بهترین ماه برای اسباب کشی کدام است؟

اسباب کشی

اغلب اوقات بهترین ماه برای اسباب کشی برای هر شخص یا خانواده با توجه شرایط تعیین می‌شود. گاهی اوقات نیز یک فرد بنا به دلایلی مجبور است حتما در یک زمان مشخص اسباب کشی کند. به هر حال بهترین ماه برای اسباب کشی ممکن است برای هر خانواده متفاوت باشد، اما در ادامه بهترین گزینه‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

اسباب کشی به خانه جدید در چه زمانی مناسب‌تر است؟

بهترین مدل برای اثاث کشی و نقل مکان به خانه جدید آن است که با برنامه‌ریزی قبلی صورت گیرد. اگر اینطور باشد می‌توان تمامی موارد را از قبل پیش بینی کرد و طبق آن تصمیم‌های مناسبی گرفت. به طور مثال، اگر فرزند محصل دارید، بهتر است اسباب کشی را برای زمان تعطیلات بگذارید. بهترین ماه برای اسباب کشی در این شرایط، ماه‌های تابستان و تعطیلات است.

اما گاهی اوقات هم نمی‌توان از قبل برنامه‌ریزی کرد و ممکن است این کار با عجله و فوری انجام شود. البته باز هم در این شرایط با استفاده از خدمات گوناگون می‌توان کارها را پیش برد و به بهترین نحو انجام داد. ممکن است شما مستاجر باشید و پس از مدتی که دور از انتظار شماست؛ صاحبخانه از شما درخواست کند که دنبال خانه‌ای دیگر باشید. در این شرایط هم می‌توان با حفظ آرامش تمامی فرآیند جابجایی را انجام داد.

محاسبه رایگان قیمت اسباب‌کشی!

اسباب کشی در روزهای بارانی و برفی اکیدا ممنوع

قطعا بهترین ماه برای اسباب کشی ماه‌های فصل زمستان نیستند! در فصل زمستان به دلیل سرمای زیاد و همچنین بارش برف و باران، ممکن است اسباب کشی بسیار سختی را تجربه کنید اجاره خانه در تهران نیز در این فصل ساده نیست. علاوه بر وجود مشکل در راه‌های ارتباطی، ممکن است اثاثیه شما به شدت دچار آسیب شوند و با بارش برف و باران خراب شوند. باید حواستان به این نکته هم باشد که اسباب کشی چند روز طول می‌کشد؟تا به هیچ مشکلی بر نخورید.

بنابراین، اگر شرایط مهیاست و ضرورتی برای اسباب کشی وجود ندارد، بهتر است در وهله اول فصل تابستان (تیر و مرداد) و آخر فصل بهار(خرداد) را برای جابجایی به خانه جدید انتخاب کنید.

اسباب کشی در روزهای بارانی اکیدا ممنوع

ایا روز جمعه برای جابجایی خوب است؟

روز جمعه که روز تعطیل بسیاری از افراد است، می‌تواند اولین گزینه برای انجام اسباب کشی باشد. اما این نکته را توجه کنید که بیشتر افراد نیز همین شرایط را دارند و ممکن است همانند شما فکر کنند و روز جمعه را مناسب‌ترین زمان بدانند. به همین دلیل هم ممکن است این روز خیلی شلوغ شود و سرویس‌های باربری زمان نداشته باشند.

پیشنهاد ما به شما مخصوصا برای فصل تابستان که جابجایی‌ها بیشتر است، اثاث کشی در وسط هفته است. اگر روزی را در وسط هفته برای اثاث کشی انتخاب کنید، با شلوغی کمتری مواجه می‌شوید و همچنین باربری‌ها زمان کافی برای شما خواهند داشت و ممکن است از نظر هزینه نیز مقرون به صرفه‌تر باشد.

مزایا و معایب ماه‌های تابستان برای اسباب کشی

از مزایای اثاث کشی در تابستان می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • دوران تعطیلات فرزندان محصل
  • طولانی بودن روزها
  • هوای مطلوب (البته بیشتر برای مناطق شمالی و غربی کشور)
  • افزایش تعداد خانه‌های خالی و امکان جابجایی راحت‌تر

از معایب اسباب کشی در تابستان نیز می‌توان به موارذ زیر اشاره کرد:

  • افزایش نرخ خرید و اجاره در فصل تابستان
  • افزایش هزینه باربری به دلیل شلوغی
  • هوای بسیار گرم در برخی مناطق

البته هر فصلی مزایا و معایب خودش را دارد. اما همیشه فصل تابستان برای ایرانی‌ها بهترین زمان برای اسباب کشی است. شما باید شرایط زندگی خود را بسنجید و با توجه به آن بهترین تصمیم را برای زمان اسباب کشی بگیرید.

سخن آخر

بهترین ماه برای اسباب کشی شامل ماه‌های فصل تابستان است. اما به صورت قطعی نمی‌توان این مسئله را تایید کرد. هر خانواده با توجه به شرایط خاص زندگی خود باید تصمیم بگیرد که چه روز، ماه و فصلی برای او مناسب‌تر است.

برخی اوقات نیز افراد مجبور می‌شوند بنا به دلایلی سریعا جابجا شوند که باز هم در این شرایط می‌توان با کمک سرویس و خدمات حمل بار کار را راحت‌تر کرد و بدون آشفتگی این کار را به سرانجام رساند. هر زمانی از سال که قصد نقل مکان به منزل جدید داشتید سرویس اسباب کشی آچاره با ماشین‌آلات مجهز و پرسنل مجرب در خدمت شما است.

4.9/5 - (52 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا