چگونه با بن مژه دنباله دار چشم‌ها را زیباتر کنیم؟

زیبایی و سلامتلیفت و لمینت مژه و ابرومژه و ابرو

بن مژه یا همان تاتو خط چشم یکی از روش‌های زیباسازی چشم‌هاست که مانند لیفت مژه و ابرو بین خانم‌ها بسیار باب شده است. در این روش بین مژه‌ها رنگ اضافه می‌کنند که باعث تیره و جذاب‌تر شدن آن می‌شود. اگر بن مژه تا بیرون‌تر از خط پلک ادامه پیدا کند، به آن بن مژه دنباله دار می‌گویند.

در ادامه در مورد انواع مدل‌های بن مژه دنباله دار و مزایا و معایب آنها صحبت می‌کنیم و ماندگاری این تکنیک زیبایی را ارزیابی خواهیم کرد.

نکات کلیدی

  • بن مژه جزء تکنیک‌های آرایش چشم نیمه‌دائم محسوب می‌شود. بن مژه دنباله دار همان بن مژه است که کمی در امتداد خط مژه کشیده شده است.
  •  بن مژه دنباله دار را می‌توان تنها روی خط مژه بالا یا روی هر دو خط مژه بالا و پایین انجام داد.
  • پیش از اقدام به تاتو بن مژه حتما از اعتبار کلینیک مورد نظر مطمئن شوید. همچنین در صورت هرگونه حساسیت پوستی با پزشک خود درباره تاتو بن مژه مشورت کنید.

بن مژه دنباله دار چیست؟

به خط ظریف و نازکی که به روش تاتو بین مژه‌ها کشیده می‌شود و آنها را پررنگ‌تر نشان می‌دهد، بن مژه می‌گویند. در واقع بن مژه همان تاتوی خط چشم است.

بن مژه دنباله دار یکی از مدل‌های بن مژه است که در آن بعد از رنگ کردن پوست نزدیک مژه، خط ظریفی در راستای مژه‌ها روی پلک کشیده می‌شود و باعث درشت‌تر و کشیده‌تر به نظر رسیدن چشم می‌شود.

عکس بن مژه دنباله دار

آیا بن مژه دنباله دار همان خط چشم است؟

هم بله و هم خیر! خط چشم خط نسبتا ضخیمی است که در امتداد و روی مژه‌ها کشیده می‌شود و چشم‌ها را درشت‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهد؛ اما بن مژه خط ظریفی است که مژه را پررنگ‌تر نشان می‌دهد.

خط چشم نامحسوس‌تر است و به سختی می‌توان آن را تشخیص داد. در نتیجه برای خانم‌هایی که خواستار آرایش محو هستند، گزینه ایده‌آلی است.

محاسبه رایگان قیمت لیفت مژه!

ماندگاری بن مژه دنباله دار چقدر است؟

بن مژه جزء تکنیک‌های آرایش چشم نیمه‌دائم محسوب می‌شود. ترمیم اولیه تاتو بن مژه باید بین دو هفته تا 20 روز بعد از تاتو انجام شود. ماندگاری آن به نوع پوست افراد بستگی دارد. پوست‌های چرب توانایی کمتری برای نگهداری رنگ تاتو در خود دارند. بن مژه اغلب بین 3 تا 5 سال روی مژه دوام می‌آورد.

مدل‌های بن مژه دنباله دار

در این قسمت عکس بن مژه دنباله دار را مشاهده می‌کنید. برای آگاهی از اینکه بن مژه دنباله دار چه حالتی روی مژه‌های شما ایجاد خواهد کرد، با یک آرایشگر مشورت کنید. همچنین می‌توانید با دیدن عکس بن مژه دنباله دار پیش از رفتن به آرایشگاه، مدل مورد نظر خود را پیدا کنید.

بن مژه دنباله دار چیست

 

مدل های بن مژه دنباله دار

 کدام مدل بن مژه دنباله دار زیباتر است؟

بن مژه دنباله دار می‌تواند تنها روی خط مژه بالا یا هم روی خط مژه بالا و هم پایین انجام شود. بسته به سلیقه خود می‌توانید یکی از این دو مدل را انتخاب کنید. در برخی آرایشگاه‌ها بن مژه‌های رنگی نیز استفاده می‌شوند که در صورت تمایل می‌توانید از این مدل‌ها نیز استفاده کنید.

مزایا و کاربرد بن مژه دنباله دار

آرایش نیمه‌دائم بن مژه دنباله دار برایتان ایده‌آل خواهد بود، اگر:

  • مژه‌های کم پشت و نازکی دارید و می‌خواهید بدون کاشت مژه جذابیت مژه‌های خود را افزایش دهید.
  • به دنبال آرایش نیمه‌دائم هستید و حوصله هر روز آرایش کردن را ندارید.
  •  به خط چشم دنباله دار علاقه‌مندید، اما نمی‌خواهید کسی متوجه آرایش شما شود.
  • مژه‌های روشن و چشمان بی‌حالتی دارید.
  • ورزشکار هستید و به دلیل تعرق از خط چشم استفاده نمی‌کنید.

 بن مژه پایین دنباله دار

گاهی اوقات آرایشگر برای کشیدن بن مژه پایین دنباله دار از بی‌حسی استفاده می‌کند. مواد بی‌حس‌کننده باید با ملایمت و با استفاده از میکرو براش روی پلک پایین قرار داده شود.

برای جلوگیری از ورود مواد بی‌‌حس‌کننده به داخل چشم، باید این مواد حدود 1 تا 2 میلیمتر پایین‌تر از خط مژه زده شود. پس از بی‌حس شدن خط مژه، بن مژه پایین دنباله دار را با دستگاه روی خط مژه می‌کشند. بن مژه مانند خط چشم پهن نیست و باید بسیار نازک روی خط مژه کشیده شود.

بن مژه پهن و دنباله دار

بن مژه باید نازک باشد و به سختی مشاهده شود. بن مژه پهن و دنباله دار به خط چشم نیمه‌دائم شباهت دارد. اگر به خطوط پهن اطراف چشم علاقه دارید، بهتر است گزینه تاتو خط چشم را امتحان کنید.

ثبت خدمات لیفت مژه

آیا تاتو بن مژه دنباله دار درد دارد؟

آستانه درد در افراد مختلف متفاوت است. معمولا پیش از کشیدن بن مژه روی خط مژه از مواد بی‌حس‌کننده در موضع استفاده می‌کنند. بسیاری از افراد گزارش داده‌اند که با زدن بی‌حسی هیچ دردی را در زمان تاتو بن مژه احساس نکرده‌اند.

بن مژه دنباله دار

کلام آخر

بن مژه دنباله دار یکی از انواع مدل‌های بن مژه است که برای افرادی که می‌خواهند کمی حالت کشیدگی به چشمان خود بدهند، مناسب است. توصیه می‌شود پیش از اقدام به تاتو بن مژه دنباله دار از معتبر بودن کلینیک مورد نظر خود مطمئن شوید.

اگر سابقه بیماری خاص یا حساسیت به مواد بی‌حس‌کننده یا تاتو دارید، باید حتما پیش از اقدام به تاتو بن مژه با پزشک صحبت کنید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا