معرفی بهترین برند سرامیک خودرو و برندهای دیتیلینگ خودرو

خودرو

آیا بهترین برند سرامیک خودرو را می‌شناسید؟ توجه داشته باشید، اگر در انتخاب سرامیک و انواع پولیش خودرو اشتباه کنید، آسیب زیادی به اتومبیل شما وارد می‌شود. بنابراین لازم است در این مورد دقت کنید.

با آچاره همراه باشید تا در مورد بهترین برند سرامیک خودرو و مزایای آن اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

چنانچه در خصوص سرامیک خودرو نیاز به مشاوره و خدمات دارید، می‌توانید از طریق سایت خدمات آچاره ضمن مشاهده قیمت سرامیک خودرو در محل سفارش خود را ثبت کنید و با متخصصان آچاره به‌صورت رایگان مشورت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره سراسری 1471 تماس بگیرید.

پوشش نانو سرامیک خودرو

پوشش نانو سرامیک نوعی پلیمر مایع است که روی بدنه خودرو ریخته می‌شود. زمانی که پوشش نانو سرامیکی را اجرا می‌کنید، پلیمر مایع، با رنگ بدنه خودرو پیوند محکمی برقرار می‌کند.

نتیجه این پیوند بدین شرح است که، با ایجاد یک لایه هیدروفوبیک، بدنه خودرو از هرگونه آسیبی محافظت می‌شود. علاوه‌بر نقش محافظتی، وجود این لایه نیز سبب براق بودن و درخشندگی خودرو می‌شود.

از دیگر خاصیت‌های پوشش نانو سرامیک می‌توان به خاصیت آبگریزی این محصولات اشاره کرد. وجود این پوشش به نظافت خودرو نیز کمک زیادی می‌کند. ذرات ریز نانو، رنگ بدنه خودرو را ترمیم کرده و از ایجاد هرگونه خط و خشی جلوگیری می‌کنند.

بهترین و ارزانترین سرامیک بدنه خودرو

معرفی بهترین برند سرامیک خودرو

بسیاری از افراد قبل از خرید خودرو به‌دنبال بهترین و ارزانترین سرامیک بدنه خودرو می‌گردند. پوششی از یک برند معتبر و باسابقه که عملکردی عالی داشته باشد. این نکته بدین معنی است که داشتن یک پوشش نانو سرامیک مناسب، چه اندازه بر زیبایی و مراقبت از خودرو تاثیر‌گذار است.

ما تلاش کردیم اطلاعات مفید و کاربردی از مجموعه کاملی از بهترین مارک سرامیک خودرو را گردآوری کرده و به شما معرفی کنیم.

1. بهترین برند سرامیک خودرو؛ برند مفرا

در فهرست بهترین برند سرامیک خودرو، می‌توانیم از برند خوش‌نام ایتالیایی مفرا نام ببریم. از بنیان‌‌گذار برند معروف مفرا، همواره به‌عنوان شخصی خلاق در ساخت محصولات نظافتی خودرو یاد می‌شود، فردی که به یک نماد و الگو برای طراحی چنین محصولاتی تبدیل شده است.

برند مفرا توانسته است با بهره‌گیری از خلاقیت و نوآوری به یکی از بهترین‌ برندهای نانو سرامیک در بازار تبدیل شود.

از ویژگی‌های بارز این کمپانی می‌توانیم به تنوع بی‌نظیر محصولات آن اشاره کنیم. فرزندان موسس برند مفرا، با الگو گرفتن از متد کاری پدرشان، بعد از مدت زمان نیم قرن، برندی با نان لابوکاسماتیکا ایجاد کردند.

این برند مدرن نیز همانند مفرا، جزء برندهای حرفه‌ای محصولات مراقبتی و نظافتی اتومبیل‌ها شناخته می‌شوند.‌

خاصیت آنتی استاتیکی محصولات برند مفرا، وجود هرگونه گردو‌غبار را از روی بدنه خودرو دفع می‌کنند. محصولات این کمپانی‌ها با داشتن خاصیت درخشندگی، در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید، از خودرو نیز محافظت می‌کنند.

همچنین وجود خاصیت ضدالکتریسیته بودن محصولات، شما را برای داشتن یک خودرو تمیز در مدت زمان طولانی‌تری یاری می‌کند.

2. برند سوناکس؛ قدیمی‌ترین و بهترین برند سرامیک خودرو

اگر به دنبال باسابقه‌ترین برند در میان بهترین برند سرامیک خودرو در زمینه محصولات مراقبتی و نظافتی خودرو هستید، ما شما را با برند سوناکس آشنا می‌کنیم. برندی آلمانی که تا به امروز توانسته محصولات خود را به بیش از 100 کشور دنیا صادر کند.

بسته‌بندی شیک و دارا بودن محصولات متنوع از خصوصیات برند سوناکس محسوب می‌شود. از دلایل محبوبیت و ماندگاری برند سوناکس، به‌دلیل کیفیت بالای محصولات این کمپانی است.

در محصولات نانو سرامیک سوناکس وجود پوشش آبگریز و بادوام، خودروی شما را از هرگونه آسیبی محافظت می‌کند. با استفاده از این پوشش رنگ اتومبیل نیز ثابت می‌ماند.

با استفاده از اسپری‌های داخل پک‌ها پوششی برای جلوگیری از جذب گر‌دو‌غبار روی بدنه خودرو شکل می‌‌گیرد؛ پوششی که همزمان می‌تواند از آسیب‌های شیمیایی نیز جلوگیری کند.

بهترین برندهای نانو سرامیک در بازار
برند سوناکس؛ قدیمی‌ترین و بهترین برند سرامیک خودرو

3. برند آمریکایی سیستم ایکس ؛ باکیفیت‌ترین و بهترین برند سرامیک خودرو

رمز موفقیت برند سیستم ایکس همواره حفظ کیفیت محصولات بوده است. این برند خوش‌نام آمریکایی در بیش از 20 کشور نمایندگی رسمی دارد. با استفاده از محصولات کمپانی سیستم ایکس از هرگونه ایجاد خط و خش بدنه خودرو پیشگیری کنید.

تمام محصولات سیستم ایکس آبگریزی بالایی دارند. سرامیک بدنه خودرو سیستم ایکس، به براق بودن و درخشندگی خودرو کمک زیادی می‌کنند. با قرارگیری این پوشش روی بدنه اتومبیل، نظافت خودرو راحت و آسان خواهد بود.

بهترین برندهای نانو سرامیک در بازار
برند آمریکایی سیستم ایکس؛ باکیفیت‌ترین و بهترین برند سرامیک خودرو

4. برند هندلکس؛ بهترین برند سرامیک خودرو

در لیست معرفی بهترین برند سرامیک خودرو، برند هندلکس جزء پرچم‌داران این صنعت شناخته می‌شود. هندلکس فعالیت خود را در سال 2007 میلادی آغاز کرده است. در زمینه دیتیلینگ، برند تایوانی هندلکس، دارای تنوع زیادی در محصولات است.

کیفیت بالا در ساخت محصولات و استفاده از فناوری نانو جزء برجسته‌ترین خصوصیات این برند نام‌آشنا شناخته می‌شود.

پوشش قدرتمندی که محصولات برند هندلکس ایجاد می‌کنند، نقش بسزایی روی درخشندگی خودرو و شفافیت آن دارند. از بعضی از تولیدات این برند می‌توانید برای سطوح پلاستیکی و فلزی استفاده کنید.

متناسب با روش نگهداری و شرایط آب‌وهوایی مدت زمان عمر هر محصولی می‌تواند متفاوت باشد. به‌دلیل بالا بودن مقاومت شیمیایی نانو سرامیک‌های هندلکس، خراش‌های کوچک روی بدنه خودرو از بین می‌روند.

با اجرا کردن پوشش نانو سرامیک، از خوردگی، فرسودگی و جذب گرد‌وغبار جلوگیری کنید. به همین دلیل این برند را می‌توان در فهرست بهترین برند سرامیک خودرو قید کرد.

بهترین برندهای نانو سرامیک در بازار
برند هندلکس؛ بهترین برند سرامیک خودرو

5. برند مایوینچی؛ بهترین برند سرامیک خودرو با فرمولاسیون قدرتمند

با یک برند مطرح و معتبر، متعلق به کشور انگلستان آشنا شویم. برند مایوینچی، تمام استاندارد‌های لازم را در تولید محصولات خود به‌کار می‌برد و بدون شک می‌تواند در گروه بهترین برند سرامیک خودرو قرار بگیرد.

این برند با داشتن حرفه‌ای‌ترین نیروهای متخصص در این زمینه، تولیدات خود را در بالاترین سطح کیفی برای مشتریان عرضه می‌کند. این برند انگلیسی، با محصولات منحصر‌به‌فردی که دارد، توانسته چهره‌ای جدید از دیتیلینگ خودرو را در دنیا به نمایش بگذارد.

بدون شک از برند مایوینچی می‌توان در لیست بهترین برند سرامیک خودرو در جهان نام برد؛ چراکه تمامی محصولات این کمپانی جزء باکیفیت‌ترین و بادوام‌ترین محصولات بازار محسوب می‌شوند.

پوشش نانو سرامیک برند مایوینچی با داشتن فرمولاسیون قدرتمند، پیوندی محکم با بدنه اتومبیل برقرار می‌کنند. نتیجه این پیوند محکم را شما می‌توانید در براق بودن و درخشندگی فوق‌العاده بالای بدنه خودرو مشاهده کنید.

از دیگر مزیت‌های پوششش نانو سرامیکی محصولات برند انگلیسی، محافظت از خودرو در برابر آفتاب سوختگی است. سرامیک بدنه خودرو مایوینچی، با داشتن عملکردی عالی، خودرو شما را در برابر آسیب‌های شیمیایی و خط و خش در امان نگه می‌دارد.

با استفاده از محصولات این شرکت، خودروی خود را باکیفیتی همچون کیفیت روز اول در دست خواهید داشت.

بهترین مارک سرامیک خودرو
برند مایوینچی؛ بهترین برند سرامیک خودرو با فرمولاسیون قدرتمند

معرفی بهترین برندهای دیتیلینگ خودرو

لازم دیدیم در ادامه معرفی بهترین سرامیک خودرو، لیست دیگری تحت عنوان معرفی بهترین برندهای دیتیلینگ خودرو را ارائه کنیم تا شما در این زمینه نیز منبع کاربردی و مفیدی در دسترس داشته باشید.

1. برند SPTA

از کمپانی‌های پیشتاز در عرصه دیتیلینگ می‌توان از برند اس پی تی ای نام برد. برندی که محصولات فوق‌العاده‌ای را در این زمینه به بازار معرفی کرده است. استفاده راحت، عملکردی عالی، تنوع زیاد، طول عمر و کیفیت ‌بالا از ویژگی‌های محصولات این کمپانی شناخته می‌شود.

تکنولوژی که در ارائه محصولات این شرکت به‌کار گرفته می‌شود بهترین نتیجه را برای مشتریان به‌همراه دارد. این کمپانی به‌تازگی در این عرصه شروع به فعالیت نموده است، با این حال، در این مدت زمان کوتاه توانسته توجه بسیاری از دیتیل‌کاران را به سمت خود جلب کند.

معرفی بهترین برندهای دیتیلینگ

2. برند منزرنا

از سال 1888 برند منزرنا، استاندارد‌های لازم را برای تولید مواد پولیش حرفه‌ای تدوین نموده است. مشتریان این کمپانی افرادی حرفه‌ای هستند که به دنبال بالاترین کیفیت و استاندارد می‌گردند. در فرمولاسیون پیشرفته محصولات برند منزرنا، به نیازهای دقیق مشتریان کاملا توجه شده است.

این رفتار شرکت سبب شده تا منزرنا متخصص و رهبر تکنولوژی صنعت پولیش شناخته شود. تمام محصولات این برند، بنابر اصل و کامل بودن، با کیفیتی بالا و کارایی اقتصادی عرضه می‌شوند.

3. برند فلکس

در لیست معرفی بهترین برندهای دیتیلینگ، برند فلکس با قدمتی نزدیک به صد سال جایگاهی ویژه دارد. فلکس جزو کمپانی‌هایی است که در زمینه ساخت و تولید ابزار آلات برقی فعالیت می‌کند.

محصولات این شرکت با کیفیت بالا و ماندگاری زیادی که دارند در رابطه با خدمات خودرو کمک‌های بسیاری داشته‌اند.

شرکت فلکس همواره ابزارآلات پیشرفته‌ای رو برای انجام کارهایی مانند پولیش و ریکاوری رنگ خودرو طراحی نموده‌اند. محصولاتی که با فناوری پیشرفته برای حرفه‌های تخصصی تولید می‌شوند.

این شرکت با استراتژی بهبود تجارت، در سال 2013 میلادی به شرکت چورون ملحق شد. شرکت چورون در کشور هنگ‌کنگ مستقر است و در شهر نانجینگ چین چندین کارخانه دارد.

بهترین برندهای نانو سرامیک در بازار

4. برند وورث

کمپانی وورث متعلق به کشور آلمان است. این برند با ارائه محصولات مراقبتی خودرو طرفداران زیادی در میان کسانی که به شکل حرفه‌ای دیتیلینگ را دنبال می‌کنند پیدا کرده است. برند وورث 4 پولیش ماشین کلیدی را به بازار معرفی کرده است.

برای لایه‌برداری و همچنین حذف آسیب‌های رنگ اتومبیل، پولیش زبر p10، بهترین گزینه بوده و پیشنهاد می‌شود با پد سبز وورث روی بدنه خودرو انجام شود.

محصول بعدی برند وورث با خاصیت لایه‌برداری و میزان براقیت متوسط یک گزینه عالی برای پولیش‌کاری مرحله دوم محسوب می‌شود.

5. برند مگوایرز

برند مگوایرز جزء قدیمی‌ترین و البته شناخته‌ترین برندهای محصولات مراقبت خودرو است. این برند آمریکایی گستره متنوعی از پولیش‌ها رو شامل می‌شود. برند مگوایرز با قدرت لایه‌برداری پولیش‌های خود آن‌ها را تا عدد 12 درجه‌بندی می‌کند.

زبرترین پولیش برند آمریکایی مگوایرز، M100 و M105 بوده که از لحاظ لایه برداری امتیاز کامل 12 از 12 را به دست آورده است.محصولات این شرکت، قدرت لایه‌برداری بالایی دارند و با سرعت بالایی آسیب‌های اتومبیل را از بین می‌برند.

از لحاظ اقتصادی نیز گالن‌های پولیش‌های مگوایرز مقرون‌به‌صرفه است و می‌توان تعداد خودروی بیشتری را با استفاده از آنها کاملا پولیش‌کاری کرد.

بهترین مارک سرامیک خودرو

6. برند مادرز

در حوزه دیتیلینگ خودور، نام برند مادرز به کثرت شنیده می‌شود. برند امریکایی که تنوع زیادی در ارائه محصولات نشان داده است.در محصولات مراقبت خودرو از شامپو تا سایر تجهیزات نظافتی، واکس، پولیش و… نام برند مادرز را می‌توانید در تمام موارد مشاهده کنید.

معرفی بهترین برندهای دیتیلینگ

سخن پایانی

پوشش‌های نانو سرامیک از جمله محصولاتی هستند که برای درخشندگی بدنه خودرو و محافظت از آن امری ضروری محسوب‌ می‌شوند.

به‌طور معمول عملکرد تمامی برندهای معرفی‌شده در این مطلب که در لیست بهترین سرامیک خودرو قرار دارند، یکسان است و تفاوت جزئی آن‌ها در زمینه میزان براقیت و زمان کارکرد و ماندگاری آن‌ها است.

سوالات متداول

بهترین برند‌های سرامیک خودرو کدام برندها هستند؟

امروزه برندهای با کیفتی در بازار سرامیک خودرو فعالیت می‌کنند. ما در این مقاله به این برند‌های معروف اشاره کردیم. و البته بهترین برند برای سرامیک خودرو با تجه به مدا خودور شما تعیین می‌شود.

برند سرامیک سوناکس چه عملکردی دارد؟

برند سوناکس، برندی آلمانی است که در تمام دنیا کاملا شناخته شده است. محصولات این کمپانی بسیار با کیفیت بوده و جزو بهترین بندهای سرامیک خودرو محسوب می‌شود.

بهترین و ارزانترین سرامیک بدنه خودرو را از چه برندی می‌توان تهیه کرد؟

در بازار انواعی از پوشش‌های نانو سرامیک را می‌توانید مشاهده کنید. هر کدام از آن‌ها برای خودرویی مناسب هستند. با توجه به بودجه‌‌ای که در اختیار دارید و همین‌طور مدل اتومبیل، از میان م.حصولات متنوع، می‌توانید پوشش نانو سرامیک خودروی خودتان را انتخاب کنید

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید

دانلود اپلیکیشن دانلود آچاره

با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

  • دانلود مستقیم آچاره
  • آچاره در گوگل‌ پلی
  • آچاره در کافه بازار
  • آچاره در  مایکت
دکمه بازگشت به بالا