آموزش ضبط مکالمه در آیفون با 5 روش ساده!

لوازم دیجیتالموبایل

اگر در گوشی‌های آیفون، زمان برقراری تماس فعال شدن دکمه‌ای با عنوان Record امکان‌پذیر بود، کار شما خیلی راحت‌تر می‌شد! در این صورت دیگری نیازی به نصب و دانلود انواع اپلیکیشن‌ها نبود؛ اما متأسفانه چنین قابلیتی در آیفون وجود ندارد.
در ادامه این مقاله از مجله آچاره به‌منظور آموزش ضبط مکالمه در آیفون به معرفی چند ترفند کاربردی می‌‌پردازیم که می‌توانید آن‌ها را مطابق با نیازتان انتخاب و استفاده کنید.

نکات کلیدی

  • اپلیکیشن TapeACall نسبت به دیگر برنامه‌های ضبط تماس عملکرد بهتری دارد.
  • برای استفاده از Voice Mail باید حتما نسخه IOS شما 11 یا بالاتر باشد.
  • برنامه Call Recorder دارای یک دکمه Record است که می‌توانید با یک ضربه فوری، ضبط تماس تلفنی گوشی آیفون را شروع کنید.

5 ترفند روش‌ برای ضبط مکالمه در آیفون

برای ضبط مکالمات در آیفون گزینه‌های زیادی وجود دارند که شما می‌توانید براساس نیاز یکی از روش‌ها را انتخاب کنید. البته در ابتدا قبل از انجام این کار باید بدانید که آیا از لحاظ قانونی کار شما مشکلی دارد یا خیر.

در ادامه روش‌های مختلف آموزش تصویری ضبط مکالمه در آیفون آورده شده است:

روش اول: استفاده از Voice Mail برای ضبط تماس در آیفون

اول‌ از همه به این نکته توجه کنید که این روش در همه گوشی‌های آیفون کارساز نیست؛ بلکه برای استفاده از این روش باید حتما نسخه IOS شما 11 یا حتی بالاتر باشد.

در این بخش از آموزش تصویری ضبط مکالمه در آیفون، از ویژگی پست صوتی استفاده می‌شود که برای این کار باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا برنامه Phone را در گوشی ایفون اجرا کنید و بعدا با خودتان تماس بگیرید.
  • پیامکی برای شما ارسال می‌شود و از شما درخواست می‌کند تا یک عدد (مثلا: عدد 3) را برای ارسال پیام وارد کنید.
  • برای تکمیل فرآیند باید شماره‌ تلفن‌تان را وارد کنید.
  •  شماره‌ تلفن شخص دیگری را هم اضافه کنید.
    بهتر است که قبل از ضبط مکالمه با آیفون بدون جیل‌بریک، حتما طرف مقابل را از ضبط آگاه کنید و بدون اطلاع کسی این کار را انجام ندهید.
    بعد از آن برای شروع، ضبط تماس‌ها را ادغام کنید.
  • زمانی که صدا را ضبط کردید، مطمئن شوید که طرف مقابل تماس را قطع کرده و دستورالعمل send the conversation را دنبال کنید تا تماس ضبط‌شده برای شما ارسال شود.

تعمیر موبایل را به کارشناسان خبره آچاره بسپارید.

  • تعمیر و تعویض ال سی دی موبایل
  • تعمیر باتری گوشی
  • تعمیرات نرم‌افزار موبایل
  • تعمیر سخت‌افزار گوشی
  • تعمیر هنگ کردن و داغ شدن موبایل
  • تعمیر سوکت شارژ گوشی

تعمیر تخصصی موبایل در محل با تیم آچاره

تعمیر موبایل را به کارشناسان خبره آچاره بسپارید.

  • تعمیر و تعویض ال سی دی موبایل
  • تعمیر باتری گوشی
  • تعمیرات نرم‌افزار موبایل
  • تعمیر سخت‌افزار گوشی
  • تعمیر هنگ کردن و داغ شدن موبایل
  • تعمیر سوکت شارژ گوشی

تعمیر تخصصی موبایل در محل با تیم آچاره

روش دوم: آموزش ضبط مکالمه در آیفون با استفاده از اپلیکیشن برای ضبط تماس

اپلیکیشن‌های بسیار زیادی برای ضبط تماس تلفنی در گوشی آیفون وجود دارد؛ اما همه برنامه‌ها کاری را که تبلیغ می‌کنند، انجام نمی‌دهند.

همچنین تعداد زیادی از این برنامه‌ها فقط با خرید اشتراک و نسخه پرمیوم کار می‌کنند و شما نمی‌توانید قبل از این که نسخه را خریداری کنید، از آن‌ها استفاده کنید.

1. اپلیکیشن TapeACall

برنامه TapeACall مدت زیادی است که به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای ضبط تماس‌های آیفون شناخته می‌شود. این اپلیکیشن محبوبیت و شهرت زیادی داشته و تقریباً بیش از 4 میلیون کاربر دارد.

اپلیکیشن TapeACall رابط کاربری راحت و واضحی داشته و امکانات زیاد آن، به شما این امکان را می‌دهد تا تماس‌های صوتی را در آیفون ضبط و مدیریت کنید.

آموزش تصویری ضبط مکالمه در آیفون

2. اپلیکیشن Call Recorder

Call Recorder که در این بخش به‌صورت آموزش تصویری ضبط مکالمه در آیفون به آن می‌پردازیم، یکی دیگر از اپلیکیشن‌های نام‌آشناست.

این برنامه در میان کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار است. این برنامه تمرکز زیادی روی سهولت استفاده دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا تماس‌های ورودی و خروجی‌تان را به‌‌سادگی در آیفون ضبط کنید.

ابزارهای ویرایشی موجود در این اپلیکیشن بسیار زیاد هستند و این که فایل ضبط‌شده را بتوانید کوتاه‌تر کنید را برای شما امکان‌پذیر می‌کند.

این برنامه دارای دکمه Record است که می‌توانید با یک ضربه فوری و سریع ضبط تماس تلفنی گوشی آیفون را شروع کنید. بعد از پایان تماس، برای دسترسی راحت‌تر به فایل ضبط‌شده، می‌توانید آن را در Recordings پیدا کنید.

بعد از این که فایل صوتی را ویرایش کردید می‌توانید در ایمیل، توییتر، واتساپ و غیره به اشتراک بگذارید.

علاوه‌بر این، می‌توانید فایل ضبط‌شده را با برنامه اسلک برای افراد دیگر بفرستید که مزیت بزرگ این اپلیکیشن محسوب می‌شود.

ضبط مکالمه در آیفون

روش سوم: استفاده از گوگل ویس (Google Voice) برای ضبط تماس

چنانچه روش‌های گفته‌شده مورد پسند شما نبود و به‌دنبال راه‌حل دیگری برای ضبط مکالمات تلفنی هستید، پیشنهاد ما استفاده از گوگل ویس است. البته برنامه گوگل ویس به‌‍تنهایی یک برنامه ضبط‌کننده تماس محسوب نمی‌شود؛ اما در ضبط تماس می‌تواند به شما کمک زیادی کند.

برای برخی از افرادی که با گوگل ویس آشنایی ندارند، باید بگوییم که این برنامه شماره منحصر‌به‌فردی را برای پیام متنی، تماس صوتی و غیره ارائه می‌دهد. Google voice نه‌‌تنها در موبایل بلکه در رایانه نیز کاربردی است.

البته اگر قابلیت همگام‌سازی یکپارچه این اپلیکیشن را هم اضافه کنیم، می‌توان گفت که گوگل ویس روش مطلوبی جهت ضبط مکالمه در آیفون است.

علاوه‌بر تمام این موارد بهتر است بدانید که این روش محدودیت‌هایی هم دارد و فقط ضبط تماس‌های دریافتی (نه تماس‌های خروجی) را برای شما امکان‌پذیر می‌کند؛ پس در این حالت اگر با محدودیت‌ها مشکلی ندارید، استفاده از این برنامه بسیار آسان و بی‌دردسر برای شما گزینه مناسبی است.

قبل از استفاده از برنامه، ابتدا مطمئن شوید که گزینه record incoming phone calls را در برنامه گوگل ویس گوشی فعال کرده‌اید.

محاسبه رایگان هزینه تعمیرات موبایل!

برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  • گوگل ویس را باز کنید، به settings بروید.
  • سپس Calls and then ensure را انتخاب کنید.
  • گزینه Incoming call را فعال کنید.

پس از انجام این مراحل، هنگام پاسخ به تماس برقرارشده با شماره گوگل ویس خودتان، عدد 4 را در صفحه انتخاب کنید.

صدای ربات به شما هشدار می‌دهد فرآیند ضبط تماس شروع شده است و اگر می‌خواهید ضبط را متوقف کنید، باید مجدد روی 4 ضربه بزنید یا تماس را قطع کنید.

در این برنامه هر چندبار که می‌خواهید قادر خواهید بود برنامه را ضبط و قطع کنید؛ فقط باید دکمه 4 را انتخاب کنید.

تماس‌های ضبط‌شده شما از طریق گوگل ویس به‌‌وسیله ایمیل برای شما فوروارد می‌شود و در لیست ضبط‌شده پست صوتی قرار می‌گیرد.

ضبط مکالمه در آیفون

روش چهارم: برای ضبط تماس از هدفون با قابلیت ضبط استفاده کنید.

اگر نمی‌خواهید از آموزش تصویری ضبط مکالمه در آیفون که تا به اینجا گفته شد استفاده کنید، راه‌حل دیگری نیز وجود دارد. با اپلیکیشن‌های ضبط‌کننده تماس، می‌توانید هدفون‌هایی را انتخاب کنید که قابلیت ضبط انواع مکالمات را دارند.

نحوه استفاده از این هدفون‌ها بسیار آسان و مطمئن است و شما به‌‌راحتی می‌توانید تماس‌های دریافتی‌تان را در آیفون ضبط کنید.

اغلب هدفون‌های ضبط‌کننده تماس، فیش هدفون 3.5 میلی‌متری دارند. یعنی این که شما می‌توانید از آن‌ها در iPhone 6s یا حتی دستگاه‌های قدیمی‌تر استفاده کنید.

روش پنجم: استفاده از اپلیکیشن Voice Memos

اگر نمی‌خواهید که نرم‌افزار جدیدی روی گوشی نصب کنید، می‌توانید برنامه ضبط مکالمه آیفون «Voice Memos» را نصب کنید.

این اپلیکیشن به‌طور پیش‌فرض روی موبایل شما وجود دارد و نیازی به دانلود ندارد. برنامه Voice Memos به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از انواع میکروفون موبایل یا هدفون، صدایی را که پخش می‌شود ضبط کنید.

در واقع این روش برای ویرایش فایل‌های ضبط‌شده، بسیار کارآمد است و حتی اشتراک‌گذاری تماس‌ها بدون زحمت و دردسر امکان‌پذیر است.

جمع‌بندی

در این مطلب چندین روش، همراه با آموزش ضبط مکالمه در آیفون، به شما معرفی شد. استفاده از این روش‌ها کاملا کاربردی است و می‌توان تا زمانی که اپل راه‌حل بهتر و بی‌دردسرتری ارائه دهد از آن‌ها استفاده کنید.
فراموش نکنید برای تعمیر موبایل در محل، کارشناسان آچاره در کنار شما خواهند بود. کافی‌ست درخواست خود را در سایت آچاره ثبت کنید یا با شماره 1471 تماس بگیرید.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا