سمپاشی سمپاشی

راهکار عملی از بین بردن کک در خانه

باغبانی و سمپاشیسمپاشی

کک از آزاردهنده‌ترین آفاتی است که باید به‌شدت با آن‌ مقابله کرد. آن‌ها به اندازه‌ای کوچک هستند که می‌توانند به‌راحتی در محیط حرکت کنند و بسیار هم چابک هستند. کک‌ها معمولاً میزبان‌های چهار پا را به انسان ترجیح می‌دهند. بااین‌حال، اگر حیوان خانگی شما کک داشته باشد، احتمالاً در مرحله بعدی خانه و اثاثیه شما مورد هدف قرار خواهد گرفت.

خارش، نشانه‌ای از آلودگی به کک است. ​​کک‌ها به طور متوسط 2.5 میلی‌متر طول دارند که باعث می‌شود با چشم غیرمسلح قابل مشاهده باشند. پاهای قوی آن‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهد به راحتی تا 33 سانتی‌متر بپرند. چرخه زندگی کک به شرایط محیطی بستگی دارد. کک‌ها در آب‌وهوای گرم رشد می‌کنند. محدوده دمایی ایده آل برای کک‌ها، 80 تا 90 درجه فارنهایت (26 تا 32 درجه سانتی‌گراد) با رطوبت 70 درصد است.

در این شرایط کک‌ها دارای چرخه زندگی 18 تا 21 روزه هستند. اگر آب‌وهوا ایده آل نباشد و میزبانی برای تغذیه وجود نداشته باشد، لارو کک ممکن است در حالی که منتظر ایجاد شرایط بهتر است، ماه‌ها در حالت غیرفعال باقی بماند. به طور متوسط، کک‌های بالغ از چند هفته تا چند ماه زندگی می‌کنند. اگر شما هم با چنین مشکلی کواجه شدید و به قپفکر از بین بردن کک در خانه هستید با این مقاله همراه باشید.

کک‌ها چه شکلی هستند؟

کک‌ها به رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز، فوق‌العاده ظریف و نسبت به جثه خودشان دارای پاهای بزرگی هستند. بعید است که بتوانید آن‌ها را بدون میکروسکوپ به وضوح ببینید.

کک چه شکلی است

راهکار عملی از بین بردن کک در خانه

اگر حیوان خانگی شما حامل کک‌های بالغ است، خانه شما می‌تواند به مهد کک تبدیل شود! تخمین زده می‌شود که تنها 5 درصد از آلودگی به کک را می‌توان به کک‌های بالغی نسبت داد که ناخواسته توسط حیوان خانگی شما میزبانی شده‌اند. 95 درصد باقیمانده، تخم‌ها، لاروها و پیله‌هایی هستند که در خانه شما پخش شده‌اند. این بدان معنی است که شما باید از همه جهات با این مشکل مقابله کنید تا واقعاً بتوانید آلودگی را ریشه کن کنید.

در ادامه نحوه از بین بردن کک در خانه را توضیح خواهیم داد.

سمپاشی سمپاشی

1. از یک جاروبرقی قوی استفاده کنید.

معمولاً شکاف‌ها و فضاهای تنگ، مکان‌های خوبی برای مخفی شدن کک‌ها و تخم‌ها، لاروها و پیله‌های آن‌ها هستند. اگر می‌توانید، از جاروبرقی با کیسه یک بار مصرف استفاده کنید تا بتوانید بدون هیچ تماسی، کیسه را دور بیندازید.

جاروبرقی بکشید

2. از بخار شو استفاده کنید

از بخار شو برای فرش و اثاثیه یا لوازم خانه از جمله محل خواب حیوانات خانگی خود استفاده کنید.ترکیب حرارت زیاد و شوینده، دشمن کک در تمام مراحل زندگی آن است. به نقطه‌ای که حیوان خانگی شما در آن می‌خوابد توجه ویژه‌ای داشته باشید.

3. همه ملافه‌ها را با آب داغ بشویید

همه ملافه‌ها، از جمله ملافه‌های مربوط به حیوان خانگی خود را با آب داغ بشویید. پس از شستشو آن‌ها را در بالاترین درجه حرارت خشک کنید. اگر آلودگی شدید است، از شر آن‌ها خلاص شوید و از ملافه‌های نو استفاده کنید.

استعلام هزینه سمپاشی انواع حشرات موذی

4. برای از بین بردن کک از محصولات شیمیایی استفاده کنید

 حشره کشی را انتخاب کنید که هم حاوی موادی مانند پرمترین است که کک‌های بالغ را می‌کشد و هم حاوی متوپرن باشد که تخم‌ها، لاروها و شفیره‌ها را می‌کشد. تا زمانی که اسپری خشک نشده است، افراد و حیوانات خانگی نباید با آن تماس داشته باشند. هنگام استفاده از اسپری حتماً دستکش بپوشید و فقط زمانی که همه بیرون از خانه هستند مواد را اسپری کنید.

برای سم‌پاشی از محصولات شیمیایی استفاده کنید

5. از بین بردن کک با جوش‌شیرین

یک راه مطمئن برای از بین بردن کک‌ موجود در الیاف فرش شما این است که مقداری جوش شیرین روی آن بپاشید، آن را اسکراب کنید و سپس جاروبرقی بکشید.

6. برای از بین بردن کک با نمک

مانند جوش شیرین، نمک نیز به روشی مشابه عمل می‌کند. مقداری نمک روی فرش بپاشید، بگذارید دو روز بماند و سپس جاروبرقی بکشید، این کار به شما کمک می‌کند تا به سرعت از شر کک خلاص شوید. نمک به عنوان یک عامل کم‌آبی عمل می‌کند که بدون استفاده از مواد شیمیایی به سرعت و به طور طبیعی، شما را از شر کک خلاص می‌کند.

ثبت سفارش سمپاشی خانه و محل کار

7. برای از بین بردن کک با اسپری لیمو

به لطف آب اسیدی آن، لیمو یک راه کاملاً طبیعی عالی برای از بین بردن کک‌ در خانه است.

  • یک برش نازک لیمو را برش دهید و آن را در تابه‌ای روی اجاق قرار دهید. آب جوش را اضافه کنید و بگذارید یک شب بماند.
  • صبح روز بعد، مایع دم کرده لیمو را در یک بطری اسپری بریزید.
  • روی هر مکان آلوده به کک مانند فرش، مبل یا صندلی بپاشید. رایحه قوی لیمو کک‌ها را از بین می‌برد و به خانه شما بوی تازگی می‌بخشد.

برای از بین بردن کک از اسپری لیمو استفاده کنید

8. رزماری قاتل کک

تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری رز ماری را در یک تابه با آب بجوشانید و بگذارید یک شب تا صبح خنک شود. سپس، مایع را داخل یک بطری اسپری بریزید. دفعه بعد که سگ خود را می‌شویید، مقداری از محلول طبیعی را روی موی آن اسپری کنید تا کک‌ها را دور نگه دارید.

علائم وجود کک در خانه

چه چیزی می‌تواند بدتر از بیدار شدن از خواب ناز با خارش آزاردهنده در نیمه شب باشد؟ در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه وجود کک در خانه را تشخیص دهید.

معمولاً کک‌ها با چشم غیرمسلح قابل مشاهده هستند. آن‌ها قهوه‌ای، قهوه‌ای مایل به قرمز یا سیاه رنگ، بدون بال و دارای بدنی صاف هستند. کک‌ها 6 پا دارند که برای پریدن مناسب است. آن‌ها بسیار سریع هستند و توانایی پرش تا ارتفاع 30 سانتی‌متری را دارند. به همین دلیل، شما به سختی می‌توانید آن‌ها را تشخیص دهید.

اگر خانه شما مورد تهاجم کک‌ها قرار گرفته است، برای از بین بردن کک در خانه می‌توانید از نیروهای مجرب آچاره کمک بگیرید. سمپاشی خانه با سم مخصوص به روش ایمن و بدون آسیب به افراد، گیاهان و حیوانات خانگی تخصص ماست.

3.7/5 - (12 امتیاز)

2 دیدگاه

  1. طبق تجربه چند ماهه بنده که موفق هم شدم به از بین بردن کک و شپش که هر دو همزمان وارد سر و خانه شده بودند ..من ۳ بار سم پاشی کردم جواب نداد اما برای آخرین بار از انرژی استاد دکتر علی اکبری استفاده کردم و ایشان با انرژی که خداوند نصیبشان گرده به من کمک کردند و گفتند که روی این موضوع کار می‌کنند و سپس سم پاشی کردم و بعد همه وسایل خونه شامل لباس ها و پتو ها و لحاف دشک ها و عروسک ها و فرش و موکت و قالی رو شستم و مبل ها و دشک تخت رو گفتم مبل شویی اومد شست و تا فرش ها بیان خونه رو مجددا سم پاشی کردم و گوشه ها و قرنیز ها و حفره ها را سم زدم و بعد ۲ روز برگشتم و کل کف و سرویس ها رو بت آب و وایتکس و شوینده شستم و فرش ها رو پهن کردم و باز هم احساس کردم تعدا خیلی کم نیش می‌زنند و نزاشتم دوباره زیاد بشن و آتو رو ورداشتم و روزی ۲ الی ۳ بار کل فرش ها رو با آتو با حرارت بالا آتو زدم و آیت باعث شد تخم هایی که گذاشته بودند نابود بشه و تا ۳ الی ۴ روز این کار را انجام دادم و از بین رفتند خدا رو شکر و البته به کمک انرژی استاد دکتر علی اکبری

    1. سلام.شما با این همه پشتکار و کارهای زیادی که انجام دادید ،نیاز به انرژی و ….نداشتید.به خودتون باور داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

سمپاشی حشرات موذی
سمپاشی انواع حشرات موذی با تیم حرفه‌ای آچاره

 

کلیک کنید