همه چیز درباره پارچه مبلی ملیتا

چوب و کابینتساختمانمبلمان

مبل یا کاناپه اغلب قسمت اصلی مبلمان یک اتاق محسوب می‌شود. این بدان معناست که داشتن ظاهر مناسب مبل برای فضای زندگی یا کار همه ما مهم است. اما فقط ظاهر پارچه اثاثه یا لوازم داخلی نیست که باید در نظر بگیرید بلکه باید احساس عالی هم داشته باشید. همه افراد دوست دارند پوشش مبل منزل یا محل کارشان نرم و راحت باشد. اغلب خریداران مبلمان به دنبال پارچه‌ای بادوام و مستحکم هستند تا در برابر کودکان خردسال یا حیوانات خانگی مقاومت کند. به همین دلیل است که انتخاب بین انواع پارچه مبل می‌تواند کمی مشکل باشد. آیا نمی‌دانید کدام پارچه روکش مبل برای شما مناسب است؟ اگر به دنبال خرید یا روکش مبل هستید باید در مورد عملکردها و الزامات مراقبت انواع مختلف پارچه مبل و نحوه انتخاب مناسب آن اطلاعات کافی داشته باشید. در این مقاله پارچه مبلی ملیتا جدیدترین پارچه رومبلی تولیدی با تکنولوژی نانو را معرفی می‌کنیم و ویژگی‌های منحصر به فرد آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم. پس با ما همراه باشید تا با این محصول جدید و پرطرفدار بیشتر آشنا شوید.

انواع پارچه مبل

پارچه‌های روکش مبلمان دارای طیف گسترده‌ای از نظر ظاهر و بافت هستند. چه در حال روکش کردن مبل خود باشید و چه مبلمانی از قبل ساخته شده بخرید پس از تصمیم گیری در مورد اندازه و شکل مبل باید درباره انواع مختلف پارچه روکش مبل اطلاعات کافی داشته باشید.

انتخاب پارچه برای مبلمان مختلف

برخی از پارچه‌ها با شکل‌های خاص مبلمان هماهنگ هستند مانند چرم مصنوعی یا روکش‌های چرم طبیعی که اغلب در مبل‌های مجلسی یا اداری استفاده می‌شوند. پارچه‌های دیگر مانند کتان یا پنبه، اغلب در سبک‌های کاناپه‌ای و غیررسمی‌تر دیده می‌شوند. در این میان پارچه‌های مجلل مانند مخمل و ملیتا به فضای خانه حال و هوای شیک می‌بخشد و با اکثر شکل‌های مبل همخوانی دارند. در این مقاله تمرکز ما روی پارچه ملیتا است که جایگاهی ویژه در صنعت مبلمان سازی پیدا کرده است.

پارچه مبلی ملیتا

پارچه ملیتا نوعی پارچه چرم وارداتی است که حدود یک دهه پیش از چین وارد بازار ایران شده است. پارچه ملیتا برای روکش انواع مبلمان کاربرد دارد و می‌توانید آن را برای مبل راحتی، سلطنتی، کلاسیک و حتی اداری استفاده کنید.

پارچه رومبلی ملیتا از نظر ظاهری شبیه به چرم است اما با پوششی غیر براق. جنس ملینا از نظر نرمی و لطافت با مخمل برابری می‌کند و از نظر هزینه هم نسبت به موارد مشابه قیمت کمتری دارد.

مطالعه بیشتر: همه چیز درباره پارچه مبلی مایا

آشنایی با ویژگی‌های پارچه مبلی ملیتا

ویژگی‌های منحصر به فرد پارچه رومبلی ملیتا آن را به انتخابی برتر در بازار مبلمان ایران تبدیل کرده است. کیفیت و استحکام بالای این پارچه یکی از دلایل پرفروش بودن آن است و در برابر سایش و خوردگی مقاومت بالایی دارد.

تنوع رنگ پارچه ملیتا مثال زدنی است که می‌توان گفت مطابق هر سلیقه‌ای تولید می‌شود. خواب این نوع پارچه کم است و بافت منسجمی دارد. این پارچه را می‌توان تا حدی ضد آب دانست و شستشوی مبل راحت است.

برای تعمیر مبلمان از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

1. کیفیت پارچه رومبلی ملیتا

جنس پارچه رومبلی ملیتا نوعی چرم است که دارای آستری پنبه‌ای و نسبتا ضخیم است. همین نوع بافت باعث افزایش استحکام پارچه ملیتا شده است. لایه پشت پارچه ملیتا با لایکو پوشانده شده که نرمی و لطافت آن را بیشتر می‌کند. ضخامت و استحکام پارچه ملیتا ماندگاری طولانی آن را در مقابل پارگی و فرسایش تضمین می‌کند. بافت نفوذناپذیر پارچه ملیتا هم از جمله مزایای برجسته آن محسوب می‌شود.

2. ترکیب رنگ پارچه مبلی ملیتا

در تولید پارچه ملیتا از رنگ‌های متنوعی استفاده شده تا با هر سلیقه‌ای مطابقت داشته باشد. طیف رنگی پارچه ملیتا بسیار گسترده بوده و رنگ‌های کرم، نسکافه‌ای و سبز طرفداران بیشتری دارد. رنگ‌ بندی این پارچه به گونه‌ای انتخاب شده که برای انواع مبلمان کلاسیک و مدرن مناسب باشد.

نکته مهم در انتخاب رنگ پارچه رومبلی ملیتا این است که رنگ‌های روشن آن به راحتی قابل تمیز شدن هستند. بنابراین مشتری با خیال راحت می‌تواند رنگ‌های تیره و روشن را کنار هم استفاده کند.

ویژگی‌های پارچه مبلی ملیتا

  • بافتی زیبا و مخملی دارد
  • در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم است
  • دارای کیفیت بالایی است
  • خواب پارچه بسیار کم است
  • پارچه ملیتا دارای رویه چرمی و پشت پنبه‌ای است
  • آستر پارچه ملیتا از لایکو و نرم و راحت است
  • در تولید پارچه مبلی نانو از تکنولوژی نانو استفاده شده و خاصیت ضد لک و ضد آب دارد
  • تمیز کردن پارچه ملیتا آسان است و به راحتی قابل شستشو می‌باشد
  • تنوع رنگ بالایی دارد و با هر سلیقه‌ای هماهنگ است.

خدمات پیشنهادی آچاره: تعمیر مبل در منزل


ترکیب رنگ پارچه مبلی ملیتا

مواردی که در انتخاب پارچه مبل باید به آن‌ها توجه کنید

مهم است برای مبلمان پارچه‌ای را انتخاب کنید که در برابر استفاده زیاد مقاوم باشد. پارچه‌های ظریف گزینه خوبی نیستند زیرا نه تنها توسط اشیاء تیز و پنجه‌های حیوانات خانگی بلکه در استفاده روزمره نیز به سرعت آسیب می‌بینند. انتخاب پارچه‌ای بادوام برای مبلمان گزینه‌ای منطقی است.

اگر پارچه نخی می‌خرید به دنبال تراکم نخ‌ بالا باشید تا از استحکام کافی آن مطمئن شوید. شما مجبور نیستید بین پارچه راحت و پارچه بادوام یکی را انتخاب کنید چون پارچه ملیتا هر دو ویژگی را دارد! ملیتا به دلیل بافت نرمی که دارد  شناخته شده است اما دارای استحکام و انعطاف پذیری بالایی نیز می‌باشد. نیازی به تمیز کردن حرفه‌ای ندارد زیرا قابل شستشو است.

برای تعمیر مبلمان از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

جمع‌بندی

انواع مختلف پارچه رومبلی شامل پنبه، کتان، پشم، چرم، استات، کنف، ابریشم، پلی استر، پلی پروپیلن، اکریلیک، ریون و نایلون است. پارچه مبلمان را می‌توان از یک نوع نخ یا ترکیبی از نخ‌ها انتخاب کرد. انتخاب پارچه روکش مناسب طول عمر مبلمان شما را تضمین می‌کند. در این مقاله با ملیتا که بهترین پارچه رومبلی وارداتی است آشنا شدیم. امیدواریم بعد از مطالعه این مطالب انتخاب بهتر و زیباتری برای روکش مبلمان خود داشته باشید.

4.7/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا