3 راه پیدا کردن اپل واچ خاموش و گمشده

لوازم دیجیتالگجت

اپل واچ‌ها زاده‌ی تکنولوژی و فناوری‌های نوین هستند و این ساعت‌های کوچک طرفداران بسیاری دارند. قطعا همه‌ ما بار‌ها گوشی تلفن خود را گم کرده‌ایم و پس از خاموشی آن، ساعت‌ها دنبال آن گشته‌ایم. این موضوع در رابطه با اپل واچ‌ها نیز صدق می‌کند. به دلیل حساسیت‌هایی که این دستگاه کوچک دارد، هنگام شستشو، حمام و بسیاری از کار‌های روزانه ممکن است آن را از دستمان دربیاوریم؛ به‌همین دلیل احتمال جا گذاشتنش بسیار زیاد است. اما راه‌حلی برای یافتن اپل واچ خاموش وجود دارد. پیدا کردن اپل واچ خاموش با استفاده از چند تکنیک ساده و اصولی انجام می‌شود که در این مقاله از مجله آچاره به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

راه های پیدا کردن اپل واچ خاموش

1. با استفاده از اپل

پس از سرقت، قطعا اپل واچ خاموش می‌شود. همچنین در صورت گم کردن آن ممکن است باتری تمام شده و خاموش شود. اما چندین راه وجود دارد که می‌توان اپل واچ را در زمان خاموش بودن، پیدا کرد. خوشبختانه در تمامی اپل واچ‌ها قابلیت ردیابی و سنسور GPS وجود دارد. برای این کار ابتدا باید در اپل آیتم Find My iPhone فعال باشد. البته باید اضافه کرد که در اپل واچ سری 2 و همچنین سیستم عامل IOS 10 این سنسور تعبیه شده است. اپل واچ سری 1 این قابلیت را ندارد و در پیدا کردن اپل واچ سری 1 با کمی مشکل مواجه خواهید شد و باید روش‌های دیگری را امتحان کرد.

نحوه پیدا کردن اپل واچ خاموش سری 2 و بالاتر به این شرح است:

  1. ابتدا وارد تنظیمات اپل خود شوید.
  2. وارد قسمت Find my شوید. در این قسمت چندین آیتم خواهید دید.
  3. آیتم Find My iPhone را انتخاب کنید.
  4. یک آیتم در این بخش وجود داشته که باید از حالت خاموش به روشن تغییر پیدا کند. گزینه‌ی enable offline finding را روشن کنید. یا نوار سفید روبه‌روی آن را لمس کرده و آبی کنید.
  5. در این قسمت باید یک درخواست صادر کنید که طی آن آخرین مکان اپل واچ ارسال خواهد شد. یعنی باید گزینه send last location را لمس کرده و درخواست خود را صادر کنید.
  6. سپس لوکیشن و مکان اپل واچ برایتان نمایش داده می‌شود. البته به دلیل شرایط مختلف ممکن است، در این لوکیشن خطا وجود داشته باشد که جزئی است؛ اما محدوده‌ نمایش‌داده‌شده کاملا صحیح می‌باشد.

پیدا کردن اپل واچ خاموش

مطلب پیشنهادی: چگونه وال‌پیپر اپل واچ سری ۵ را تغییر دهیم؟

2. نحوه پیدا کردن اپل واچ خاموش با استفاده از اپلیکیشن

خوشبختانه برای پیدا کردن اپل واچ خاموش یک راه ساده‌تر نیز وجود دارد که آن هم بهره‌مندی از اپلیکیشن find my است. پس از خرید اپل واچ این برنامه در گوشی اپل نصب شده و همگام‌سازی آن با اپل واچ انجام می‌شود. در صورتی که اپل واچ خود را گم کرده‌اید یا اپل واچ را از شما دزدیده‌اند، باید به‌سراغ این برنامه خاص بیایید. سپس مراحل زیر را با دقت انجام دهید تا بدون خطا به لوکیشن و مکان اپل واچ دسترسی پیدا کنید.اپلیکیشن find my

  1. وارد اپلیکیشن find my شوید.
  2. با یک اسکرول ساده، صفحه را ریفرش کنید. فرآیند تازه‌سازی باعث می‌شود تا اطلاعات نمایش‌داده‌شده در صفحه به‌روز شوند.
  3. گزینه devices چیزی است که به آن احتیاج دارید. این آیتم را انتخاب کرده و صفحه‌ی مربوط به آن را باز کنید.
  4. در این قسمت چندین نام از دستگاه‌های مختلف را مشاهده خواهید کرد. نام اپل واچ خود را در میان آن لیست انتخاب کرده و آن را لمس کنید.
  5. در این مرحله یک لوکیشن برای شما ارسال خواهد شد که مکان دقیق اپل واچ شما را نمایش می‌دهد. محدوده‌ی نمایش‌داده‌شده کاملا صحیح است و احتمالا فقط جزئیات آن نا‌صحیح باشد.

اگر از اپل واچ یا اسمارت واچ‌های به‌روز و جدید استفاده می‌کنید، نحوه پیدا کردن اپل واچ خاموش شما بسیار راحت‌تر خواهد بود؛ چراکه درون این دستگاه‌های جدید، سنسور و قابلیت LTE قرار دارد، که این فرصت را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا از مکان لحظه‌ای ساعت خود اطلاع داشته باشد.

نحوه پیدا کردن اپل واچ خاموش

مطلب پیشنهادی: روشن نشدن اپل واچ بعد از تمام شدن باتری

3. بهره‌مندی از وب سایت اپل

ممکن است به‌دلیل یک‌سری از شرایط مختلف، امکان دسترسی به گوشی و اپل برایتان ممکن نباشد. نگران نباشد! می‌توانید از طریق وب‌سایت اپل اقدام کنید. شرکت بزرگ اپل راه‌های زیادی در اختیار کاربران قرار داده تا بتوانند در هر شرایطی مشکلات خود را رفع کنند. نحوه پیدا کردن اپل واچ خاموش از راه وب‌سایت به‌ این شرح است. به‌جای استرس داشتن، بدون نگرانی مراحل زیر را دنبال کنید. در سایت یک پنل برایتان باز شده که خواهان درج اطلاعات صحیح Apple ID است.

جمع‌بندی

در این مقاله از مجله آچاره تلاش کردیم که اطلاعات مهم به‌منظور پیدا کردن اپل واچ خاموش را در اختیار شما قرار دهیم تا شما این روند را با کمترین چالش‌های احتمالی پشت سر بگذارید. در صورتی که شما هم به‌دنبال پیدا کردن اپل واچ خاموش خود هستید، با استفاده از این نکات می‌توانید ساعت هوشمند خود را سریعا بیابید. امیدواریم که در این روند موفق باشید!

3.5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا