آموزش مخفی کردن گاوصندوق

دکوراسیون داخلیساختمان

افزایش آمار سرقت و شگردهای جدید دزدی‌ها بهانه‌ای شد تا مطلبی را درباره آموزش مخفی کردن گاوصندوق گردآوری کنیم. جاسازی گاوصندوق در مکانی غیرقابل‌دید به اندازه وجود خود گاوصندوق مهم است. پس با آچاره همراه باشید تا با بهترین مکان‌های جاساز گاوصندوق آشنا شویم.

با مخفی کردن گاوصندوق در درجه اول از نمای بیرونی آن در برابر آسیب و گردوغبار محافظت می‌کنید. همچنین در صورت وقوع دزدی گاوصندوق شما از دید سارقان محفوظ می‌ماند. بنابراین پیدا کردن جای خوب برای گاوصندوق در محفوظ ماندن آن حرف اول را می‌زند.

بیشتر سارقان گاوصندوق‌های کوچکتر را می‌دزدند و آنها را در جای دیگری باز می‌کنند. بنابراین اگر گاوصندوق بزرگی دارید که به‌راحتی قابل‌حمل نیست نگران دزدیده شدن آن نباشید. در عین حال اگر می‌خواهید گاوصندوق مخفی داشته باشید تا آخر این مطلب با ما همراه شوید.

اگر شما تصمیم به اسباب‌کشی دارید و نگران جابجایی ایمن گاوصندوق خود هستید، می‌توانید سرویس ویژه حمل گاوصندوق آچاره را سفارش دهید و از تخصص نیروهای مجرب و تجهیزات این سرویس در جهت حمل گاوصندوق خود استفاده کنید.

سرویس اسباب‌کشی نیز سرویس دیگری است که کلیه امور انتقال و جابجایی وسایل خانگی و اداری شما را با پرسنل کاربلد و ماشین‌های باربری مجهز انجام می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره سراسری 1471 تماس بگیرید.

نکات کلیدی

  • اگر یخچال اضافی دارید می‌توانید آن را خالی کرده و گاوصندوق کوچک خود را در آن مخفی کنید.
  • کاورهای برزنتی محکم مانند کمدهای پارچه‌ای که در بازار به‌صورت آماده به فروش می‌رسند، محل خوبی برای مخفی کردن گاوصندوق هستند.
  • برای پنهان کردن گاوصندوق می‌توانید آن را داخل جعبه مقوایی محکمی قرار دهید و روی آن رومیزی پهن کنید. گلدان و دکوری در نهایت می‌تواند این جعبه را کاملا طبیعی جلوه دهد.

آموزش مخفی کردن گاوصندوق؛ بهترین مکان‌های جاسازی گاوصندوق

یکی از نکات مهم در آموزش مخفی کردن گاوصندوق پیدا کردن بهترین مکان‌های مخفی خانه است. هر خانه‌ای دارای مخفیگاه‌های زیادی است که به فکر سارقان هیچ وقت خطور نمی‌کند و حتی به‌اندازه نصب دزدگیر دوربین دار می‌تواند امنیت گاوصندوق شما را تضمین کند.

مکان های جاساز گاوصندوق
آموزش مخفی کردن گاوصندوق | قرار دادن گاوصندوق بزرگ در داخل کمد

یکی از مهم‌ترین راهکارهای مخفی کردن گاوصندوق‌ انتخاب جایی است که فقط افراد ساکن در خانه از آن آگاهی داشته باشند. در ادامه برخی از بهترین مکان‌های مخفی برای جاساز کردن گاوصندوق را لیست می‌کنیم. انتخاب هر یک از این مکان‌ها به اندازه گاوصندوق شما بستگی دارد.

  • زیر زمین
  • داخل دیوار
  • داخل دریچه تهویه هوای
  • درون گاوصندوق انحرافی
  • داخل اتاق زیر شیروانی
  • پشت در مخفی
  • زیر پله
  • در طبقات کمد دیواری

اگر یخچال اضافی دارید که قابل‌استفاده نیست می‌توانید قفسه‌های آن را برداشته و گاوصندوق را در آن مخفی کنید. قفسه‌های دکوری روی دیوار هم محل خوبی برای مخفی کردن گاوصندوق‌های کوچک هستند.

آموزش مخفي کردن گاوصندوق

امروزه گاوصندوق‌های خانگی محبوبیت زیادی دارند و برای نگهداری مدارک و اشیا قیمتی بهترین گزینه هستند. معمولا بیشتر سارقان وقت خود را صرف باز کردن این گاوصندوق‌ها نمی‌کنند؛ چون ممکن است دستگیر شوند.

اما داشتن گاوصندوق به‌تنهایی کافی نیست. بخش اصلی کار پنهان کردن آن‌ها است. برای مثال با قرار دادن گاوصندوق در دیوار یا هر جای امن دیگری مطمئن خواهید شد که از دسترس دزدها در امان خواهد بود.

در ادامه با انواع راهکارهای مخفی کردن گاوصندوق‌ و مکان‌های مخفی آشنا می‌شویم. انتخاب این مکان‌ها به اندازه و بزرگی و کوچکی گاوصندوق شما بستگی دارد.

محاسبه رایگان هزینه اسباب‌کشی!

1. مخفی کردن گاوصندوق‌های کوچک

گاوصندوق را درون جعبه مقوایی قرار دهید تا نمای بیرونی آن مشخص نباشد. اگر گاوصندوق خود را در زیرزمین یا انبار نگهداری می‌کنید آن را داخل جعبه مقوایی قرار دهید. درب کارتن را بسته و آن را مابین جعبه‌های دیگر قرار دهید.

یکی دیگر از ترفندهای آموزش مخفی کردن گاوصندوق، گذاشتن آن درون کیسه پلاستیکی است. این کار برای گاوصندوق‌های کوچک کاربردی‌تر است و کمتر سارقی به فکر باز کردن کیسه‌های زباله می‌افتد.

اگر همچنان به‌دنبال جای خوب برای گاوصندوق خود هستید ما یخچال اضافی را پیشنهاد می‌کنیم. همانطور که در بالا گفتیم می‌توانید گاوصندوق کوچک خود را داخل یخچال یا صندوقچه بلااستفاده نگهداری کنید.

اگر یخچال یدکی دارید گاوصندوق را داخل آن بگذارید تا سارقان آن را پیدا نکنند.

گاوصندوق کوچک خود را می‌توانید زیر تخت هم پنهان کنید تا سارقان آن را پیدا نکنند. برای این کار کافیست تخت را کمی بالا بیاورید و گاوصندوق را زیر آن مخفی کنید. این ترفند مناسب گاوصندوق‌هایی با ارتفاع 41 تا 61 سانتیمتر است.

یکی دیگر از مکان‌های جاساز گاوصندوق داخل کمد پشت لباس‌های بلند است. با این که این محل تا حدودی شک‌برانگیز است؛ اما به‌عنوان راهی آسان برای نگهداری گاوصندوق کوچک در نظر گرفته می‌شود.

اگر زیر راه پله خانه خود اتاق دارید نگهداری گاوصندوق در پشت این اتاق راهی عالی برای مخفی کردن آن است. بعید می‌دانیم دزد به فکر بیفتد داخل کمد لباس را جستجو کند. اگر لازم است هر روز از گاوصندوق چیزی بردارید یا چیزی داخل آن بگذارید این روش را پیشنهاد نمی‌کنیم.

راهکارهای مخفی کردن گاوصندوق‌
آموزش مخفی کردن گاوصندوق | جاساز صندوق در داخل دریچه تهویه هوا

2. آموزش مخفی کردن گاوصندوق‌های بزرگ

برای مخفی کردن گاوصندوق بزرگ می‌توانید از پارچه یا پتو استفاده کنید. ساده‌ترین راه برای پوشاندن گاوصندوق بزرگ، انداختن پارچه روی آن است. با این کار گاوصندوق شما جزئی از دکور اتاق می‌شود و می‌توانید گلدان گل یا چند کتاب روی آن قرار دهید!

گزینه دیگر برای مخفی کردن گاوصندوق استفاده از کاورهای آماده در بازار است. برای مثال کمد برزنتی مخصوص لباس می‌تواند پوشش خوبی برای محافظت از نمای بیرونی گاوصندوق شما باشد. قبل از تهیه این کمدهای برزنتی طول، عرض و ارتفاع گاوصندوق را اندازه‌گیری کنید.

قرار دادن گاوصندوق در آشپزخانه هم می‌تواند گزینه خوبی باشد. گاوصندوق را پشت ماشین لباسشویی یا ظرفشویی قرار دهید؛ اما دقت کند از کابینت‌ها بیرون نزند. با این حال معمولا درون کابینت‌ها فضای زیادی برای پنهان کردن گاوصندوق بزرگ وجود ندارد.

اگر پشت ماشین لباسشویی یا ظرفشویی شما فضای کافی وجود دارد گاوصندوق را درون کابینت جا دهید. اما فراموش نکنید هر بار که نیاز به گاوصندوق دارید باید ماشین لباسشویی یا ظرفشویی را حرکت دهید.

قرار دادن گاوصندوق در دیوار شاید بهترین راه مخفی کردن آن باشد. اما نکته مهم در آموزش مخفی کردن گاوصندوق درون دیوار این است که باید از قبل برای محل مخفی برنامه ریزی کنید. متاسفانه نمی‌توانیم هر مدل گاوصندوقی را درون دیوار مخفی کنیم. اما مخفی کردن گاوصندوق در زیر تخت نیز یکی از روش‌های جاسازی این وسیله بااهمیت است.

جای خوب برای گاوصندوق
آموزش مخفی کردن گاوصندوق | مخفی کردن صندوق در داخل تخت

اگر از قبل برای جای گاوصندوق برنامه‌ریزی کرده باشید محل آن درون دیوار مشخص شده است. مزیت گاوصندوق مخفی در داخل دیوار این است که اگر سارق آن را پیدا کند نمی‌تواند به‌راحتی آن را بیرون بیاورد. این موضوع مزیت اصلی این گاوصندوق‌ها و دلیل محبوبیت آن‌ها است.

اگر گاوصندوق بزرگ خود را داخل دیوار مخفی کرده‌اید می‌توانید تابلوی نقاشی یا در همان قسمت آویزان کنید تا پنهان بماند. معمولا سارقان به فکر بازرسی پشت آینه یا تابلوی نقاشی نیستند و گاوصندوق شما را پیدا نخواهند کرد.

قرار دادن گاوصندوق در دیوار
آموزش مخفی کردن گاوصندوق| جاسازی صندوق در داخل دیوار

در این مورد بیرون آوردن گاوصندوق تقریباً غیرممکن است و احتمال این که دزد متوجه وجود آن شود تقریبا صفر خواهد بود.

راه‌حل دیگر استفاده از سبد لباس‌های کثیف است. بعضی افراد گاوصندوق را روی زمین ثابت می‌کنند. سبد لباس‌های کثیف را روی آن گذاشته و انبوهی از رخت چرک درون سبد می‌ریزند. در این حالت سارقان فکر نمی‌کنند گاوصندوق زیر انبوهی از لباس‌ نگهداری می‌شود!!

یکی دیگر از مکان‌های جاساز گاوصندوق داخل مبلمان است. برای این کار می‌توانید گاوصندوق خود را داخل مبل چرمی بزرگ پنهان کنید. این ترفند برای افرادی مناسب است که مبل چرمی بزرگ در خانه دارند و می‌توانند گاوصندوق را درون آن جاساز کنند.

گاوصندوق مخفی
آموزش مخفی کردن گاوصندوق | جاسازی گاوصندوق در داخل مبل

گاوصندوق برای حفظ امنیت مدارک و اشیا قیمتی وسیله‌ای لازم و ضروری است. اما موضوع اصلی پنهان کردن آن است. به دلایل امنیتی گاوصندوق باید پنهان باشد. علاوه‌بر این دکوراسیون داخلی خانه شما را هم به هم نریزد.

رها کردن گاوصندوق در مکانی قابل‌دید احتمال اینکه سارقان آن را حین دزدی پیدا کنند افزایش می‌دهد. بنابراین باید آن را در مکانی نامحسوس و غیرقابل‌دسترس مخفی کنید. امیدواریم بعد از مطالعه این آموزش مخفی کردن گاوصندوق، بهترین جا برای جاسازی گاوصندوق خود را پیدا کرده باشید.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم با آموزش مخفی کردن گاوصندوق شما را با امن‌ترین مکان‌های خانه آشنا کنیم. برای انتخاب محل گاوصندوق مخفی باید به ابعاد آن توجه کنید. هر گاوصندوقی را که انتخاب می‌کنید سعی کنید به نحوی آن را استتار یا مخفی کنید تا از دسترس سارقان دور بماند.

هرچقدر پیدا کردن اشیای با ارزش مخفی شما دشوارتر باشد احتمال اینکه سارقان تسلیم شوند و محل را ترک کنند بیشتر است. با انتخاب بهترین جا از میان پیشنهادات ذکر شده در این آموزش مخفی کردن گاوصندوق، نقشه‌های سارقان را خنثی کنید و گاوصندوق را ایمن و سالم نگه دارید.

سوالات متداول

مزایای مخفی کردن گاوصندوق چیست؟

با پنهان کردن گاوصندوق علاوه‌بر محافظت آن در برابر گردوخاک و آلودگی آن را از دسترس سارقان هم دور نگه می‌دارید.

بهترین محل برای مخفی کردن گاوصندوق‌های بزرگ کجاست؟

برای مخفی کردن گاوصندوق بزرگ خود می‌توانید روی آن پارچه یا ملحفه بکشید. برای طبیعی جلوه دادن آن می‌توانید گلدان گل یا دکوری را روی آن بگذارید. با این کار گاوصندوق جزئی از دکوراسیون اتاق شما به نظر می‌رسد.

آیا می‌توان گاوصندوق را داخل دیوار مخفی کرد؟

برای مخفی کردن گاوصندوق داخل دیوار باید از قبل برنامه‌ریزی کرده باشید. محل مناسبی را متناسب با ابعاد گاوصندوق انتخاب و خالی کنید. برای نمای بیرونی می‌‌توانید روی همین قسمت دیوار از تابلو یا دکوری استفاده کنید.

آیا می‌توان از مبلمان برای مخفی کردن گاوصندوق استفاده کرد؟

اگر مبلمان بزرگ و جادار داشته باشید می‌توانید گاوصندوق را درون آن جاساز کنید. کمتر سارقی حدس می‌زند گاوصندوق کوچک شما داخل مبل زیر نشیمن‌گاه آن باشد.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا