اسباب کشی چند روز طول می‌کشد؟

اسباب کشی

اسباب کشی چند روز طول می‌کشد؟ عوامل متعددی بر مدت زمانی که برای اسباب کشی یک خانوار صرف می‌شود تأثیر می‌گذارد. اینکه می‌خواهید خانه‌ای اجاره کنید یا بخرید؟ چقدر لوازم دارید؟ خانواده شما چند نفره است؟ اسباب کشی شما درون شهری است یا برون شهری؟ و …

علیرغم تمام این تفاوت‌ها، برخی موارد کلی وجود دارد که اگر می‌خواهید به یک خانه یا آپارتمان جدید نقل مکان کنید، باید در نظر بگیرید تا تخمین درستی از مدت زمان مورد نیاز برای اسباب کشی داشته باشید.

زمان‌بندی کلی برای بسته‌بندی لوازم خانه و اسباب کشی

به طور کلی، بسته‌ بندی با سرعت معمول برای اکثر مردم حدود دو هفته تا یک ماه زمان می‌برد. البته این موضوع به اندازه خانه شما هم بستگی دارد و در موارد زیر متفاوت است:

  • خانه 1 خوابه
  • خانه 2 خوابه
  • خانه 3 خوابه
  • خانه 4 خوابه

هر چه زودتر بسته بندی را شروع کنید و تا جایی که می‌توانید بیشتر وقت بگذارید. هرچقدر به زمان اسباب کشی نزدیک‌تر شوید، استرس شما هم افزایش می‌یابد و جمع کردن وسایل در شرایطی که تحت فشار کمتری هستید، بسیار کارآمدتر و دلپذیرتر است.

محاسبه رایگان هزینه اسباب‌کشی!

اسباب کشی چند روز طول می‌کشد؟

استفاده از باربری‌های حرفه‌ای

اگر می‌خواهید در زمان خود صرفه‌جویی کنید، از باربری‌های حرفه‌ای کمک بگیرید. به طور کلی، اسباب کشی باکیفیت، حدود 6 تا 8 هفته زمان می‌برد. با این حال، ممکن است بتوانید ظرف 2 تا 3 هفته به یک آپارتمان کوچک‌تر اسباب کشی کنید. هر چه زودتر بتوانید تاریخ رزرو باربری را هماهنگ کنید، بهتر است.

این عجله به‌ویژه برای باربری‌هایی که متقاضی زیاد دارند بسیار مهم است. اگر تمام تاریخ‌های باربری پر هستند، می‌توانید از شرکت‌ها بخواهید در صورت کنسلی هر مورد، به شما اطلاع دهند و شما را جایگزین کنند.

اثاث‌کشی و بسته‌بندی لوازم با تیم کاربلد آچاره

اسباب کشی چند روز طول می‌کشد؟

زمان حرکت

باربری حرفه‌ای می‌تواند لوازم شما را در نیمی از زمانی که یک باربری آماتور نیاز دارد جابجا کنند. اکثر باربری‌های حرفه‌ای می‌توانند وسایل بزرگ‌تر را هم سریع و هم با خیال راحت جابه‌جا کنند.

در زمان انتقال لوازم، موردی که باید مد نظر داشته باشد، نرخی است که برای هر یک ساعت اضافه برای شما در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر این هر باربری ممکن است در مورد لوازم بزرگ و سنگین نرخ متفاوتی تعیین کند.

 زمان حدودی برای انتقال وسایل توسط باربری‌های حرفه‌ای

*بدون احتساب زمان سفر

  • خانه 1 خوابه: 2 تا 4 ساعت
  • خانه 2 خوابه: 4 – 6 ساعت
  • خانه 3 خوابه: 6 – 8 ساعت
  • خانه 4 خوابه: 8+ ساعت

زمان‌ اسباب کشی در بالا بر اساس وجود ۲ تا ۴ فرد باربر است. اگر در روز اسباب کشی 4 تا 6 نفر به شما کمک کنند و همه چیز در روز جابجایی بسته بندی و آماده باشد، می‌توانید به همین جدول زمانی نزدیک شوید.

در زمان حرکت، عوامل زیر را می‌توانند زمان اسباب کشی را تغییر دهند:

  • فاصله خانه قبلی تا خانه جدید.
  • تعداد کل کارتن‌ها.
  • تعداد کمک کنندگان موجود.
  • مواردی که نیاز به زمان اضافی دارند، مانند لوازم خانگی یا مبلمان بزرگ.
  • تعداد سفرهایی که مورد نیاز خواهد بود.

اسباب کشی چند روز طول می‌کشد؟

باز کردن بسته بندی لوازم برای اسباب کشی چند روز طول می‌کشد؟

خب شما به مرحله آخر رسیدید! پیش‌بینی باز کردن بسته‌بندی لوازم سخت است، زیرا برخی از افراد برای هفته‌ها یا ماه‌ها زندگی با کارتن‌ها مشکلی ندارند.

به طور کلی، باز کردن بسته بندی تا زمانی که بدانید همه چیز به کجا می‌رود باید نیمی از زمان لازم برای بسته بندی باشد. ابتدا وسایل ضروری را باز کنید. سپس، وقت خود را صرف جزئیات کنید و از خانه جدید خود لذت ببرید!

محاسبه رایگان هزینه اسباب‌کشی!

اسباب کشی چند روز طول می‌کشد؟

سخن پایانی

در این مقاله از مجله آچاره به بررسی بازه زمانی مورد نیاز برای اسباب کشی پرداختیم. هرچه خودتان را برای لحظه جابه‌جایی آماده کنید، هزینه‌های احتمالی برای انجام این کار کاهش پیدا می‌کند و از طرفی استرس و دلشوره آن نیز برای انجام جابه‌جایی کمتر می‌شود.

به خاطر داشته باشید هرگز جمع کردن و بسته‌بندی وسایل را برای روز آخر نگذارید و این کار را زودتر از موعد انجام دهید. یکی از مواردی که به صرفه‌جویی در وقت و هزینه کمک می‌کند، باز کردن قطعات و وسایلی است که قابلیت جداسازی را دارند؛ به طور مثال بازکردن پایه‌های میز شاید زمان کمی از شما بگیرد اما یک ساعت در زمان جابه‌جایی صرفه جویی می‌شود.

استفاه از چک لیست اسباب کشی به شما کمک می‌کند بدون استرس و با برنامه کارهای خود را انجام دهید و برای نقل مکان به خانه جدید آماده شوید.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا