار خود در ایران را شروع کرد. 

این شرکت، در سال‌های بعد با تولید اجاق گاز ایستاده با نام جهان افروز آذر، بین ایرانیان مطرح شد و در سال 1372 محصولات خود را با تولید بخاری گازی، کولر آبی و آبگرمکن توسعه داد. یخچال استیلون جدیدترین تولید این گروه صنعتی است.

محاسبه رایگان هزینه نصب و تعمیر یخچال!

مزایا و معایب یخچال استیلون چیست؟

از آنجایی که اطلاعات دقیقی از تولیدات استيلون در سایت‌های اینترنتی وجود ندارد، صحبت درباره مزایا و معایب یخچال استیلون کمی مشکل است. بنابراین باید به نظرات خریداران و کاربران آن اکتفا کنیم. 

مزایای یخچال استیلون

یکی از بزرگترین مزایای یخچال استیلون، ظاهر شیک و به روز آن است که البته به تقلید از برندهای خارجی طراحی شده است. قیمت این یخچال، نسبتا پایین است و از این رو برای خیلی از افراد، انتخاب مناسبی است. 

درب و بدنه این یخچال از پلاستیک درجه یک ساخته شده و طبقات شیشه‌ای آن، نشکن هستند. از این رو در نگاه اول، جذاب و زیبا به نظر می‌رسد. این یخچال به دلیل جادار بودن، برای خانواده‌های پرجمعیت هم مناسب است. 

گروه صنعتی سوزان، در شهر تبریز واقع شده و نمایندگی‌های فعال آن در کل ایران و غرب کشور آماده خدمت‌رسانی هستند. در دسترس بودن لوازم یدکی این یخچال، مزیت دیگری است که می‌توان برای آن نام برد. 

یخچال فریزر استیلون به قفل کودک مجهز است و می‌توانید آن را از روی پنل کنترل، فعال کنید. این مدل یخچال فریزر، ضد برفک است و لازم نیست هر چند وقت آن را برفک‌زدایی کنید. 

یخچال استیلون ساخت کجاست

یخچال استیلون دارای ضمانت 24 ماهه شرکتی است. همانطور که گفتیم شرکت اصلی آن در شهر تبریز واقع شده و در همه جای ایران، نمایندگی دارد. 

بعد از بررسی مزایای یخچال استیلون، بهتر است با معایب آن هم آشنا شویم. برای خرید هر وسیله برقی باید تحقیق کنید و انتخاب شما باید با دید باز باشد. پس لازم است که ایرادات این یخچال را هم بدانید. 

پیشنهاد می‌کنیم راهنمای مزایا و معایب یخچال فریزر دوقلو سامسونگ را مطالعه کنید.

نصب و تعمیرات تخصصی یخچال با تیم آچاره

معایب یخچال استیلون

  1. اولین عیب یخچال استیلون، که بزرگترین مشکل این برند ایرانی محسوب می‌شود، ناشناخته بودن آن است. همانطور که گفتیم اطلاعات کاملی درباره این یخچال در سایت‌ها وارد نشده و تحقیق درباره آن کمی مشکل است. 
  2. ایراد دیگر یخچال استیلون این است که در انواع ساید بای ساید آن، یخساز و آبریز اتوماتیک تعبیه نشده است. 
  3. میزان مصرف برق یخچال و مصرف انرژی یخچال در رده A قرار دارد. در حالیکه رده انرژی سایر برندهای ایرانی و خارجی ++A است. 
  4. تنظیم درجه دمای یخچال استیلون از طریق دکمه داخل آن انجام می‌شود. یعنی روی پنل کنترل، دکمه‌ای برای افزایش یا کاهش درجه دمای یخچال تعبیه نشده است. 
  5. بعضی مصرف‌کنندگان شکایت دارند که برق نمایشگر یخچال بعد از مدتی از کار افتاده است. 
  6. خدمات پس از فروش این یخچال فریزر در بعضی شهرها به درستی جوابگوی متقاضیان نیست. 

جمع‌بندی

یکی از بزرگترین معایب یخچال استیلون، عدم دسترسی به اطلاعات کافی درباره آن است. اگر وارد سایت‌ها شوید و سرچ کنید، مطالب خاصی درباره این برند ایرانی پیدا نمی‌کنید. بهتر است برای ارزیابی دقیق‌تر یخچال استیلون و آشنایی با امتیازات و آپشن‌های آن از مصرف‌کنندگان این محصول تحقیق کنید.

سوالات متداول

یخچال استیلون ساخت کجاست؟

یخچال استیلون ساخت ایران و محصول گروه صنعتی سوزان در تبریز است.

معایب یخچال استیلون کدامند؟

نبود اطلاعات کافی درباره این برند، عدم نصب یخساز و آبریز اتوماتیک، رده انرژی رده A، تنظیم دمای یخچال از طریق دکمه، خرابی برق نمایشگر و صدای زیاد از جمله معایب یخچال استیلون هستند.

مزایا یخچال استیلون چیست؟

طراحی زیبا و قیمت مناسب از جمله مزایای یخچال فریزر استیلون هستند.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

تعمیر یخچال

درخواست تعمیر انواع یخچال فریزر!

 

کلیک کنید