آموزش آنکارد ریش با تیغ برای نوجوانان و بزرگسالان

زیبایی و سلامتسلامت و زیبایی آقایان

اصلاح صورت آقایان، مانند بسیاری از کارها، از فناوری‌های جدید سود برده است. اگرچه تیغ‌ها از یک قرن پیش تاکنون تغییری نکرده‌اند اما ابزارهای جدیدتری وارد بازار شده‌اند. پس هنوز هم آموزش آنکارد ریش با تیغ می‌تواند برای بسیاری از آقایان جذاب باشد.
تیغ‌های ریش‌تراشی هنوز هم کارآیی قدیم را دارند. برای استفاده از این ابزار شما باید قسمت بالایی آن را بپیچید، تیغه دو لبه را روی بدنه قرار دهید و دوباره آن را محکم کنید. آموزش آنکارد ریش با تیغ همچنان یکی از موضوعاتی است که جوانان به دنبال یادگیری آن هستند.

آموزش آنکارد ریش با تیغ برای نوجوانان

اگر پسر جوان شما درباره آموزش اصلاح ریش با تیغ کنجکاوی به خرج می‌دهد، وقت آن رسیده که فوت‌و‌فن این کار را به او یاد دهید. اکثر پسرها تا زمانی که به سن بلوغ نرسند، موهای صورتشان رشد نمی‌کند. در حالی که ممکن است برخی دیگر نیاز به اصلاح داشته باشند.

در هر صورت آماده باشید تا با آموزش آنکارد ریش با تیغ به فرزندتان کمک کنید تا در حین رعایت بهداشت، اصلاح ایمنی داشته باشد.

نکاتی درباره آنکارد ریش با تیغ

هنگام آموزش اصلاح ریش با تیغ به پسران برای اولین‌بار این مراحل را دنبال کنید:

آموزش آنکارد ریش با تیغ

1. تیغ با کیفیتی را انتخاب کنید

در اینجا فقط 2 انتخاب وجود دارد: ریش‌تراش‌های برقی یا تیغ معمولی. ریش‌تراش‌های برقی ایمن‌تر هستند؛ زیرا فرزند شما به احتمال کمتری به خودش آسیب می‌رساند. همچنین اگر نیازی به استفاده از فوم اصلاح یا آماده کردن صورت برای اصلاح ندارید، کار با انواع برقی راحت‌تر است.

نکته منفی این است که ریش‌تراش‌های برقی گران هستند و همیشه بهترین اصلاح را برای شما امکان‌پذیر نمی‌کنند. با آموزش آنکارد ریش با تیغ معمولاً کار فرزندتان را آسان‌تر می‌کنید؛ گرچه ممکن است کمی سخت به‌نظر برسد.آنکارد ریش با تیغ

2. صورت را آماده کنید

اگر فرزند شما استفاده از تیغ را انتخاب کرد، باید صورت خود را قبل از اصلاح آماده کند. ابتدا باید صورت خود را مرطوب کرده و قبل از اقدام به اصلاح از کرم اصلاح استفاده کند. هیچ‌وقت پوست خشک را نتراشید؛ زیرا ممکن است باعث بریدگی و تحریک پوست شود. در این مقاله به‌صورت کامل به نحوه مراقب از پوست خشک و روتین پوستی آن پرداخته‌ایم.

پیدا کردن کرم اصلاح مناسب می‌تواند کمی مشکل باشد. ممکن است نوجوان شما با آکنه، پوست چرب (۶ مرحله مهم روتین مراقبت از پوست چرب) یا سایر مشکلات پوستی دست‌وپنجه نرم کند. بهتر است در طول پروسه آموزش اصلاح ریش با تیغ قبل از یافتن گزینه‌ مناسب برای نوع پوست فرزندتان، چند برند مختلف را امتحان کنید.

3. پروسه آنکارد ریش با تیغ را کامل کنید

هنگام اصلاح، ضربه‌های ملایم بهترین روش هستند. تیغ باید روی پوست سر بخورد. نوجوان خود را تشویق کنید تا در جهت رشد موها اصلاح کند تا از بریدگی صورت جلوگیری شود. زمانی که به تیغ اطمینان بیشتری پیدا کرد، می‌تواند برای اصلاح دقیق‌تر موهایش، اقدام کند.

پس از اصلاح، نوجوان شما باید پوست خود را با حوله تمیز و نرم خشک کند. توجه داشته باشید که مالش صورت ممنوع است و نوازش‌های ملایم بهترین روش هستند. قبل از استفاده از افترشیو، اجازه دهید پوست کمی نفس بکشد.

مطلب پیشنهادی:فوت و فن‌های بند انداختن و اصلاح صورت

4. از افترشیو استفاده کنید

استفاده از افترشیو یا لوسیون خوب است اما پوست جوان ممکن است بسیار حساس باشد. سعی کنید افترشیو بدون الکل و برای پوست‌های حساس پیدا کنید. بعد از آموزش آنکارد ریش با تیغ انتخاب افترشیو بسیار مهم است؛ زیرا ممکن است پوست نوجوان شما را تحریک کند.

آموزش خط گرفتن ریش در خانه

5. تیغ‌ها را تمیز کنید

به نوجوان خود تاکید کنید که تیغ را بعد از استفاده آبکشی کرده و با حوله خشک کند. تیغه‌های یکبار مصرف را باید پس از چهارمین یا پنجمین استفاده دور انداخت تا از بریدگی پوست جلوگیری شود.

6. تیغ را به اشتراک نگذارید

مهم‌ترین نکته در مورد آموزش اصلاح ریش با تیغ این است که هرگز تیغ را با دیگران به اشتراک نگذارید. به اشتراک گذاشتن تیغ ​​با دیگران می‌تواند منجر به بروز مشکلات مختلفی از جمله عفونت‌های پوستی شود.

نحوه انجام اصلاح کامل صورت

مطالب بالا آموزشی عالی برای نوجوانانی است که تازه از تیغ‌های اصلاح استفاده می‌کنند. آنچه خواندید تکنیک‌های کلیدی برای آموزش آنکارد ریش با تیغ را پوشش می‌دهد.

در ادامه این مقاله برخی نکات مهم و کلی درباره اصلاح صورت با تیغ را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

1. جهت رشد مو را پیدا کنید

موهای صورت عموماً در جهت رو به پایین رشد می‌کنند. با این حال موهای نواحی مانند گردن و چانه گاهی اوقات می‌توانند به طرفین یا حتی به صورت مارپیچ رشد کنند. قبل از اصلاح، کمی وقت بگذارید و جهت الگوهای رشد موهای صورت خود را پیدا کنید.چگونه خط ریش بگیریم

2. برای آنکارد ریش با تیغ از ژل یا فوم اصلاح باکیفیت استفاده کنید

قبل از این‌که به آموزش اصلاح ریش با تیغ بپردازیم، باید بدانید که ژل‌ها و فوم اصلاح نقش مهمی در لغزش تیغ روی پوست دارند. همچنین به نرم‌ شدن ته‌ریش برای اصلاح نرم‌تر کمک می‌کنند. تهیه ژل یا فوم با کیفیت خوب به معنای اصلاح راحت‌تر با حداقل تحریک و قرمزی پوست است.

3. تیغ را در زاویه 30 درجه نگه دارید

ریش‌تراش‌های ژیلت دارای مکانیزم ایمنی داخلی برای جلوگیری از بریدگی تصادفی هستند. یعنی سر تیغ از لبه تیغ بیرون‌زده که از تماس مستقیم تیغه با پوست جلوگیری می‌کند.

زمانی که تیغ در زاویه 30 درجه نسبت به پوست نگه‌ داشته شود، میله محافظ از مسیر خارج خواهد شد. در این زمان تیغ در نزدیکی ته‌ریش قرار گرفته و عملکرد موثری خواهد داشت. نکته مهم در آموزش آنکارد ریش با تیغ عادت به نگه‌ داشتن آن ​​در زاویه صحیح هنگام اصلاح است.آموزش آنکارد ریش با تیغ

4. برای آنکارد ریش با تیغ از ضربات کوتاه استفاده کنید

به جای ضربات طولانی تیغ، بهتر است از ضربات کوتاه با طول حدود 1 تا 3 سانتی‌متر استفاده کنید. انجام این کار به جلوگیری از بریدگی پوست کمک می‌کند و مانع کشیدن موها و گرفتگی تیغ خواهد شد.

5. اجازه دهید تیغ کار خودش را انجام دهد

تیغ‌های ژیلت بسیار تیز هستند و نیازی به تلاش یا زور از جانب شما ندارند. نکته مهم در زمان آموزش اصلاح ریش با تیغ این است که اجازه دهید وزن تیغ ​​بیشترین کار را انجام دهد. فقط از فشار ملایم برای نگه داشتن سر تیغ روی پوست استفاده کنید.

6. اصلاح در جهت رشد مو

تراشیدن برخلاف جهت رویش مو، یکی از دلایل اصلی تحریک پوستی است. اصلاح در جهت رشد مو، احتمال تحریک را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.آنکارد ریش چیست

7. تکرار پروسه آنکارد ریش با تیغ برای اصلاح بهتر

یکی از نکات مهم در آموزش آنکارد ریش با تیغ انجام مجدد اصلاح در جهت رشد مو است. این تکرار باید در جهت رشد مو باشد و لایه کف تازه باید استفاده شود.

8. کار شما تمام شد!

پس از شستشوی کف اصلاح، صورت را با حوله تمیز خشک کنید. می‌توانید از لوسیون یا افترشیو پس از اصلاح برای تسکین و مرطوب‌ کردن پوست استفاده کنید. تمام این مواد رایحه عالی دارند و حس خوبی به شما می‌دهند.آنکارد ریش با تیغ

مطالعه بیشتر: رفع سفیدی مو از ریشه با روغن زیتون؛ واقعیت یا افسانه؟!

جمع‌بندی

مهم‌ترین نکته در آموزش اصلاح ریش با تیغ، آماده‌سازی پوست برای اصلاح است. شما می‌توانید دوش آب گرم بگیرید تا موهای صورت‌تان نرم شود. اگر نمی‌خواهید دوش بگیرید می‌توانید از حوله مرطوب استفاده کنید.

مرحله بعدی استفاده از ژل یا فوم اصلاح است. برای این کار می‌توانید از برس مخصوص استفاده کنید تا به همه جای صورت مالیده شود. استفاده از فوم یا ژل اصلاح در آموزش آنکارد ریش با تیغ نقش مهمی دارد؛ چون به طراوت پوست کمک می‌کند.

2.3/5 - (18 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا