نگهداری از گیاهان آپارتمانی نگهداری از گیاهان آپارتمانی

اصول فنگ شویی با گل و گیاه آپارتمانی

باغبانی و سمپاشینگهداری از گیاهان آپارتمانی

گیاهان علاوه‌بر بهبود زیبایی شناسی یک فضا، انرژی طبیعت را به خانه یا محل کار شما دعوت می‌کنند. طبق اصول فنگ شویی با گل و گیاه، گیاهان آپارتمانی می‌توانند برای انرژی شخصی شما مغذی باشند؛ اما وقتی نوبت به بهترین گیاهان برای انرژی خوب فنگ شویی می‌رسد، دستورالعمل‌های خاصی وجود دارد که باید رعایت شود.

فهرست مطالب

فنگ شویی با گل و گیاه

تزئین فضا با گیاهان آپارتمانی، انرژی یک عنصر خاص فنگ شویی را تقویت می‌کند: چوب. عنصر چوب انرژی حیاتی رشد و عمل را به فضای شما می‌آورد. همچنین می‌تواند الهام‌بخش شفقت، مهربانی و انعطاف باشد. علاوه بر این، رنگ سبز با جوان‌سازی همراه است.

در فنگ شویی با گل و گیاه، برخی از گیاهان معمولاً برای کاربردهای فنگ شویی توصیه می‌شوند، همراه با گیاهانی که استفاده از آن‌ها برای به ارمغان آوردن انرژی خوب می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.

فنگ شویی گل و گیاه

فنگ شویی با گل و گیاهان چالش برانگیز

در فنگ شویی، مفهوم شا چی یا انرژی تیز وجود دارد. این زمانی است که انرژی حمله، اغلب از اجسام تیز، به سمت بدن شما هدایت می‌شود و انرژی شخصی شما را تخلیه می‌کند؛ بنابراین، اگر می‌خواهید انرژی خوب فنگ شویی را تقویت کنید، بهتر است از گیاهان نوک تیز و تیغ‌دار مانند کاکتوس اجتناب کنید.

نگهداری از گیاهان آپارتمانی نگهداری از گیاهان آپارتمانی

علاوه بر این، یک گیاه در حال مرگ و نادیده گرفته شده نیز می‌تواند انرژی تخلیه کننده را پرورش دهد؛ بنابراین قبل از آوردن هر گونه گیاهی به فضای خود، مطمئن شوید که محیط مناسب و زمان لازم برای حفظ سلامت آن‌ها را دارید. همچنین، قسمت‌های قهوه‌ای شده گیاه را به سرعت حذف کنید.

بهترین‌ها برای فنگ شویی با گل و گیاه

به طور کلی، بیشتر گیاهان برای فنگ شویی عالی هستند، به شرطی که به خوبی از آن‌ها مراقبت کنید. گیاهانی با برگ‌های نرم و گرد معمولاً بهترین انتخاب هستند، زیرا انرژی ملایم و مغذی را تقویت می‌کنند. در اینجا برخی از بهترین گزینه‌ها برای فنگ شویی با گل و گیاه برای شما آورده شده است.

1. نخل آرکا

نخل آرکا می‌تواند خیلی بیشتر از بسیاری از گیاهان آپارتمانی دیگر رشد کند و دارای برگ‌هایی دوست داشتنی و بادبزنی است. به نور روشن و غیرمستقیم نیاز دارد و انتخاب خوبی برای فنگ شویی با گل و گیاه است.

نخل آرکا

2. سرخس بوستون

مراقبت از سرخس بوستون در داخل خانه آسان است، به شرطی که نور کافی داشته باشید. نسخه‌های کوچک برای فضاهای کوچک و آویزان کردن مناسب هستند.

سرخس بوستون

3. گیاه سانسوریا

گیاه سانسوریا نیز شناخته می‌شود، گیاهی عالی برای افراد تازه کار است. اگرچه ممکن است تیز به نظر برسد، اما دارای کیفیت انرژی محافظ نیز هست. اگر از آلرژی رنج می‌برید، این گیاه را به خانه خود اضافه کنید. علاوه بر تصفیه هوا، گیاهان، یون‌های مثبتی را که از وسایل الکترونیکی ساطع می‌شوند را نیز خنثی می‌کنند.

گیاه سانسوریا

4. یشم

ساکولنت یشم که به عنوان گیاه پول نیز شناخته می‌شود، یکی دیگر از گزینه‌ها برای فنگ شویی با گل و گیاه است و دارای برگ‌های گرد بسیاری است. این حالت به گیاه ظاهری نرم و شاداب می‌دهد. تا جایی که می‌توانید گیاهان یشم را در خانه خود قرار دهید. در فرهنگ چینی، اعتقاد بر این است که این گیاهان ثروت را به خود جذب می‌کنند زیرا برگ‌های آن‌ها شبیه سکه است. سعی کنید آن گیاهان را در بخش ثروت خانه خود قرار دهید.

گیاه یشم

5. بامبو خوش شانس

بامبو نشان دهنده رشد و سازگاری است. در استفاده از فنگ شویی، تعداد ساقه‌های بامبو معنای نمادینی دارد. به عنوان مثال، دو ساقه قرار است بخش‌هایی از زندگی شما را که با عشق مرتبط است تغذیه کنند و سه ساقه شادی شما را تغذیه می‌کند.

بامبو خوش شانس

6. پوتوس طلایی

نگهداری و تکثیر پوتوس طلایی آسان است. ساقه‌های سرسبز و دنباله‌دار آن با برگ‌های قلبی شکل رشد می‌کنند. پوتوس (پیچک شیطان) تصفیه کننده هوا است، بنابراین قرار دادن آن در مناطق راکد خانه شما عالی است. به کمدها، گوشه‌های تاریک یا هر جایی که احساس می‌کنید نادیده گرفته شده‌اند فکر کنید. اگر فراموش کردید آن را آبیاری کنید نگران نباشید، این گیاه کم آب است و یک انتخاب عالی برای فنگ شویی با گل و گیاه است.

محاسبه رایگان هزینه نگهداری از گیاهان آپارتمانی!

پوتوس طلایی

7. درخت مرکبات

درخت مرکبات را چه در یک پاسیو سرپوشیده و یا در بالکن پرورش دهید، می‌تواند فراوانی را به خانه شما بیاورد. اعتقاد بر این است که درختان مرکبات بسیار خوش شانس هستند.

درخت مرکبات

8. گل صد تومانی

گل صد تومانی محبوب‌ترین گل برای جذب عشق است. این گل دوست‌داشتنی و گرد است و در سایه‌های مختلف صورتی و قرمز وجود دارد. می‌توان آن‌ها را در فضای باز کاشت و بعد از کاشت، سه تا چهار سال طول می‌کشد تا شکوفا شوند. گل صد تومانی در اواخر بهار شکوفا می‌شود. وقتی به خوبی جا افتادند، هر سال شکوفا می‌شوند و می‌توانند حدود 100 سال عمر کنند. گل صد تومانی با شکوفه‌های بزرگ و شاداب و رایحه‌ای شیرین، یک گل محبوب است.

گل صد تومانی

9. پول چینی

درک این‌ که چرا این گیاه آپارتمانی یکی از بهترین‌ها برای فنگ شویی با گل و گیاه در نظر گرفته می‌شود سخت نیست. برگ‌های گرد و زمردی آن شبیه سکه است. علاوه بر ارتقای ثروت، خوشبختی و رفاه برای صاحبش، مراقبت از این گیاه آپارتمانی مرسوم، نسبتاً آسان است.

پول چینی

10. ارکیده

ارکیده سفید را می‌توان نماد باروری و خلاقیت در کودکان و در فنگ شویی با گل و گیاه قرار داد. اگر صورتی هستند و دو ساقه دارند، می‌توانید آن‌ها را در گروه عشق قرار دهید. اگر زرد هستند، می‌توانید آن‌ها را در بخش مرکز و سلامت قرار دهید و اگر بنفش هستند می‌توانید آن‌ها را در گروه ثروت قرار دهید.

گل ارکیده

11. لیلی صلح

برخی از گیاهان به‌طور طبیعی بسیاری از آلرژن‌ها و ترکیبات آلی فراری را که در محصولات پاک‌کننده و در اکثر واحدهای تهویه مطبوع وجود دارند را از بین می‌برند. لیلی صلح یکی از این گیاهان است.

لیلی صلح

12. گیاه کائوچو

گیاه کائوچو با برگ‌های بزرگ و گرد خود به جریان انرژی مثبت در یک فضا کمک می‌کند و یکی دیگر از انتخاب‌های خوب در فنگ شویی با گل و گیاه است. یکی از آن‌ها را در منطقه ثروت خانه خود قرار دهید تا رفاه را افزایش دهید. مطمئن شوید که گیاه کائوچو شما فضای کافی برای رشد دارد. این گیاهان به راحتی با داشتن فضای کافی می‌توانند 10 فوت قد داشته باشند. البته، برای رسیدن به این ارتفاع، به مراقبت مناسب، نور زیاد، آبیاری معمولی و کود دهی منظم در مرحله رشد نیاز دارند.

گیاه کائوچو فنگ شویی با گل و گیاه

13. کالاته آ

این گیاه نه تنها خانه شما را زیبا می‌کند، بلکه می‌تواند به تصفیه هوا نیز کمک کند. این گیاه می‌تواند به ارتقای یک محیط خانگی بهتر کمک کند، با این حال، به مراقبت زیادی نیاز دارد، بنابراین انتخاب خوبی برای مبتدیان نیست.

کالاته آ

14. آلوئه جوجه تیغی

مانند گیاه زبان مادر شوهر، آلوئه جوجه تیغی دارای برگ‌های نوک تیز و آبدار است و انرژی محافظتی یا پر جنب و جوشی به فضا می‌افزاید. همچنین یک تصفیه کننده هوای قدرتمند است که به طور کلی برای فنگ شویی با گل و گیاه عالی است.

آلوئه‌ورا جوجه تیغی

15. فیلودندرون

فیلودندرون فروتن یک انرژی فنگ شویی آرامش‌بخش عالی ارائه می‌دهد. بهتر است در مناطق جنوب شرقی یا شرقی خانه (به ترتیب مناطق ثروت و سلامت فیزیکی در نقشه باگوا) قرار گیرد.

فیلودندرون فنگ شویی با گل و گیاه

16. فیکوس

فیکوس تصفیه کننده هوا، برای بخش سلامت فیزیکی باگوا (منطقه شرقی خانه شما) عالی است. همچنین گیاه بلندتری است و بنابراین می‌تواند خانه‌های کوچک را جادارتر کند.

روش‌های استفاده از زیبایی گل‌ها برای تقویت فنگ شویی با گل و گیاه

 گل‌ها، موجودات زنده هستند و می‌توانند حال و هوای فضا را تغییر دهند یا تقویت کنند. استفاده از گل‌های رنگی در بخش‌های خاصی از خانه یک ابزار قدرتمند فنگ شویی است. بر کسی پوشیده نیست که گل‌ها یک اکسیر جادویی منتشر می‌کنند که آرامش بخش است؛ بنابراین جای تعجب نیست که گل‌ها ابزاری ایده آل برای تقویت مؤثر مفهوم فنگ شویی با گل و گیاه هستند و تعادل یین و یانگ را تقویت می‌کنند.

در اینجا برخی از نکات علمی وجود دارد که هر کسی می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

مراقبت و نگهداری از گیاهان آپارتمانی با تیم آچاره

1. از گل‌ها برای جذب و حفظ عشق استفاده کنید

با شناسایی گوشه سمت راست اتاق خواب خود شروع کنید. برای پاک‌سازی عمیق منطقه مقداری روغن گل رز روی یک دستمال بریزید و گوشه عشق خود را پاک کنید. لازم نیست مقدار زیادی روغن گل رز استفاده کنید، فقط کافی است تا مقداری از آن را روی زمین و دیوار بمالید.

2. گل‌ها را در گلدان بگذارید

برای فنگ شویی با گل و گیاه، گل‌ها را در سمت راست تخت قرار دهید. به گفته فنگ شویی با گوا، گوشه عشق هر اتاق در سمت راست ورودی قرار دارد.

3. از گل‌ها برای تحریک اشتیاق استفاده کنید

گل رز قرمز بهترین گزینه برای جذب عشق بیشتر به زندگی شماست. این گل عشق است و رنگ آن نشان دهنده اشتیاق عمیق، عشق واقعی، عاشقانه و میل است. می‌توانید گل میخک قرمز یا گل‌های دیگر را نیز انتخاب کنید. در زبان گل، میخک نشان دهنده خوش‌شانسی و عشق خالص است. تیره‌ترین میخک قرمز را که می‌توانید انتخاب کنید، زیرا به معنای عشق و محبت عمیق است و شور و شوق بیشتری دارد. استفاده از گل رز با خار را فراموش کنید یا آن‌ها را بچینید. شما شور و اشتیاق را بدون درد می‌خواهید.

تحریک اشتیاق با فنگ شویی با گل و گیاه

4. آشپزخانه را روشن کنید تا حال و هوای عاشقانه ایجاد کنید

زرد و نارنجی رنگ‌های خورشید هستند و نشان‌دهنده شادی و سلامتی هستند. می‌توان از آن‌ها برای تحریک اشتها استفاده کرد. استفاده از گل‌های آفتابگردان و گل‌های مروارید و گل‌های رز زرد در آشپزخانه انرژی یانگ را به فضا می‌افزاید و باعث ایجاد احساس شادی می‌شود.

5. از روغن شکوفه پرتقال در آشپزخانه استفاده کنید

شکوفه پرتقال دارای خواص درمانی باستانی است. میزهای آشپزخانه را با روغن شکوفه پرتقال پاک کنید یا تصاویری از گیاهان شکوفه پرتقال و درختان لیمو را آویزان کنید تا انرژی بیشتری به فضا ببخشید.

6. از ارکیده برای کمک به باروری بهره ببرید

پس از استحکام رابطه، بسیاری از زوج‌ها ممکن است با مشکل باروری مواجه شوند. این یک استراتژی چند وجهی در فنگ شویی با گل و گیاه است و داشتن ارکیده در گوشه سمت راست تخت، انرژی مثبت باروری می‌فرستد. ارکیده‌ها نماد دیرینه باروری و رنگ سفید، رنگ پاکی است؛ بنابراین، رنگین کمان زیبای رنگ‌های موجود در ارکیده‌ها را انتخاب نکنید. برای این منظور به رنگ سفید بچسبید.

7. در دفتر کار خود گل قرار دهید

در دفتر خود (چه در خانه یا محل کار) گوشه سمت چپ اتاق را شناسایی کنید و گل‌های بنفش را در آنجا قرار دهید. بنفش رنگ سلطنتی است و می‌تواند رفاه زیادی را به خود جلب کند. اگر در یک محیط اداری شرکتی کار می‌کنید و فقط می‌توانید گل‌ها را به میز خود اضافه کنید، آن‌ها را در گوشه سمت چپ قرار دهید. گل میخک بنفش، بنفشه یا یاس بنفش، گل‌های بسیار خوبی برای این گوشه هستند. شما همچنین می‌توانید گیاهان بنفش مانند ارکیده فوشیا یا اسطوخودوس تازه را هم انتخاب کنید.

8. حمام را فراموش نکنید

حمام انرژی آب است و آب نشان دهنده پول است. از آنجایی که آب به سمت پایین جریان می‌یابد، باید با گیاهان سبز سالم و گل‌های تازه، تعادل را به فضا اضافه کنید. تصاویر گیاهان و گل‌ها یا کاغذ دیواری گرمسیری نیز راه حل‌های خوبی هستند. بگونیا و نیلوفرهای صلح انتخاب‌های عالی برای حمام هستند و مقدار مناسبی رنگ سبز را به آستانه پنجره یا قفسه اضافه می‌کنند.

فنگ شویی گل و گیاه در حمام

9. از گل همیشه بهار برای احترام به اجداد خود استفاده کنید

هنگامی که یکی از اعضای خانواده به ملاقات شما می‌آید و شما آرامش و جریان عشق در مقابل تنش را می‌خواهید، به داشتن گل همیشه بهار فکر کنید. این گلی است که به احترام به اجداد شما کمک می‌کند. در واقع، وقتی به کسی که دوستش دارید فکر می‌کنید که ممکن است فوت کرده باشد، یک گلدان گل همیشه بهار را نزدیک یک قاب قرار دهید.

گل همیشه بهار گلی است که می‌توان از آن برای پذیرش تغییر فصل استفاده کرد. هر فصل یک ماجراجویی جدید است. گل همیشه بهار را در نزدیکی خود قرار دهید تا زندگی، عشق و فرصت‌های شما را در آغوش بگیرد.

10. با طبیعت ارتباط برقرار کنید

گیاهان زوایای سخت خانه شما را نرم می‌کنند و احساس بودن در میان طبیعت را القا می‌کنند، جایی که همه چیز تمایل به انحنا و نرمی بیشتری دارد. برای رسیدن به این هدف، از کاکتوس‌ها و گیاهان پوشیده از خار دوری کنید.

11. از طریق فنگ شویی با گل و گیاه فضا را بلندتر کنید

مهم است که سقف خانه خود را بلندتر نشان دهید. قرار دادن گیاهان بلند در گوشه‌های اتاق‌هایی با سقف‌های شیب‌دار می‌تواند به جبران سنگینی نمادین کمک کند.

12. آب اضافی را متعادل کنید

در فنگ شویی، ایجاد تعادل، به ویژه در هنگام اشاره به عناصر، مهم است. پس منطقی است که استفاده از گیاهان در حمام‌ها و مناطق خشک‌شویی برای خشک کردن نمادین آب اضافی، به تعادل آن اتاق‌ها کمک می‌کند. بسیاری از کارشناسان پیشنهاد می‌کنند که توالت فرنگی و درب حمام را همیشه بسته نگه دارید و توصیه می‌کنند یک گیاه سبز در داخل حمام قرار دهید تا «چی» را جذب کند.

فنگ شویی با گل و گیاه

کاکتوس در فنگ شویی

باتوجه به فنگ شویی کلاسیک، گیاهان کاکتوس به آرامی رشد می‌کنند، مانند مردم و حیوانات انرژی مصرف می‌کنند و تابش می‌کنند. راهنمای دکوراسیون فنگ شویی با گل و گیاه پیشنهاد می‌کند از گیاهان خانگی با برگ‌های نرم و گرد برای دکوراسیون خانگی استفاده کنید و از سنبله‌های کاکتوس و گیاهان با نوک تیز، در دکوراسیون خانگی خانه خودداری کنید. با این حال، درمان‌های فنگ شویی وجود دارد که انرژی جریان یافته از نوک‌ها را جمع‌آوری و هدایت می‌کند. این درمان‌ها کاکتوس‌ها هستند.

طبق راهنمای خوب تزئینات فنگ شویی، گوشه‌های تیز و نوک برگ‌ها، از جمله سنبله‌های کاکتوس، برای جریان صاف انرژی مخرب هستند. در عین حال، گیاهان کاکتوس نمادهای چینی باستانی برای حفظ و خرج کردن عاقلانه هستند. کاکتوس‌ها یکی از درمان‌های کلاسیک فنگ شویی هستند که برای انتقال انرژی و جذب ثروت استفاده می‌شود.

گیاهان کاکتوس، فنگ شویی را حفظ می‌کنند و آب به فنگ شویی کمک می‌کند تا خانه‌ای برای ثروت باشد. مراقبت مناسب از این گیاهان کوچک خانگی به آن‌ها امکان می‌دهد آب را جذب کنند، سالم رشد کنند، زیبا به نظر برسند و شکوفا شوند و به تدریج جهت انرژی را تغییر دهند که تغییرات مثبت و ثروت را به خانه شما می‌آورد.

فنگ شویی با گل و گیاه کاکتوس

محل قرارگیری مناسب کاکتوس در فنگ شویی

  1. گیاهان خاردار را روی لبه پنجره قرار دهید تا توجه را از مناظر ناخوشایند دور کنید و انرژی منفی را از پنجره پراکنده کنید.
  2. سنبله‌ها را با برگ‌های گرد بزرگ سایر گیاهان خانگی احاطه کنید.
  3. برای فنگ شویی با گل و گیاه و بهبود جریان آزاد انرژی مثبت در اطراف خانه، از ایده‌های تزئینی جذاب، صلح‌آمیز و سالم استفاده کنید.
  4. گل‌های تازه را بین خود و گیاه کاکتوس قرار دهید.
  5. کاکتوس‌ها و گیاهان خانگی با نوک‌های نوک تیز در قسمت جنوب غربی خانه به فنگ شویی خانه کمک می‌کنند. درب ورودی که در نواحی شرقی و شمالی خانه قرار دارد، برای تزئین با گیاهان کاکتوس ایده‌آل است. گیاهان کاکتوس آفتابی‌ترین و گرم‌ترین مکان‌های خانه را دوست دارند.
  6. گیاهان خاردار را در ظروف شیشه‌ای بزرگ بکارید تا اشعه‌های انرژی منفی از بین برود.

میز قهوه، جزیره آشپزخانه، میز ناهار خوری یا پاتختی بدترین نقاط برای گیاهان کاکتوس هستند. بر اساس راهنمای فنگ شویی با گل و گیاه، خارهای کاکتوس وقتی جلوی یک فرد یا روی میز یا نزدیک یک فرد، در نزدیکی کامپیوتر یا جلوی آینه قرار می‌گیرند، تمام انرژی منفی انباشته شده را تقویت کرده و باز می‌گردانند.

کاکتوس در فنگ شویی دفتر کار

گیاهان کوچک کاکتوس می‌توانند محیط بهتری را برای کار ایجاد کنند. خارهای کاکتوس انرژی منفی دفتر کار را که توسط صفحه کامپیوتر تابیده می‌شود را جذب می‌کنند، در حالی که به زیبایی فضای خانگی را تزئین می‌کنند و آن را تغییر می‌دهند.

 یشم در فنگ شویی با گل و گیاه

  1. نگهداری از این گیاه بسیار کم است و مراقبت از آن آسان است.
  2. یک نوع ساکولنت است، بنابراین می‌توانید آن را بدون آبیاری برای هفته‌ها رها کنید و به راحتی به سفر بروید.
  3. مقرون به صرفه است.
  4. می‌توانید به راحتی آن را در خانه تکثیر کنید.
  5. در صورت مراقبت درست، از 70 تا 100 سال عمر می‌کند.
  6. یشم یک گیاه خوش شانس است و طبق فنگ شویی با گل و گیاه، به جذب پول و رفاه در خانه شما کمک می‌کند.

فنگ شویی گل و گیاه یشم

آیا یشم پول را به خانه شما جذب می‌کند؟

بله، گیاه یشم این کار را می‌کند، به شرطی که به‌درستی از آن استفاده کنید. به گفته فنگ شویی با گل و گیاه، گیاهان یشم گلدانی به عنوان هدیه‌ای برای گرم کردن خانه به دوستان داده می‌شد، زیرا باعث افزایش دوستی و رفاه می‌شود. در واقع، این گیاه به کسانی که در حال راه اندازی یک کسب‌وکار جدید هستند نیز هدیه داده می‌شود تا در امور مالی خود موفق شوند. گیاهان یشم در فنگ شویی به ویژه یشم گل‌دار، نشانه رشد و شکوفایی هستند. علاوه بر این، «چی» مثبتی که از گیاه یشم در خانه شما نشأت می‌گیرد، ارتباط نزدیکی با سنگ‌های قیمتی یشم دارد که نشان دهنده ثروت هستند.

گیاه یشم در فنگ شویی باید تا جایی که امکان دارد به ورودی خانه نزدیک باشد. علاوه بر این، جنوب شرقی بهترین نقطه برای نگهداری این گیاه است. این گیاه وقتی در اتاق خواب یا حمام نگهداری شود مفید نیست.

3 نوع رایج گیاهان ثروت در فنگ شویی

اغلب در مورد گیاهان ثروت در فنگ شویی سؤال می‌شود. آن‌ها چه هستند؟ چرا از آن‌ها استفاده می‌کنیم؟ چطور کار می‌کنند؟ ما به شما یاد خواهیم داد که چرا گیاهان ثروت در فنگ شویی با گل و گیاه بسیار مهم هستند، گیاهان ثروت چه هستند و چگونه آن‌ها را در خانه خود قرار دهید.

انواع مختلفی از گیاهان در فنگ شویی به نام گیاهان ثروت شناخته می‌شوند. این گیاهان می‌توانند در حمایت از اهداف شما برای به ارمغان آوردن ثروت و فراوانی بیشتر و دعوت به رشد بیشتر در این زمینه از زندگی شما مفید باشند.

  1. گیاه پول چینی
  2. گیاه یشم
  3. پاچیرا آکواتیکا

بهترین مکان برای گیاهان ثروت در فنگ شویی با گل و گیاه

هنگامی که تصمیم می‌گیرید گیاه ثروت خود را در کجا قرار دهید، مطمئن شوید که با نیازهای آن گیاه آشنا هستید، بنابراین می‌توانید مکانی در خانه خود پیدا کنید که گیاه به خوبی در آن رشد کند. یک گیاه ناسالم در خوش‌شانس‌ترین مکان هنوز هم گیاهی ناسالم است و منبع چی تازه و سرزنده‌ای نخواهد بود.

1. دفتر یا فضای کاری

قرار دادن یک گیاه ثروت در دفتر یا محل کار شما می‌تواند سودمند باشد تا به رفاه و فراوانی مالی در شغل شما کمک کند. حتی می‌توانید آن را به عنوان یادآوری بصری ثروت، روی میز خود قرار دهید.

2. اتاق خواب

گیاهان ثروت در فنگ شویی، افزودنی‌های خوبی برای اتاق خواب هستند. اتاق خواب شما نمایانگر شماست، بنابراین هرگونه تنظیم فنگ شویی که در اینجا انجام می‌دهید، می‌تواند در زندگی شخصی شما بسیار تأثیرگذار باشد. گیاهان برای بهبود کیفیت هوای خانگی بسیار عالی هستند که می‌تواند در اتاق خواب بسیار مفید باشد زیرا جایی است که ما برای استراحت و تجدید قوا به سراغ آن می‌رویم.

گیاهان در اتاق خواب

3. گوشه ثروت

شما می‌توانید گوشه ثروت خانه خود را پیدا کنید و گیاه ثروث خود را در آنجا قرار دهید. برای یافتن گوشه ثروت، یک شبکه سه در سه را تصور کنید که روی خانه شما گذاشته شده است. در جلوی در بایستید و دورترین گوشه شبکه را در سمت چپ خود پیدا کنید، این منطقه ثروت شماست. شما همچنین می‌توانید منطقه دارایی اتاق خواب یا دفتر خود را نیز به همین ترتیب پیدا کنید: در چارچوب درب اتاق بایستید و گوشه سمت چپ را پیدا کنید.

 تعداد بامبو برای جذب ثروت در فنگ شویی با گل و گیاه

بامبو خوش شانس یکی از گیاهانی است که نیاز به نگهداری کمی دارد که همین یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن به عنوان یک گیاه خانگی است. یکی دیگر از واقعیت‌های جالب در مورد این گیاه توانایی آن در تغییر زندگی است. بله قرار دادن این گیاه در خانه و محل کار، اغلب باعث خوشبختی و رفاه در تمام زمینه‌های زندگی می‌شود؛ اما برای به دست آوردن نتایج بهتر، باید معانی پنهان پشت تعداد ساقه‌های یک گیاه بامبوی خوش شانس را بدانید.

  • 1 ساقه بامبو:  نشان دهنده حقیقت یا تعهد است.
  • 2 ساقه بامبو: بر اساس باورهای چینی، ۲ یک عدد خوش شانس است. آن‌ها می‌گویند همه چیزهای خوب در زندگی دوتایی به وجود می‌آیند. 2 ساقه بامبو نشان دهنده عشق است.
  • 3 ساقه بامبو: ۳ ساقه نشان دهنده شادی است.
  • 5 ساقه بامبو: پنج عنصر طبیعت وجود دارد: هوا، آب، خاک، آتش و چوب. خوشبختی، سعادت، سلامتی، ثروت و هر بخش دیگری از زندگی زمانی پدید می‌آید که همه این پنج چیز با یکدیگر اتفاق نظر داشته باشند؛ بنابراین، 5 ساقه بامبو خوش شانس نشان دهنده تعادل، صلح، هماهنگی و قدرت است.
  • 6 ساقه بامبو: نشان دهنده برکت است.
  • 7 ساقه بامبو: 7 همیشه به عنوان یک عدد خوش شانس در نظر گرفته می‌شود؛ بنابراین، اگر می‌خواهید در یک سرمایه‌گذاری مشترک یا در یک پروژه گروهی موفق شوید، باید یک گیاه بامبو خوش شانس 7 ساقه به همراه داشته باشید.
  • 8 ساقه بامبو: عدد 8 نشان دهنده ثروت و شادی زیاد در فرهنگ آسیایی و کانتونی است. شما می‌توانید با آوردن 8 ساقه گیاه بامبو خوش شانس به رفاه، ثروت و لذت زندگی دست یابید.
  • 9 ساقه بامبو: این عدد 9 بر اساس باورهای عدد شناسی هندی «عدد خدا» نامیده می‌شود. برای به ارمغان آوردن ثروت در هر عرصه از زندگی شما، یک بامبو خوش شانس 9 ساقه می‌تواند نقش کلیدی ایفا کند.
  • 21 ساقه بامبو: نشان دهنده هماهنگی و موفقیت در بخش سلامت، ثروت، شادی، روابط، رفاه و ثروت است.
  • 88 ساقه بامبو: 88 ساقه بامبو نشان دهنده دو برابر شدن شادی است.
  • 99 ساقه بامبو: نشان دهنده دو برابر شدن زمان طولانی در روابط است.
  • 289 ساقه بامبو: با آوردن 289 ساقه، شانس یا خوش‌شانسی را به راحتی به دست خواهید آورد.
  • 888 ساقه بامبو:  اگر می‌خواهید «سه برابر ثروتمندتر» شوید، این 888 ساقه بامبو را بیاورید.

جمع بندی 

گیاهان آپارتمانی به کوددهی، آبیاری و بسیاری دیگر از مراقبت‌ها نیاز دارند پس به‌راحتی ممکن است محل (اتاق خواب، پذیرایی و…) بهم ریخته شود مخصوصا اگر تعداد گلدان‌ها بالا باشد. برای نظافت منزل بعد از این نوع بهم ریختگی‌ها با آچاره در ارتباط باشید. 

4/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا