سنگ آنتیک پشت تلویزیون + آلبوم عکس انواع مدل

بازسازی و دکوراسیوندکوراسیون داخلیساختمان

سنگ آنتیک پشت تلویزیون یکی از جدیدترین مباحث در حوزه‌ی سبک‌های دکوراسیون داخلی است. سنگ آنتیک پشت تلویزیون می‌تواند راه‌حل مناسبی در خصوص خیلی از مشکلات دکوراسیون داخلی باشد. این ایده‌ی جالب می‌تواند با توجه به نیاز و بودجه‌ی شما، تنظیم شود و سطح دکوراسیون داخلی خانه را دگرگون کند. در این بخش، مزایای استفاده از سنگ آنتیک پشت تلویزیون، انواع سنگ آنتیک پشت تلویزیون و مدل‌های آن را برای شما شرح می‌دهیم. تا پایان متن با ما باشید تا همه چیز را در مورد این طراحی فوق‌العاده بدانید.

سنگ آنتیک پشت تلویزیون چیست؟

این ایده به تازگی در دکوراسیون داخلی خانه‌های ما راه یافته است. به این دلیل ممکن است آشنایی چندانی با مفهوم آن نداشته باشیم. معنی کلمه‌ی آنتیک و کاربرد این طراحی می‌تواند در این مسئله به شما کمک کند. آنتیک به معنی گرانبها و خاص است.  سنگ‌های به کار رفته در این سبک، طراحی خاصی دارند. البته ناگفته نماند، می‌توان علاوه بر سنگ‌، از موارد دیگر نیز در کنار سنگ استفاده کرد. این بخش را در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد. برای درک بهتر مفهوم این طراح، باید به مزایای سنگ آنتیک پشت تلویزیون و کاربرد آن توجه کنید.

سنگ آنتیک پشت تلویزیون

مزايای سنگ آنتیک پشت تلویزیون

دلیل محبوبیت این طراحی به دلیل مزایای فوق‌العاده‌ای آن است. در این قسمت برخی از مزایای سنگ آنتیک پشت تلویزیون را برای شما شرح می‌دهیم:

1. صرف جویی در فضای به کار رفته

امروزه خانه‌ها کوچک‌تر شده‌اند و فضای قابل استفاده به شکل چشم‌گیری کاهش پیدا کرده است. در این بین تلویزیون‌ها و ال‌سی‌دی‌های بزرگ محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. ناهماهنگی به وجود آمده بین اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش و فضای قابل استفاده‌ می‌تواند مشکلات‌ بسیاری به وجود آورد. با استفاده از این طراحی، فضای اشغال شده بر روی زمین، در داخل کار و بر روی دیوار قرار می‌گیرد. این‌ کار فضای اتاق را به شکل چشم‌گیری افزايش می‌دهد. همین‌طور محدودیت فضای قابل استفاده از نمایشگرهای بزرگ را نیز از بین می‌برد.

2. امنیت

همان‌طور که می‌دانید، تنها خطری که تلویزیون و نمایشگر بزرگ شما را تهديد می‌کند، ضربه خوردن است. اگر یک کودک یا گربه در خانه داشته باشید اهمیت این موضوع را درک می‌کنید. نمایشگرهای بزرگ همواره در خطر افتادن و ضربه دیدن هستند.

بیشتر بخوانید : نوسازی و بازسازی نمای ساختمان قدیمی

اگر بر روی یک پایه باشند این خطر چندین برابر می‌شود.علاوه بر آسیب دیدن تلویزیون، ممکن سلامت کودک نیز به خطر بیوفتد. البته سیم‌ها و اتصالات نمایشگر نیز ممکن است برای کودک مشکلاتی را به وجود آورد. سنگ آنتیک پشت تلویزیون این مشکلات‌ را حل کرده است. با کمک این طراحی، خطری کودک شما را تهديد نمی‌کند. دیگر لازم نیست مدام مراقب حرکت کودک خود در خانه باشید.

سنگ آنتیک پشت تلویزیون

3. کاهش بی‌نظمی

اگر طرفدار سبک مینیمال هستید، این طراحی به شما کمک بسیاری می‌کند. با کمک این طراحی بی‌نظمی روی میز تلویزیون و بهم ریختگی سیم‌ها کاهش می‌یابد. سیم‌ها به داخل محفظه‌ی پشت دیوار منتقل می‌شوند و از جلوی دید خارج می‌شوند. با این ایده، زمین خوردن به دلیل گیر کردن به سیم‌ها و شلوغی میز تلویزیون، به پایان می‌رسد.

معایب استفاده از نمای آنتیک پشت تلویزیون

هر ایده می‌تواند مزایا و معایب به‌خصوص خود را داشته باشد. نمای آنتیک پشت تلویزیون نیز مانند بسیاری از موارد دیگر، می‌تواند معایبی داشته باشد. قبل از بهره گرفتن از این طرح زیبا باید به معایب آن توجه کنید. این کار از بروز مشکلات پس از نصب جلوگيری می‌کند و کار شما با توجه به نیاز‌های شما انجام می‌شود.

سنگ آنتیک پشت تلویزیون

1. ضعیف شدن سیگنال وا‌ی‌فای

اگر تلویزیون شما به اینترنت متصل می‌شود، ممکن است کمی دچار مشکل شوید. دلیل آن، نزدیک بودن به دیوار است. البته به طور کلی مشکلی جدی‌ای برای تلویزیون به وجود نمی‌آید. می‌توانید برای جبران این اتفاق، مودم را در نزدیک تلویزیون قرار دهید.

بیشتر بخوانید : 10 ایده بازسازی خانه

2. عدم جا به جایی

در دکوراسیون‌های دیگر می‌توانید پس از مدتی، جای لوازم را خانه را تغییر دهید. در خصوص نمای آنتیک پشت تلویزیون این مورد صدق نمی‌کند. به عبارت ساده‌تر، نمی‌توانید مدام دکوراسیون داخلی خانه را تغییر دهید.

زیرا این نوع نما، ثابت است و جا به جا کردن آن ممکن است کمی دشوار باشد. به صورت کلی نمی‌توانید جای تلویزیون را تغییر دهید. برای این که مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد بهتر است از یک طراح دکوراسیون داخلی خانه کمک بگيريد تا نیازی به جا به جایی نباشد.

3. سخت شدن دسترسی به ورودی‌های تلویزیون

هنگام نصب پایه‌های تلویزیون، دسترسی به ورودی تلویزیون در نظر گرفته نمی‌شود. این موضوع برای افرادی که با این نوع ورودي‌ها مانند ورودی فلش و… سر و کار دارند، کمی آزاردهنده است. شما می‌توانید با کمک یک طراح دکوراسیون این مشکل را حل کنید و نگران آن نباشید.

انواع سنگ آنتیک پشت تلویزیون

از نظر نحوی نصب و مواد به کار رفته، می‌توان نمای آنتیک پشت تلویزیون را به دو دسته تقسیم کرد:

  1. با استفاده از چسب و ابزار مخصوص
  2. با استفاده از مصالح ساختماني مانند دوغ‌آب و…

البته توجه داشته باشید نمای پشت تلویزیون با سنگ آنتیک می‌تواند انواع مختلف داشته باشد. برای مثال، شما می‌توانید این صفحات را به صورت آماده تهیه کنید. در برخی از مدل‌ها، صفحات باید مرحله به مرحله مناسب دیوار مورد آماده شوند.

مدل‌های سنگ آنتیک پشت تلویزیون

انتخاب مدل نمای پشت تلویزیون با سنگ آنتیک به کاربرد آن بستگی دارد؛ اما به صورت کلی ۳ نوع مدل برای نمای پشت تلویزیون با سنگ آنتیک وجود دارد. ما با در این بخش هر یک برای شما شرح می‌دهیم:

1. فلت

در این مدل سنگ آنتیک پشت تلویزیون، نمایشگر شما قابليت حرکت ندارد. این مدل بهترین گزینه در فضای مرکزی خانه است. اگر قصد دارید نمای آنتیک پشت‌ تلویزیون را بر روی دیوار مرکزی خانه آماده کنید، این مدل گزینه‌ی مناسبی است. اگر صفحه‌ی نمایشگر شما فلت و بزرگ است بهتر است روی این مدل فکر کنید.

2. متحرک

در این مدل سنگ آنتیک پشت تلویزیون، صفحه‌ی نمایش می‌تواند کمی زاویه داشته باشد. پایه‌ی دیواری تلویزیون می‌تواند تا ۱۵ درجه به صفحه‌ی نمایش زاویه بدهد. اگر انعکاس نور و تصویر اشیای خانه شما را آزار می‌دهد، می‌توانید از این گزینه استفاده کنید. اگر قصد دارید از این سبک در اتاق خواب خود استفاده کنید، بهتر است از این مدل کمک بگيريد تا زاویه‌ی دید چشم شما را خسته نکند.

3. چرخان

اگر صفحه‌ی نمایشگر شما در کنج و گوشه قرار می‌گیرد بهتر است از این مدل سنگ آنتیک پشت تلویزیون استفاده کنید. براکت‌ها و پایه‌های به کار رفته در این مدل به شما اجازه می‌دهد ۲۰ درجه به صورت عمودی و ۱۸۰ درجه افقی، صفحه‌ی نمایش را حرکت بدهید.

چند نکته در انتخاب نمای آنتیک پشت تلویزیون

  • همانطور که می‌دانید نمای آنتیک می‌تواند برای کابینت‌ها، آشپزخانه و شومینه نیز استفاده شود. اگر‌علاقه دارید از این سبک در طراحی داخلی خانه خود استفاده کنید می‌توانید این موارد را به خاطر بسپارید.
  • سعی کنید شومینه و تلویزیون را بر روی یک سطح قرار ندهید. شاید تصور کنید این مدل سنگ آنتیک پشت تلویزیون می‌تواند جذابیت بیشتری به دکوراسیون داخلی بدهد، اما بهتر است از آن صرف نظر کنید. دمای بالا می‌تواند به صفحه تلویزیون آسیب وارد کند. بهتر است دو سطح جداگانه را برای این طرح اختصاص بدهید.
  • اگر طراحی این سبک برای شما دشوار است، حتما از یک طراح کمک بخواهید. توجه کنید با کمک این سبک می‌توانید فضای اتاق را گسترده کنید یا آن را دلگیر کنید. بهتر است اگر برای مکان درست نمای آنتیک پشت تلویزیون شک دارید، از یک طراح کمک بخواهيد.

محاسبه رایگان هزینه بازسازی و دکوراسیون ساختمان !

بیشتر بخوانید : تفاوت سیلر و کیلر چیست

قیمت سنگ آنتیک پشت تلویزیون

قیمت سنگ آنتیک پشت تلویزیون به چند عامل بستگی دارد:

  1. مصالح به کار رفته برای نصب
  2. نوع سنگ و نمای پشت تلویزیون
  3. موارد مورد استفاده در کنار نمای سنگ

ایده و طرح نمای آنتیک پشت تلویزیون

در این قسمت می‌توانید از مدل‌های زیر ایده بگیرید. در برخی از مدل‌ها از چوب و سنگ استفاده شده است. این مدل‌ها جدید‌ترین طرح‌های سال ۲۰۲۲ هستند. می‌توانید با توجه به اندازه، کاربرد و سایز تلویزیون خود، تغییراتی در مدل های سنگ آنتیک پشت تلویزیون به وجود آورید.

سنگ آنتیک پشت تلویزیون

سخن پایانی

سنگ‌های آنتیک پشت تلویزیون کیفیت طراحی و دکراسیون خانه را دو چندان می‌کنند. در این مقاله از مجله آچاره با سنگ‌های آنتیک پست تلویزیون و مزایای آن آشنا شدیم و در نهایت جند ایده را برای طراخی به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید سوالات خود را در بخش نظرات مطرح نمایید تا متخصصین آچاره در کوتاه‌ترین زمان به آن‌ها پاسخ دهند.

3.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا