نگهداری از حیوانات نگهداری از حیوانات

معرفی 7 پارچه رومبلی مناسب حیوانات خانگی

حیوانات خانگینگهداری از حیوانات خانگی

اگر صاحب حیوان خانگی باشید یکی از چالش‌هایی که ممکن است با آن مواجه شوید آسیب‌دیدگی پارچه مبل‌ها بر اثر جای ناخن یا پنجه حیوان است. بنابراین باید از رومبلی‌هایی استفاده کنید که داری مقاومت بالایی باشند. در این مقاله از مجله آچاره قصد داریم به معرفی چندین پارچه رومبلی مناسب حیوانات خانگی بپردازیم تا به بهترین شکل بتوانید از پارچه‌های رومبلی خود در برابر حیوانات‌خانگی محافظت کنید.

میکروفایبر؛ بهترین پارچه رومبلی مناسب حیوانات خانگی

پارچه میکروفایبر یکی از به‌صرفه‌ترین پارچه برای افرادی است که داری حیوان‌خانگی می‌باشند زیرا این پارچه در برابر جای لکه و پنجه حیوانات بسیار مقاوم است و علاوه بر آن موی حیوانات را نیز به خود جذب نمی‌کند. در صورت ایجاد جای لکه نیز پارچه به‌راحتی به وسیله یک پارچه نرم و صابون تمیز خواهد شد. همان طور که شاره کردیم این پارچه در برابر جای پنجه و جذب موی حیوانات مقاوم است؛ بنابراین اگر دارای گربه خانگی هستید، پارچه  میکروفایبر می‌تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.

پارچه‌های مخمل

یکی دیگر از پارچه‌های رومبلی مناسب حیوانات‌خانگی، پارچه‌های مخمل است زیرا به دلیل مقاومت بالای این پارچه‌ها، پنجه‌های حیوانات توانایی سوراخ کردن آن‌ها را ندارند. در صورتی که قصد استفاده از پارچه رومبلی مخمل را دارید، لازم است بدانید که این نوع پارچه‌ها شدیدا موی حیوانات را به خود جذب می‌کنند، بنابراین اگر این مسئله برای شما  اهمیت دارد بهتر است به سراغ انتخاب پارچه‌های مخمل نروید!
نگهداری از حیوانات
نگهداری از حیوانات

 

پارچه‌های چرمی

استفاده از رومبلی چرم یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی که دارای حیوانات هستند می‌باشد زیرا چرم، بو و موی حیوانات را به خود جذب نمی‌کند و لکه یا پرز از روی آن به راحتی پاک می‌شود.  علاوه بر آن، اگر رومبلی چرم بر اثر پنجه حیوان آسیب ببیند به راحتی قابل ترمیم شدن است.


خدمات پیشنهادی آچاره : شستشوی مبل در منزل


پارچه رومبلی مناسب حیوانات خانگی

 

استفاده از پارچه‌های طرحدار

پارچه‌های طرحدار از بهترین پارچه‌های رومبلی مناسب حیوانات خانگی هستند، زیرا طرح‌های روی پارچه به کمتر دیده شدن موی حیوانات بر روی آن کمک بسیاری می‌کند. توجه داشته باشید که اگر پارچه شما از جنس نخ باشد ممکن است تمیز کردن موی حیوانات از روی آن کمی دشوار باشد.

پارچه رومبلی مناسب حیوانات خانگی

پارچه کنواس

کنواس پارچه‌ای است که به دلیل استحکام بالا کاربرد زیادی دارد به همین دلیل برای کسانی که دارای حیوان خانگی هستند انتخاب مناسبی است زیرا در برابر پنجه حیوانات و پاره شدن از مقاومت بالایی برخوردار است. درصورت لک شدن پارچه  نیز می‌توانید به‌راحتی آن را برداشته و داخل ماشین لباسشویی بیندازید.

مشاهده هزینه نگهداری از حیوانات خانگی

پارچه دنیم

دنیم یکی از شاخص‌ترین پارچه‌های جهان از جنس پنبه است. این پارچه علاوه بر مقاومت بالا در برابر ناخون و پنجه حیوانات به راحتی قابل شست و شو است علاوه بر آن بافت پارچه با برس پرز‌گیر و جارو برقی نیز به راحتی تمیز می‌شود.

پارچه‌های کتان

پارچه‌های کتان از پارچه‌های مقاوم در برابر پارگی هستند و به راحتی با اب و صابون و جوش شیرین تمیز می‌شوند بنابراین برای استفاده از به عنوان پارچه رو مبلی گزینه مناسبی هستند. البته از آنجایی که این نوع پارچه ‌ها ممکن است ظاهر شیکی نداشته باشند برای استفاده در پذیرایی ممکن است چندان مناسب به نظر نرسند بنابراین بهتر است برای اتاق‌های نشیمن استفاده شوند.

درخواست خدمات مراقبت از حیوانات خانگی

مطلب پیشنهادی : اهمیت و لزوم تربیت حیوانات خانگی

نکات تکمیلی برای انتخاب پارچه رومبلی مناسب حیوانات خانگی

علاوه بر جنس پارچه، لازم است برخی نکات را برای انتخاب پارچه رو مبلی مد نظر قرار دهید:

  • از انتخاب پارچه‌های ابریشمی به عنوان رومبلی خودداری کنید زیرا این پارچه‌ها به دلیل بافت ظریفی که دارند در برابر پنجه‌های حیوانات به شدت آسیب‌پذیر هستند.
  •  اگر داری حیوان خانگی هستید، پارچه‌های طرح برجسته برای مبل شما انتخاب مناسبی نیست زیرا ممکن است برجستگی‌های پارچه برای حیوان شما نقش یک سرگرمی را ایفا کند و رومبلی در معرض پارگی قرار بگیرد.
  • از انتخاب رنگ‌های روشن برای رومبلی اجتناب کنید و از پارچه‌هایی مانند سانبلا که درای قدرت جذب بالایی می‌باشند استفاده کنید.

پارچه رومبلی مناسب حیوانات خانگی

سخن پایانی

اگر صاحب حیوان خانگی هستید بهتر است پارچه‌هایی را به عنوان رومبلی را انتخاب کنید که در برابر پارگی و لکه، داری مقاومت بالایی باشند. در این مقاله از مجله آچاره به معرفی چند نمونه پارچه رومبلی مناسب حیوانات خانگی پرداختیم. شما می‌توانید سوالات و نظرات خود را با ما مطرح نمایید تا پاسخ خود را در کوتاه‌ترین زمان از متخصصین آچاره دریافت کنید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله ۷ راه آسان برای تمیز کردن موی حیوانات خانگی در خانه را نیز مطالعه کنید چون حاوی نکات مفیدی برای کسانی که  حیوان خانگی دارند است.

بیشتر بخوانید : تمیز کردن مبل مخمل

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا

نگهداری و تربیت حیوانات خانگی
درخواست نگهداری و تربیت حیوانات خانگی!

 

کلیک کنید