حضور پرستار 24 ساعته کودک در خانه ما

زیبایی و سلامتپزشکی و پرستاری

برای استخدام یک پرستار کودک 24 ساعته، باید حتما شرایط منزل شما مناسب باشد؛ به این ترتیب هم پرستار راحت است؛ هم فرزندتان به خوبی ترببیت و مرافبت می‌شود. پرستاری که در تمام طول شبانه روز با شماست، دیگر عضوی از خانواده شما محسوب می‌شود؛ بنابراین باید قبل از این‌که استخدامش کنید؛ شرایط این دوره همکاری طولانی مدت و بسیار در هم‌آمیخته با زندگی شخصی‌تان را بشناسید.

پرستار 24 ساعته کودک

با پرستار 24 ساعته کودک قرارداد محکم ببندید

پرستاری که به منزل شما می‌آید نه تنها با فرزندتان در ارتباط کامل است؛ بلکه تمام زندگی شما در اختیار او قرار می‌گیرد. پس باید تمام نکات چالش برانگیز را در خانه خود، پیش‌بینی کنید؛ سپس آن را در قرارداد خود بیاورید.

مطلب پیشنهادی: قرارداد پرستار کودک در منزل، برای استخدام احتیاجش دارید

مگر پرستاری از کودک کار اداری است که قرارداد بخواهد؟

پرستارانی که به منزل شما می‌آیند؛ چه ساعتی کار کنند، چه تمام وقت یا شبانه روزی؛ کارمند شما هستند؛ محل کار آنها، اداره، کارگاه یا شرکت نیست؛ بلکه منزل شماست. هر خانه‌ای قوانین خاص خودش را دارد. برای پیش‌گیری از چالش‌هایی که در خانه ممکن است؛ ایجاد شود؛ باید با پرستار کودک، یک قرارداد سفت و محکم ببندید.

این قرارداد به چه درد می‌خورد؟

در صورتی‌که در روند همکاری بین شما و پرستار 24 ساعته کودک شما، اختلافی پیش بیاید؛ براساس مفاد این قرارداد همکاری، می‌توانید خیلی دوستانه، همکاری‌تان را قطع کنید. همچنین اگر یکی از طرفین، حقوق دیگری را رعایت نکرد؛ می‌توان به کمک این قرارداد دادخواهی کرد. مسائلی مانند:

  • شرایط غیر اخلاقی
  • اختلاف درباره حقوق
  • بی‌مسئولیتی پرستار
  • آسیب به جان و سلامت کودک
  • سرقت
  • ترک محل کار

پرستار 24 ساعته کودک

نیازهای خود را فهرست کنید

باید ببینید که چرا یک پرستار کودک 24 ساعته می‌خواهید. شرح وظایف این پرستار کودک، بر اساس نیاز شما تعیین می‌شود. معمولا اولین جرقه‌ای که در ذهن با شنیدن عبارت پرستار کودک، می‌زند؛ مراقبت است. مثلا وقتی پدر و مادر منزل نیستند؛ بچه تنها نماند؛ غذایش سروقت داده شود؛ با یک بزرگ‌تر بازی کند یا کارهایی از این دست. با این‌ حال یک پرستار بچه کارهای ریز و درشتی در منزل شما دارد؛ باید این وظایف را بشناسید؛ دانه به دانه آنها را فهرست کنید؛ سپس با متقاضیان پرستاری از فرزندتان، درباره آنها مذاکره داشته باشید. اصلا فردی که می‌خواهد این شغل را داشته باشد؛ حاضر است؛ این کارها را برای فرزند شما انجام دهد؟

پرستار بچه 24 ساعته باید چه کارهایی را انجام دهد؟

  1. مراقبت فرزندتان باشد.
  2. غذای او را بدهد.
  3. با او بازی کند.
  4. او را دکتر ببرد.
  5. دوای‌اش را بدهد.
  6. برایش کتاب بخواند.
  7. او را گردش ببرد.
  8. وقتی مهمان دارید؛ مراقب او باشد تا به کارهای‌تان برسید.
  9. وقتی سفر هستید؛ در خانه مراقب فرزندتان باشد؛ همچنین اگر فرزندتان را با خود به سفر می‌برید؛ در سفر مراقب کودک باشد تا شما استراحت کنید.

پرستار 24 ساعته کودک

مسولیت پذیری پرستار 24 ساعته فرزندتان

پرستاری که در تمام 24 ساعت شبانه روز کنار فرزندتان است؛ باید مسوئلیت مراقبت و سلامت فرزندتان را برعهده بگیرد.

از متخصصین "آچاره" رایگان قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

پرستار 24 ساعته کودک

ارتباط عاطفی با پرستار 24 ساعته کودک

پرستاری که تمام طول شبانه روز با فرزند شماست؛ دیگر مانند مادر دوم او تلقی می‌شود. این پرستار مونس فرزند شماست؛ با این‌حال نباید اجازه بدهید؛ نقش شما را در زندگی فرزندتان بگیرد.

پرستار 24 ساعته کودک

نظارت بر عملکرد پرستار 24 ساعته کودک از خارج خانه

هنگامی‌که منزل نیستید؛ باید از یک دوربین تمام فعالیت‌های پرستار را به طور تصادفی چک کنید. حتی اگر این پرستار سال‌هاست با شما کار می‌کند.

حالا از کجا پرستار 24 ساعته کودک پیدا کنم؟

درباره فواید و چالش‌های گرفتن پرستار کودک 24 ساعته به طور مفصل، صحبت کردیم؛ حال شاید این سوال پیش بیاید که اگر خواستیم، چنین شخصی را استخدام کنیم؛ از کجا باید او را پیدا کرد؟ 3 راه دارید:

  1. یک راه این است که از سایت‌های پربازدید، آگهی پیدا کنید؛ این روش را چندان توصیه نمی‌کنیم؛
  2. راه دیگر این است که از دوستان و آشنایان، در و همسایه یا هر شخصی که می‌شناسید؛ کمک بگیرید. این روش را هم توصیه نمی‌کنیم. این افراد شاید در دوستی و آشنایی با شما، مناسب به نظر برسند اما آیا برای مراقبت تمام وقت از فرزندتان هم خوب‌اند؟ اصلا کار نگهداری و تربیت فرزندتان را بلداند؟

پس از کجا پرستار بگیریم؟

راه سوم این است که به مراکز تخصصی اعزام پرستار کودک، درخواست اعزام نیرو بدهید؛ اگر چه این راه سوم ، بهترین گزینه برای جذب پرستار 24 ساعته کودک است. با این‌حال در همین راه هم چالش‌های زیادی دارید مثلا شرکتی که پرستار برای شما پیدا می‌کند؛ قراردادی با شما می‎‌بندد که گاهی شرایط همکاری به نفع شما نمی‌شود.

بستن راه‌های ایجاد مشکل با آچاره

برای این‌که هم یک فرد باتجربه و متخصص را جذب کنید؛ هم از روند همکاری با پرستار کودک 24 ساعته خیال‌تان راحت باشد؛ در آچاره ثبت سفارش کنید. استخدام پرستار بچه در منزل مراحلی مهم و حساس دارد که تیم جذب و پشتیبانی آچاره، با دقت و ریزبینی آن را طی می‌کنند؛ سپس افراد مطمئن را به خانه متقاضیان مراقبت کودک می‌فرستند. سوال بیشتری دارید؛ همین حالا با تیم پشتیبانی، تماس بگیرید.

منبع: trustingconnections

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا