معرفی بهترین برند لوازم آرایش فرانسوی

زیبایی و سلامتآرایش

زنان فرانسوی و مردان به دلیل ظاهر زیبای خود مشهور هستند و اگرچه صنعت زیبایی چند میلیارد یورویی این کشور احتمالاًدر این مورد نقش داشته است. در این مطلب از مجله آچاره برند فرانسوی فعال در حوزه آرایشی بهداشتی را معرفی خواهیم کرد

معرفی برندهای فرانسوی

برند فرانسوی بیوترم Biotherm

یکی از مشهورترین برندهای زیبایی فرانسه است و طیف وسیعی از محصولات مراقبت از پوست لوکس و طبیعی آن در حال حاضر در سراسر جهان در دسترس است. این شرکت که در سال 1952 تأسیس شد، اکنون بخشی از گروه L’Oreal است و دفتر مرکزی آن در موناکو قرار دارد. عنصر اصلی این برند از دیرباز پلانکتون‌های حرارتی بوده است که خواص آن به جوان‌سازی پوست و حفظ سلامت آن کمک می‌کند. برخی از محبوب‌ترین اقلام در میان مصرف‌کنندگان فرانسوی، کرم‌های ضد آفتاب و شیر بدن  (laitcorporel)  هستند که ارزان نیستند اما تاثیر زیادی دارند.

لوازم آرایش فرانسوی

برند آرایشی بهداشتی فرانسوی ویشی

ویشی یکی دیگر از شناخته شده ترین برندهای فرانسوی است و از آب حرارتی و همچنین سایر مواد فعال طبیعی در محصولات خود استفاده می‌کند که با حفظ رطوبت و مواد مغذی حیاتی در پوست کار می‌کند. این برند دارای طیف متنوعی از محصولات، برای زنان و مردان است و به دلیل کیفیت بالا و ارزش برای پول شناخته شده است. بخش بزرگی از فلسفه زیبایی ویشی تشخیص درست مشکلات قبل از شروع درمان است. یکی از محصولات فوق ستاره آن، طیف نورمدرم برای پوست‌های مستعد آکنه است، یک پاک کننده سه در یک که به عنوان کرم، اسکراب و ماسک عمل می‌کند.

برند فرانسوی Nuxe ناکس

Nuxe یک برند فوق‌العاده طبیعی است که به دنبال استفاده از خواص گیاهان و عصاره‌های گیاهی مانند گلبرگ‌های گل رز و روغن‌ها برای مراقبت از پوست سالم است. Nuxe با طیف وسیعی از محصولات پیشرفته، برای هر دختری که در پاریس و جاهای دیگر از آن سفر می‌کند، ضروری است. تا کنون موفق‌ترین محصول آن Huile prodiguese است، یک روغن خشک چند منظوره که می‌تواند برای صورت، بدن و مو استفاده شود و بوی فوق‌العاده‌ای دارد. سایر محصولات شامل کرم‌های ضد پیری و  ضد آفتاب است که داروخانه‌های فرانسوی فقط در طول بهار و تابستان آن‌ها را ارائه می‌دهند.

مطلب پیشنهادی بهترین مارک لوازم آرایش بدون سرب 

برند فرانسوی

محصولات برند ایو روشر Yves-Rocher

در یک مزرعه ارگانیک 100 هکتاری در La Gacilly، بریتانی، محققان Yves-Rocher به سختی مشغول ایجاد طیف وسیعی از لوازم آرایشی با کیفیت بالا بوده‌اند که به محیط زیستنیز آسیب نرساند. شما می‌توانید 100٪ از اعتبارنامه‌های زیست محیطی این برند اطمینان داشته باشید زیرا توسط Ecocert تأیید شده است و حامل برچسب Cosmebio است. محصولات پرفروش این برند شامل فونداسیون و سرم‌های تقویت کننده جوان کننده است همچنین به دلیل هدایای تبلیغاتی سخاوتمندانه خود مشهور است، که شامل درمان‌های زیبایی رایگان هنگام خرید آنلاین هستند.

برند فرانسوی بیودرما  Bioderma

محصولات Bioderma که در اصل به عنوان خطی از درمان‌های تجویزی پزشکی و توسط متخصصان پوست ایجاد شده است، شهرت بسیار خوبی برای انجام این کار دارد. میسلار واتر Bioderma Sensibio H2O پاک کننده‌ای است که هم مدل‌ها و هم آرایشگران آن را دوست دارند، زیرا به طرز شگفت انگیزی ملایم و تسکین دهنده است. این محصول برای افرادی که پوست حساس یا مستعد آلرژی دارند بسیار مناسب است.

مطلب پیشنهادی معرفی 10 تا از بهترین ابزارهای آرایش مو در سال 2022

لاروش-پوسای La Roche-Posa

محصولات La Roche-Posay با توصیه بیش از 25000 متخصص پوست ارائه می‌شوند در فرانسه، آنها تقریباً بیشتر به عنوان یک منبع دارویی درمانی استفاده می‌شوند تا به عنوان درمان‌های زیبایی ساده. مشکلات رایجی که آنها درمان می‌کنند شامل ریزش مو و تحریک پوست در اثر اصلاح و همچنین پوست حساس به طور کلی است. سیکاپلاست باوم B5 یک کرم یکپارچه است که روی انواع پوست برای درمان جوش‌های ناشی از درماتیت و سایر بیماری‌ها معجزه می‌کند. آنقدر ملایم است که حتی برای نوزادان نیز قابل استفاده است. ضد آفتاب این برند نیز یکی از بهترین‌ها است.

برند فرانسوی

برند کاودالی ‌ Caudalie

Caudalie که در سال 1993 توسط صاحبان یک تاکستان در بوردو تأسیس شد، از مواد فعال موجود در انگور (از جمله میوه، انگور، ریشه، برگ و سبوم آن) و همچنین آب معدنی طبیعی استفاده می‌کند. تمامی محصولات شامل صفر پارافین، پارابن، فتالات، روغن‌های معدنی یا رنگ‌های مصنوعی می‌باشد. این مواد بالقوه مضر با چیزهایی مانند کره شی با تجارت منصفانه و آب گیاه پرتقال و لیمو جایگزین شده‌اند. یکی از بهترین محصولات آنها نرم کننده لب است.

برای آرایش صورت بانوان از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

محصولات برند آون Avène

هیچ داروخانه‌ای در فرانسه وجود ندارد که محصولات Avène در آن وجود نداشته باشد، جایی که آب هر روز برای اطمینان از خلوص آن آزمایش می‌شود. بخشی از محصولات مراقبت از پوست با مشکلاتی مانند درماتیت آتوپیک، پسوریازیس، اگزما و سوختگی مقابله می‌کند و Avène همچنین خدماتی مانند بسته بندی بدن، هیدروهلیوتراپی و ماساژ زیر آب را ارائه می‌دهد. با این حال، محصول برجسته Eau   Thermale Avène Spring Water Spray  است، یک اسپری آبپاش است که قدرت جوانسازی پوست‌های چرب، خشک یا تحریک شده را در طول شب دارد.

مطلب پیشنهادی جدیدترین میکاپ صورت ساده و شیک 2022

لوازم آرایش فرانسوی

محصولات برند کلران

کلورن به اندازه سایر برندهای موجود در این لیست طیف وسیعی از محصولات را ندارد، اما تمرکز آن با شامپوهای طبیعی، نرم کننده‌ها، شامپوهای خشک و پاک کننده های آرایش  صورت با کیفیت است، نه کمیت. ترکیبات کلیدی شامل عصاره‌های گیاهی مانند گزنه، جو دوسر، انبه، مرکبات، گل صد تومانی، انار، بادام و بابونه است. شامپوی خشک از محصولات خاص این برند است که از شیر جو دوسر برای نرم کردن مو استفاده می‌کند.

برند فرانسوی ملویتا

محصولات Melvita 100% ارگانیک بوده و فاقد مواد نگهدارنده، نرم کننده، سورفاکتانت و ضد تعریق  هستند آزمایش محصولات ضد پیری آن توسط مشتریان نشان داد که 96٪ از زنان مورد مطالعه گفتند که خطوط صورت آنها صاف شده است، 91٪ گفتند که پوست آنها مرطوب شده است، و 86٪ گفتند که پوستشان سفت شده است. یکی دیگر از محصولات عالی برای درمان، ماسک لایه بردار روشن کننده است که یک اثر روشن کنندگی واقعی دارد.

در این باره بیشتر بخوانید 

 آموزش خط انداختن ابرو با تیغ

روش‌های تمیز کردن براش آرایش

ترندهای آرایش بهار 2022 

استفاده صحیح از فرمژه

لوازم آرایش ضد حساسیت برای پوست و چشم حساس

شناخت انواع پلک

لیفت ابرو و لمینت ابرو بدون جراحی

1.6/5 - (43 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا