راهنمای خرید دوربین مداربسته برند ایرانی

دوربین مدار بستهبرقکاریساختمان

دوربین مداربسته ایرانی یا خارجی؟ این یک سوال رایج است که تقریبا همه ما هنگام خرید کالاهای مختلف از خود می‌پرسیم اما آیا واقعا می‌توان یک پاسخ قطعی به این سوال داد؟ یکی از محصولاتی که در سال‌های گذشته تولیدات داخلی آن افزایش قابل‌توجهی داشته، دوربین مداربسته است. عواملی مختلفی در این سال‌ها منجر شده که نیاز به محصولات داخلی در این بازار بیش از پیش محسوس باشد اما آیا دوربین مداربسته برند ایرانی یک محصول قابل اطمینان است؟ در این مقاله از مجله آچاره با بررسی محصولات ایرانی موجود در بازار دوربین مداربسته، اطلاعات لازم به منظور انتخاب یک دوربین مداربسته مناسب را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

مزایای دوربین مداربسته برند ایرانی

بسیاری از افراد معتقدند تا زمانی که محصول ایرانی مشابه خارجی دارد، نوع خارجی انتخاب معقول‌تری محسوب می‌شود ولی باید گفت که بسته به اولویت‌های شما ممکن است پیروی از این قاعده نتایج خوبی را برای شما به همراه نداشته باشد. فارغ از این که هر دوربین مداربسته در چه کشوری تولید شده است، شما باید ابتدا خصوصیات آن را به دقت بررسی کرده تا در نهایت با توجه به نیازهایتان بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. امروزه دوربین‌های مداربسته تولید داخل از مشخصات فنی بسیار خوبی برخوردار هستند و نمی‌توان بدون بررسی دقیق، آن‌ها را از گزینه‌های موجود حذف کرد. البته مشخصات فنی مناسب تنها نقطه قوت دوربین‌های مداربسته ایرانی نبوده و در اینجا می‌توانیم به 3 مزیت اصلی دیگر این محصولات نیز اشاره کنیم.دوربین مداربسته برند ایرانی

1. قیمت به‌صرفه

شما برای تهیه یک دوربین مداربسته تولید خارج باید علاوه بر هزینه اصلی دوربین، هزینه‌های دیگری را نیز همچون گمرک و … تقبل کنید. این عامل قیمت تمام شده این محصولات را نسبت به مشابه تولید ایران آن‌ها افزایش قابل‌توجهی داده است و زمانی که شما 2 محصول مشابه تولید داخل و خارج که از لحاظ فنی مشخصات یکسانی دارند را نسبت به یکدیگر مقایسه می‌کنید، حتما متوجه اختلاف قیمت آن‌ها خواهید شد. لازم به ذکر است که فارغ از اعتبار هر برند، قیمت بالای هر دوربین مداربسته را نمی‌توان مستقیما به کیفیت دوربین مدار بسته مربوط دانست و در این جهت شما باید مشخصات هر محصول را به دقت بررسی کنید.


خدمات پیشنهادی آچاره : نصب و تعمیر دوربین مداربسته


مزیت دیگر دوربین مداربسته برند ایرانی، کم‌نوسان بودن قیمت آن است. در واقع می‌توان گفت که قیمت محصولات مشابه خارجی به دلیل نوسانات روزانه قیمت ارز، نوسان زیادی دارند اما این چالش در خرید دوربین‌های مداربسته ایرانی بسیار کمتر بوده و قیمت آن‌ها در فواصل زمانی کوتاه نوسان چندانی را تجربه نمی‌کند.

بیشتر بخوانید : علت پرش تصویر دوربین مداربسته

2. خدمات پس از فروش

یکی دیگر از مزیت‌های دوربین مداربسته برند ایرانی که نمی‌توان آن را نادیده گرفت، خدمات پس از فروش آن است. همان‌طور که می‌دانید به دلیل تحریم‌های حال حاضر کشور، عموم مردم امکان دسترسی به اکثریت نمایندگی‌های رسمی تولیدکنندگان خارجی را ندارند و در صورت ایجاد هر گونه اختلال در عملکرد دوربین مداربسته باید از مراکز دیگری خدمات دریافت کنند. این نقطه ضعف در محصولات تولید داخل دیده نشده و شما در چنین شرایطی می‌توانید به راحتی به نمایندگی‌های مجاز هر کدام از این برندها دسترسی داشته باشید.

3. اصالت

نکته دیگری که باید در این بخش به آن اشاره کرد، اصالت دوربین مداربسته است. شما هنگام خرید دوربین مداربسته ایرانی می‌توانید به سادگی از بااصالت بودن محصول موردنظر خود اطمینان حاصل کنید. هر چند که این قاعده شامل دوربین‌های مداربسته تولید خارج نشده و هنگام خرید این محصولات شما باید با بررسی دقیق آن‌ها و مشورت با کارشناسان از تقلبی نبودن آن‌ها مطمئن شوید.

اصالت

انواع دوربین مداربسته برند ایرانی

تولیدکنندگان ایرانی دوربین‌های مداربسته امروزه این دوربین‌ها را در انواع  مختلفی از جمله آنالوگ (Analogue)، شبکه (IP) و … به بازار عرضه می‌کنند و شما می‌توانید با توجه به نیازها و اولویت‌هایتان بهترین انتخاب را در بین گزینه‌های موجود داشته باشید. فراموش نکنید که معمولا تمام مراحل ساخت این قطعات و دوربین‌ها در داخل کشور انجام نشده و هر کدام از تولیدکنندگان درصد خاصی از این مراحل را در داخل از کشور به انجام می‌رسانند. البته مونتاژ همه این دوربین‌ها در داخل از کشور صورت می‌گیرد و صرفا ممکن است برخی از قطعات این محصولات از خارج از کشور تهیه شوند. در ادامه این بخش از انواع دوربین مداربسته برند ایرانی که می‌توانند گزینه مناسبی برای شما محسوب شوند، نام خواهیم برد.

  • دوربین مداربسته ریکو
  • دوربین مداربسته ایکسوم
  • دوربین مداربسته ناظر
  • دوربین مداربسته هیرو
  • دوربین مداربسته برایتون
  • دوربین مداربسته تکنیس
  • دوربین مداربسته کی دی تی
  • دوربین مداربسته حافظ
  • دوربین مداربسته حارس
  • دوربین مداربسته پرکسیس
برای نصب و تعمیر دوربین مداربسته از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

انواع دوربین مدار بسته

در این مقاله تلاش کردیم تا تمام اطلاعات مرتبط به دوربین مداربسته برند ایرانی و مزایای آن را در اختیار شما قرار دهیم. توجه داشته باشید که قبل از انتخاب نهایی حتما نظر کارشناسان را نیز جویا شده و سپس نسبت به خرید محصول موردنظر خود اقدام کنید. همچنین در راستای کسب اطمینان از اصالت دوربین مداربسته بهتر است که خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید. شما می‌توانید سوالات خود را از طریق بخش نظرات با کارشناسان مجرب آچاره در میان گذاشته و پاسخ خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. از این که تا انتها با ما همراه بودید، سپاس‌گزاریم.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا